Eens. Zo eens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die op Zaterdagochtend herrie maken moeten ze eigenlijk verbieden
En Zondag mag er ook bijquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eens. Zo eens.
Ga je nog iets doen voor Pasen?
Genieten van het weer en op visite gaan, familiebezoeken enzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Zondag mag er ook bij![]()
Genieten van het mooie weer en koffie leuten met visite op 2e paasdag.![]()
En jij?
Je dochter is nog te jong, om paaseieren te laten zoeken?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Zondag mag er ook bij![]()
Genieten van het mooie weer en koffie leuten met visite op 2e paasdag.![]()
En jij?
Joaah!quote:
Moggeh Bosquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je dochter is nog te jong, om paaseieren te laten zoeken?
Meurnin'quote:
Morgen bij mijn vader BBQ-en. Wat ik maandag doe zie ik wel. Waarschijnlijk gewoon thuis in de tuin zitten lezen en sudoku-enquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
Ga jij nog wat leuks doen met pasen, Bos?
Fiewwquote:
Hoi, koorts?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
het is echt zo'n mooi weer, en ik zit te snotteren op de bank
Wat klote met dit weer, beterschapquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee dat geloof ik niet, wel een kop vol watten, koppijn, keelpijn, niesen, hoesten, etc
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee dat geloof ik niet, wel een kop vol watten, koppijn, keelpijn, niesen, hoesten, etc
Woordspelingenquote:
PowerGullquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:29 schreef DeZwabber het volgende:
seagull has been working out
[ afbeelding ]
quote:AMSTERDAM - De verkoop van alcohol op Koninginnedag in Amsterdam wordt verder aan banden gelegd. Supermarkten, winkels en particulieren in de binnenstad mogen maar één alcoholische consumptie per klant verkopen.
Dus een krat bier of een sixpack mag al niet meer? En een fles wijn al helemaal niet meer dus.quote:
een fles wijn is toch maar 1 consumptiequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dus een krat bier of een sixpack mag al niet meer? En een fles wijn al helemaal niet meer dus.
Ja, leukquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:00 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe was het Pgr, leuk?![]()
Die Fiat500 vind ik zo'n schatje
En de Porsche als ik de loterij win
Dat is ook een leuke jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, leuk![]()
Ik vond die Twingo Gordini wel wat
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |