Wat een droppie hč?quote:
Daar heeft de rest toch ook last van?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:23 schreef sjampoeh het volgende:
ik denk omdat 10 kledingstukken verpest waren door de portugese wasserette ?
Mooi shotquote:
Een paar leuke reactiesquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:28 schreef Candyfreak het volgende:
http://www.indewatten.com(...)nline-fashion-store/
quote:hmmm waarom vertrouw ik die prijzen van de birkin niet.. op de foto staat 400 nog wat en op hun website staat 200 als je deze heel graag wilt lien, nog niet kopen hoor! Want het lijkt heel erg op de tassen die we met Aisha een tijdje geleden in een winkel in rdam hebben gezien, maar dan voor VEEL minder!
quote:ergste service die ik ooit heb gehad. Zou voor de zoveelste keer mijn geld terug krijgen. Maar helaas wederom niet.
Maar niet getreurd. We gaan nu met een groep ontevreden klanten stappen tegen jullie ondernemen. Jullie komen hier niet zomaar vanaf.
quote:het zal me overigens niet verbazen als deze reactie niet op jullie webiste zichbaar zal zijn. Maar dat geeft niet. Het gaat erom dat jullie weten wat jullie te wachten staat.
Ohja we zitten er ook aan te denken om naar Radar of Kassa te stappen.
Dank jequote:Op zaterdag 23 april 2011 14:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mooi shot
Er zijn dus nog aardig wat missies te gaan
Tuurlijk niet, is allemaal show.. Mo is zo zielig..quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:31 schreef MargrietV het volgende:
gaat Mo 24uurs aanvragen, zie haar aanbellen bij KvdW
Geen dankquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:31 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dank jeVind het "voeren " missie ook wel leuk
Geen actieve tv maar ach
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:31 schreef MargrietV het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:31 schreef MargrietV het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |