Ik heb wel leuke dingen gezien hoor. Ik denk dat ik deze ga bestellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou die spina bifida topjes en de rest nog niet met geld toe willen hebben.
Maar dat ziet niemand hoor. Of ze wil Sharon weer 5k lichter maken, die draak. Ze deed het vanochtend ook al bijna per ongeluk expres.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef MartineLongchamp het volgende:
Sharon: Maak je niet zo druk meisje
Mo:Nee, dat doe ik ook niet.
Wat een vreselijk geval, maar smaken verschillen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik heb wel leuke dingen gezien hoor. Ik denk dat ik deze ga bestellen
[ afbeelding ]
Heeft een van de andere bewoners het gezien?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Maar dat ziet niemand hoor. Of ze wil Sharon weer 5k lichter maken, die draak. Ze deed het vanochtend ook al bijna per ongeluk expres.
Flip zat (lag) erbijquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Heeft een van de andere bewoners het gezien?
Ik had het even gemist.
ik vind het er uit zien als een verf overall, die je voor 2,95 koopt bij de gammaquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een vreselijk geval, maar smaken verschillen.
Ik hoorde net Gerard zeggen dat iemand het glas had weggestoten had en nu onder het drankje zat..quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Heeft een van de andere bewoners het gezien?
Ik had het even gemist.
Tsja, die zegt niks, maar BB is toch watching?quote:
Denk dat ik ook ga bestellen, trek ik haar wel meteen die vreselijke kleren uit ......quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb wel leuke dingen gezien hoor. Ik denk dat ik deze ga bestellen
[ afbeelding ]
Und Fipo gemacht!!!
En die ik eerst uit zou trekken als de bel ging.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het er uit zien als een verf overall, die je voor 2,95 koopt bij de gamma
dat dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die ik eerst uit zou trekken als de bel ging.
niet de verlepte theezak plagen hé?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:23 schreef Stability het volgende:
[..]
ik vind het er uit zien als een verf overall, die je voor 2,95 koopt bij de gamma
nah ik zou niet durven !quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef knagsje het volgende:
[..]
niet de verlepte theezak plagen hé?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |