ajaxquote:
Gelijkspel tegen Ajax.quote:Op zondag 24 april 2011 15:03 schreef starla het volgende:
Mocht PSV verliezen, dan maakt twente een hele goede kans.
Winst op WII is zo goed als zeker, dan is een gelijkspel tegen Ajax voldoende!
Je vergeet Talpa.quote:Op zondag 24 april 2011 15:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
ajaxfeyenoord
twente
duitsland
china
rusland
spinnen
vliegen
zweetsokken
![]()
ow ff de was doen.
HL_Dog43quote:Op zondag 24 april 2011 15:03 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
ajaxfeyenoord
twente
duitsland
china
rusland
spinnen
vliegen
zweetsokken
![]()
ow ff de was doen.
Ze zijn gewoon bang. Komt allemaal door Rutte, wat een loser is die man toch. Hij kan zijn team absoluut niet inspirerenquote:
Dat is al heel lang zoquote:Op zondag 24 april 2011 15:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]![]()
maar PSV speelt ver-schrik-ke-lijk slecht.
Daar hebben ze de spelers niet voor, vroeger was je met nog 3 wedstrijden al kampioen.quote:Op zondag 24 april 2011 15:04 schreef inZanity het volgende:
Waarom heeft PSV nou het niet allang beslist?
Omdat PSV een echte spits mist en ook wel een creatieve aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 24 april 2011 15:04 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]![]()
maar PSV speelt ver-schrik-ke-lijk slecht.
Toivonen moet er ook in...quote:Op zondag 24 april 2011 15:06 schreef Masterboy het volgende:
[..]
Omdat PSV een echte spits mist en ook wel een creatieve aanvallende middenvelder.
Ben ik het niet mee eens. PSV heeft verreweg de beste selectie van Nederland, als ze de titel niet pakken hebben ze het aan hun zelf te danken. Sowieso wie er ook kampioen word dit seizoen het zal sowieso de kampioen van de armoede zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 15:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Daar hebben ze de spelers niet voor, vroeger was je met nog 3 wedstrijden al kampioen.
Ook VI gekeken?quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. PSV heeft verreweg de beste selectie van Nederland, als ze de titel niet pakken hebben ze het aan hun zelf te danken. Sowieso wie er ook kampioen word dit seizoen het zal sowieso de kampioen van de armoede zijn.
Twente is op elke positie beter.quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. PSV heeft verreweg de beste selectie van Nederland, als ze de titel niet pakken hebben ze het aan hun zelf te danken. Sowieso wie er ook kampioen word dit seizoen het zal sowieso de kampioen van de armoede zijn.
Echt een aanwinst voor Feyenoord ja.quote:Op zondag 24 april 2011 15:08 schreef SoldMayor het volgende:
Pfff die Ryo..
over een paar jaar is iedereen Messi vergeten.
Niet mee eens. twente heeft de beste ploeg.quote:Op zondag 24 april 2011 15:07 schreef inZanity het volgende:
[..]
idd, dus je moet niet lullen dat ajax wel blijft winnen, want ze laten ook punten liggen net als de rest.quote:
Klopt, en bepaalt wordt met een t geschrevenquote:Op zondag 24 april 2011 15:09 schreef Nober het volgende:
Balbezit bepaald de uitslag niet, het is 1-0
Ik heb er nooit opgezeten, maar fijn om te weten.quote:Op zondag 24 april 2011 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin, plus PSV heeft een veel beter bank.
Ik moest lachen.quote:Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb er nooit opgezeten, maar fijn om te weten.
Als je kan schrijven wel ja.quote:Op zondag 24 april 2011 15:11 schreef starla het volgende:
[..]
Klopt, en bepaalt wordt met een t geschreven
Alsof hij die voorzet die een kwartier onderweg was niet even had kunnen plukken op de 5m lijn...quote:Op zondag 24 april 2011 15:13 schreef Sj0rSz het volgende:
PSV speelt so far als een natte krant.
Isaksson de enige die in mijn ogen een voldoende verdiend. Tering zeg!
Het is 1-0, dus Isaksson heeft er een doorgelaten... toch een voldoende?quote:Op zondag 24 april 2011 15:13 schreef Sj0rSz het volgende:
PSV speelt so far als een natte krant.
Isaksson de enige die in mijn ogen een voldoende verdiend. Tering zeg!
Marcus Berg is nog beter dan ditquote:Op zondag 24 april 2011 15:09 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onzin, plus PSV heeft een veel beter bank.
Voor Twente bedoel je? Want het is niet alsof ajax gaat winnen over 2 weken.quote:Op zondag 24 april 2011 15:14 schreef Amoeba het volgende:
1-1 is ook best. PSV moet punten laten liggen
Feyenoord nog een keer scoren en het zit wel goed met Ajax dit weekend.
Fred Rutten ook erin als aanvallerquote:
En vervolgens bijna een goal maakt...quote:Op zondag 24 april 2011 15:18 schreef Nober het volgende:
Labyad wil vijf spelers voorbij en komt erachter dat hij daar niet toe in staat is dus schiet ie van 25 meter.
Om even aan te geven hoe geweldig PSV combineert.
quote:Op zondag 24 april 2011 15:18 schreef Smoofie het volgende:
Het is geen schande om te verliezen van Feyenoord
Nee joh met zoveel ruimte had zelfs de derde keeper van Willem II die bal er nog ingeschoten. Denk niet dat ie nu weer aan de lopende band gaat scoren.quote:Op zondag 24 april 2011 15:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Berg erin, die is 'back' jonge na die goal tegen Heracles
Die was naast..quote:Op zondag 24 april 2011 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En vervolgens bijna een goal maakt...
Hij zegt toch bijna?quote:
zaka scoort wel eens vaker van zo'n afstand!quote:Op zondag 24 april 2011 15:18 schreef Nober het volgende:
Labyad wil vijf spelers voorbij en komt erachter dat hij daar niet toe in staat is dus schiet ie van 25 meter.
Om even aan te geven hoe geweldig PSV combineert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |