quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Every grain of sand started as a Rock, Nijntje
Welk rijtje?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
Er klopte iets niet aan dat rijtje: sinds wanneer kan een driekwartsbroek nou weer niet bij mannen?.
Dat lijstje komt vast uit de Lindaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef DaMart het volgende:
Er klopte iets niet aan dat rijtje: sinds wanneer kan een driekwartsbroek nou weer niet bij mannen?.
Ik hou van Holland... de zoveel dingen die niet kunnen qua kleding... daar stond de driekwartsbroek voor mannen tussen... geen idee welke modebaviaan die onzin bedacht heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Welk rijtje?
En gaat best hoor, wat is het probleem?
Mja, ik had gisteren zelfs witte sportsokken aan onder mijn driekwartsbroekquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat lijstje komt vast uit de Linda
de redactie van de Lindaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou van Holland... de zoveel dingen die niet kunnen qua kleding... daar stond de driekwartsbroek voor mannen tussen... geen idee welke modebaviaan die onzin bedacht heeft.
Ik kots een beetje op al die natnekken die wel even bepalen voor de rest van de wereld wat wel en niet mag of kanquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik hou van Holland... de zoveel dingen die niet kunnen qua kleding... daar stond de driekwartsbroek voor mannen tussen... geen idee welke modebaviaan die onzin bedacht heeft.
Zo lang ie niet oranje is...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, als je je er maar lekker in voelt toch? Als ik met witte sportsokken in mijn sandalen onder mijn driekwartsbroek wil lopen, dan doe ik dat gewoon, ongeacht wat een zogenaamde mode-expert heeft bedacht daaroverquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kots een beetje op al die natnekken die wel even bepalen voor de rest van de wereld wat wel en niet mag of kan
Ja precies, mijn ideequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, als je je er maar lekker in voelt toch? Als ik met witte sportsokken in mijn sandalen onder mijn driekwartsbroek wil lopen, dan doe ik dat gewoon, ongeacht wat een zogenaamde mode-expert heeft bedacht daarover.
Ik vind mode sowieso volslagen onzin, bedacht door een stel verwijfde homo's voor hersenloze meelopers die niet zelf kunnen bedenken wat ze aantrekkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, mijn idee![]()
Aan het strand is iedereen directeur
Even spoileren omdat scrolltyfusquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan wel: (De kleur van de onderste alleen niet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ai...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik had gisteren zelfs witte sportsokken aan onder mijn driekwartsbroek.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even spoileren omdat scrolltyfus
Dit kan niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit kan wel: (De kleur van de onderste alleen niet)
Ik zou niet weten wat er mis is met foto 1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad. Iedere dag dresscode WEBODWLquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind mode sowieso volslagen onzin, bedacht door een stel verwijfde homo's voor hersenloze meelopers die niet zelf kunnen bedenken wat ze aantrekken.
Daar heb je ook wel weer gelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, als je je er maar lekker in voelt toch? Als ik met witte sportsokken in mijn sandalen onder mijn driekwartsbroek wil lopen, dan doe ik dat gewoon, ongeacht wat een zogenaamde mode-expert heeft bedacht daarover.
Silencequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Even spoileren omdat scrolltyfus
Dit kan niet:
Sorry hoorquote:
Dat dus. En wie zich druk maakt om wat anderen dragen, heeft blijkbaar moeite om in de spiegel te kijken en een eigen mening te hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Sorry hoorGewoon dragen waar jij je fijn in voelt
![]()
Veel mensen dragen iets niet meer als het 'uit' is, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het meteen verboden isquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat dus. En wie zich druk maakt om wat anderen dragen, heeft blijkbaar moeite om in de spiegel te kijken en een eigen mening te hebben.
En wie bepaalt wat in of uit is dan? Dat doe je toch gewoon zelf, en niet de buurvrouwquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Veel mensen dragen iets niet meer als het 'uit' is, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het meteen verboden is![]()
Dat weet ik ook niet, maar je ziet gewoon dat sommige dingen steeds minder gedragen worden en andere steeds meerquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En wie bepaalt wat in of uit is dan? Dat doe je toch gewoon zelf, en niet de buurvrouw.
Ligt natuurlijk ook aan aanbod in de winkels. Maar als ik iets in de kast heb, dan draag ik het gewoon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet, maar je ziet gewoon dat sommige dingen steeds minder gedragen worden en andere steeds meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |