Eens. Zo eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die op Zaterdagochtend herrie maken moeten ze eigenlijk verbieden
En Zondag mag er ook bijquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eens. Zo eens.
Ga je nog iets doen voor Pasen?
Genieten van het weer en op visite gaan, familiebezoeken enzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Zondag mag er ook bij![]()
Genieten van het mooie weer en koffie leuten met visite op 2e paasdag.![]()
En jij?
Je dochter is nog te jong, om paaseieren te laten zoeken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Zondag mag er ook bij![]()
Genieten van het mooie weer en koffie leuten met visite op 2e paasdag.![]()
En jij?
Joaah!quote:
Moggeh Bosquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je dochter is nog te jong, om paaseieren te laten zoeken?
Meurnin'quote:
Morgen bij mijn vader BBQ-en. Wat ik maandag doe zie ik wel. Waarschijnlijk gewoon thuis in de tuin zitten lezen en sudoku-enquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ga jij nog wat leuks doen met pasen, Bos?
Fiewwquote:
Hoi, koorts?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
het is echt zo'n mooi weer, en ik zit te snotteren op de bank
Wat klote met dit weer, beterschapquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee dat geloof ik niet, wel een kop vol watten, koppijn, keelpijn, niesen, hoesten, etc
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee dat geloof ik niet, wel een kop vol watten, koppijn, keelpijn, niesen, hoesten, etc
Woordspelingenquote:
PowerGullquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
seagull has been working out
[ afbeelding ]
quote:AMSTERDAM - De verkoop van alcohol op Koninginnedag in Amsterdam wordt verder aan banden gelegd. Supermarkten, winkels en particulieren in de binnenstad mogen maar één alcoholische consumptie per klant verkopen.
Dus een krat bier of een sixpack mag al niet meer? En een fles wijn al helemaal niet meer dus.quote:
een fles wijn is toch maar 1 consumptiequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus een krat bier of een sixpack mag al niet meer? En een fles wijn al helemaal niet meer dus.
Ja, leukquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe was het Pgr, leuk?![]()
Die Fiat500 vind ik zo'n schatje
En de Porsche als ik de loterij win
Dat is ook een leuke jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, leuk![]()
Ik vond die Twingo Gordini wel wat
quote:
Dat vraagt om een illustratie!quote:
quote:
quote:
Ik las via twitter dat de scheids uit was gevallen met een blessure.quote:
Ja, ik heb gemist wat het mankement was. De wedstrijd was zo pas 16.55 uur afgelopen ipv van 16.15 uur. Een aanwezige scheidsrechter hielp de wedstrijd naar zijn eind.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik las via twitter dat de scheids uit was gevallen met een blessure.
Nog meer zien?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een auto's.
En wat een verwende auto's, een gewone autoradio is al niet meer genoeg.
Jezus hoe verzinnen ze zo'n kleur bij zo'n autoquote:
heelquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jezus hoe verzinnen ze zo'n kleur uit bij zo'n auto![]()
Porsche en Mercedesquote:
Dank voor het aanbod, maar ik ben niet zo'n autofanaat. Wat je zo plaats is mooi zat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nog meer zien?
Zeg maar welk merk of auto je mooi vindt.
Oh noesquote:
Om duizelig van te worden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:41 schreef pgrferrari het volgende:
O Vaduz, hoezo een simpele radio.![]()
[ afbeelding ]
Ik rij al jaren met Batavus, toppie!quote:
Nee, die Mercedes wat felgeel/groen omdat elektrisch.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
Pgr, was dat een trend in de RAI, die groene kleur?
Mijn PM staat altijd open.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha, in een Porsche en Peugeot RCZ, maar niet echt duidelijk.
maakt niet uit, gewoon postenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha, in een Porsche en Peugeot RCZ, maar niet echt duidelijk.
Snap ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:13 schreef pgrferrari het volgende:
Ik post geen foto's van mezelf hier.
PM komt eraan.
ook naar mij?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:13 schreef pgrferrari het volgende:
Ik post geen foto's van mezelf hier.
PM komt eraan.
Pirania vragen of hij die verwijderd?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik heb wel eens foto's van mezelf op FOK! gezet en een paar in mijn FoBo gehad.. Maar nu zijn die weg.
Er staat alleen nog een hele lelijke foto van mij in het FoBo van iemand met een FoBo-ban, dat is wel vervelend.
Dat bedacht ik me ook net ja.. Maar eens doen dan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Pirania vragen of hij die verwijderd?
Nou, leuk om te horen toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef Bos81 het volgende:
Maak ik een Myspace account aan voeg een foto toe, krijg meteen een badge van He Lekker ding toegewezen
Zal wel een standaard iets zijn, vermoed ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, leuk om te horen toch?
Bos heeft de allermeeste foto's van mij van FOK! trouwens, want die heeft me als vriend op Hyves.
Nee, ik heb ooit FaceBook gemaakt omdat een vriendin niks meer van haar Turkse vakantievriendje hoorde, en ik zou dan FaceBook maken en hem een bericht sturen en als ik wel antwoord kreeg wist ze dat hij haar negeerde... Maar doe er niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zal wel een standaard iets zijn, vermoed ik.
Ja. ook Facebook heb je niet zoveel foto's? of...
Ik heb trouwens ook jullie Rons facebook gevonden
DAAAR WAS IK NAAR OP ZOEK JIJ HELDINquote:
quote:
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
Die nu geheel toevallig op de radio is natuurlijk
Daar las ik overheen,quote:
y u no pc?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar las ik overheen,het is een godswonder dat ik nog iets kan lezen op m'n telefoon geloof ik
Omdat ik even de parkiet bij mijn moeder eten aan het geven ben, en zo weer naar mijn vader vertrek om achter mijn laptop te kruipenquote:
Ik hou van zo'n liedjes.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Nu ik sigur ros zeg moet ik hier aan denken, iets heel anders maar wel leuk
Oquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omdat ik even de parkiet bij mijn moeder eten aan het geven ben, en zo weer naar mijn vader vertrek om achter mijn laptop te kruipen
Uhuhquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:06 schreef Bellatrix het volgende:
Die tekst is echt absurd van dat liedje.
Hij blijft mooi hè?quote:
Nappie? Of is dat die van je vader?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:20 schreef DeZwabber het volgende:
Zo, de parkiet lijkt content te zijn met het gegeven voedsel en de aandacht, ik ga weer terug
Ohquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
Nee, dit is Nappie. Kroink is eigenlijk van m'n zusje, maar haar vriend heeft katten. Dus hij leeft bij mijn vader
Kom je hier ook spelen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:29 schreef APK het volgende:
Is dat nou eigenlijk niet verwarrend en vermoeiend om in drie SC's te posten?
Jullie allebeiquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Kom je hier ook spelen?![]()
En aan wie vraag je dat? Zwabbert?
Dat is best apart, want ik heb nooit in 3 tegelijk gepostquote:
Ik post al in geen maanden in TALquote:
Jij zit er wel in 5 ofzo, jij wildequote:
Jij hebt wel eens in de F&F SC gepost, toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is best apart, want ik heb nooit in 3 tegelijk gepost
Kelly?quote:
1 post per half jaar is dat 'posten'?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef APK het volgende:
[..]
Jij hebt wel eens in de F&F SC gepost, toch?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
1 post per half jaar is dat 'posten'?
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:35 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Ik escaleer helemaal in de stress hier
[ afbeelding ]
Tering he, ik heb zojuist gepost in F&F en moet nu al aan de Ritalin.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Redroom, v&a, f&f, soms ksc, en heul heul soms de esf sc
Jij schotelslowsletjequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Redroom, v&a, f&f, soms ksc, en heul heul soms de esf sc
KiespijnSCquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
Ik kan wel twee of drie SC's bijhouden... Maar van alleen de KSC al (en niks anders) krijg ik wel kiespijn.
Kusjekroel bedoel je?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
Ik kan wel twee of drie SC's bijhouden... Maar van alleen de KSC al (en niks anders) krijg ik wel kiespijn.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef Lutte het volgende:
Oh nee hoor, ik ben ook best een kroel. Maar het is daar op een of andere manier altijd druk, al zijn er maar drie man. Er worden drie verschillende gesprekken gevoerd en alles... Niks voor mij.quote:
Oh ik dacht kiespijn = zoetigheid = kusjekroelquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ben ook best een kroel. Maar het is daar op een of andere manier altijd druk, al zijn er maar drie man. Er worden drie verschillende gesprekken gevoerd en alles... Niks voor mij.Dan kan ik mensen echt niet meer uit elkaar houden haha.
Ja dat is echt hysterisch drukquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh nee hoor, ik ben ook best een kroel. Maar het is daar op een of andere manier altijd druk, al zijn er maar drie man. Er worden drie verschillende gesprekken gevoerd en alles... Niks voor mij.Dan kan ik mensen echt niet meer uit elkaar houden haha.
Ik snap wat je bedoelt!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:
Oh nee joh!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht kiespijn = zoetigheid = kusjekroel
Jaa, precies dat!! Ik ben niet gek geworden!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt!
En er hangt ook altijd een teveel Zeeuwse-babbelaar-koekje-erbij-hello-goodbye-sfeertje. Alsof er geen ruimte is voor iets anders.
Ik snap hem nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa, precies dat!! Ik ben niet gek geworden!!
Keuvelen. Over niks.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap hem nietBella leg eens uit nog pretty please?
Jennifer Hofmann ja, geen idee wat ze daar doet.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht even hoor, ik heb niet gezapped na 'beste zangers' dus ik zit nog op 1, zie ik nou die mooie blonde actrice met een kort rood pruikje?
Ahquote:
Gelukkig is daar altijd nog de v&a sc, waar louter over hoogstaande literatuur en filosofie geconverseerd wordt. Pak een sigaar en een glas single malt uit de bar in de antieke wereldbol en schuif aan!quote:
Ditquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gelukkig is daar altijd nog de v&a sc, waar louter over hoogstaande literatuur en filosofie geconverseerd wordt. Pak een sigaar en een glas single malt uit de bar in de antieke wereldbol en schuif aan!
Dat betwijfel ik ten zeerste, as we speak bevind ik mij een paar meter onder het NAPquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef Lutte het volgende:
Het niveau is hier wel hoog hoor.. Serieus.
Zie je, daar heb je het al. Wat een topgrap.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ten zeerste, as we speak bevind ik mij een paar meter onder het NAP
Ik hoop dat dat sarcasme wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zie je, daar heb je het al. Wat een topgrap.
Juist daarom is het zo divers!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:58 schreef Bellatrix het volgende:
Nee maar zonder gekheid, alle mogelijke conversaties moeten hier plaats kunnen vinden, maar dat betekent niet dat het niet heel divers kan zijn!
uhuh, heb gister wat zitten prutsen, om die trekker onder controle te krijgen, omdat je er zowel inkt als luchtdruk mee regelt door em in te drukken en te schuiven tegelijkertijdquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Zwabber, dat brushen gaat zeker even schuiven op de agenda nu met je griepje?
niet em dicht!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:20 schreef Lutte het volgende:
Ik probeerde Missy te vangen, en toen schuurde ik met mijn knie over de vloer en nu zit er serieus een wond!Het braaand.
Heb jij wel eens een foto van Missy laten zien, kan dat? Of ben ik in de war en herken ik alleen de naam? Ik weet wel dat je over haar verteld hebtquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:20 schreef Lutte het volgende:
Ik probeerde Missy te vangen, en toen schuurde ik met mijn knie over de vloer en nu zit er serieus een wond!Het braaand.
Ik heb wel een keer een wondje op mijn vinger dichtgeplakt met zon Pritt lijmroller.. Dat deed alleen maar meer zeer!! Maar het zat wel dicht.quote:
Ik heb haar een tijdje als UI gehad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een foto van Missy laten zien, kan dat? Of ben ik in de war en herken ik alleen de naam? Ik weet wel dat je over haar verteld hebt
OH dat is het dan geweest denk ik, ja!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb haar een tijdje als UI gehad.Dus het zou wel kunnen ja.
Hardcore!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb wel een keer een wondje op mijn vinger dichtgeplakt met zon Pritt lijmroller.. Dat deed alleen maar meer zeer!! Maar het zat wel dicht.
En anders:quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OH dat is het dan geweest denk ik, ja!
Eeeuhm, nee?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
wist je trouwens dat ik ooit die huidige UI van je gemaakt heb, Lutte?
Benny had Blue toen nog, en toen had hij iets oranjes nodig voor het WKquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eeeuhm, nee?Iemand anders en ik zochten een UI, en die ander kreeg Blue van Benny en toen kreeg ik deze.
Maar hij is wel echt supertof!!! Zo vrolijk.
Haha, okay! Moet een werk zijn geweest...quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Benny had Blue toen nog, en toen had hij iets oranjes nodig voor het WK
welnee zeg, filtertje in photoshop er over heen, minuutje werkquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, okay! Moet een werk zijn geweest...Wil je hem terug?
Serieus? Ik zou pixel voor pixel in gaan kleuren ofzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
welnee zeg, filtertje in photoshop er over heen, minuutje werk
en hou em lekker, ik heb m'n zwabbermannetje
Jaaaaaa. En een kerstmuts!!quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Lutte, had je poezel toen een sinterklaas mijter op? Ja toch?
Het is een lieverdje hè?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Even in een andere browser gemikt, nu kan ik haar zien![]()
Ja dat is ook van je avatar, dat was dus de foto die ik herinnerde
Heel mooi, lijkt haast geschilderdquote:
tien jaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
zo eens even 2001: A Space Odyssey opzetten, is al even geleden
quote:
jij ook een fijne paas kuikentjequote:Op zondag 24 april 2011 08:57 schreef Pisces29 het volgende:
Moggehtjes!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Vrolijk pasen [ afbeelding ]
Hey Koenquote:
Z'n gangetje he, lekker 4 dagen vrij, kids hebben net paaseieren gezochtquote:
Waar ga je heen op vakantie?quote:Op zondag 24 april 2011 09:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Z'n gangetje he, lekker 4 dagen vrij, kids hebben net paaseieren gezocht
Dan weer 3 dagen werken en dan echt vakantie. En nu nog ff pitten
. Jij ook ok?
O ja natuurlijk. Mooi zoquote:Op zondag 24 april 2011 11:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waar ik het gisteren over had, foto in FoBo van iemand met een IP-ban enzo.
9 dagen naar Denemarkenquote:Op zondag 24 april 2011 09:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar ga je heen op vakantie?![]()
Hier ook alles prima
Ja hè? Heerlijk Pasen zo!quote:Op zondag 24 april 2011 13:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hoi![]()
Heerlijk dagje vandaag en alles lekker rustig aan
Buiten tv kijkenquote:Op zondag 24 april 2011 13:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja hè? Heerlijk Pasen zo!
Lekker buiten op de bank, papa en Ron zijn de tv buiten aan het fixen, en dan Luik-Bastenaken-Luik kijken.
Wat ben jij aan het doen?
Ooooh, eigenlijk bijna niet verbrand. Ik was te dramaqueen gister. Lief dat je er naar vraagt.quote:Op zondag 24 april 2011 13:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Niet te erg verbrand gister dat je er nog last van hebt?
Ja erg hè?quote:Op zondag 24 april 2011 13:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Buiten tv kijken![]()
Ik zit nu ff binnen, er komt straks een vriend hierheen.
Vanochtend wel e.e.a. gedaan.
Vleesetende plantjes verpot en tijdschriftenrek gespoten.
Neh, ik heb 2 vleesetende plantjes.quote:Op zondag 24 april 2011 13:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja erg hè?![]()
En dat is best wel druk voor een ochtend!!Je hebt groene vingers?
zo zien alle auto's hier er ook uitquote:Op zondag 24 april 2011 13:29 schreef pgrferrari het volgende:
M'n auto [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed idee!quote:Op zondag 24 april 2011 13:38 schreef Lutte het volgende:
Hier zijn alle auto's ook helemaal stoffig, Ron opperde al dat ik ze met wat vriendinnen in bikini ging wassen.
Die ziet ze ook vliegen.quote:Op zondag 24 april 2011 13:38 schreef Lutte het volgende:
Hier zijn alle auto's ook helemaal stoffig, Ron opperde al dat ik ze met wat vriendinnen in bikini ging wassen.
Het gebeurt wel vaker ja, maar dan met chocopasta of ranjasiroop ja. En gister lag mijn iPod bijna in de tomatensoep.quote:
Ikke wel!! Ik zit sowieso echt goed in mijn vel de laatste tijd.quote:Op zondag 24 april 2011 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Je maakt er echt wel het beste van Lutje!
quote:Op zondag 24 april 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ikke wel!! Ik zit sowieso echt goed in mijn vel de laatste tijd.
oeh, mag ik ook een date?quote:Op zondag 24 april 2011 22:48 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Haha, later
En we hebben toch al wat afgesproken![]()
De hele dag in de Oirschotse hei gelopen, kogels gezocht! Ik had strepen op mijn benen en armen, zodat ik me tussen de militairen kon mengen.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Bella het is zondagavond, bijna half 11, kom er maar in
Dan doe je iets verkeerd.quote:Op zondag 24 april 2011 22:52 schreef omearos het volgende:
[..]
jamaar, jamaar, ik probeer al zo lang
Kiek je ook tv?quote:
Dat van die kogels las ik op Twiter ja.. Waarom ging je kogels zoeken?quote:Op zondag 24 april 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
De hele dag in de Oirschotse hei gelopen, kogels gezocht! Ik had strepen op mijn benen en armen, zodat ik me tussen de militairen kon mengen.
populair mannetjequote:Op zondag 24 april 2011 22:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]![]()
Ik zit al volgeboekt
Je hebt toch al een vent?
Ja met dat wijf van Lange Fransquote:
Dat doen we eens in de zoveel keer, familietraditie, als de militairen aan het trainen zijn of getraind hebben de kogels zoeken.quote:Op zondag 24 april 2011 22:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat van die kogels las ik op Twiter ja.. Waarom ging je kogels zoeken?
Wat leuk! Iets gevonden?quote:Op zondag 24 april 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat doen we eens in de zoveel keer, familietraditie, als de militairen aan het trainen zijn of getraind hebben de kogels zoeken.
Cool!quote:Op zondag 24 april 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat doen we eens in de zoveel keer, familietraditie, als de militairen aan het trainen zijn of getraind hebben de kogels zoeken.
Ja, hoe ze er over praat, alsof ze om een ons half om half gehakt vraagt aan de slager.quote:
Oh mamaquote:Op zondag 24 april 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
als de militairen aan het trainen zijn of getraind hebben
Ja echt super intacte kogels nogquote:
We vinden ook van die clipjes waar ze origineel mee vast zitten, we klikken ze dan aan elkaar en dan heb je dus een hele rits kogels die je om je nek kunt hangen.quote:Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool!En wat doe je met de kogels dan?
Hoi allen
gaaf!quote:Op zondag 24 april 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt super intacte kogels nogEentje uit '39 zelfs! Ook een paar mooie ''7 kalibers, heel vet.
[..]
We vinden ook van die clipjes waar ze origineel mee vast zitten, we klikken ze dan aan elkaar en dan heb je dus een hele rits kogels die je om je nek kunt hangen.
Leuk!quote:Op zondag 24 april 2011 22:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja echt super intacte kogels nogEentje uit '39 zelfs! Ook een paar mooie ''7 kalibers, heel vet.
[..]
We vinden ook van die clipjes waar ze origineel mee vast zitten, we klikken ze dan aan elkaar en dan heb je dus een hele rits kogels die je om je nek kunt hangen.
Ja net als even langs gaan bij die gozerquote:Op zondag 24 april 2011 22:55 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, hoe ze er over praat, alsof ze om een ons half om half gehakt vraagt aan de slager.
Mijn vader vooral, hij doet dit al vanaf zijn 8ste. Rob, ons mam en ik liggen vooral te zonnen.quote:Op zondag 24 april 2011 23:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn je pa en broer dan echt mieters fanatiek Bel?
Amsterdams.quote:Op zondag 24 april 2011 23:04 schreef Bellatrix het volgende:
Wat praat dat kind irritant. Wat voor accent ís dat?
Nee, dat meen je niet.quote:
Hij had ook een camouflagebroek aan.quote:Op zondag 24 april 2011 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
!
Ik zie je vader bezig Bel.Nog net geen bouwlamp met helm op.
Hendig!quote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij had ook een camouflagebroek aan.
quote:Op zondag 24 april 2011 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Hij had ook een camouflagebroek aan.
Ja echt he.quote:Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Lange Frans ook geen moeite met haar deelname aan het programma heeft, nu is hij natuurlijk helemaal de man bij z'n vriendjes vanwege de orgies
Tja, hij geeft er ook niks om dat ze bijna iemand wou vermoorden.quote:Op zondag 24 april 2011 23:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Lange Frans ook geen moeite met haar deelname aan het programma heeft, nu is hij natuurlijk helemaal de man bij z'n vriendjes vanwege de orgies
Voor als er een zombie attack is.quote:Op zondag 24 april 2011 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
Bella wat doen jullie thuis met die kogels? In een bakje of gaan ze aan de riem aan de muur?
spoort nietquote:Op zondag 24 april 2011 23:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tja, hij geeft er ook niks om dat ze bijna iemand wou vermoorden.
Nou ook kogels die niet goed zijn afgegaan, of die gewoon gevallen zijn. Maar vooral hulzen ja.quote:Op maandag 25 april 2011 00:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik neem aan dat je alleen hulzen vind, bella?
Hij is wel leuk he.quote:Op zondag 24 april 2011 23:28 schreef Bos81 het volgende:
Big FIsh, prima film. Ook een leuke rol voor Bellatrix erin
Ja was een tip van Cee. Heb hem toen samen met Amelie besteld. Die moet ik nog kijken. Zal ik binnenkort wel doen denk ikquote:Op maandag 25 april 2011 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hij is wel leuk he.Beetje sprookjesachtig.
slaap lekkerquote:Op maandag 25 april 2011 00:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja was een tip van Cee. Heb hem toen samen met Amelie besteld. Die moet ik nog kijken. Zal ik binnenkort wel doen denk ik
Meteen weg.
Tot na het slapen
best gevaarlijk dan nogquote:Op maandag 25 april 2011 00:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nou ook kogels die niet goed zijn afgegaan, of die gewoon gevallen zijn. Maar vooral hulzen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |