quote:Zie ook de ultra-stevige bovenkant waar je heel er veel spullen op kwijt kunt.
Zeg het maar! Hoe eerder hoe beter. Aankomende dinsdag tot en met vrijdag kan het alleen 's avonds en verder heb je alle keus. Af te halen in Breda.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:24 schreef RubenK het volgende:
Ik zou dat orgel graag van je overnemenlaat me maar weten wanneer/waar ik hem kan ophalen
Ja, ik zag het ook net. Bredaquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:28 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Waar op te halen? Is misschien wel handig
Breedte: 80 cmquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Oke, ik neem een optie op de Billy's. Alle drie. Heb je de exacte maten ivm vervoer?
Ja, dat is prima. Wiebelkont is dan in het nieuwe huis aan het klussen, maar komt dan wel even terug (2 straten verder). Ik ga je de gegevens pm-en.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:36 schreef RubenK het volgende:
Ik kan maandag het orgel komen halenals dat uitkomt
Ze kunnen uit elkaar, maar dat zijn ze nog niet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Kasten passen in 1 stuk niet in de auto. Kunnen / zijn ze uit elkaar?
Dat gaat vandaag niet lukken. Ik moet zo werken en Wiebel is in het nieuwe huis aan het klussen. Hij kan even terugkomen om ze op te laten halen, maar uit elkaar halen gaat hij echt niet doen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:44 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hmm, als je ze uit elkaar haalt wil ik ze wel komen halen, evt vandaag nog.
brainwave: misschien kun je ook zelf een schroevendraaier meenemen :pquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:51 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Dan gaat het over. Ik heb geen mogelijkheid ze inelkaar mee te krijgen.
Er hoort ook zo'n speciaal dingetje bij en die heb ik zojuist opgeduikeld.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:53 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
brainwave: misschien kun je ook zelf een schroevendraaier meenemen :p
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:53 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hoe snel denk jij dat ik schroef?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat gaat vandaag niet lukken. Ik moet zo werken en Wiebel is in het nieuwe huis aan het klussen. Hij kan even terugkomen om ze op te laten halen, maar uit elkaar halen gaat hij echt niet doen.Voor die 15 euro brengt hij het nog eerder naar de sloop denk ik.
Jij ben geniaal!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:53 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Oww zo'n dingetjequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er hoort ook zo'n speciaal dingetje bij en die heb ik zojuist opgeduikeld.
Zo'n dingetje wat bij elk IKEA pakket zit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:55 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Jij ben geniaal!
[..]
Oww zo'n dingetje![]()
Een Zweudse schreuvedreuierquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zo'n dingetje wat bij elk IKEA pakket zit.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Hoe snel denk jij dat ik schroef?
Hee, da's wel een goeie. En bij Ikea is dat geen inbus, meestal.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
En dat dingetje noem je een inbus
Torque danquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Hee, da's wel een goeie. En bij Ikea is dat geen inbus, meestal.
Wij zijn nooit te beroerd een minder bedeelde uit de brand te helpen, maar aan de andere kant moet je je afvragen of iemand die het niet breed heeft de luxe van een vaatwasser nodig heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:12 schreef Black_Ninja het volgende:
Als ik trouwens een betere prijs voor de vaatwasser vraag?Die vriendin van mij heeft het niet al te ruim (studente) vandaar...
Ze is gek op lekker koken (die kan een 5 sterren maaltijd voor 3 kwartjes neer zetten) maar dan staat de hele keuken vol met vaat dus daar zou het geweldig voor zijn en ze moet hem gewoon slim gebruiken dan kan ze hem best onderhoudenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:41 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wij zijn nooit te beroerd een minder bedeelde uit de brand te helpen, maar aan de andere kant moet je je afvragen of iemand die het niet breed heeft de luxe van een vaatwasser nodig heeft
Doe maar een bod, de vraagprijs is slechts een indicatie. Overigens gaat deze pas als laatste weg, zodra de nieuwe er staat.
Zoveel goedheid is in een V&A topic nooit eerder gebeurd, heb ik het idee. Gratis kickje voor de TS'en.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:41 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Wij zijn nooit te beroerd een minder bedeelde uit de brand te helpen, maar aan de andere kant moet je je afvragen of iemand die het niet breed heeft de luxe van een vaatwasser nodig heeft
Doe maar een bod, de vraagprijs is slechts een indicatie. Overigens gaat deze pas als laatste weg, zodra de nieuwe er staat.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:25 schreef Wiebelkont het volgende:
Iets zegt mij dat ik mezelf weer eens enorm te kort doe met mijn vraagprijzen
Was niet nodig. Er zitten geen zweudse schreufjes in de Billy'squote:Op zaterdag 23 april 2011 10:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Er hoort ook zo'n speciaal dingetje bij en die heb ik zojuist opgeduikeld.
Ik was in de veronderstelling dat die dingen in elk IKEA-meubel zitten. Bedankt voor het ophalen! Eindelijk wat ruimte om verhuisdozen kwijt te kunnen nu.quote:Op zondag 24 april 2011 13:26 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Was niet nodig. Er zitten geen zweudse schreufjes in de Billy's
Ze staan al. De witte althans. Planken moeten er nog in, maar ze staan op hun plek. Nu nog een plekje voor de zwarte vindenquote:Op zondag 24 april 2011 17:24 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat die dingen in elk IKEA-meubel zitten. Bedankt voor het ophalen! Eindelijk wat ruimte om verhuisdozen kwijt te kunnen nu.
Het was een pakket, dus ja, dat is vrij eenvoudig te doen!quote:Op maandag 25 april 2011 13:01 schreef PierreTT het volgende:
Die hometrainer, is die enigszins uit elkaar te halen/op te vouwen?
Op zich wil ik niet moeilijk doen over vasthouden voor je, maar dan moet ik ook echt 100% zekerheid hebben dat je ze op komt halen, want dat is akelig dicht bij de datum dat het hier leeg moet zijnquote:Op maandag 25 april 2011 12:33 schreef koenie95 het volgende:
tvp
Hopen dat het tv meubel, de ladekast en de salontafel er nog zijn als ik 18 mei weer geld heb.
Nice, ik bied je 40 euro! Ik woon in Tilburg, dus afhalen kost niet veel moeitequote:Op maandag 25 april 2011 18:12 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Het was een pakket, dus ja, dat is vrij eenvoudig te doen!
Heeft niet zoveel zin als hij geen geld heeft, zoals 'ie zegtquote:Op maandag 25 april 2011 18:34 schreef Mikkie het volgende:
Aanbetaling laten doen, als je zekerheid wil?
Zullen we er dan 45 van maken? Het ding is niet veel gebruikt en heeft het driedubbele gekostquote:Op maandag 25 april 2011 22:07 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Nice, ik bied je 40 euro! Ik woon in Tilburg, dus afhalen kost niet veel moeite
Een tientje moet toch kunnen, kom op zeg!quote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel zin als hij geen geld heeft, zoals 'ie zegt
Prima! We kunnen via PM wel even een afspraak qua ophalen regelen lijkt mequote:Op maandag 25 april 2011 23:17 schreef Wiebelkont het volgende:
Zullen we er dan 45 van maken? Het ding is niet veel gebruikt en heeft het driedubbele gekost
Je hoeft het niet voor me vast te houden.quote:Op maandag 25 april 2011 18:13 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Op zich wil ik niet moeilijk doen over vasthouden voor je, maar dan moet ik ook echt 100% zekerheid hebben dat je ze op komt halen, want dat is akelig dicht bij de datum dat het hier leeg moet zijn.
Verkoop, zet ze neer voor de deur, en wiebel kan weg, en jij kan schroeven.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:55 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
[..]
Hoe snel denk jij dat ik schroef?
quote:
Ja, dat laten we natuurlijk nog weten.quote:Op woensdag 27 april 2011 14:47 schreef Black_Ninja het volgende:
Oww btw, ik neem aan dat ik het wel hoor wanneer ik de vaatwasser mag komen ophalen?
De kasten zijn al weg en staan als het goed is al vol boeken?quote:Op woensdag 27 april 2011 14:51 schreef hexta het volgende:
[..]
Verkoop, zet ze neer voor de deur, en wiebel kan weg, en jij kan schroeven.
Ja, want met de trein meenemen gaat écht niet.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef Wiebelkont het volgende:
De koper van het Orgel heeft moeten afhaken omdat hij geen vervoer heeft, de liefhebbers mogen dus weer bieden
Hoe groot is hij ongeveer? Ik had gehoopt dat het wel zou lukken met de treinquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:12 schreef Wiebelkont het volgende:
De koper van het Orgel heeft moeten afhaken omdat hij geen vervoer heeft, de liefhebbers mogen dus weer bieden
In dichte toestand is hij +- 105cm hoog, hij is 120cm breed inclusief de metalen rand en (wederom dicht) 70cm diep. Gewicht moet ik schatten maar ik zeg ongeveer 65 kilo.quote:Op woensdag 27 april 2011 18:39 schreef Nostalgea het volgende:
[..]
Hoe groot is hij ongeveer? Ik had gehoopt dat het wel zou lukken met de trein
Ja, ik wil 'm nog steeds hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Wiebelkont het volgende:
Eerst wil iedereen het orgel hebben, en nu niemand?
- Indien je niet te ver weg zit kan ik hem misschien langs brengen tegen een kleine vergoedingquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja, ik wil 'm nog steeds hebben
maar ik zou niet weten hoe ik 'm op moet halen, waarmee ik 'm moet betalen, en waar ik 'm neer moet zetten...
Geef er een flinke rotschop tegenaan en gegarandeerd ligt hij uit elkaar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:57 schreef Wiebelkont het volgende:
ok, wat betaal je extra als ik zorg dat ze kant en klaar uit elkaar liggen?
Ja maar ja maar ja maar,quote:Op maandag 2 mei 2011 11:20 schreef Wiebelkont het volgende:
Kick. Iemand nog voor het orgel? Het is zo'n vet apparaat, kan niet bedenken dat niemand hem nu komt kopen!
En jij krijgt nooit geld binnen?quote:Op maandag 2 mei 2011 23:22 schreef timbob het volgende:
[..]
Ja maar ja maar ja maar,
Ik sta maximaal rood
Momenteel, totdat ik een baantje vind, alleen stufi, wat ongeveer precies net iets te weinig isquote:
In ruil voor het orgel kan ik wel een klusser gebruiken die goed kan schuren en bouwafval wegdragenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:06 schreef timbob het volgende:
[..]
Momenteel, totdat ik een baantje vind, alleen stufi, wat ongeveer precies net iets te weinig is
Maar ik ben 19 mei jarig, dat dan weer wel.
Oh, dat vind ik nog niet eens zo'n slecht ideequote:Op dinsdag 3 mei 2011 12:13 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
In ruil voor het orgel kan ik wel een klusser gebruiken die goed kan schuren en bouwafval wegdragen
Ik krijg vandaag en morgen zusje + zwager op bezoek. Mocht blijken dat we toch nog handjes tekort komen, zal ik het laten weten. Jammer voor jou dat het zware werk al af is, we moesten een schouw + binnenschouw en badkamer + betonnen vloer wegbrekenquote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:56 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik nog niet eens zo'n slecht idee
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 14:56 schreef timbob het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik nog niet eens zo'n slecht idee
Hey, niks computerspullen, werkhanden hebben we nodig!quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:09 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Eventueel ben ik zelf wel geinteresseerd in een oud maar goedwerkend laptopje of andere oldschool computerspullen, dus als je wilt ruilen tegen iets?
quote:Op dinsdag 3 mei 2011 15:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hey, niks computerspullen, werkhanden hebben we nodig!
Een vriend van ons zoekt een werkende oldschool black/white gameboy voor zijn jaren 80 feest, dus die zijn sowieso welkom. Atari heb ik geen verstand van, ik zoek meer de x86 spullen zoals P1 en 486.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 18:17 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik heb wel een stapel gameboys liggen, en nog een paar atari 1040 STf computers...
verder nog een hele zooi oud computerspul, maar dat gebruik ik zelf nog
en sterke armen
Ja, we kunnen nog hard iemand gebruiken die komt schuren en verf krabben. Heb je deze week tijd in de avonduren en eventueel een dagje in het weekend? Als je met de auto komt, kan je de orgel dan aan het eind van de dag direct meenemenquote:
Tuurlijk, hij komt in principe 23~24 mei vrij, want dan wordt de nieuwe vaatwasser geplaatst in het nieuwe huis! We hadden al een akkoord, dus dat blijft uiteraard geldig.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:27 schreef Black_Ninja het volgende:
Even een meld post, sta ik nog op de lijst voor de vaatwasser?
Superquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:26 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij komt in principe 23~24 mei vrij, want dan wordt de nieuwe vaatwasser geplaatst in het nieuwe huis! We hadden al een akkoord, dus dat blijft uiteraard geldig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |