Ik kom naar de UPMquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:42 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaa kom je naar de UPM? En wat voor shirt heb je erbij? Ze hebben namelijk ook die gave limegroene polo erbij, en die valt zo klein dat Rienk (normaal maat 80) er 86/92 van aanheeft.
De kleur is er alleen in meisjesmodel, maar als polo dus wel bij de Hema (grotejongens). En soms is een polo best leuk hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:20 schreef Poppejans het volgende:
Kinderkleertjes deel 62 - Volop zomer in april
Ik sloot de vorige met
[..]
Ik kom naar de UPMheb er alleen nog geen shirt bij! Ik hou meestal niet zo van blauw, dus ik ga vandaag even ergens een lime groen tshirt kopen, weet jij toevallig of Hema die kleur heeft bij de basics? (van de grote jongetjesafdeling) ik hou zelf niet zo van polo's maar die kleur van diegene die jullie hebben past er wel erg gaaf bij!
Volgens mij hier geen crocs winkel in de buurt...quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Bij de crocs winkel zijn ze maar 20,- + zo'n bon voor 10,- korting op je volgende aankoop.
Wat heb ik nou aan 'waren'quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:00 schreef SacreCoeur het volgende:
die waren in de aanbieding bij Bristol geloof ik.
Ah, deze had ik nog niet gezien! Staat de slaapzak ook op de site?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:58 schreef McLaura het volgende:
Thijs slaapt in een slaapzak, een 'lakendunne' van Jollein (9,95 bij babydump)
Ja, staan op de site....quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ah, deze had ik nog niet gezien! Staat de slaapzak ook op de site?
Deze slaapzak ziet er wel dun uit.
Het buitenste deel van de puckabag (die had jij toch ook?) is ook erg dun. Mouwen eraf ritsen en klaar ben je!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het grotemeisjesassortiment van de Hema schandalig veel leuker dan het assortiment voor grote jongens. Ze hebben zoveel leuke shirts en broekjes!
Meimel, heb je een foto van K. in die crocs?
En heeft iemand nog een tip voor héél dunne zomerslaapzakjes >100 cm?
Ik had vorig jaar slaapzakken van cottonbaby, wel prijzig maar heerlijk luchtig. Wil ook wel weer zoiets, maar wacht even tot ik iets goedkopers tegen komquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
En heeft iemand nog een tip voor héél dunne zomerslaapzakjes >100 cm?
Mooi vind ik crocs niet hoor, maar ze zijn gewoon zo handig!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Meimel, heb je een foto van K. in die crocs?
Daar slaapt hij nu in en die is te klein.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het buitenste deel van de puckabag (die had jij toch ook?) is ook erg dun. Mouwen eraf ritsen en klaar ben je!
Ja ik kon hm vanmiddag niet vinden toen ik weer beneden kwam van Dyon naar bed brengenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dank voor de foto, Meimel! Hij ligt gewoon te slapen in een buggy!
Z'n hoofd moet je er ook nog even afhalen qua centimetersquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan is niet zo heel lang, ik gok dat hij nu ongeveer op de 86 cm zit. Dat geeft 14 cm speling, zou je denken. Maar de wintervariant vind ik ook al een tijd eigenlijk wat te krap zitten. Dat komt misschien door de droger.Morgen even opmeten dus. De zomervariant heb ik volgens mij alleen nooit in de droger gehad.
Dus hij is ongemerkt zo in slaap gevallen?Wat een lieverd! En hij heeft ook nog iets in zijn handen, haha.
Daan heeft ook die zomerslaapzak 86/104 van de HEMA (wit/grijs gestreept). Die is lekker dun en lang zat (maar Daan is ook een kabouter met nog geen 75cmquote:Op zondag 24 april 2011 10:14 schreef Poppejans het volgende:
Claudia, Wolf heeft een zomerslaapzak in de grootste maat van de Hema (86/104), en die imo echt behoorlijk lang.
Nou, het klinkt idd dik (volgens mij is de beschrijving op de site ook niet goed, want in de zak staat 100% katoen en niks van Jersey), maar hij is superdun! Ik heb even gevoeld, maar ik heb geen idee waar ze die fiberfill hebben gestopt want hij voelt gewoon als 2 lakentjes op elkaar genaaid zonder vulling.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Daar slaapt hij nu in en die is te klein.![]()
Is die slaapzak 'lakendun', Laura? Ik las namelijk dit bij de omschrijving: "De buitenzijde is gemaakt van 100% katoen, de binnenkant van 100% jersey en is gevuld met 120 grams goed ademende fiberfill." Het zomergedeelte van de Puckabag is écht zo dun als een laken met niks erin of ertussen. Dit klinkt alsof het toch dikker is?
Ik heb de blauw/wit geblokte, die staat niet online. Ik weet zo effe niet zeker of alleen de print bij die zakken anders is.quote:Op zondag 24 april 2011 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor de foto, Laura!
Die wit/grijs-gestreepte slaapzak van de Hema vind ik trouwens helemaal niet zo dun, als we dezelfde slaapzak bedoelen.
Hij is gewoon eigenlijk perfect, en ik hoop dat jij ze ook koopt omdat ik zo tevreden benquote:Op zondag 24 april 2011 11:35 schreef Claudia_x het volgende:
Dank voor de foto, Laura!
Die wit/grijs-gestreepte slaapzak van de Hema vind ik trouwens helemaal niet zo dun, als we dezelfde slaapzak bedoelen.
Gedaan!quote:Op zondag 24 april 2011 12:18 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hij is gewoon eigenlijk perfect, en ik hoop dat jij ze ook koopt omdat ik zo tevreden ben
En dan zo'n cutie van 70 cm met bloemen voor Lena
Haha leuk, dan zijn Ivan en Thijs straks slaapzak-broedersquote:
Leuk! Thijs heeft ze allebei, maar voor de foto stop ik oppasmeiske Ayla gewoon in diequote:Op zondag 24 april 2011 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
Jazeker!En dan gooi ik Lena er ook in. Die heeft de blommen gekregen.
Thanks! Tirza is er ook erg blij mee!quote:Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Evie, ze ziet er groot uit BJ!
Thanks voor de foto, Elmo. Ik twijfelde eerst maar nu ga ik zeker voor het olifantje! Mooie schoenen heeft je dame aan.
In het vorige topic stond een lijstje met codes dacht ikquote:Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Heeft er toevallig nog iemand een actiecode voor H&M? ik zal tzt een foto plaatsen van het olifantenshirtje
Die jaquote:Op zondag 24 april 2011 22:13 schreef Marlinde het volgende:
8964 = 25% op 1 artikel t/m 31 juli
9217 = ¤ 10,-
1304 = ¤ 5,-
Thanks!quote:Op zondag 24 april 2011 22:13 schreef Marlinde het volgende:
8964 = 25% op 1 artikel t/m 31 juli
9217 = ¤ 10,-
1304 = ¤ 5,-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou nog even wachten en de leveringstijd in de gaten houden, ze schuiven daar wel regelmatig mee. Zeker niet bellen als je meerdere kortingscodes hebt gebruikt, want dan halen ze die weg als ze het zienquote:Op maandag 25 april 2011 09:04 schreef happyme28 het volgende:
Vraagje: net wat besteld bij H&M maar leveringstijd is 9-13 mei maar bedenk me nu dat we dan op vakantie zijn![]()
Wat is de ervaring? Wordt het wel vaker eerder afgeleverd? Of zou ik moeten bellen of ze het nog een week later willen bezorgen?
volgens mij is dat broekje ook van Elin geweestquote:Op zondag 24 april 2011 17:27 schreef huuphuup het volgende:
Miss en Bla!de kleertjes van jullie meisjes staan zo leuk
[ afbeelding ]
Ja, via een doos van jou, denk ik inderdaadquote:Op maandag 25 april 2011 11:16 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
volgens mij is dat broekje ook van Elin geweest
Ja dat dacht ik ookquote:Op maandag 25 april 2011 11:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, via een doos van jou, denk ik inderdaad
Hihi da's bijzonderquote:Op woensdag 27 april 2011 10:10 schreef huuphuup het volgende:
dat shortje en hemdje vielen hier ook kleinhoewel een rondje droger wonderen deed
Heb k ook niet (meer), en eer dat ik geld heb gestort op mn paypal en het weer teruggestort is en bevestigd en weet ik veel ben ik weer 2 weken verderquote:Op woensdag 27 april 2011 10:16 schreef octopussy het volgende:
Huup, je kan tegenwoordig ook met Paypal betalen bij DPAM
huh oh verrekquote:Op woensdag 27 april 2011 10:17 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Hihi da's bijzonder
Ik ben lichtelijk geldloos, da's nog erger dan creditcardloosDus ik kan je niet helpen.
Als jij enkel dat zwembroekje neemt niet neequote:Op woensdag 27 april 2011 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil best bestellen en mijn cc ervoor lenen bij DPAM! Kan ik toch nog dat zwembroekje bestellen, want ik had al besloten dat het met verzendkosten een beetje belachelijk zou worden
Moeten we wel wat meer mensen ronselen, huup, want ik vermoed dat wij samen niet tot 100 euro komen.
http://www.dpam.com/en/ba(...)cPath=2698_2706_2709quote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
huup, tot welke maat gaat dat zwembroekie?
want ik zie m wel in een oudroze kleur, maar die blauwe vind ik way
maar ik zie m alleen in rozeeeee ik wil een blauwequote:Op woensdag 27 april 2011 11:19 schreef huuphuup het volgende:
[..]
http://www.dpam.com/en/ba(...)cPath=2698_2706_2709
die toch?
in 102 cm is ie er ook. en 86. Daar krijg je Elin nog wel in zonder luier toch?
Leuk spul Wicks <3
dat badpakje had k er eerst ook bijstaan voor Amélie maar toch maar niet, we hebben al genoeg badpakken enzo
Dat vond ik eigenlijk ook, maar wilde hem zo graag hebben dat Mette toch slachtoffer is gewordenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef Sorbootje het volgende:
Nou inderdaad! Ik vind het persoonlijk wel meer een babypakje, maar het ziet er mooi uit. De kleur vind ik helemaal geweldig.
oh ik ken het hoor, wij hebben hem ook en die van Amélie is idd flink verwassenquote:Op woensdag 27 april 2011 11:39 schreef wickie het volgende:
Oja Keshet, het gestreepte pakkie met de capuchon![]()
Ena ja die romper, maar hij is zoooo leuk en fijn (en inmiddels zwaar verwassen).
van dpam? of gewoon in t algemeen?quote:Op woensdag 27 april 2011 11:45 schreef Keshet het volgende:
Dat dacht ik al Huup! Hebben jullie nog suggesies voor kleding voor Emma in maatje 74/80?
Hoi Huupquote:Op woensdag 27 april 2011 11:41 schreef Keshet het volgende:
Wickie, wilde jij 't grijs/roze gestreepte pakje nog weer terug? Dan kan Huup 'm beter rechtstreeks naar jou sturen! Mette's pakje is er mooi trouwens!
Bij mij is alles wegquote:Op woensdag 27 april 2011 11:48 schreef huuphuup het volgende:
het gaat behoorlijk hard zeg op dpam![]()
na een refreshronde is de helft van wat ik wilde er al niet meer
Ja ze loopt al een tijdje op schoenen. We hebben Shoesme voor haar gekocht. Die bevallen haar wel. Maar ze blijft heel erg kieskeurig, veel wordt afgekeurd.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat een superleuke kleertjes van Dpam.
En dat broekje van MetteLoopt Mette tegenwoordig eigenlijk al op schoentjes? Of vindt ze het nogsteeds niks?
Oh, super dat het nog van de babyafdeling isquote:Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef Sorbootje het volgende:
Dat pakje is van de babyafdeling Twinkly en staat volgens mij niet online
Hmm, lastig om kleding te kopen als het niet voor je eigen kindje is.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkly ik vind het pakje niet overdreven groot vallen. Ik heb maat 86 voor Isabeau en die weegt nog geen 10 kilo.
ik vond hem wel ruim vallen eigkquote:Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkly ik vind het pakje niet overdreven groot vallen. Ik heb maat 86 voor Isabeau en die weegt nog geen 10 kilo.
Nou hij zat ook niet strak ofzo, maar gewoon normaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik vond hem wel ruim vallen eigk![]()
Amélie is 11 kg bij 82 cm
euh ja ik weet niet, ik heb maat 86 en Amélie is 82 cm, niet ruim als in jemig het had wel een maatje kleiner gekund maar ik vond hem ook niet klein vallen. Gewoon normaal of ietsjes ruimer dan normaal.quote:Op woensdag 27 april 2011 12:38 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Nou hij zat ook niet strak ofzo, maar gewoon normaal.En dat terwijl Isabeau eigenlijk maat 80 heeft. Zou er gewoon verschil in zitten?!
jaaa zo leukquote:Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef octopussy het volgende:
hehe:
[ afbeelding ]
Keshet, dat hemdje hebben wij ook
oh ik vind em nog steeds niet echt mooi hoor hahaquote:Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Zo een idd! goed punt, misschien maar twee bestellen, ze zijn goedkoop nu!
Er staat namelijk geen formaat bij, had ik wel naar gezocht.
Die jij hebt is ook wel erg leuk
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef Keshet het volgende:
Die laatste Trix! Doen!
Sly, kan ik eventueel ook meebestellen?
Dat blauwe pakje wat je allemaal spammen, is dat H&M?
hij is er ook op de grotere afdeling in het hardroze.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:14 schreef Keshet het volgende:
Fijn Sly! Wanneer wil je uiterlijk bestellen? Enne, voor mij hoef je geen hogere limiet te nemen; ik heb niet zoveel nodig hoor.
Ik was echt al een tijdje op zoek naar zo'n soort pakje. Blauw hoeft voor mij alleen niet zo nodig, dan zijn er nog meer mensen die Emma zo'n leuk jongetje vinden.
oh ja idd die zijn ook erg leuk!quote:Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef octopussy het volgende:
Keshet, het is overduidelijk een meisjespakje hoor! Ze hebben trouwens soortgelijke pakjes bij de Zara in andere kleuren.
Precies. Mijn "kereltje" heeft het vandaag weer gehad. Ik trek me er niet zo veel van aan eigenlijk.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja idd die zijn ook erg leuk!
en er zit een strikje op toch?
Hoewel de ervaring mij leert dat sommige mensen gewoon blind zijn voor zulke dingenje kind in een roze jurkje en dan aan me vragen of het een jongen of meisje is
Puck dit weekend in die blauwe etos romper wat net een pakje is en de belgen naast ons aan de ontbijttafel vroegen of het een jongetje of een meisje was. De maxi cosi had ook nog een blauwe zomerhoes dus mijn lief had achteraf echt zoiets van 'belgen'quote:Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh ja idd die zijn ook erg leuk!
en er zit een strikje op toch?
Hoewel de ervaring mij leert dat sommige mensen gewoon blind zijn voor zulke dingenje kind in een roze jurkje en dan aan me vragen of het een jongen of meisje is
Tuinbroeken zijn wel vaak blauw aangezien het vaak spijkerstof is en die naam vraagt om fouten qua geslacht.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zelf pas ook de fout gemaakt. Een kindje op het kinderdagverblijf had een blauwe tuinbroek aan en heet V esper. Ik dacht dat het een jongetje was.
lol, inderdaad. Had haar dan Vespa genoemd (dan wilde Niels later vast met haar trouwenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef Keshet het volgende:
Nou, daar was ik ook de mist mee ingegaan Claudia.
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef octopussy het volgende:
Maat 80. Ik dacht in de winkel dat ik gewoon de strikjes op de schouders kon bijstellen, maar die zijn vastgenaaid. Ze zakken nog een beetje af.
[ afbeelding ]
Keshet, dat hemdje hebben wij ook
oeee Miss; mag ik ook meedoen?? ik moet nog sandaaltjes voor Evie en wil ff voor de buikbeeb kijkenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef miss_sly het volgende:
tuurlijk Keshet! In het ergste geval neem ik schaaps cc even in beslag, die heeft een hogere limiet, geloof ik
Ze is gisteren 1 jaar gewordenquote:Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Twinkly, hoe oud is dat meisje waar je kleding voor zoekt? Lena heeft dat H&M-jurkje namelijk ook. In maat 68 en dat is eigenlijk nog te groot, maar het is zo'n jurkje dat prima een tijd meekan.
Ik heb er trouwens een romper van de Hema bij gekocht, blauw met witte stippen, en die staat er heel goed bij!
quote:Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef Twinkly het volgende:
[..]
lol, inderdaad. Had haar dan Vespa genoemd (dan wilde Niels later vast met haar trouwen)
Okequote:Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef miss_sly het volgende:
Graag vandaag, dan kan ik vanavond als Senna slaapt en ik even zit de bestelling in orde maken.
Oh, Poppejans, kun jij de dingen die jij mooi vind eens posten?quote:Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef Poppejans het volgende:
Oeh wat een leuke mouwloze rompers zie ik bij Dpam! en ik zie nog een erg schetig nieuw zomerpakje erbij staan ineens. Oeh te veel leuks
Twinkly, de 23 months valt als een gewone maat 86
Miss, ik doe misschien ook wel mee. Effe kijken of ik nog op tijd ben met een lijstje maken zometeen
eigenlijk hetzelfde hier, dus ik bestel toch maar niet. Ook weer dingen die ik leuk vond maar niet meer in de juiste maat leverbaar (een blousje met diertjes en een blousje met zebra)quote:Op woensdag 27 april 2011 15:13 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Oh, Poppejans, kun jij de dingen die jij mooi vind eens posten?
Ik vind een tuinbroek heel mooi en een bepaalde trui zou wel eens onder de tuinbroek die Niels van Ivan gekregen heeft kunnen passen. Maar dat zijn geen dingen die ik nu perse nodig heb voor Niels, dat kan ook wel wachten tot de herfst.
De rompers zijn inderdaad erg leuken de zwempakjes ook, ik wil die rode met de papegaai! Maar Niels heeft al een zwembroek.
zeg dat wel. ik merk het nu pas sinds ik jongenskleding moet hebben.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het aanbod voor meisje altijd zoveel leuker dan voor jongens
oh dan zit de groeiruimte er al bij ofzo? Want als ik kijk bij H&M maat 23 dan staat er 14.4 cm en bij DPAM staat er 15.3 cm.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja Evie heeft/ had schoentjes van DPAM; prima schoentjes; alleen is ze dr al uitgegroeid.
Als je de schoentjes op de site aanklikt kan je zien welke US-maat (die geven ze aan) overeenkomt met welke nederlandse maat;
mt 5= bijvoorbeeld mt 21.
ik zit nog te speuren naar sandaaltjes... maar die ik vanmiddag zag zijn inmiddels uitverkocht. Zo jammer!!!
o jee, daar kan ik je niet mee helpen, want het waren Evie haar eerste schoentjes en ik heb nooit de cm's gemeten....quote:Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dan zit de groeiruimte er al bij ofzo? Want als ik kijk bij H&M maat 23 dan staat er 14.4 cm en bij DPAM staat er 15.3 cm.
Vandaar dat ik me afvroeg welke maat jij voor Evie had en in welke NL'se maat ze toen zat van andere schoenen.
Ik doe mijn best Miss, maar het kind is nogal wakker en actief.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:15 schreef miss_sly het volgende:
En we zitten pas op 68 euro, dus er moet nog wel wat bij voor de free shipping!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |