zo gaat het al het hele prog hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:13 schreef beequeen het volgende:
Ineens valt hier het kwartje. Djoon trekt dat jasje aan zodat Mamadjoon op SST_Djoon of Hyves kan vermelden waar e het kan bestellen.
dan heeft ze misschien weer een klant, tenzij die de sardineblikjes op het Scheveningse strand aan het controleren is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:13 schreef beequeen het volgende:
Ineens valt hier het kwartje. Djoon trekt dat jasje aan zodat Mamadjoon op SST_Djoon of Hyves kan vermelden waar e het kan bestellen.
I know, walgelijk. Net als dat leuren met kaartjes voor de live.quote:
Laterquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:16 schreef knagsje het volgende:
nou ik ga maar weer even trainen![]()
laterssssssssssssssssssss
Ligt het nou aan mij, of is Djoon de enige die verse kleding van buiten aangeleverd krijgt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:13 schreef beequeen het volgende:
Ineens valt hier het kwartje. Djoon trekt dat jasje aan zodat Mamadjoon op SST_Djoon of Hyves kan vermelden waar je het kan bestellen.
ik denk omdat 10 kledingstukken verpest waren door de portugese wasserette ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:21 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, of is Djoon de enige die verse kleding van buiten aangeleverd krijgt?
Eigenlijk zou er nog een rugzakje op moeten zittenquote:
Neen, dat ligt niet aan jou. Ze had iets van 40 kilo overgewcht voor het vliegtuig, dat staat ergens opgeslagen en regelmatig zie je een nieuwe outfit. Wrs komt dat binnen met de was.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:21 schreef rico80 het volgende:
Ligt het nou aan mij, of is Djoon de enige die verse kleding van buiten aangeleverd krijgt?
kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:21 schreef rico80 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |