Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
wist ik, maar ik ben op stap met dinnetje. Ben nu dus weer weg!quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Had ff gezegd dat je daar was
Ik was daar ook![]()
Niets mis mee staat in woordenboekquote:
doe haar de groetenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wist ik, maar ik ben op stap met dinnetje. Ben nu dus weer weg!
Wat een vreemd woordenboekquote:
gebaktquote:
Ohquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:12 schreef pgrferrari het volgende:
Meh, daarstraks weer een flinke bloedneus gehad in de bus, en het bloed nog steeds![]()
Zo mini issie anders nietquote:
Hai lieverdquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hallo vanaf een heerlijk amsterdams terras!
Neequote:Op zaterdag 23 april 2011 18:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi.
Overleef je het nog een beetje?.
Sta je onder de douche?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:05 schreef Symphonic het volgende:
Het water loopt met stralen van me af. pffffffffff
ola andere ikkequote:
GMTAquote:
En vinden de meiden het ook een dieptepunt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Het dieptepunt in de tv geschiedenis: een K3 sitcom
je hebt kinderen geen bezwaar zeker nog nooit gezienquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:21 schreef Symphonic het volgende:
Het dieptepunt in de tv geschiedenis: een K3 sitcom
ja ik ook, na de spareribsquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Goed idee, straks nog even een perenijsje eten.
haardracht genootquote:
Kapoetquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:25 schreef DaMart het volgende:
Speciaal voor RN een stripje:
[ afbeelding ]
Whehequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:25 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Download er maar een paarquote:
zomg teh horrorquote:
pezuquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:25 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
wokkiequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:35 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben zo moe...
maar wel leuke dag met de meiden gehad
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Wel erg hard eigenlijk
was het maar waarquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
En vinden de meiden het ook een dieptepunt?.
Wokquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:35 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben zo moe...
maar wel leuke dag met de meiden gehad
ja sex met dit weer is klotsen tot the maxquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
en nou ga ik maar eens de airco's in de zaak aanzetten anders is het straks veels te warm
laters
quote:
wezen zwemmen, 2 auto's gewassen en geschommeldquote:
Doe je goed, quality timequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
wezen zwemmen, 2 auto's gewassen en geschommeld
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:35 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Wel erg hard eigenlijk
hier hadden ze nog moeilijk veelquote:
hoiquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier hadden ze nog moeilijk veel![]()
hoi st![]()
nu echt weg
ik had nog even bij Marijkes overburen moeten kijkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb de ijscoboer ook nog gespekt vandaag![]()
hoi logeermeneerquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag er nog steeds een komen halen hoor.
Is dat een hint?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Dat zei JJH trouwens ook en die woont wèl in de buurt![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef Koen66 het volgende:
Billenbaviaan
Waar halen koters dat soort woorden vandaan
Nou kijk maar eens naar de achterkant van zo'n beest en je weet hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef Koen66 het volgende:
Billenbaviaan
http://twitter.com/#!/billenbaviaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:46 schreef Koen66 het volgende:
Billenbaviaan
Billenbaviaan! Hihihihihihi Hahahahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar na een hele dag herhaling wordt het wat minder
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar na een hele dag herhaling wordt het wat minder
* DaMart opent een girorekening zodat er wat sneller voldoende geld binnenkomt voor een geloofwaardig bod op een van de twee huizen in Zwolle.quote:
Ik al 7 dagen nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb al 6 jaar geen barbecue meer meegemaakt![]()
/zieligmodus.
gisteren nogquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:48 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb al 6 jaar geen barbecue meer meegemaakt![]()
/zieligmodus.
wedden dat ik eerder perenijsjes heb dan jij een huis in Zwolle?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart opent een girorekening zodat er wat sneller voldoende geld binnenkomt voor een geloofwaardig bod op een van de twee huizen in Zwolle.
Ja, maar voor volgend jaar alvast danquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wedden dat ik eerder perenijsjes heb dan jij een huis in Zwolle?
Ja, nou, dan bel ik JJH wel even dat ik onderweg benquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, maar voor volgend jaar alvast dan.
En ik kan wel een perenijsje komen brengen hoor, alleen moet ik dan ook een rietje meenemen.
ja, nou, volgens mij zijn ze uitverkocht in Zwollequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna
ik zal zorgen dat ik perenijsjes heb dan![]()
dat ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja sex met dit weer is klotsen tot the max
Zo maak ik natuurlijk nooit kans om een perenijsje te eten met ST...quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bijna
ik zal zorgen dat ik perenijsjes heb dan![]()
jij HEBT tenminste perenijsjesquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo maak ik natuurlijk nooit kans om een perenijsje te eten met ST...
* DaMart gaat met een perenijsje in een hoekje zitten sippen.
Ja, en die wilde ik ook met je delen, maar dat wil je zelf niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij HEBT tenminste perenijsjes
quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou kijk maar eens naar de achterkant van zo'n beest en je weet het
Echt wel, maar dat kan nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en die wilde ik ook met je delen, maar dat wil je zelf niet.
Tuurlijk wel, je hebt toch een auto?quote:
Geen ijsjequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel, ik heb je vandaag nog iets aangeboden
Ik wil een cornetto. Met pgrquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag gerust een perenijsje komen eten hoor.
Erg leuk. Verwende Tyfuslyers.quote:
Je gentleman's saucage met 'Mini' erop?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel, ik heb je vandaag nog iets aangeboden
Gisteren Topgear gekeken ofzo?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je gentleman's saucage met 'Mini' erop?
Kom eens op msn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Moeten we snel een keer doen
Als ik wel kan
Een beetje minder mag wel hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Erg leuk. Verwende Tyfuslyers.
Iets anders om aan te likken zeker?quote:
Jamaar pee gee èèhèèrquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kan ook een Cornetto voor je halen hoor!
Ja ! Ik wil niet meer naar huisquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi LL.
Hoe bevalt het weekendje weg?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets anders om aan te likken zeker?
Geniet er nog lekker vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan niet
Maar ik ga een latte maken
Tot later
watjequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:04 schreef Symphonic het volgende:
Vakantieganger
Damn multitasken op een laptop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef DaMart het volgende:
Ik ga gewoon solidair zijn met ST en geen perenijsje eten!Ik ga wel zuigen op een kleurstofloos stokje...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Goed vrienden, een klein raadplaatje![]()
Ra ra, waar is dit?
[ afbeelding ]
Koekstad?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ra ra, waar is dit?
[ afbeelding ]
Nou behangetje ertegenaan en gaanquote:
Je huis heeft muren... hoe kan dat!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ra ra, waar is dit?
[ afbeelding ]
Ik moest echt even denken wie je bedoeldequote:
Ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest echt even denken wie je bedoelde
Let maar op, Windows komen ook nogquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je huis heeft muren... hoe kan dat!.
En anders zet Marijke er wel Linux in voor je!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Let maar op, Windows komen ook nog
Ik dacht het niet hequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
En anders zet Marijke er wel Linux in voor je!
Fles dan? Zo goed ben ik nog niet ingeburgerdquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest echt even denken wie je bedoelde
Ja, maar ik snapte DF uiteindelijk ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Fles dan? Zo goed ben ik nog niet ingeburgerd
Als Fles beter te snappen is, hou ik het daaropquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik snapte DF uiteindelijk ook
Doe dan maar Fles jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als Fles beter te snappen is, hou ik het daarop
Feli Fles![]()
Hihiquote:
fort deventerquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Ra ra, waar is dit?
[ afbeelding ]
Heb ik nog gevraagd aan die 2 boys die er bezig warenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi![]()
Maar je huis![]()
Wanneer is het af?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 keien enquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef Symphonic het volgende:
Paasetiejs kleuren wat een fijn klusje
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik nog gevraagd aan die 2 boys die er bezig waren![]()
"Geen idee"![]()
Oh, joepiequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb ik nog gevraagd aan die 2 boys die er bezig waren![]()
"Geen idee"![]()
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:19 schreef pgrferrari het volgende:
Ben jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
zou ie wel willenquote:
kunnen ze alvast inlikkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
straks waterijsjes uitdelen aan de klanten
Waarom niet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar kan je toch niet in rijden man
en nu een foto van voren, schuin, jij achterover, zonnebril, polsdikke sigaar in je hoofd, elleboogje over de deur?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waarom niet?
Ik zit naar voren geleund om te tellers te bekijken, 300km/h stond er maximum op de klok.
Is er nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en nu een foto van voren, schuin, jij achterover, zonnebril, polsdikke sigaar in je hoofd, elleboogje over de deur?
Wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef Dr_Flash het volgende:
dat zijn gewoon vingers Soli, geen armen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Wij hadden vanmiddag een lekker softijsje
mfplfmlpflm!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:35 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari doet ijsje in mond van suikertaartje stoppen.
Ik kon niet praten, want ijsje in mijn mondquote:
Waar kijken jullie naar?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef Symphonic het volgende:
Ow wn Mariska vd Klock lag een kuil verder zo te zien
Ja, maar wat wilde je zeggen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kon niet praten, want ijsje in mijn mond
dat is niet in woorden uit te drukken inderdaadquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kee
* pgrferrari gaat weer, want het gaat niet zo best
rustig aan hequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:44 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kee
* pgrferrari gaat weer, want het gaat niet zo best
sneeuwt het bij jouquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef DaMart het volgende:
Hey, het tafeltje op mijn balkon was dus wit in plaats van donkergrijs.
Nee, ik heb een schuurspons met sop over die tafel gehaald, dus hij heeft zijn oorspronkelijke witte kleur weer terugquote:
Ah okequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb een schuurspons met sop over die tafel gehaald, dus hij heeft zijn oorspronkelijke witte kleur weer terug.
Hetzelfde geldt overigens voor de balkonreling... kreeg ineens een vlaag van schoonmaakwoede over me heenquote:
gestoken door een werkbijquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt overigens voor de balkonreling... kreeg ineens een vlaag van schoonmaakwoede over me heen.
Ik ergerde me er al de hele middag aan, dus er moest een keer wat gebeurenquote:
Even de planten water gegeven en de boel buiten opgeruimd... morgen zit ik wel weer op balkonquote:
Lijkt het wel op inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Hennie Huisman wordt een beetje senie geloof ik
Tot nu toe weinigquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er komt niet veel zinnigs uit in ieder geval
Every grain of sand started as a Rock, Nijntjequote:
op het terrasquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Every grain of sand started as a Rock, Nijntje
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Every grain of sand started as a Rock, Nijntje
Welk rijtje?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
Er klopte iets niet aan dat rijtje: sinds wanneer kan een driekwartsbroek nou weer niet bij mannen?.
Dat lijstje komt vast uit de Lindaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
Er klopte iets niet aan dat rijtje: sinds wanneer kan een driekwartsbroek nou weer niet bij mannen?.
Ik hou van Holland... de zoveel dingen die niet kunnen qua kleding... daar stond de driekwartsbroek voor mannen tussen... geen idee welke modebaviaan die onzin bedacht heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welk rijtje?
En gaat best hoor, wat is het probleem?
Mja, ik had gisteren zelfs witte sportsokken aan onder mijn driekwartsbroekquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lijstje komt vast uit de Linda
de redactie van de Lindaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou van Holland... de zoveel dingen die niet kunnen qua kleding... daar stond de driekwartsbroek voor mannen tussen... geen idee welke modebaviaan die onzin bedacht heeft.
Ik kots een beetje op al die natnekken die wel even bepalen voor de rest van de wereld wat wel en niet mag of kanquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou van Holland... de zoveel dingen die niet kunnen qua kleding... daar stond de driekwartsbroek voor mannen tussen... geen idee welke modebaviaan die onzin bedacht heeft.
Zo lang ie niet oranje is...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, als je je er maar lekker in voelt toch? Als ik met witte sportsokken in mijn sandalen onder mijn driekwartsbroek wil lopen, dan doe ik dat gewoon, ongeacht wat een zogenaamde mode-expert heeft bedacht daaroverquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kots een beetje op al die natnekken die wel even bepalen voor de rest van de wereld wat wel en niet mag of kan
Ja precies, mijn ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, als je je er maar lekker in voelt toch? Als ik met witte sportsokken in mijn sandalen onder mijn driekwartsbroek wil lopen, dan doe ik dat gewoon, ongeacht wat een zogenaamde mode-expert heeft bedacht daarover.
Ik vind mode sowieso volslagen onzin, bedacht door een stel verwijfde homo's voor hersenloze meelopers die niet zelf kunnen bedenken wat ze aantrekkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, mijn idee![]()
Aan het strand is iedereen directeur
Even spoileren omdat scrolltyfusquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan wel: (De kleur van de onderste alleen niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ai...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik had gisteren zelfs witte sportsokken aan onder mijn driekwartsbroek.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even spoileren omdat scrolltyfus
Dit kan niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan wel: (De kleur van de onderste alleen niet)
Ik zou niet weten wat er mis is met foto 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Iedere dag dresscode WEBODWLquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind mode sowieso volslagen onzin, bedacht door een stel verwijfde homo's voor hersenloze meelopers die niet zelf kunnen bedenken wat ze aantrekken.
Daar heb je ook wel weer gelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, als je je er maar lekker in voelt toch? Als ik met witte sportsokken in mijn sandalen onder mijn driekwartsbroek wil lopen, dan doe ik dat gewoon, ongeacht wat een zogenaamde mode-expert heeft bedacht daarover.
Silencequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even spoileren omdat scrolltyfus
Dit kan niet:
Sorry hoorquote:
Dat dus. En wie zich druk maakt om wat anderen dragen, heeft blijkbaar moeite om in de spiegel te kijken en een eigen mening te hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry hoorGewoon dragen waar jij je fijn in voelt
![]()
Veel mensen dragen iets niet meer als het 'uit' is, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het meteen verboden isquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. En wie zich druk maakt om wat anderen dragen, heeft blijkbaar moeite om in de spiegel te kijken en een eigen mening te hebben.
En wie bepaalt wat in of uit is dan? Dat doe je toch gewoon zelf, en niet de buurvrouwquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Veel mensen dragen iets niet meer als het 'uit' is, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het meteen verboden is![]()
Dat weet ik ook niet, maar je ziet gewoon dat sommige dingen steeds minder gedragen worden en andere steeds meerquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wie bepaalt wat in of uit is dan? Dat doe je toch gewoon zelf, en niet de buurvrouw.
Ligt natuurlijk ook aan aanbod in de winkels. Maar als ik iets in de kast heb, dan draag ik het gewoon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar je ziet gewoon dat sommige dingen steeds minder gedragen worden en andere steeds meer
Op mijn leeftijd ben je eruit gegroeid voor het uit isquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk ook aan aanbod in de winkels. Maar als ik iets in de kast heb, dan draag ik het gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |