abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95881682
Kinderkleertjes deel 62 - Volop zomer in april

Ik sloot de vorige met

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:42 schreef McLaura het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaa kom je naar de UPM? En wat voor shirt heb je erbij? Ze hebben namelijk ook die gave limegroene polo erbij, en die valt zo klein dat Rienk (normaal maat 80) er 86/92 van aanheeft.
Ik kom naar de UPM :Y heb er alleen nog geen shirt bij! Ik hou meestal niet zo van blauw, dus ik ga vandaag even ergens een lime groen tshirt kopen, weet jij toevallig of Hema die kleur heeft bij de basics? (van de grote jongetjesafdeling) ik hou zelf niet zo van polo's maar die kleur van diegene die jullie hebben past er wel erg gaaf bij!

Miss_Sly, valt het rokje nog ruim dan? Het shirt ziet er zo niks te ruim uit iig hoor. Echt een leuke outfit zo met die schoentjes er ook bij O+

Oh KD, die heb ik in alle cm variaties op Wolfs blokhoofd geprobeerd te wurmen :P , maar helaaaaaas is echt alleen voor kleine baby's :( echt precies het hoedje dat ik zocht!

Over rompers; ik vind Hema klein vallen hoor. Hier zitten de 86/92 dus best iets strak, terwijl bij de H&M 86 en de Bambino (kruidvat) 86/92 nog behoorlijk ruimte over is van onder

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 23-04-2011 12:48:16 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95881702
woeps, ik wist niet dat het deel automatisch veranderde, dus dit moet topic deel 63 zijn
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_95885809
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 10:20 schreef Poppejans het volgende:
Kinderkleertjes deel 62 - Volop zomer in april

Ik sloot de vorige met

[..]

Ik kom naar de UPM :Y heb er alleen nog geen shirt bij! Ik hou meestal niet zo van blauw, dus ik ga vandaag even ergens een lime groen tshirt kopen, weet jij toevallig of Hema die kleur heeft bij de basics? (van de grote jongetjesafdeling) ik hou zelf niet zo van polo's maar die kleur van diegene die jullie hebben past er wel erg gaaf bij!

De kleur is er alleen in meisjesmodel, maar als polo dus wel bij de Hema (grotejongens). En soms is een polo best leuk hoor ;)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_95886386
Wat een leuke outfit van Wolf, Poppejans! En wat wordt 'ie blond! :o

Ik vind het wel een maffe periode. Enerzijds is Ivan nog klein genoeg voor een romper, en als ik ze zo op de commode zie liggen denk ik: "OMG, ik heb twee baby's!" Aan de andere kant zijn die rompers gigantisch groot. Hij wordt echt een grote jongen nu, vooral met dat praten erbij.

Miss_sly, dat valt me ook op aan die foto van Senna. Door die kleertjes lijkt ze nóg groter! Leuke, zomerse outfit.

Over de Hema-maten: naar mijn ervaring kun je nooit op de maten afgaan maar moet je altijd met het blote oog inschatten hoe het gaat vallen. Ik heb nu al verschillende kleertjes van Lena in maat 68 die haar al pasten toen 62 eigenlijk nog ruim zat. En ik heb ook broekjes in maat 56 die nog steeds goed zitten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_95886988
Leuke dingetjes zag ik allemaal zeg! Dat apenbroekje is leuk. En Wolf ziet er geweldig stoer uit in zijn tuinbroek.
Ik vind het gele shirtje Puck ook mooi staan, net als dat ruiten tuinbroekje!

Claudia, ze wordt ook echt groot. We waren net even bij Intratuin, en dan struint ze er zo lekker zelfstandig (soms een beetje te) en nonchalant (ze heeft wat loopjes :') ) rond en dan zie ik echt al een grote meid en geen baby meer.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_95887014
Nou, we zijn redelijk geslaagd geslaagd vanmorgen, bij de HEMA en H&M. Helaas hadden ze in beide winkels nog erg weinig in Daan's maat. Zal zo effe foto uploaden want niets kan ik op de site vinden.

Nu effe H&M restant bestellen online :)
pi_95887049
Ow ja, ik ga zo ook nog even naar de Hema. Ik heb besloten even alleen te gaan als schaap dadelijk terug is van plantjes kopen. Er moeten nieuwe rompers komen, 74/80 kan nog net, maar het begint wel te spannen :P

Slapen ze bij jullie nog in slaapzak, trouwens? wij hebben gisteravond ineens maar de slaapzak geskipt, het was zo warm. Het is echt ineens zomer :o O+
pi_95887063
Hier nog wel slaapzak, maar echt de dunste zomerslaapzak.. en dan zonder deken (normaal slaapzak + deken :D)
pi_95887096
Deken hebben wij hier nooit met de puckabag. Die ligt stof te happen in de kast :D
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:17:52 #10
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95887324
Hier de kleertjes die ik voor Daan gehaald heb:

2 korte broeken, een singlet, een tuinbroekje met korte pijpjes en een zomerjasje.

Miss, ik hoop dat je slaagt voor rompers 86/92, hier was alles uitverkocht in die maat :(

Daan slaapt nu in z'n slaapzak met alleen een luier en 's nachts met een romper met lange mouwen. Temperatuur in z'n slaapkamer is momenteel 25 graden :{
pi_95887402
In onze Hema liggen momenteel best veel rompers geloof ik, miss_sly.

Leuke buit, happy! Ik vind dat soort tuinbroekjes schattig, al koop ik ze voor Ivan niet meer.

Ivan slaapt altijd in een slaapzak, hoe warm het ook is. Als het zomer is laat ik al zijn kleren uit. Nou ja, dat was vorige zomer het geval. Misschien werkt het dit jaar anders nu hij groter is.
pi_95887507
elin heeft nooit een slaapzak gehad, altijd een dekentje en dat ga ik bij nummer 2 ook doen, t ziet er ook zo puppig uit O+ (en nummertje 2 krijgt mijn droomdekentje O+ )
pi_95887565
Hier wel een dekentje en idd geen slaapzak, maar op een gegeven moment bleef ze niet meer onder het dekentje liggen en dat was precies in de winter dus toen maar een slaapzak gehaald.
Inmiddels een dekbedje en ze blijft weer keurig eronder liggen.

Leuke buit Happy!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95887788
Lena sliep al heel snel niet meer goed onder een dekentje, net als Ivan. Ze ligt er meteen bovenop. En ik heb het idee dat ze met slaapzak iets beter slaapt.
pi_95887804
miss de hema op de nieuwendijk had vanmorgen nog volop leuke meisjesrompers in 86/92. Ik ben in ieder geval goed geslaagd :Y

En deze jurk voor mijn oudste meisje O+ Met dank aan huup voor het idee!

Oh ja en monsterlijke knalroze crocs...
pi_95887916
oh leuk Stiemie! O+
en ik moest heel hard lachen om je crocs :D _O-
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95887977
De trui van 3 Suisses is binnen! *O* Hij is superleuk, erg Kidscase-achtig. Jammer dat we nog de hele zomer moeten wachten tot 'ie aankan. :Y)

Stiemie, erg mooi jurkje!
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:07:40 #18
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95888276
evie slaapt ook in de slaapzak; die hupste als minimuppet al boven de deken uit... dus voordat ze een maand was sliep ze al in de slaapzak.
en nu heeft ze alleen een romper aan op bed.
En dan dus de slaapzak en geen deken oid.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_95888641
Lente slaapt in een zomerslaapzak in een romper met korte mouwen.

Wat superleuk jurkje, Stiemie!

En over monsterlijk roze crocs gesproken... Ik had vanmorgen aan Nils gevraagd of ie uit de stad even crocjes wilde meenemen... :')
Ik koop maandag zelf nog maar een paar, denk ik.
pi_95889052
Mijn dochter heeft een superleuk jurkje aan van Trui. Maar ze wil er perse haar hemd onder aan houden...
pi_95889284
Leuke setjes Happy! Ik hou ook van tuinbroekjes :)

Aangezien jullie crocs hebben gescoord weten jullie misschien waar ze het goedkoopst zijn?
Ik wil denk ik de sea blue voor Dyon. Kyllian past die van vorig jaar nog.
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:56:43 #22
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_95889355
Bij de crocs winkel zijn ze maar 20,- + zo'n bon voor 10,- korting op je volgende aankoop.
pi_95889415
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:56 schreef SacreCoeur het volgende:
Bij de crocs winkel zijn ze maar 20,- + zo'n bon voor 10,- korting op je volgende aankoop.
Volgens mij hier geen crocs winkel in de buurt...

Deze vind ik wel leuk voor Dyon, maar ik vind de prijs nogal veel schelen met het gewone model.

Kyllian heeft ze in deze kleur:

Voor meisjes vind ik ze ook leuk:
pi_95889435
Oeps dit was dan eigenlijk weer meer voor het schoenentopic zeker....
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:00:30 #25
298315 SacreCoeur
pi_95889440
die waren in de aanbieding bij Bristol geloof ik.
pi_95889504
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:00 schreef SacreCoeur het volgende:
die waren in de aanbieding bij Bristol geloof ik.
Wat heb ik nou aan 'waren' :P ;)
  zaterdag 23 april 2011 @ 16:09:41 #27
298315 SacreCoeur
pi_95889635
Ik bedoel eigenlijk zijn :P
pi_95889840
Klopt, maar ze gaan pas vanaf maat 23...
pi_95889890
Hmmzz heb dan wel maat 21/22 nodig. Maat 23/24 heb ik wel voor hm (van zn broer), maar die zijn echt veel te groot.
pi_95892187
Thijs slaapt in een slaapzak, een 'lakendunne' van Jollein (9,95 bij babydump)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Moderator zaterdag 23 april 2011 @ 18:02:08 #31
5428 crew  miss_sly
pi_95892304
Ik heb wat rompertjes, twee met printje (niet die hele mooie die jij hebt Claudia, die waren er niet in 86/92 -O- ) en een roze en witte. Allemaal met spaghettibandjes. Ik heb nog staan kijken bij de gewone hemdjes, maar ik denk dat ze eigenlijk best vaak geen hemdje of rompertje aan zal hebben als het zo warm is. Een shirtje, bloesje of jurkje zonder iets eronder kan prima als het zo warm is.

En ze hadden een schattig spijkerbroekje (tot de knie denk ik) hangen, toevallig nog in maat 80 en een lief simpel wit shirtje, dus dat heb ik ook maar meegenomen :P
pi_95893488
leuk Miss :Y
met dit weer ben ik helemaal weg van een simpel broekje en een wit tshirtje of hemdje erop <3 het staat zo heerlijk fris en zomers O+
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95893627
Jaaaa!!! De 3suisses kleertjes zijn binnen!!! Helemaal super, voor het gebreide pakje is geweldig. Ik zal van het weekend even foto's maken.

Miss ook de jurkjes zijn binnen. Wat is dat DPAM jurkje mooi O+

[ Bericht 1% gewijzigd door wickie op 23-04-2011 18:51:09 ]
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_95895778
Ik vind het grotemeisjesassortiment van de Hema schandalig veel leuker dan het assortiment voor grote jongens. Ze hebben zoveel leuke shirts en broekjes!

Meimel, heb je een foto van K. in die crocs?

En heeft iemand nog een tip voor héél dunne zomerslaapzakjes >100 cm?
pi_95895863
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 17:58 schreef McLaura het volgende:
Thijs slaapt in een slaapzak, een 'lakendunne' van Jollein (9,95 bij babydump)
Ah, deze had ik nog niet gezien! Staat de slaapzak ook op de site?

Deze slaapzak ziet er wel dun uit.
pi_95896564
elin ziet er nu echt fantastisch uit O+ wit rokje in meerdere lagen van Dutch rose + een wit katoenen tuniekje, witte sandaaltjes en een springerig knotje, tís net zo'n blommenmeisje
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:26:23 #37
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95896644
footoooooooo KD!
pi_95898209
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:05 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ah, deze had ik nog niet gezien! Staat de slaapzak ook op de site?

Deze slaapzak ziet er wel dun uit.
Ja, staan op de site....

http://www.baby-dump.nl/i(...)ep_id=1381&merk=4695
http://www.baby-dump.nl/i(...)ep_id=1381&merk=5289

Die met de bloemen vind ik wel leuk fleurig, ondanks dat er een jongen in slaapt :D
  Moderator zaterdag 23 april 2011 @ 21:19:56 #39
5428 crew  miss_sly
pi_95898266
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:03 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het grotemeisjesassortiment van de Hema schandalig veel leuker dan het assortiment voor grote jongens. Ze hebben zoveel leuke shirts en broekjes!

Het buitenste deel van de puckabag (die had jij toch ook?) is ook erg dun. Mouwen eraf ritsen en klaar ben je!

KD, foto *O*

wickie, fijn dat het binnen is. En mooi is het he? Echt geen seconde spijt gehad van dat jurkje O+
pi_95899670
quote:

Ik had vorig jaar slaapzakken van cottonbaby, wel prijzig maar heerlijk luchtig. Wil ook wel weer zoiets, maar wacht even tot ik iets goedkopers tegen kom ;)
pi_95899774
quote:
Mooi vind ik crocs niet hoor, maar ze zijn gewoon zo handig!

Hij had ze vanmiddag weer aan, dus toevallig wel een foto van:
pi_95900993
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het buitenste deel van de puckabag (die had jij toch ook?) is ook erg dun. Mouwen eraf ritsen en klaar ben je!
Daar slaapt hij nu in en die is te klein. :X

Is die slaapzak 'lakendun', Laura? Ik las namelijk dit bij de omschrijving: "De buitenzijde is gemaakt van 100% katoen, de binnenkant van 100% jersey en is gevuld met 120 grams goed ademende fiberfill." Het zomergedeelte van de Puckabag is écht zo dun als een laken met niks erin of ertussen. Dit klinkt alsof het toch dikker is?

Dank voor de foto, Meimel! Hij ligt gewoon te slapen in een buggy! :o
  Moderator zaterdag 23 april 2011 @ 22:35:32 #43
5428 crew  miss_sly
pi_95901092
Ow, is die al te klein :o ? Senna past er nog ruim in :D Maar nu ligt ze in alleen een rompertje met bandjes in bed, haar kamertje wordt echt heel warm.
pi_95901201
Ivan slaapt nu in een romper met lange mouwen, een heel dun broekje en de zomerslaapzak zonder mouwen. Ik ga zo even voelen of hij het warm genoeg heeft. Het is hier niet zo heel warm in huis.

Ik kan me haast niet voorstellen dat de Puckabag te klein is, want die is 100cm lang. Maar mijn vriend zei dat het echt zo was. Nou ja, morgen even kijken en opmeten voor de zekerheid. Ik wil graag voor deze zomer nog wel een slaapzak. Na de zomer gaan we voor Ivan denk ik op een dekbedje over.
pi_95901256
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Dank voor de foto, Meimel! Hij ligt gewoon te slapen in een buggy! :o
Ja ik kon hm vanmiddag niet vinden toen ik weer beneden kwam van Dyon naar bed brengen :D Was hij in de tuin in de buggy gaan zitten :P

Is Ivan lang?

Hier vandaag in rompertje en slaapzak naar bed. Op zijn kamer is het nu geloof ik nog 24 graden.
pi_95901358
Ivan is niet zo heel lang, ik gok dat hij nu ongeveer op de 86 cm zit. Dat geeft 14 cm speling, zou je denken. Maar de wintervariant vind ik ook al een tijd eigenlijk wat te krap zitten. Dat komt misschien door de droger. :+ Morgen even opmeten dus. De zomervariant heb ik volgens mij alleen nooit in de droger gehad.

Dus hij is ongemerkt zo in slaap gevallen? :o Wat een lieverd! En hij heeft ook nog iets in zijn handen, haha.
pi_95901528
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan is niet zo heel lang, ik gok dat hij nu ongeveer op de 86 cm zit. Dat geeft 14 cm speling, zou je denken. Maar de wintervariant vind ik ook al een tijd eigenlijk wat te krap zitten. Dat komt misschien door de droger. :+ Morgen even opmeten dus. De zomervariant heb ik volgens mij alleen nooit in de droger gehad.

Dus hij is ongemerkt zo in slaap gevallen? :o Wat een lieverd! En hij heeft ook nog iets in zijn handen, haha.
Z'n hoofd moet je er ook nog even afhalen qua centimeters :P (dit staat er wel heel raar zo :o). Een ruimere slaapzak is natuurlijk wel lekkerder dan ene maar net passende slaapzak.

K zat even op me te wachten, omdat we een spelletje zouden doen als ik D op bed had gelegd. Vandaar dus het potloodje en boekje in z'n hand. Ik riep hm echt een aantal keer toen ik weer beneden was totdat ik in de gaten had dat hij de tuin in was gegaan en in de buggy zat :D
pi_95902450
Claudia ik heb toen bij prénatal dunne slaapzakken gehaald die van enkel 1 laag stof zijn, dus zonder vulling enzo. Ik weet alleen niet tot hoe groot ze gaan, ik gok tot 110 maar weet het niet zeker.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95911174
Ik heb de slaapzak even opgemeten en die is 80cm lang. Nou ja, geen wonder dat 'ie krap zit. :+ Dank voor de Prénataltip! Gaan we daar even kijken. Ik durf online niks te bestellen tenzij ik zeker weet dat het van heel dunne stof is.
pi_95911272
Claudia, Wolf heeft een zomerslaapzak in de grootste maat van de Hema (86/104), en die imo echt behoorlijk lang.

Momenteel slaapt hij hier in een romper met dunne slaapzak. Heb het idee dat hij iets beter slaapt met een slaapzak aan.
Lakentjes en dekentjes heeft hij echt maar heel kort gebruikt; zodra hij kon draaien ben ik hem in een slaapzakje gaan leggen met verder helemaal niks.
  zondag 24 april 2011 @ 10:19:43 #51
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95911360
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 10:14 schreef Poppejans het volgende:
Claudia, Wolf heeft een zomerslaapzak in de grootste maat van de Hema (86/104), en die imo echt behoorlijk lang.

Daan heeft ook die zomerslaapzak 86/104 van de HEMA (wit/grijs gestreept). Die is lekker dun en lang zat (maar Daan is ook een kabouter met nog geen 75cm :D)

Alle kleertjes passen goed trouwens die ik gekocht heb, alleen die sandalen en zomerhoedje zijn uitverkocht bij de H&M.

Wanneer vullen ze de webshop ook alweer aan bij de H&M?
pi_95912171
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Daar slaapt hij nu in en die is te klein. :X

Is die slaapzak 'lakendun', Laura? Ik las namelijk dit bij de omschrijving: "De buitenzijde is gemaakt van 100% katoen, de binnenkant van 100% jersey en is gevuld met 120 grams goed ademende fiberfill." Het zomergedeelte van de Puckabag is écht zo dun als een laken met niks erin of ertussen. Dit klinkt alsof het toch dikker is?

Nou, het klinkt idd dik (volgens mij is de beschrijving op de site ook niet goed, want in de zak staat 100% katoen en niks van Jersey), maar hij is superdun! Ik heb even gevoeld, maar ik heb geen idee waar ze die fiberfill hebben gestopt want hij voelt gewoon als 2 lakentjes op elkaar genaaid zonder vulling.

pi_95913063
Dank voor de foto, Laura!

Die wit/grijs-gestreepte slaapzak van de Hema vind ik trouwens helemaal niet zo dun, als we dezelfde slaapzak bedoelen.
pi_95913784
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:35 schreef Claudia_x het volgende:

Die wit/grijs-gestreepte slaapzak van de Hema vind ik trouwens helemaal niet zo dun, als we dezelfde slaapzak bedoelen.
Ik heb de blauw/wit geblokte, die staat niet online. Ik weet zo effe niet zeker of alleen de print bij die zakken anders is.
Hij voelt iig aan als een enkel laagje stof
pi_95914295
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 11:35 schreef Claudia_x het volgende:

Hij is gewoon eigenlijk perfect, en ik hoop dat jij ze ook koopt omdat ik zo tevreden ben :D
En dan zo'n cutie van 70 cm met bloemen voor Lena :D
pi_95914655
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:18 schreef McLaura het volgende:

[..]

Hij is gewoon eigenlijk perfect, en ik hoop dat jij ze ook koopt omdat ik zo tevreden ben :D
En dan zo'n cutie van 70 cm met bloemen voor Lena :D
Gedaan!
pi_95914707
quote:
14s.gif Op zondag 24 april 2011 12:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Gedaan!
Haha leuk, dan zijn Ivan en Thijs straks slaapzak-broeders :D Gaan we wel even fotospammen, toch?
pi_95914747
Jazeker! :D En dan gooi ik Lena er ook in. Die heeft de blommen gekregen.
pi_95914788
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:39 schreef Claudia_x het volgende:
Jazeker! :D En dan gooi ik Lena er ook in. Die heeft de blommen gekregen.
Leuk! Thijs heeft ze allebei, maar voor de foto stop ik oppasmeiske Ayla gewoon in die :D
pi_95923918
Miss en Bla! :D de kleertjes van jullie meisjes staan zo leuk O+

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95924234
Ik zal me nog even in moeten houden ik zit op mijn handen, maar een leuk mapje met bookmarks aanleggen lijkt me nooit verkeerd :D. Hoe heette die winkel in Noorwegen/ Zweden ook alweer, die eerst niet naar NL verzond, maar nu wel?
pi_95924311
lindex :)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95924475
oo, die kende ik al, ik dacht dat er nog n andere was 8)7 tnx!
O+

pi_95925362
oh :o dat zou kunnen, dat weet ik niet :@
ik dacht dat je lindex bedoelde in ieder geval, maar misschien is er nog wel een.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 24 april 2011 @ 18:55:50 #65
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_95926310
Huup wat doe je! :D Wat een heerlijk snoetje heeft je meisje! O+
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_95926568
Ohhh Elin O+ En wat een leuke kleertjes ook inderdaad :D

Wat handig, ik had net bedacht dat ik voor Timo een slaapzakje van alleen een lakentje wil, komt er hier een voorbij :)
  Moderator zondag 24 april 2011 @ 20:18:21 #67
5428 crew  miss_sly
pi_95928421
ow huup, wat een geweldig lieve foto O+
  zondag 24 april 2011 @ 20:20:16 #68
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95928486
wauuwww Elin... wat een mooie outfit huup!
goh tis dat ik al zwanger ben *rammel rammel*
pi_95929613
Elin is suuuperschattig, en die kleertjes!! *smelt*
  zondag 24 april 2011 @ 21:01:53 #70
100412 mefke79
komt goed!
pi_95930016
Elin, hoe schattig!

Prenatal heeft ook hele dunne slaapzakken, gekleurde katoen aan de buitenkant en een doorheenkijk stukje katoen aan de binnenkant. Die van ons is van vorig jaar.
En ik heb gisteren maar weer de hema geplunderd:

Goh, zou ik rompers nodig gehad hebben? Ik heb trouwens ook het zwembroekje nog een keer gehaald, nu in 74/80 en daar heb ik en het bonnetje nog van en het prijskaartje er aan laten zitten, leek me wel verstandig.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_95930432
Mette in DPAM jurkje van Miss Sly. Wat een geweldig jurkje. O+ O+

zondag 24 april 2011 @ 21:14:34 #72
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95930545
oooo die staat Mette leuk joh!!
Ik heb dat jurkje ook nog voor beeb 2.0 liggen... Evie heeft hem te weinig aan gehad, echt nog zgan dus...

Evie had vandaag een DPAM tuinbroekje aan, ook heeeeel cute :)
pi_95930595
Elin O+ staat der goed Huup!

Mette, wat een mooi jurkje heb je daar aan zeg. Mooi meiske!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95930907
Wat een leuk meisje met n leuk jurkje!!
pi_95930934
Elin O+
Mette O+

Ik kan niet wachten tot Hannah los loopt. Dan kan ze tenminste zomerjurkjes aan. Nu is het nog te lastig met het kruipen. Mijn moeder had trouwens een superleuk jurkje gescoord bij de Primark gisteren.
  Moderator zondag 24 april 2011 @ 21:24:25 #76
5428 crew  miss_sly
pi_95931063
Wat staat het haar leuk, wickie O+ Ik vond het ook zo'n leuk jurkje en als er hier een tweede was gekomen, had ik het zeker bewaard voor het geval het ook een meisje was!
pi_95931373
Oh wat staat dat Mette geweldig leuk O+ en wat een leuke foto! :D <3

Ik verbaas me er steeds over wat een verschil kleertjes kunnen maken in hoe groot/oud die mini's eruit kunnen zien. Dit tuinbroekje en mn DPAM tuinbroekje staan wel op de favorietenlijst voor de zomer O+ hoewel ik denk dat als dit weer doorzet dat Elin vooral in haar romper of alleen luier zal liggen...

Die middelste romper vind ik superleuk Mef! O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 24 april 2011 @ 21:30:47 #78
5428 crew  miss_sly
pi_95931378
Senna had vandaag een te schattig wit jurkje met smockwerk en daar geborduurde bloemetjes op aan. Het stond zo schattig, ze was echt net een prinsesje :D O+ In het park was iedereen ook enthousiast en een paar toeristen wilden foto's maken, want ze was zo cute :')

Ik had foto's gemaakt, maar ze zijn heel slecht en bewogen, dus ik heb helaas geen bewijsmateriaal. Als het jurkje weer gewassen is (ijsje, dus vies) maak ik nieuwe foto's!
pi_95931748
Even J. showen in een Lena jurkje (van poppedein dus ;) )

Heeft iemand ervaring met deze shirtjes van de h&m. Heb geen zin om ze in de winkel te gaan bekijken :@
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95931817
Lotte had de variant van vorig jaar. Vallen niet extreem groot, vond ik. Maar H&M vind ik wel altijd iets ruimer vallen als bijv. Hema
Lotte!
Noah!
pi_95931895
niet precies die maar wel in een andere kleur, ik vind het superfijne shirtjes O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 24 april 2011 @ 21:43:38 #82
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95931972
@barbabientje; die heb ik ook voor Evie; zijn fijne shirtjes :) Evie heeft ze in 86, vallen vrij ruim vind ik.

@Miss; jammer had graag foto's gezien! ben nieuwsgierig!
pi_95931999
Barbabientje, ik heb deze shirtjes voor Hannah. Zijn lekker luchtig en vallen volgens de maat.
pi_95932032

Dit is de duidelijkste foto die ik er van heb. Ze was hier bijna 9 maanden, het shirtje is maat 74
Lotte!
Noah!
  Moderator zondag 24 april 2011 @ 21:47:08 #85
5428 crew  miss_sly
pi_95932161
Ik heb wel een slechte kwaliteit, met mobiel gemaakt en mijn moeder er even afgeknipt. Maar even voor het idee ;)

[ Bericht 25% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:12:33 ]
pi_95932212
Links is trouwens J. (rechts is Anne van Fannetje)

Lotte, wat een lekker mupke was je daar zeg!

Bedankt voor de reacties dames, ik bestel ze gewoon in 74!

Senna, lijkt inderdaad een prinsesje! Mooi zeg.
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 24 april 2011 @ 21:49:34 #87
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95932274
ooo wauw Miss: ondanks de matige kwaliteit foto kan ik wel zien dat Senna dr echt supercute uitziet!! wat een ontzettend leuk en lief romantisch jurkje!

Evie dr zomerse outfitjes:

gister (hema, H&M)

vandaag (hema, DPAM)
  zondag 24 april 2011 @ 21:49:37 #88
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_95932280
Hier ook nog even een fotootje van het olifantenshirtje!
Het zit idd volgens de betreffende maat. ZIjn fijne shirtjes! :Y
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_95932705
Evie, ze ziet er groot uit BJ!

Thanks voor de foto, Elmo. Ik twijfelde eerst maar nu ga ik zeker voor het olifantje! Mooie schoenen heeft je dame aan.
29/10/'10 - 25/03/'13
  zondag 24 april 2011 @ 22:05:56 #90
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_95933170
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:56 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Evie, ze ziet er groot uit BJ!

Thanks voor de foto, Elmo. Ik twijfelde eerst maar nu ga ik zeker voor het olifantje! Mooie schoenen heeft je dame aan.
Thanks! Tirza is er ook erg blij mee! ;)
Enne, er komt toch wel een 'aktiefoto' met jouw meisje in olifantenshirtje he!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_95933360
Heeft er toevallig nog iemand een actiecode voor H&M? ik zal tzt een foto plaatsen van het olifantenshirtje ;)
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95933391
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:09 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Heeft er toevallig nog iemand een actiecode voor H&M? ik zal tzt een foto plaatsen van het olifantenshirtje ;)
In het vorige topic stond een lijstje met codes dacht ik
Lotte!
Noah!
  zondag 24 april 2011 @ 22:13:48 #93
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_95933576
8964 = 25% op 1 artikel t/m 31 juli
9217 = ¤ 10,-
1304 = ¤ 5,-
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_95933644
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:13 schreef Marlinde het volgende:
9217 = ¤ 10,-
1304 = ¤ 5,-
Die ja :P
Lotte!
Noah!
pi_95933767
Huup!! Wat een blijerd is elin! heerlijke foto!!!!

Senna lekker in het park met de mooie jurk aan, mooie meid!
Wat doe jij dan, als mensen foto's van haar willen maken?
Vind je dat goed?

Evie in zomerse sferen, stippels zijn altijd leuk vind ik!
En een tuinbroekje ook!

Meike had afgelopen week dat tuniekje van Wibra aan, die blauw-wit gestippelde, echt, het stond zoooo leuk!!! Heb er natuurlijk geen foto van ;(
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95933969
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 22:13 schreef Marlinde het volgende:
9217 = ¤ 10,-
1304 = ¤ 5,-
Thanks!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95936335
mooi zo de h&m ook weer geplunderd... alleen zo jammer dat het altijd onwijs lang duurt voordat ze leveren...waarom de hele wereld "vandaag besteld morgen in huis" kan behalve de h&m is mij een raadsel.
pi_95936466
tegenwoordig leveren ze met ongeveer een week toch? tenzij je iets hebt wat niet gelijk leverbaar is :{

maar je hebt wel gelijk, ik snap het ook niet zo goed. Hoewel het voor mijn impulsaankoopdrang wel beter is :P

Wat een schattig jurkje Miss O+

Evie :D wij hebben dat DPAM broekje ook voor Elin maar dan uiteraard een stuk kleiner. Hij is zo zoet <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95936537
ik vind een week in de huidige consumptie maatschappij anders verdraait langzaam :6

bij mij roept ie nu levering tussen 2 en 6 mei.
  zondag 24 april 2011 @ 23:12:19 #100
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95936734
Ja nu is het gaar, er zitten tig feestdagen tussen ook nog dus dat zal wel duren.

t heb je gekocht? Voor de baby of voor Pepijn? of jezelf, kan natuurlijk ook :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95937435
O damn inderdaad ja! Ik heb net even gekeken, ook 2-6 mei levering...
en 2 dagen geleden besteld....tsssk! :{w
pi_95937527
zwangerschapsonderbroeken zonder buikflap... maar dat is geen kinderkleertjes.
mijn zwangerschapshempje ook niet.

verder...

en nog wat effen singlets voor pepijn die hier ook vaak als hemd gebruikt worden.
  zondag 24 april 2011 @ 23:26:10 #103
143848 huuphuup
Dorksided
pi_95937601
leuk :Y
die onderste heeft een toffe kleur!

En je zwangerschapshemd zit ook om je zoon heen toch? :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95937731
p_iglet die zijn leuk! :D Timo heeft ze ook allebei, hij is hélemaal fan van Barbabob ("bobbobbob") :P
pi_95937744
hihi ja zo ken ik er nog wel een paar... Volgens Pepijn wonen we ook met zijn 5en in huis nu...
Ik wist dat onze 65m2 krap was... maar met zijn 5en helemaal vrees ik..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_95938301
Timo heeft eindelijk weer broekjes die hem passen, ze waren ineens allemaal te kort geworden, maar het was toen nog te koud van al die dunne zomerbroekjes die toen alleen nog maar in de winkels lagen..

Maar nu bij de Hema en de H&M weer wat nieuwe gekocht :D
Dit is zn nieuwste Hema-outfit, vind t m zó stoer staan :D (alleen die romper staat er niet echt bij, maar och..)
pi_95938560
Stoer Chan!!

Lars heeft ook zo'n leuk nieuw broekie van de Hema;

pi_95939223
Die is ook heel leuk! En wat speelt hij leuk met autootjes :D

Korte broeken hebben we dit jaar niet nodig, hij past al zn korte broeken van vorig jaar nog :P mn dunne spriet..
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 07:26:59 #109
5428 crew  miss_sly
pi_95946252
Dun, maar groot, Chan! Wat staat dat hem leuk zo, dat nonchalante!

Lars, heerlijk ventje. Wat staat dat ook stoer zo'n korte broek met hemdje.
  maandag 25 april 2011 @ 09:04:12 #110
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95946563
Vraagje: net wat besteld bij H&M maar leveringstijd is 9-13 mei maar bedenk me nu dat we dan op vakantie zijn 8)7

Wat is de ervaring? Wordt het wel vaker eerder afgeleverd? Of zou ik moeten bellen of ze het nog een week later willen bezorgen?
pi_95946644
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 09:04 schreef happyme28 het volgende:
Vraagje: net wat besteld bij H&M maar leveringstijd is 9-13 mei maar bedenk me nu dat we dan op vakantie zijn 8)7

Wat is de ervaring? Wordt het wel vaker eerder afgeleverd? Of zou ik moeten bellen of ze het nog een week later willen bezorgen?
Ik zou nog even wachten en de leveringstijd in de gaten houden, ze schuiven daar wel regelmatig mee. Zeker niet bellen als je meerdere kortingscodes hebt gebruikt, want dan halen ze die weg als ze het zien ;) Mocht je toch met vakantie zijn dan kun je het daarna toch wel op het postkantoor ophalen? Tenminste hier wordt het wel na 2x proberen daar gebracht.
  maandag 25 april 2011 @ 09:27:56 #112
57497 happyme28
I'm so happy
pi_95946740
Ah, goede tip! Ik kan me namelijk herinneren dat ik eerder ook wel dingen veel eerder kreeg dan dat vermeld stond. En ophalen kan altijd nog idd.
pi_95946916
Timo O+ die outfit staat hem echt super leuk! Mini-skatertje <3

Lars! stoere knul! 8-)

Niels heeft mouwloze rompers, twee hemdjes en een hele stoere broek van mijn moeder gekregen. De hemdjes zijn nog wat groot, maar staan wel heel stoer (ik durf ze echt niet in de droger te gooien, straks worden de boordjes strakker dan het hemdje). Ik zal zo eens een foto maken :)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 25 april 2011 @ 10:26:44 #114
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_95947680
Oh wat heerlijk zeg al die kindjes in die zomerse outfits! O+
  maandag 25 april 2011 @ 10:41:52 #115
100412 mefke79
komt goed!
pi_95947957
Chan en Karin, welke maat broeken hebben jullie mannen nu? De meeste 80's worden te kort, maar Driekus verzuipt in de meeste 86...en dat van die korte broeken zou ik eens moeten proberen. Al zijn de korte broeken van vorig jaar wel 74 of 68, lijkt me toch dat dat niet meer past.
pi_95948014
De broek op de foto is 86, maar bij de H&M hebben we 2 broeken 80 gekocht, die zijn net zo lang als de 86 van de Hema. Timo zn korte broeken van vorig jaar zijn ook 68 en 74, maar dat gaat dus nog prima. Ze zijn dit jaar ietsjes korter in verhouding natuurlijk, maar hij heeft in al zn broeken knoopsgatenelastiek of touwtjes nodig om ze te laten passen, anders zakt zelfs 74 hem nog van zn billen af.
pi_95948311
Lars stoere man <3

Chan wat een heerlijk ventje is Timo toch O+ O+ ik ga altijd enorm van hem rammelen :D dan wil ik ook een jongetje en wel nú :') :D
die outfit staat hem superleuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 25 april 2011 @ 10:59:38 #118
100412 mefke79
komt goed!
pi_95948333
Chan, echt? En hoe lang en zwaar is Timo dan? Driekus had zulke leuke korte broeken vorig jaar..als ie die nog aan kan zou heel gaaf zijn...
pi_95948766
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 17:27 schreef huuphuup het volgende:
Miss en Bla! :D de kleertjes van jullie meisjes staan zo leuk O+

[ afbeelding ]
volgens mij is dat broekje ook van Elin geweest :)
pi_95948913
vorige week stond ie ook al op 2-6 mei :{
terwijl ik allemaal spul erin heb zitten voor de vakantie naar egypte de 29e.
dat wordt dan maar naar de winkel
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 11:29:51 #121
5428 crew  miss_sly
pi_95949158
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:16 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

volgens mij is dat broekje ook van Elin geweest :)
Ja, via een doos van jou, denk ik inderdaad :Y
pi_95951007
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 11:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ja, via een doos van jou, denk ik inderdaad :Y
Ja dat dacht ik ook :Y

ghe :D Elin-Senna-Elin, tuinbroek on tour :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95953065
die mag mijn kant ook wel weer op als... :P
pi_95954930
Mefke ja echt.. Hij is de 10 kilo net voorbij en de vorige keer bij het cb was hij 82 cm, maar sinds dien heeft hij een flinke groeispurt in de lengte gehad. Ik ga hem vanmiddag maar eens proberen te meten, ben wel nieuwsgierig ook :D Het is net zo'n spriet als zn vader, is een ramp met kleren kopen, alles zit te wijd..

Huup ja ik vind m ook heel leuk :P grinn.. Maar er is niks op tegen toch om ook nog een jongetje te knutselen? :+ Ik ga juist altijd enorm rammelen van al die mooie meiden hier, maar zou niet weten of het er ooit in zit hier, een tweede..
  Moderator maandag 25 april 2011 @ 19:32:42 #125
5428 crew  miss_sly
pi_95964381
Vandaag voor het eerst zo'n short van H&M aan. Het is nog wat aan de ruime kant, maar wat een heerlijk broekje! Hetzelfde voor het hemdje: nog wat te ruim, maar wel heel fijn!

[ Bericht 25% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:12:51 ]
pi_95964525
Schattig, die zomeroutfits!
  maandag 25 april 2011 @ 20:37:09 #127
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_95967977
ahh Miss; dat vind ik echt een leuke outfit; lekker basic, sportief en stoer.. O+
zou ik Evie ook zo aandoen.
pi_95968475
en die zonnebril maakt het plaatje compleet, ready to
go to the beach girl!

Mefke, Lars heeft maat 86 aan van korte broeken en 92 van shirts
Spul van vorig jaar krijg ik hem niet meer ingepropt. Sterker nog, dat is allemaal al weg zelfs
pi_95977407
Wat een geweldige foto van Elin in haar doorgeefoutfit! Wat een schatje, en het staat haar heel goed, die kleur bruin en blauw. O+

Timo en Senna en Lars! O+ Heerlijke zomeroutfits!

Dat kidscase broekje in 2 maten te groot is nu al mijn favoriet! Wat een heerlijk broekje is dat. Het staat ook erg leuk vind ik.

En ik vond deze outfit ook erg leuk nozem-achtig:

Het jasje is nog van vorig jaar, van Feetje, een maat 80! :o
En zelfs nu nog moet ik de mouwen 1 slag oprollen.
Ik heb het gepimpt trouwens:

Op de zij zit nog zo'n kraanvogel. In het echt glimt die trouwens niet hoor, dat komt door de flits...
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_95988412
Je hebt er weer wat leuks van gemaakt Oeke! Ik vind dat eerste broekje ook erg leuk!

En Senna ziet er heerlijk zomers uit! Dat singletje heeft Isabeau in het groen-wit en ik vind het érg leuk.
pi_96034395
oh dat setje is idd leuk Oeks, staat hem groot! haha dat klinkt raar maar echt een jongetje al zo, niks baby of dreumes, je stoere O+

Senna scheetje <3 dat shortje en hemdje vielen hier ook klein :Y hoewel een rondje droger wonderen deed :')

Zeg er is sale bij DPAM en geen verzendkosten boven 100.
Gaat er nog iemand bestellen toevallig? Ik wil wel wat dingen nmlk, maar toos creditcardloos enzo :+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96034559
Huup, je kan tegenwoordig ook met Paypal betalen bij DPAM ;)
pi_96034575
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:10 schreef huuphuup het volgende:
dat shortje en hemdje vielen hier ook klein :Y hoewel een rondje droger wonderen deed :')
Hihi da's bijzonder :D

Ik ben lichtelijk geldloos, da's nog erger dan creditcardloos :D Dus ik kan je niet helpen.
pi_96034588
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:16 schreef octopussy het volgende:
Huup, je kan tegenwoordig ook met Paypal betalen bij DPAM ;)
Heb k ook niet (meer), en eer dat ik geld heb gestort op mn paypal en het weer teruggestort is en bevestigd en weet ik veel ben ik weer 2 weken verder ;(
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96034600
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:17 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Hihi da's bijzonder :D

Ik ben lichtelijk geldloos, da's nog erger dan creditcardloos :D Dus ik kan je niet helpen.
huh oh verrek :') ik bedoel uiteraard groot en dat ze flink klein werden in de droger :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 10:29:17 #136
5428 crew  miss_sly
pi_96034879
Ik wil best bestellen en mijn cc ervoor lenen bij DPAM! Kan ik toch nog dat zwembroekje bestellen, want ik had al besloten dat het met verzendkosten een beetje belachelijk zou worden :')

Moeten we wel wat meer mensen ronselen, huup, want ik vermoed dat wij samen niet tot 100 euro komen.
pi_96035094
Eigenlijk geldloos.. Ga stiekem toch even rondsnuffelen bij DPAM O-)
pi_96035194
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 10:29 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil best bestellen en mijn cc ervoor lenen bij DPAM! Kan ik toch nog dat zwembroekje bestellen, want ik had al besloten dat het met verzendkosten een beetje belachelijk zou worden :')

Moeten we wel wat meer mensen ronselen, huup, want ik vermoed dat wij samen niet tot 100 euro komen.
Als jij enkel dat zwembroekje neemt niet nee :D

ik heb wel wat meer dan dat :P maar ik zit geloof ik aan 50 of 60 euro. Om daar nou nog eens 50 of 40 bij te gaan zoeken om het bedrag vol te maken vind k ook weer zo wat :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96035254
Ik wil zoiezo een bunting bag aanschaffen en misschien nog wel wat meer, dus dat vult dat restbedrag al aardig op :P
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 10:43:07 #140
5428 crew  miss_sly
pi_96035267
Ik wilde ook dat regenjasje met de groene appeltjes, dus ik zit op iets meer. En natuurlijk ga ik nog even een beetje rondkijken als we besluiten te gaan bestellen :P Misschien is één persoon extra dan wel voldoende? Ik wil wel graag snel bestellen dan, dan is het zwwembroekje nog binnen voor de vakantie *O*
pi_96035316
Voor Elin:

en voor Amélie:

en ook dat zwembroekje van Miss maar dan in een grotere maat, voor in de kast, hij is zo leuk <3

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96035353
ohja en deze pyjama voor Amélie

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96035429
ik zit aan 69,40 in totaal voor die dingen :) valt weer "mee" :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96035588
bwaah ik ga even kijken, misschien dat ik deze keer mee ga doen maar ik verwacht pas als ik t geslacht van 2 weet dat ik compleet los ga..

tot zo :+
pi_96035705
Ik zou zo alles kopen wat jij voor Amélie hebt uitgezocht Huup, maar ik moet het nu echt echt echt even niet doen. Slechte timing die sale... het schip met geld komt hier bijna binnen! :D
pi_96035887
Mag ik ook meedoen? Ik zie een lief broekje met 50% korting :9 en misschien vind ik nog wel wat meer.
pi_96036083
huup, tot welke maat gaat dat zwembroekie?
want ik zie m wel in een oudroze kleur, maar die blauwe vind ik way O+
pi_96036146

die is ook best grappig :)
pi_96036445
Voor propje2.0

Voor Mette:

Ik twijfel nog even verder :')
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 11:19:11 #150
5428 crew  miss_sly
pi_96036573
Ik moet dat zwembroekje O+
Verder zit ik op mijn werk, dus kan nu niet online shoppen, maar ik kijk graag wat er langskomt. Shopt vanavond wat sneller :P
pi_96036574
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
huup, tot welke maat gaat dat zwembroekie?
want ik zie m wel in een oudroze kleur, maar die blauwe vind ik way O+
http://www.dpam.com/en/ba(...)cPath=2698_2706_2709
die toch?

in 102 cm is ie er ook. en 86. Daar krijg je Elin nog wel in zonder luier toch?

Leuk spul Wicks <3

dat badpakje had k er eerst ook bijstaan voor Amélie maar toch maar niet, we hebben al genoeg badpakken enzo :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96036582
En voor de tussentijd, Mette in haar 3suisses gebreide pakkie. We zijn helemaal happy en verliefd erop. Ik heb de bandjes wat ingenomen, want die waren wat te lang.

Moderator woensdag 27 april 2011 @ 11:19:50 #153
5428 crew  miss_sly
pi_96036596
Wat een mooie pasvorm O+
pi_96036694
Nou inderdaad! Ik vind het persoonlijk wel meer een babypakje, maar het ziet er mooi uit. De kleur vind ik helemaal geweldig.
pi_96036834
die heb ik voor de baby!
O+ hij is zo cute en lekker unisex \O/
pi_96036853
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:19 schreef huuphuup het volgende:

[..]

http://www.dpam.com/en/ba(...)cPath=2698_2706_2709
die toch?

in 102 cm is ie er ook. en 86. Daar krijg je Elin nog wel in zonder luier toch?

Leuk spul Wicks <3

dat badpakje had k er eerst ook bijstaan voor Amélie maar toch maar niet, we hebben al genoeg badpakken enzo :P
maar ik zie m alleen in rozeeeee ik wil een blauwe ;(
pi_96036901
ik wacht wel ;( want ik wil allemaal van die babydingen ;(
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 11:30:19 #158
5428 crew  miss_sly
pi_96037012
Deze is ook in de sale *O*

[ Bericht 38% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:13:12 ]
pi_96037017
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:22 schreef Sorbootje het volgende:
Nou inderdaad! Ik vind het persoonlijk wel meer een babypakje, maar het ziet er mooi uit. De kleur vind ik helemaal geweldig.
Dat vond ik eigenlijk ook, maar wilde hem zo graag hebben dat Mette toch slachtoffer is geworden :')
Ik ga hem misschien ook nog in een klein maatje bestellen voor de kleine.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 11:31:22 #160
5428 crew  miss_sly
pi_96037062
het broekje is in blauw uitverkocht, vrees ik -O-
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 11:33:44 #161
5428 crew  miss_sly
pi_96037141
Ook O+

[ Bericht 44% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:13:34 ]
  woensdag 27 april 2011 @ 11:33:53 #162
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_96037146
Dpam? * Keshet slingert de site aan.

Huup, dat piratenshirtje voor Elin heb ik wel voor je! Ik gelóóf in maatje 3-6 maanden; ik moet er even naar zoeken. Zal ik 'm naar je opsturen als ik 'm vind?
A grand adventure has begun.
pi_96037248
ja die is ook lief miss.
Verrek kd :o vanmorgen was ie er nog in blauw. Kan hem nu ook niet meer vinden :?

Keshet! oeh! dat lust ik wel :D
dan stuur ik hem samen met je gestreepte pakje weer terug tzt <3

Wat schattig dat pakje zo wickie :Y
en die romper :D alle meisjes hebben hem haha, het is toch knap dat Hema bijna ieder seizoen wel een romper heeft die bijna alle kindjes dan hebben :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96037388
Oja Keshet, het gestreepte pakkie met de capuchon *)

Ena ja die romper, maar hij is zoooo leuk en fijn (en inmiddels zwaar verwassen).
  woensdag 27 april 2011 @ 11:41:07 #165
265732 Keshet
pi_96037466
Hmm, ik heb de langemouwenversie! 't is wel een dun shirtje maar toch. Wil je 'm nog?
Ik ben bang dat ik zelf de korte mouwen versie maar moet bestellen dan. Ik heb er spijt van dat ik de dpam site geopend heb. :@

Wickie, wilde jij 't grijs/roze gestreepte pakje nog weer terug? Dan kan Huup 'm beter rechtstreeks naar jou sturen! Mette's pakje is er mooi trouwens!
  woensdag 27 april 2011 @ 11:42:00 #166
265732 Keshet
pi_96037513
Oh, die romper zag ik hier net trouwens nog in de HEMA liggen in kleine maatjes! Als ik er 1 moet halen voor iemand moet je even een gil geven!
pi_96037587
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:39 schreef wickie het volgende:
Oja Keshet, het gestreepte pakkie met de capuchon *)

Ena ja die romper, maar hij is zoooo leuk en fijn (en inmiddels zwaar verwassen).
oh ik ken het hoor, wij hebben hem ook en die van Amélie is idd flink verwassen :D ik heb hem ook voor Elin maar als dit weer doorzet zal ze hem niet veel dragen denk ik...

Oh Keshet dan neem ik liever een met korte mouwen, het ging me daar namelijk om, korte mouwen shirtjes :D ik heb in die maat niet zo heel veel zomers spul omdat Amélie die maat in de winter had.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 april 2011 @ 11:45:11 #168
265732 Keshet
pi_96037658
Dat dacht ik al Huup! Hebben jullie nog suggesies voor kleding voor Emma in maatje 74/80?
pi_96037761
het gaat behoorlijk hard zeg op dpam :o
na een refreshronde is de helft van wat ik wilde er al niet meer :{
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96037772
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:45 schreef Keshet het volgende:
Dat dacht ik al Huup! Hebben jullie nog suggesies voor kleding voor Emma in maatje 74/80?
van dpam? of gewoon in t algemeen?

waar hou je van en waar níet van?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96037850
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:41 schreef Keshet het volgende:
Wickie, wilde jij 't grijs/roze gestreepte pakje nog weer terug? Dan kan Huup 'm beter rechtstreeks naar jou sturen! Mette's pakje is er mooi trouwens!
Hoi Huup :W

pi_96037905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:48 schreef huuphuup het volgende:
het gaat behoorlijk hard zeg op dpam :o
na een refreshronde is de helft van wat ik wilde er al niet meer :{
Bij mij is alles weg :o
pi_96037992
Oh dat pakje van Mette O+ Nu wil ik het ook graag hebben voor Niels!

Welke maat van DPAM moet ik voor een meisje van net 12 maanden hebben? (ik denk dat ze gemiddeld is qua lengte en gewicht) Ik zoek een cadeautje voor haar verjaardag.

En voor Niels twijfel ik ook over de maat. 23 maanden klinkt zo groot!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_96038559
Ik wil graag een zwempakje van DPAM dus ik doe graag mee als er besteld gaat worden!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96038678
Wat een superleuke kleertjes van Dpam.

En dat broekje van Mette :9~ Loopt Mette tegenwoordig eigenlijk al op schoentjes? Of vindt ze het nogsteeds niks?
pi_96038805
En nog een vraagje ;)
Dat jumpsuitje wat Amélie en Isabeau hebben, staat dat online bij H&M? Dat komt vast van de peuterafdeling he?

Ik heb voor het meisje al dit jurkje gekocht O+
pi_96038830
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:13 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Wat een superleuke kleertjes van Dpam.

En dat broekje van Mette :9~ Loopt Mette tegenwoordig eigenlijk al op schoentjes? Of vindt ze het nogsteeds niks?
Ja ze loopt al een tijdje op schoenen. We hebben Shoesme voor haar gekocht. Die bevallen haar wel. Maar ze blijft heel erg kieskeurig, veel wordt afgekeurd.
pi_96038903
Haha, wat een lekker prinsesje is ze ook eigenlijk. O+
pi_96039056
Dat pakje is van de babyafdeling Twinkly en staat volgens mij niet online :)

Isabeau had die hema romper trouwens NIET! :D
pi_96039079
Welke maat is het broekje van Mette, Wickie? Het gaat maar tot maat 81 helaas en Niels is al 82 cm, dus ik vraag me af of het groot valt.
En welke maat zou jij van DPAM bestellen voor haar?
pi_96039144
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:22 schreef Sorbootje het volgende:
Dat pakje is van de babyafdeling Twinkly en staat volgens mij niet online :)
Oh, super dat het nog van de babyafdeling is ^O^ In welke kleurtjes was het ook alweer te koop? Dan kan ik misschien mijn moeder op pad sturen, wij hebben geen H&M :(
En valt het zoals H&M normaal valt (groter dan Hema) zodat ik maat 80 moet hebben?
pi_96039150
Twinkly, dat is ook wel een uberschattig setje O+ Hannah heeft een caprilegging met dat bloemetjespatroon. Vind die korte leggings onder jurkjes heel erg fijn!

Wickie, misschien draait ze nog wel bij. De Bardossa's zijn hier echt een dikke hit. Ze gaat ze zelf halen en probeert ze dan aan haar voeten te doen :D Ik heb trouwens deze:
in de bestelling staan. Ben zo benieuwd hoe ze vallen.

Wij hebben hier een Hema outlet :o _O_ ben er net even geweest. Ze hebben van voorgaande collectie een hoop hangen (wel ongesorteerd, is een beetje lastig). Dit heb ik voor Hannah gescoord voor 3 en 2 euro *O*
pi_96039151
Ik heb de 81 cm ja. Ik heb de bandjes dus ingenomen anders kon ik de broek goed een keer omslaan. Ook heb ik hem in de droger gegooid, hij is een mini beetje gekrompen.
En DPAM zou ik voor 18 maanden gaan.

Octo, die sandaaltjes wil ik graag in het wit, maar haar maat is niet te vinden jammergenoeg... (schoenen halen en zelf aantrekken doet mijn mupke ook heel graag, zo schattig om te zien. Maar ze lijkt gewoon erg op haar moeder, verschrikkelijk kieskeurig)
En een hema outlet, dat wil ik ook :o
Wat een leuke kleertjes O+
pi_96039211
Oh, dan durf ik het niet te kopen voor Niels. Erg jammer dat het niet in de grotere maat te koop is zeg!

Octopussy, wat een ubercute schoentjes O+
pi_96039272
en waar is hier? :9

leuk die schoentjes <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96039278
Ik zie bij DPAM bijna niets leuks. Deze pyjama vind ik wel cute, maar als gewoon zomerpakje is het vast te zoet met dat eendje he?
pi_96039309
Twinkly ik vind het pakje niet overdreven groot vallen. Ik heb maat 86 voor Isabeau en die weegt nog geen 10 kilo.
pi_96039369
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef Sorbootje het volgende:
Twinkly ik vind het pakje niet overdreven groot vallen. Ik heb maat 86 voor Isabeau en die weegt nog geen 10 kilo.
Hmm, lastig om kleding te kopen als het niet voor je eigen kindje is.
Ik heb geen idee hoe groot en zwaar ze is, ze is wel kleiner en lichter dan Niels en die zou maat 86 moeten hebben. Maar het jumpsuitje "bloest" wel toch, dus dan maakt het niet zo heel veel uit als het wat te groot is.
Het jurkje is wel maat 80 trouwens, ik vind het wel schattig als een jurkje wat kort is en dan met zo'n luierbroekje O+
pi_96039394
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:30 schreef Sorbootje het volgende:
ik vond hem wel ruim vallen eigk :o
Amélie is 11 kg bij 82 cm
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96039419
Welke kleuren hadden jullie ook alweer? Ik ga even de foto's terugzoeken...
pi_96039491
oh er was een lichtblauwe met bloemetjes, een roze en een blauw-wit gestreepte. Met brede strepen. Die roze had ook een print maar ik weet niet meer wat. Het zou best een dierenprint kunnen zijn, zebra of luipaard ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96039557
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik vond hem wel ruim vallen eigk :o
Amélie is 11 kg bij 82 cm
Nou hij zat ook niet strak ofzo, maar gewoon normaal. :D En dat terwijl Isabeau eigenlijk maat 80 heeft. Zou er gewoon verschil in zitten?! :D
pi_96039632

Oordeel zelf :D
niet overdreven ruim toch?
pi_96039655
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 12:38 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Nou hij zat ook niet strak ofzo, maar gewoon normaal. :D En dat terwijl Isabeau eigenlijk maat 80 heeft. Zou er gewoon verschil in zitten?! :D
euh ja ik weet niet, ik heb maat 86 en Amélie is 82 cm, niet ruim als in jemig het had wel een maatje kleiner gekund maar ik vond hem ook niet klein vallen. Gewoon normaal of ietsjes ruimer dan normaal.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96039672
Slap excuus om deze foto gewoon nog een keer te plaatsen... ik krijg er zó'n heerlijk zomergevoel van. O+
  woensdag 27 april 2011 @ 12:43:13 #196
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_96039702
Euhm, lees ik het goed en komt er weer een dpambestelling? Mag ik misschien ook meedoen? :)
3!
pi_96039729
Nee jíj niet.

~O>
  woensdag 27 april 2011 @ 12:44:52 #198
95408 Incantrix
pi_96039752
Figures :'(
3!
pi_96039767
En nog minder, er zat nu een mail met de sale aankondiging in mn inbox, zal nu wel hard gaan :D

Trix van mij wel hoor <3 maar ik heb geen creditcard dus I don't make the rules...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 april 2011 @ 12:45:30 #200
95408 Incantrix
pi_96039771
Kan ik éindelijk weer eens een zwempakje voor Stef *O*

(via wie gaat het? Ik heb ook geen cc :))
3!
pi_96039788
:*

Moet je natuurlijk wel even showen wat je voor Stef gaat bestellen!
  woensdag 27 april 2011 @ 12:47:13 #202
95408 Incantrix
pi_96039824
Nou, vorig jaar wilde ik deze, maar toen hadden ze die niet meer in zijn maat dus nu had ik een andere uitgezocht, maar nu zie ik 'm ineens in zijn huidige maat in de uitverkoop staan! *O*

(Verder ben ik nog niet :P)
3!
pi_96039856
Ohh, echt te schattig die jumpsuit O+
pi_96040082
voor twinks:

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96040098
huh nu zie ik trix dr berichtje niet meer :?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96040134
Dankjewel O+ ! Als ik het zo zie moet ik wel maat 80 hebben denk ik.
  woensdag 27 april 2011 @ 12:55:50 #207
95408 Incantrix
pi_96040135
Jah, als het teveel wordt hoor ik het wel :) Meer als dat zwempakje gaat het ook niet worden denk ik..
3!
  woensdag 27 april 2011 @ 12:56:16 #208
265732 Keshet
pi_96040147
Dat pakje! O+

Huup, ik vind erg veel leuk maar ik ben ook erg kritisch. Soort Claudia meets Mette denk ik. :@ _O-
Ik ben vooral nog op zoek naar wat tuniekjes, tuinbroekjes en korte broekjes van luchtig materiaal.

Ik hou van zomeroutfitjes!
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 12:59:41 #209
5428 crew  miss_sly
pi_96040285
trix, het gaat via mij en natuurlijk mag jij meedoen O+
Kunnen we meeten om het op te halen *O*
  woensdag 27 april 2011 @ 13:01:57 #210
95408 Incantrix
pi_96040364
Yay, yay and double yay *O* :*
3!
pi_96040380
Twinkly, hoe oud is dat meisje waar je kleding voor zoekt? Lena heeft dat H&M-jurkje namelijk ook. In maat 68 en dat is eigenlijk nog te groot, maar het is zo'n jurkje dat prima een tijd meekan.

Ik heb er trouwens een romper van de Hema bij gekocht, blauw met witte stippen, en die staat er heel goed bij!
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 13:03:21 #212
5428 crew  miss_sly
pi_96040420
Voor mij wordt het (als alles er nog is):
Het regenjasje met groene appeltjes O+
en:

Van de pareo ga ik denk ik zo'n ding maken dat je om kunt gooien, zoals die lelijke handdoekdingen van Zeeman enzo.

[ Bericht 40% gewijzigd door Jippie op 20-06-2023 14:13:59 ]
pi_96040499
zo'n ding?

:+
heb je er dan aan 1 genoeg of ga je extra stof bijhalen voor de capuchon?

wat een schattige foto keshet O+ en die kleur staat haar erg leuk!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 13:07:14 #214
5428 crew  miss_sly
pi_96040554
Zo een idd! goed punt, misschien maar twee bestellen, ze zijn goedkoop nu!
Er staat namelijk geen formaat bij, had ik wel naar gezocht.

Die jij hebt is ook wel erg leuk :Y
pi_96040561
Maat 80. Ik dacht in de winkel dat ik gewoon de strikjes op de schouders kon bijstellen, maar die zijn vastgenaaid. Ze zakken nog een beetje af.

Keshet, dat hemdje hebben wij ook :@
pi_96040585
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef octopussy het volgende:
hehe:

[ afbeelding ]

jaaa zo leuk O+
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96040604
Ik word echt helemaal blij van al die blote armpjes en beentjes!
pi_96040643
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef miss_sly het volgende:
Zo een idd! goed punt, misschien maar twee bestellen, ze zijn goedkoop nu!
Er staat namelijk geen formaat bij, had ik wel naar gezocht.

Die jij hebt is ook wel erg leuk :Y
oh ik vind em nog steeds niet echt mooi hoor haha :D het kan erger, dat wel. Deze kregen we van een van de buurvrouwen als kraamkado (samen met een hele bult andere dingen) en hij valt een beetje in de categorie crocs. Meestal lelijk maar oh zo prettig in gebruik en handig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 april 2011 @ 13:09:52 #219
95408 Incantrix
pi_96040665
Mocht het zwempakje hierboven zijn uitverkocht wil ik deze:

of deze:

Daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik neig naar die laatste :)

Huup, ik vind die ook niet zo lelijk nee, net als dat O+ stofje O+ van wat Miss post :) Wij hebben er ooit, láng geleden eens één gewonnen toen we meededen aan een wedstrijd van Grohe omdat w een kraan hadden gekocht. Die is dus gewoon blauw met het grohe-merkje erop :') Überlelijk met een sterretje :')
3!
pi_96040700
De eerste O+

Maar ik ben ook gek op visjes O-)
  woensdag 27 april 2011 @ 13:11:07 #221
265732 Keshet
pi_96040717
Die laatste Trix! Doen!

Sly, kan ik eventueel ook meebestellen?

Dat blauwe pakje wat je allemaal spammen, is dat H&M? :D
pi_96040728
Wickie!

voor je buikbaby!

rammelaar :D 3,90 ook in de sale.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 13:11:47 #223
5428 crew  miss_sly
pi_96040744
tuurlijk Keshet! In het ergste geval neem ik schaaps cc even in beslag, die heeft een hogere limiet, geloof ik :+
pi_96040760
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef Keshet het volgende:
Die laatste Trix! Doen!

Sly, kan ik eventueel ook meebestellen?

Dat blauwe pakje wat je allemaal spammen, is dat H&M? :D
:Y
baby-afdeling, gaat tot maat 86.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96040805
Een echte must-have Keshet :P
  woensdag 27 april 2011 @ 13:14:32 #226
265732 Keshet
pi_96040867
Fijn Sly! Wanneer wil je uiterlijk bestellen? Enne, voor mij hoef je geen hogere limiet te nemen; ik heb niet zoveel nodig hoor. ;)

Ik was echt al een tijdje op zoek naar zo'n soort pakje. Blauw hoeft voor mij alleen niet zo nodig, dan zijn er nog meer mensen die Emma zo'n leuk jongetje vinden. :D
pi_96040890
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:14 schreef Keshet het volgende:
Fijn Sly! Wanneer wil je uiterlijk bestellen? Enne, voor mij hoef je geen hogere limiet te nemen; ik heb niet zoveel nodig hoor. ;)

Ik was echt al een tijdje op zoek naar zo'n soort pakje. Blauw hoeft voor mij alleen niet zo nodig, dan zijn er nog meer mensen die Emma zo'n leuk jongetje vinden. :D
hij is er ook op de grotere afdeling in het hardroze.
wel maat 86/92 dus wsl een pak te groot

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96040929
Keshet, het is overduidelijk een meisjespakje hoor! Ze hebben trouwens soortgelijke pakjes bij de Zara in andere kleuren.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:16:53 #229
95408 Incantrix
pi_96040981
Ohja! Ik heb trouwens nog een ¤ 5,= kortingscode!

(En Octo, dat weerhoudt de meeste mensen er niet van rare dingen te denken over het geslacht hoor :P)
3!
pi_96040985
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:15 schreef octopussy het volgende:
Keshet, het is overduidelijk een meisjespakje hoor! Ze hebben trouwens soortgelijke pakjes bij de Zara in andere kleuren.
oh ja idd die zijn ook erg leuk!
en er zit een strikje op toch?

Hoewel de ervaring mij leert dat sommige mensen gewoon blind zijn voor zulke dingen :') je kind in een roze jurkje en dan aan me vragen of het een jongen of meisje is :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96041052
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Hoewel de ervaring mij leert dat sommige mensen gewoon blind zijn voor zulke dingen :') je kind in een roze jurkje en dan aan me vragen of het een jongen of meisje is :D
Precies. Mijn "kereltje" heeft het vandaag weer gehad. Ik trek me er niet zo veel van aan eigenlijk.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:18:51 #232
265732 Keshet
pi_96041059
Hahaha, ja, dat heb ik ook al gemerkt. :D Ik trek me er ook niet zoveel van aan; blauw staat haar goed en dus heeft ze 't regelmatig aan!
Maat 86 ga ik nog maar niet gokken Huup! De Zarashop zal ik ook weer eens bekijken Octo! Bedankt voor de tips!
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 13:20:14 #233
5428 crew  miss_sly
pi_96041113
Ow ja, ik wil wel graag proberen vanavond te bestellen. Met een klein voorbehoud vanuit mijzelf want het is wel zo handig als Senna in bed ligt :')
  woensdag 27 april 2011 @ 13:20:42 #234
95408 Incantrix
pi_96041133
Jah, ik vind Stef toch écht wel een jongetje hoor, en dan zat hij in de cosi met een blauwe voetenzak en allemaal enórm typische jongenskleertjes (nog net niet dingen met 'boy' erop zeg maar) en dan kwamen mensen vragen of het een jongetje of een meisje was :P

Weet je, misschien doe ik wel gewoon dat uitverkoop-zwempakje én die met die papegaai O+ (Sorry Octo, ik vind drukke/felgekleurde kleding leuker staan bij Stef :)). Gewoon, omdat het kan O-)
3!
pi_96041183
:*
pi_96041228
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:16 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Puck dit weekend in die blauwe etos romper wat net een pakje is en de belgen naast ons aan de ontbijttafel vroegen of het een jongetje of een meisje was. De maxi cosi had ook nog een blauwe zomerhoes dus mijn lief had achteraf echt zoiets van 'belgen' :')
The way you rock'n'roll
pi_96041384
Ik heb zelf pas ook de fout gemaakt. Een kindje op het kinderdagverblijf had een blauwe tuinbroek aan en heet V esper. Ik dacht dat het een jongetje was.
  woensdag 27 april 2011 @ 13:28:13 #238
265732 Keshet
pi_96041444
Nou, daar was ik ook de mist mee ingegaan Claudia. :@
pi_96041459
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb zelf pas ook de fout gemaakt. Een kindje op het kinderdagverblijf had een blauwe tuinbroek aan en heet V esper. Ik dacht dat het een jongetje was.
Tuinbroeken zijn wel vaak blauw aangezien het vaak spijkerstof is en die naam vraagt om fouten qua geslacht.
The way you rock'n'roll
pi_96041559
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:28 schreef Keshet het volgende:
Nou, daar was ik ook de mist mee ingegaan Claudia. :@
lol, inderdaad. Had haar dan Vespa genoemd (dan wilde Niels later vast met haar trouwen :+)
pi_96041599
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:07 schreef octopussy het volgende:
Maat 80. Ik dacht in de winkel dat ik gewoon de strikjes op de schouders kon bijstellen, maar die zijn vastgenaaid. Ze zakken nog een beetje af.

[ afbeelding ]

O+ Hannah! 80 it is dus.
Wat suf dat de bandjes niet verstelbaar zijn :?
  woensdag 27 april 2011 @ 13:45:07 #242
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96042158
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:11 schreef miss_sly het volgende:
tuurlijk Keshet! In het ergste geval neem ik schaaps cc even in beslag, die heeft een hogere limiet, geloof ik :+
oeee Miss; mag ik ook meedoen?? ik moet nog sandaaltjes voor Evie en wil ff voor de buikbeeb kijken :)
pi_96042314
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:02 schreef Claudia_x het volgende:
Twinkly, hoe oud is dat meisje waar je kleding voor zoekt? Lena heeft dat H&M-jurkje namelijk ook. In maat 68 en dat is eigenlijk nog te groot, maar het is zo'n jurkje dat prima een tijd meekan.

Ik heb er trouwens een romper van de Hema bij gekocht, blauw met witte stippen, en die staat er heel goed bij!
Ze is gisteren 1 jaar geworden :) Volgens mij heb ik dat rompertje gevonden op de site, het heeft precies dezelfde kleurtjes inderdaad!
pi_96042550
Mijn computertijd is voorbij, madam wervelstorm is wakker :')

Ik ga proberen een lijstje naar je te sturen Miss, als Mette het toelaat vandaag.

Die rammelaar moet de buikbaby hebben natuurlijk :D
pi_96042662
Oh sorry voor de chaos ik had geen zin om er mooie linkjes van te maken :') :@

en ik snap dat wel hoor Keshet :D ik ben ook kritisch en dan kan ik soms niet eens benoemen waarom iets dan het nét niet is.
Maar ik vind t gewoon leuk om te zoeken dus och, boeiend :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_96042682
Ik vind het aanbod voor meisje altijd zoveel leuker dan voor jongens }:|
The way you rock'n'roll
pi_96042733
Inderdaad :'(
Voor jongens zit er heel veel saai spul tussen.
pi_96043319
Dat rugzakje! <3

Ik heb voor isa eindelijk een jas gevonden die dun is, waterafstotend, stof aan de binnenkant en een capuchon heeft.
En ze vind 'm helemaal geweldig want hij heeft streepjes en is halflang dus voor prinsessen.

9,99 bij de Zeeman :')
pi_96043510
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:31 schreef Twinkly het volgende:

[..]

lol, inderdaad. Had haar dan Vespa genoemd (dan wilde Niels later vast met haar trouwen :+)
_O-

Keshet, je móét dat 3e pakje voor Emma kopen.
pi_96043770
Ik moet deze eigenlijk voor Leentje hebben:

O+
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 14:31:13 #252
5428 crew  miss_sly
pi_96043868
Die is leuk O+
pi_96043982
Als ik mee mag doen, miss, dan heel graag! Ik moet die andere pakjes ook nog ophalen. :@
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 14:34:26 #254
5428 crew  miss_sly
pi_96044023
haha, je mag meedoen hoor, maar nu moet je het wel allemaal snel komen halen :Y
Ik dacht laatst: als ik nou je huisnummer wist, had ik ze wel even door de brievenbus gedaan als ik ga fietsen met Senna!
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 14:35:11 #255
5428 crew  miss_sly
pi_96044061
BJ, jij ook natuurlijk.

In principe mag iedereen mee doen, natuurlijk :D Dat hoeft toch niet gevraagd. Als het bedrag te hoog wordt, moeten we wel even wat verzinnen met op tijd vast een deel betalen ofzo, maar dat zien we wel :)
pi_96044072
Wanneer moeten we je pm-en Miss?
The way you rock'n'roll
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 14:36:03 #257
5428 crew  miss_sly
pi_96044105
Graag vandaag, dan kan ik vanavond als Senna slaapt en ik even zit de bestelling in orde maken.
pi_96044163
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 14:36 schreef miss_sly het volgende:
Graag vandaag, dan kan ik vanavond als Senna slaapt en ik even zit de bestelling in orde maken.
Oke :s)
The way you rock'n'roll
pi_96045457
Oeh wat een leuke mouwloze rompers zie ik bij Dpam! en ik zie nog een erg schetig nieuw zomerpakje erbij staan ineens. Oeh te veel leuks
Twinkly, de 23 months valt als een gewone maat 86

Miss, ik doe misschien ook wel mee. Effe kijken of ik nog op tijd ben met een lijstje maken zometeen
pi_96045691
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:08 schreef Poppejans het volgende:
Oeh wat een leuke mouwloze rompers zie ik bij Dpam! en ik zie nog een erg schetig nieuw zomerpakje erbij staan ineens. Oeh te veel leuks
Twinkly, de 23 months valt als een gewone maat 86

Miss, ik doe misschien ook wel mee. Effe kijken of ik nog op tijd ben met een lijstje maken zometeen
Oh, Poppejans, kun jij de dingen die jij mooi vind eens posten?
Ik vind een tuinbroek heel mooi en een bepaalde trui zou wel eens onder de tuinbroek die Niels van Ivan gekregen heeft kunnen passen. Maar dat zijn geen dingen die ik nu perse nodig heb voor Niels, dat kan ook wel wachten tot de herfst.
De rompers zijn inderdaad erg leuk O+ en de zwempakjes ook, ik wil die rode met de papegaai! Maar Niels heeft al een zwembroek.
pi_96046201
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:13 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Oh, Poppejans, kun jij de dingen die jij mooi vind eens posten?
Ik vind een tuinbroek heel mooi en een bepaalde trui zou wel eens onder de tuinbroek die Niels van Ivan gekregen heeft kunnen passen. Maar dat zijn geen dingen die ik nu perse nodig heb voor Niels, dat kan ook wel wachten tot de herfst.
De rompers zijn inderdaad erg leuk O+ en de zwempakjes ook, ik wil die rode met de papegaai! Maar Niels heeft al een zwembroek.
eigenlijk hetzelfde hier, dus ik bestel toch maar niet. Ook weer dingen die ik leuk vond maar niet meer in de juiste maat leverbaar (een blousje met diertjes en een blousje met zebra)
Dat badpakje is echt heel leuk en lief! Ik zou dat rode hoedje met dezelfde print wel willen hebben.
Zag je ook geen leuke tshirts Twinkly? Of ook de juiste maat niet/niet nodig?
pi_96046444
Haha, ik koos precies die dingen ook uit Poppejans!
Ik vind verder alleen de effen gekleurde shirtjes leuk, maar die zien er kort en breed uit en kan ik ook wel bij de Hema vinden denk ik.

Normaal kun je op de DPAM site toch ook de optie "show all" kiezen? Lastig dat dat nu niet kan zeg!
pi_96046757
Die blousjes zijn al weg.

Deze voor onder die broek misschien.
pi_96050817
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 13:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vind het aanbod voor meisje altijd zoveel leuker dan voor jongens }:|
zeg dat wel. ik merk het nu pas sinds ik jongenskleding moet hebben.
maar het valt vies tegen.

voor de meiden is de kast zo vol. maar deze ukkie daar in tegen. bijna niets.
mama van 3 kids!
  woensdag 27 april 2011 @ 17:50:14 #265
95408 Incantrix
pi_96052145
Crap, het zwempak met het poesje is al weg -O- Nouja, de papegaai is ook leuk O+

Miss, ik ga je zo even PM-en!

Ik twijfel trouwens over deze:

We willen iets van waterschoentjes hebben ofzo, maar échte ouderwetse waterschoenen willen we niet want die vonden we allebei vréselijk zitten vroeger. Deze hebben andere zooltjes en zien er comfortabel uit. Maar kan ik niet beter coor crocs gaan ofzo? We zijn vanmiddag op pad gegaan om crocjes te passen, maar die hebben ze nergens meer. Waar haal je die tegenwoordig? Online bestellen vind ik lastig, ik weet niet zo goed welke maat ik dan moet.. Dat is dus ook de twijfel met deze schoentjes, ik heb geen goed beeld qua maten.
3!
pi_96052801
kan iemand me even een babymeisje geven?

en dan bijna allemaal een euro of 8 :(
ik kan stukjes van elin halen met de kaasschaaf :o
pi_96052909
oh huup, doe je die ena laatste voor elin en dan deze voor Amelie

pi_96054288
haha nah we hebben meer dan genoeg kleertjes hier.

BJ had jij nou schoentjes via DPAM? heeft Evie ze inmiddels aangehad en hoe vond je ze vallen? Welke maat had je en welke NL'se maat kwam dat overeen? de Franse maten kwamen niet helemaal overeen met de NL'se cms/maten geloof ik...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 april 2011 @ 18:48:54 #269
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96054475
ja Evie heeft/ had schoentjes van DPAM; prima schoentjes; alleen is ze dr al uitgegroeid.
Als je de schoentjes op de site aanklikt kan je zien welke US-maat (die geven ze aan) overeenkomt met welke nederlandse maat;
mt 5= bijvoorbeeld mt 21.

ik zit nog te speuren naar sandaaltjes... maar die ik vanmiddag zag zijn inmiddels uitverkocht. Zo jammer!!!
pi_96054781
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:48 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja Evie heeft/ had schoentjes van DPAM; prima schoentjes; alleen is ze dr al uitgegroeid.
Als je de schoentjes op de site aanklikt kan je zien welke US-maat (die geven ze aan) overeenkomt met welke nederlandse maat;
mt 5= bijvoorbeeld mt 21.

ik zit nog te speuren naar sandaaltjes... maar die ik vanmiddag zag zijn inmiddels uitverkocht. Zo jammer!!!
oh dan zit de groeiruimte er al bij ofzo? Want als ik kijk bij H&M maat 23 dan staat er 14.4 cm en bij DPAM staat er 15.3 cm.
Vandaar dat ik me afvroeg welke maat jij voor Evie had en in welke NL'se maat ze toen zat van andere schoenen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 27 april 2011 @ 19:03:55 #271
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_96055178
Nieuwe jumpsuits van Musjes, ik heb zelden zulke schattige gezien, ook bijpassende mutsjes en pakjes met voeten, zo cute.... O+

DPAM, doe ik 'nog' niet aan mee, ik kijk wel regelmatig op hun site, maar er moet straks ook nog wat te kopen zijn, dus ik hou me voorlopig koest... :)
  woensdag 27 april 2011 @ 19:49:04 #272
265732 Keshet
pi_96057474
Ik haak af voor de DPAM bestelling. Alles wat ik wilde is er niet in Emma's maat. :'(

Correctie: Er zijn toch wel wat dingetjes! *O* Ik PM je zo Sly!
pi_96058178
Ik ga ook even kijken bij DPAM

Edit: niet echt iets wat ik denk, ja dat wil ik

[ Bericht 58% gewijzigd door mrien op 27-04-2011 20:12:30 ]
pi_96058481
Ik ben heel verdrietig :'(
Alles wat ik had uitgezocht vanmiddag is er ineens niet meer...

Misschien wel de bunting bag en de rammelaar...
  woensdag 27 april 2011 @ 20:10:29 #275
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96058751
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 18:55 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh dan zit de groeiruimte er al bij ofzo? Want als ik kijk bij H&M maat 23 dan staat er 14.4 cm en bij DPAM staat er 15.3 cm.
Vandaar dat ik me afvroeg welke maat jij voor Evie had en in welke NL'se maat ze toen zat van andere schoenen.
o jee, daar kan ik je niet mee helpen, want het waren Evie haar eerste schoentjes en ik heb nooit de cm's gemeten....

Ik ga ook nog even op de DPAM-site kijken nu of er nog iets in Evie of minimaatjes wat ik leuk vind...
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 20:14:26 #276
5428 crew  miss_sly
pi_96058965
Opschieten ladies, want het gaat hard en zomaar ineens zijn er dan weer dingen op!
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 20:15:14 #277
5428 crew  miss_sly
pi_96059007
En we zitten pas op 68 euro, dus er moet nog wel wat bij voor de free shipping!
pi_96059675
Ik zit te twijfelen. Ze hebben wel leuke zomertuinbroekjes O+
pi_96059989
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 20:15 schreef miss_sly het volgende:
En we zitten pas op 68 euro, dus er moet nog wel wat bij voor de free shipping!
Ik doe mijn best Miss, maar het kind is nogal wakker en actief. :')
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 20:34:35 #280
5428 crew  miss_sly
pi_96060229
ow ja, dat is lastig idd! schaap was ons kind in bed aan het leggen en dat is ook nog eens gelukt, dus ik was al best gevorderd :D
Ik wacht nog wel even, hoor!
pi_96060262
Wat een snoezig spul allemaal! O+
pi_96060385
Ik kan wel de bunting bag erbij bestellen en de rammelaar, dan zit je over de 100 euro
Maar ik kan het niet komen ophalen in A'dam... Maar misschien kan Claudia het binnenkort meenemen, ik las dat ze ook nog andere dingen bij jou moet ophalen. Maar dan moet ik eigenlijk dat eerst even aan haar vragen of ze dat zou willen...

Ik baal echt van de kleertjes...
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 20:41:10 #283
5428 crew  miss_sly
pi_96060642
mIsschien kunnen we wel een keer meeten, wickie. Of ik stuur het naar je op. Zit je wel met wat extra verzendkosten, maar als we over de 100 euro komen, hebben we nu geen verzendkosten iig.
  woensdag 27 april 2011 @ 20:44:24 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96060862
ik heb zo een lijstje met minispul voor beeb 2.0
komt er binnen nu en een kwartier aan Miss ;)
kee?
pi_96060902
Laten we het gewoon doen :D We willen die bag zoiezo. En de baby is er nog lang niet dus dat komt wel een keertje goed inderdaad en anders toch versturen.
Ik zoek de juiste producten even voor je op.
pi_96060944
Oh BJ, wat heb je gevonden?
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 20:48:43 #287
5428 crew  miss_sly
pi_96061151
ok BJ ben benieuwd *O*
wickie, gewoon doen, zeker die bunting bag als je die echt wil!
pi_96061491
-O-
Nou, het is inderdaad weer bar en boos met de jongensafdeling. 1 leuk spijkerbroekje in de juiste maat maar.
Maar goed dat staat vast heel leuk met het Stones-shirtje dat ik van LovelyLady heb gekocht! *O*
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 20:56:48 #289
5428 crew  miss_sly
pi_96061631
We zijn over de 100 euro *O* je bunting bag doet een hoop goed :D

Alleen nog BJ dan?
pi_96061937
He mis ik weer een Dpam kans! Naja ze zullen vast weer niet de goede maten hebben gehad enzo :P
  woensdag 27 april 2011 @ 21:06:26 #291
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96062184
  woensdag 27 april 2011 @ 21:08:29 #292
265732 Keshet
pi_96062295
Leuk BJ!
Volgens mij heeft iedereen straks dat piratenshirt. :D
  woensdag 27 april 2011 @ 21:10:04 #293
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96062386
vind vooral dat eerste pakje heel snoezig ;)
en dat piratenshirt is gewoon lollig :)
en het engeltje te schattig :D

en tjaaa een dreumes moet natuurlijk altijd badpakjes hebben :)
:D
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 21:14:52 #294
5428 crew  miss_sly
pi_96062671
Iedereen besteld? Want dan ga ik het afmaken, zodat we neit alsnog te laat zijn voor dingen.
  Moderator woensdag 27 april 2011 @ 21:28:03 #295
5428 crew  miss_sly
pi_96063600
Bestelling is gedaan! Op het laatste moment was mijn pareo helemaal uitverkocht -O- zag wel dat er ineens nog maar 1 te bestellen was ipv twee, maar toen ik op bestellen drukte, was hij ineens helemaal op. Toch nog op zoek naar zo'n lelijk maar handig ding dan :P
pi_96064110
*O* De eerste 2 dingetjes voor propje 2.0 zijn aangeschaft (en het zijn niet eens kleren en dat ik het kledingtopic :') )

Wat jammer van je pareo.
pi_96065899
Hoedje! *O* O+

pi_96066353
R met hoedje O+ O+ wat een leuk hoedje met die kleine geborduurde figuurtjes.

Zoals met alles moet ik hier een hoedje met beleid gaan introduceren. Nu voert ze de stervende zwaan op als ik met een zomer-hoofddeksel op zet :')
Ik denk dat ik ook maar een hoedje moet gaan dragen, misschien helpt dat.
Mutsen is me ook gelukt, dus zomerhoedjes moet ook gaan lukken.
pi_96066594
aah R. wat staat dat lief!! O+ leuk menneke
Echt leuk hoedje ook! ik ben nog steeds niet geslaagd voor een zomerhoedje :( x1000
pi_96067270
Oeh spannend Wickie! *O* Je eerste dingetjes voor baby2!

Jammer Miss, van de pareo. Misschien kun je wel iets met een mooie handdoek?

R met zijn hoedje! O+
Ik kon ook geen leuk hoedje vinden, dus ik heb er vandaag een gemaakt.
Met wilde dieren.
Maar nog geen foto's. Zal morgen eens kijken of het lukt.
Ik twijfel aan een elastiekje eronder. Toch maar wel doen, anders waait hij af op de fiets. :')
pi_96067358
Ja, ik ga er ook nog een bandje aan maken.

Voor op de fiets, maar ook voor straks met de Noord-Oost Passaat in de tropen. :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')