zo gaat het al het hele prog hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:13 schreef beequeen het volgende:
Ineens valt hier het kwartje. Djoon trekt dat jasje aan zodat Mamadjoon op SST_Djoon of Hyves kan vermelden waar e het kan bestellen.
dan heeft ze misschien weer een klant, tenzij die de sardineblikjes op het Scheveningse strand aan het controleren is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:13 schreef beequeen het volgende:
Ineens valt hier het kwartje. Djoon trekt dat jasje aan zodat Mamadjoon op SST_Djoon of Hyves kan vermelden waar e het kan bestellen.
I know, walgelijk. Net als dat leuren met kaartjes voor de live.quote:
Laterquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:16 schreef knagsje het volgende:
nou ik ga maar weer even trainen![]()
laterssssssssssssssssssss
Ligt het nou aan mij, of is Djoon de enige die verse kleding van buiten aangeleverd krijgt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:13 schreef beequeen het volgende:
Ineens valt hier het kwartje. Djoon trekt dat jasje aan zodat Mamadjoon op SST_Djoon of Hyves kan vermelden waar je het kan bestellen.
ik denk omdat 10 kledingstukken verpest waren door de portugese wasserette ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:21 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of is Djoon de enige die verse kleding van buiten aangeleverd krijgt?
Eigenlijk zou er nog een rugzakje op moeten zittenquote:
Neen, dat ligt niet aan jou. Ze had iets van 40 kilo overgewcht voor het vliegtuig, dat staat ergens opgeslagen en regelmatig zie je een nieuwe outfit. Wrs komt dat binnen met de was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:21 schreef rico80 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is Djoon de enige die verse kleding van buiten aangeleverd krijgt?
kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:21 schreef rico80 het volgende:
[..]
Wat een droppie hè?quote:
Daar heeft de rest toch ook last van?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:23 schreef sjampoeh het volgende:
ik denk omdat 10 kledingstukken verpest waren door de portugese wasserette ?
Mooi shotquote:
Een paar leuke reactiesquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:28 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.indewatten.com(...)nline-fashion-store/
quote:hmmm waarom vertrouw ik die prijzen van de birkin niet.. op de foto staat 400 nog wat en op hun website staat 200 als je deze heel graag wilt lien, nog niet kopen hoor! Want het lijkt heel erg op de tassen die we met Aisha een tijdje geleden in een winkel in rdam hebben gezien, maar dan voor VEEL minder!
quote:ergste service die ik ooit heb gehad. Zou voor de zoveelste keer mijn geld terug krijgen. Maar helaas wederom niet.
Maar niet getreurd. We gaan nu met een groep ontevreden klanten stappen tegen jullie ondernemen. Jullie komen hier niet zomaar vanaf.
quote:het zal me overigens niet verbazen als deze reactie niet op jullie webiste zichbaar zal zijn. Maar dat geeft niet. Het gaat erom dat jullie weten wat jullie te wachten staat.
Ohja we zitten er ook aan te denken om naar Radar of Kassa te stappen.
Dank jequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi shot
Er zijn dus nog aardig wat missies te gaan
Tuurlijk niet, is allemaal show.. Mo is zo zielig..quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:31 schreef MargrietV het volgende:
gaat Mo 24uurs aanvragen, zie haar aanbellen bij KvdW
Geen dankquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dank jeVind het "voeren " missie ook wel leuk
Geen actieve tv maar ach
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:31 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:31 schreef MargrietV het volgende:
Je overdenkt het. Mo wil gewoon aandacht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:34 schreef Injetta het volgende:
Het is opmerkelijk hoe Mo panisch iedereen heeft bewerkt om maar niet genomineerd te worden (m.a.w. ze wilde er blijkbaar niet uit). Meteen na donderdag is ze als een blad aan de boom omgeslagen.
Volgens mij is ze zo geschrokken van die 72% van Jo dat ze denkt helemaal geen kans meer te maken op de winst. Dan is het blijven zitten nutteloos. De mensen waar ze het meest mee had zijn allemaal weg, ze heeft geen controle meer over Maik... en de kans op winst is nihil. Conclusie: wat doe ik hier, ik moet weg...
Beetje jammer dat ze er niet wat eerder achter kwam en zo praktisch eigenhandig, of met hulp van Jo, dit programma om zeep geholpen heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:34 schreef Injetta het volgende:
Het is opmerkelijk hoe Mo panisch iedereen heeft bewerkt om maar niet genomineerd te worden (m.a.w. ze wilde er blijkbaar niet uit). Meteen na donderdag is ze als een blad aan de boom omgeslagen.
Volgens mij is ze zo geschrokken van die 72% van Jo dat ze denkt helemaal geen kans meer te maken op de winst. Dan is het blijven zitten nutteloos. De mensen waar ze het meest mee had zijn allemaal weg, ze heeft geen controle meer over Maik... en de kans op winst is nihil. Conclusie: wat doe ik hier, ik moet weg...
En dat ook natuurlijk..quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:35 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Je overdenkt het. Mo wil gewoon aandacht.
De "down to earth" zus ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:36 schreef Candyfreak het volgende:
http://nicole180.hyves.nl/ Zus van Mo?
Ze mogen niet zelf eten en drinken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:36 schreef Injetta het volgende:
In welke context moet ik deze opdracht zien??
Oh, vandaar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze mogen niet zelf eten en drinken.
Klopt, ze mogen wel eten, alleen als ze gevoerd worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is dat de opdracht, dat ze alleen mogen eten als ze door een ander worden gevoerd
Zolang de productie dit nodig achtquote:
Ja, zie krabbels pagina 49.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:36 schreef Candyfreak het volgende:
http://nicole180.hyves.nl/ Zus van Mo?
blijven zitten is nog wel een optie; als ze de finale haalt mag ze haar kluisinhoud meenemenquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:34 schreef Injetta het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ja, zie krabbels pagina 49.
( ik ben achteraan begonnen hoor, no worries of het wel goed met me gaat)
Grappigquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:41 schreef Reksie1981 het volgende:
als je nog wat leuks wilt bekijken (Maik's tietjs als 16 of 17 jarige op de camping in spanje)
http://home.wanadoo.nl/maikieboss/spanje/fotogalerij.htm
gezien de saaiheid van het programma misschien leuk!
mooi! Mo eruit ... Maik er weer inquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:40 schreef rico80 het volgende:
Ah Jo fluistert net aan Flip "Mo heeft aangevraagd"
Yeahquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:40 schreef rico80 het volgende:
Dat verzint ze dus. Djoon vroeg aan Mo wat ze aan de Stem wilde vragen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:40 schreef rico80 het volgende:
waarop Jo zei: heb je dan gesprek aangevraagd en Mo gaf geen antwoord.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat verzint ze dus. Djoon vroeg aan Mo wat ze aan de Stem wilde vragen.
Antwoord van Mo: dat hou ik liever voor mezelf, maar komt goed.
Ok, die heb ik gemist.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:49 schreef MargrietV het volgende:
waarop Jo zei: heb je dan gesprek aangevraagd en Mo gaf geen antwoord.
waaaaa?quote:
Spannend, de was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:52 schreef MargrietV het volgende:
bewoners er staat iets klaar in labyrinth
er is een meervoud van treinen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:52 schreef Vinamp het volgende:
Jaaaa hahah het meervoud van treinen is treins!
Niet te gelovenquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:55 schreef Annelies-G het volgende:
Crimineel, lagen ze gisteren al vroeg in hun nest doen Joanna, Philip en Monique alweer een Lautje
Dat zei Sharonquote:
Dat zegt nog lang niet alles though, Sofia en Joanna hebben zelf ook tig van die gesprekken gehad, waar ze schijnbaar door "achter" omgeluld werden om toch te blijven. Het ligt er imo vooral aan hoe goed het ze "achter" uit zou komen om vrijwillig naar huis te gaan. En het lijkt er op dat ze koste wat kost elke vrijwillige exit willen voorkomen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
waarop Jo zei: heb je dan gesprek aangevraagd en Mo gaf geen antwoord.
Of niet. Of ze zijn er juist blij mee, dan kunnen ze het programma legitiem een week inkorten. Iedereen wil van dit drama af lijkt me.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:09 schreef Urb het volgende:
Zo, lekker uitgewaaid op de fiets, less en luister weer ff half mee.![]()
[..]
Dat zegt nog lang niet alles though, Sofia en Joanna hebben zelf ook tig van die gesprekken gehad, waar ze schijnbaar door "achter" omgeluld werden om toch te blijven. Het ligt er imo vooral aan hoe goed het ze "achter" uit zou komen om vrijwillig naar huis te gaan. En het lijkt er op dat ze koste wat kost elke vrijwillige exit willen voorkomen.![]()
Wie weet, ook zouden ze op zich een speler "teveel" kunnen hebben omdat Maik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Of niet. Of ze zijn er juist blij mee, dan kunnen ze het programma legitiem een week inkorten. Iedereen wil van dit drama af lijkt me.
Die de vermoorde onschuld speelt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:14 schreef Annelies-G het volgende:
Edit: Alle kleding weer gevonden, nu nog de dader ( flipje )
Ik zie het.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
Die de vermoorde onschuld speelt.
Ik heb nog niemand gehoord over iets speciaals voor Laura.quote:Een kleine snack wordt door onze Nederlanders in Portugal zelf verzorgd. Laura heeft deze week het huis verlaten en zoals elke week wordt er op zaterdag rond 18:00 uur op passende manier afscheid genomen van de bewoner die als laatst het huis moest verlaten. Wat hebben de bewoners voor Laura bedacht? Als kersje op de taart heeft De Stem weer een thema avond bedacht. In welke stijl mogen de bewoners deze week een feestje vieren? Houd ons in de gaten om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen in het huis.
Het lijkt tot nu toe goed uit te pakken voor hem though.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:15 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Die de vermoorde onschuld speelt.
Ze wilden geloof ik elkaar allemaal gaan kriebelen en tegen elkaar zeggen "het komt wel goed, schatje"quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het.![]()
Van de SST site.
[..]
Ik heb nog niemand gehoord over iets speciaals voor Laura.
Jawel, Gerard opperde om elkaar allemaal te gaan kroelen met dit nummer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zie het.![]()
Van de SST site.
[..]
Ik heb nog niemand gehoord over iets speciaals voor Laura.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Ze wilden geloof ik elkaar allemaal gaan kriebelen en tegen elkaar zeggen "het komt wel goed, schatje"
LOL en simultaan gapen misschien?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:18 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ze wilden geloof ik elkaar allemaal gaan kriebelen en tegen elkaar zeggen "het komt wel goed, schatje"
Echt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:22 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mo ligt in bed met badjas en onderbroeken van Maik.
Pathetic.quote:
beats me ... .en die domme wijven willen het gewoon verpesten...plassen...slapen...zeuren over zere benen...............pffffffffffquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:28 schreef Injetta het volgende:
Het lijkt er eerder op dat ze ze de hele tijd moeten vasthouden/aanraken... Wat is dit nu voor idioterie??
Sharon antwoord daarop " Nou ik doe dit nooit hoor"quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:28 schreef Injetta het volgende:
Volgens Jo moeten de mannen de vrouwen nadoen.
Naar Mo kijken in dat bed, dat is leuk. Sfeerverpeststerquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:30 schreef beequeen het volgende:
Volgens Mo heeft Geer dit zelf verzonnen en verdient hij hier geen sleutel mee. Kutwijf.
Jo heeft gewoon een plaat van 0.5mm botox voor der kopquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:32 schreef Urb het volgende:
Ze liggen nu in een rondje op de vloer en zeggen welke moeten we nu nog; Zitten, liggen, kroelen etc. hoor ik
Joanna loopt het te verkloten, de mannen zeggen " Joanna doe niet, het is voor iedereen, denk eraan het is zaterdag"
Uiteraard zijn alleen haar eigen missies boeiend en iets waard.![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:38 schreef beequeen het volgende:
Ik zag in een flits de geheime kamer. Wat nu weer?
Dat jullie nog kijkenquote:
Wijs planquote:
Erg hè? Ik kan zelf ook wel janken.quote:
quote:
Omdat het een kut programma isquote:
Mwah, had het dan op z'n minst aan het begin gedaan. nu heeft het echt totaal geen nut gehad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
Een SL voor zó'n lullig spelletje begint werkelijk ziekelijke vormen aan te nemen... het bewijs dat dit niet werkt is al weken/maanden? bekend... sukkels!
Wie is nou de sukkel? Jijquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
Een SL voor zó'n lullig spelletje begint werkelijk ziekelijke vormen aan te nemen... het bewijs dat dit niet werkt is al weken/maanden? bekend... sukkels!
een gewone riem had meer stof op doen waaien, want dan wurgen ze hem vast ofzowquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:48 schreef Stability het volgende:
wat een belachelijk tuigje heeft die hond om....
Zij heeft echt een obsessie met hem.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:49 schreef beequeen het volgende:
De naam Buddha komt me ook de strot uit.
ja, maar dit ding ziet er niet uit...doe hem dan wat stoers om. ipv babyblauwquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:49 schreef Capaja het volgende:
[..]
een gewone riem had meer stof op doen waaien, want dan wurgen ze hem vast ofzow
tja...was een inkoppertje he....quote:
Net als met MamaDjoon en Iantje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef Candyfreak het volgende:
Zij heeft echt een obsessie met hem.
In bed liggen sippen hielp niet om aandacht te krijgen dus gooit ze het nu over een andere boeg.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wat is Mo vrolijk. Dacht dat ze het niet meer zag zitten en naar huis wilde (wat ik nooit geloofd heb). Dat mens schiet constant van de ene emotie in de andere.
misschien is er wat onderweg van TOFS om secredo te pimpenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, maar dit ding ziet er niet uit...doe hem dan wat stoers om. ipv babyblauw
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef knagsje het volgende:
ik durf bijna niet meer te kijken.......
[ link | afbeelding ]
Ze zei het zelf al: "Ik ben ook lekker opvoedkundig bezig"quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Heel goed MO, leer dat beest maar aan dat ie aan sloffen mag kauwen. Achterlijk wijf.
Dat ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:51 schreef MargrietV het volgende:
dat geklef tussen Jo en Flip komt me mijn strot uit
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:51 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In bed liggen sippen hielp niet om aandacht te krijgen dus gooit ze het nu over een andere boeg.
dat is nou echt belachelijk...honden met kleren aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:51 schreef Capaja het volgende:
[..]
misschien is er wat onderweg van TOFS om secredo te pimpen
Ik ben bang voor de zon. Telt dat ook?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:52 schreef HiDiHo het volgende:
Als je dit wilt kijken moet je echt bijna dood zijn en 24/7 aan bed gekluisterd zijn....mennnn wat saai
Tssssss, nou budda heeft anders wel dezelfde zonnebril als gerard hoor !quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is nou echt belachelijk...honden met kleren aan
Ik kan me er iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de zon. Telt dat ook?
moeten we een ziekenwagen bellen voor je ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:52 schreef HiDiHo het volgende:
Als je dit wilt kijken moet je echt bijna dood zijn en 24/7 aan bed gekluisterd zijn....mennnn wat saai
Van zo'n hondje wordt toch iedereen vrolijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:53 schreef Starlie het volgende:
[..]
Vind haar juist ontzettend nep overkomen nu!
ja een echte honden Ray-Banquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:53 schreef Capaja het volgende:
[..]
Tssssss, nou budda heeft anders wel dezelfde zonnebril als gerard hoor !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
Wat dacht je van een Rayban zonnebril voor je hond dan..quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:51 schreef Stability het volgende:
[..]
dat is nou echt belachelijk...honden met kleren aan
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:54 schreef knagsje het volgende:
voor als Mo moet pissen..Hoe kom je eropSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een grapjequote:Op zaterdag 23 april 2011 15:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan me er iets bij voorstellen![]()
Oom van mij mag ook niet in de zon
Je bent toch niet terminaal hè?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:52 schreef HiDiHo het volgende:
Dit is voor het eerst in weken dat ik hier weer kom. Verder kijk ik heel af en toe op kanaal 15 maar haak na een paar minuten al af. Het enige dat ik kijk is de live show op donderdag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Altijd leuk, jij kijkt ook braaf TV neem ik aan?
Ja want de zon is buiten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben bang voor de zon. Telt dat ook?
achterlijk toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:54 schreef Urb het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Rayban zonnebril voor je hond dan..![]()
![]()
Psiesquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze willen er juist niet meer van af
Verklaart wel waarom ze zo vaak naar de wc gaat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef knagsje het volgende:
[..]
ze willen er juist niet meer van af
euhquote:
en jullie maar klagen dat ze niet fris isquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Verklaart wel waarom ze zo vaak naar de wc gaat.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zijn er nu weer hondjes uitgelaten en is er weer gedoucht. Want het was de eerste SL vandaag...
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
euh
nou
ik euh
had een husky en die had er ook 1, NEE geen rayban, een goedkope van de pomp, maar toch !
trouwens, komen die chatsites weer terug na dit debâcle of is het afgelopen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dit is voor het eerst in weken dat ik hier weer kom. Verder kijk ik heel af en toe op kanaal 15 maar haak na een paar minuten al af. Het enige dat ik kijk is de live show op donderdag.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef Capaja het volgende:
[..]
euh
nou
ik euh
had een husky en die had er ook 1, NEE geen rayban, een goedkope van de pomp, maar toch !
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:58 schreef knagsje het volgende:
en flip moet weer verplicht kriebelen, en die lul doet ut nog ook
quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:58 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Madelief krijgt hem ook niet en ik kleed mijn hond ook niet aan alsof het een klein kind is,
Welke chatsites bedoel je?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
trouwens, komen die chatsites weer terug na dit debâcle of is het afgelopen?
ja echt, ooit voor de gein opgezet een knaloranje (was promo materiaal van de wk/ek in rome) en vanaf dat moment wilde hij hem zelf "op" als de zon fel scheenquote:
Ik had het ook over de bewonersquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:00 schreef knagsje het volgende:
[..]
tis toch bagger 2 streams met Jo en flip die slapen?
de hond, secredoquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja echt, ooit voor de gein opgezet een knaloranje (was promo materiaal van de wk/ek in rome) en vanaf dat moment wilde hij hem zelf "op" als de zon fel scheen
ontopic wie gaan er de finale in ?
de slapers of de dammers ?
Hai, gewoon zoeken op de SST site joh.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef DjinN het volgende:
Heyy allemaal!Heeft iemand toevallig nog het filmpje van gister, met die groepsmissie in het water ?? Dat de vrouwen over de ruggen van de mannen moesten lopen
Ik gok op de dammersquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:01 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja echt, ooit voor de gein opgezet een knaloranje (was promo materiaal van de wk/ek in rome) en vanaf dat moment wilde hij hem zelf "op" als de zon fel scheen
ontopic wie gaan er de finale in ?
de slapers of de dammers ?
ja maar ja maarquote:
geer en karim erbij danquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:02 schreef Capaja het volgende:
[..]
ja maar ja maar
er zijn er toch 3 in de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |