Juist.quote:
quote:
ik dacht altijd als je vind je kon zeggen dat het ook je vind wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Juist.
Mij een beetje laten denken dat ik als taalnazi een fout maak
Neequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht altijd als je vind je kon zeggen dat het ook je vind was
dan zou het ook hij vind zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik dacht altijd als je vind je kon zeggen dat het ook je vind was
Dat dus.quote:
nee ik heb het over je niet over hijquote:
ik dansquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik heb het over je niet over hij
[..]
ik dans
dans je mee?quote:
sexy posequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lig nog horizontaal.
Of, nou ja.... o_/_/\ ongeveer
bed dance ftwquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lig nog horizontaal.
Zullen we samen even horizontaal gaan dansen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik lig nog horizontaal.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we samen even horizontaal gaan dansen?
MPG, nou is het echt wel leuk geweest hoor, dat je steeds aan mijn account zit!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zullen we samen even horizontaal gaan dansen?
berenpak2quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG, nou is het echt wel leuk geweest hoor, dat je steeds aan mijn account zit!
* DaMart verandert zijn wachtwoord maar wéér.
wat is dat toch steeds?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG, nou is het echt wel leuk geweest hoor, dat je steeds aan mijn account zit!
* DaMart verandert zijn wachtwoord maar wéér.
jouw wachtwoordquote:
veel plezierquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:30 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, tweede laag zonnebrand zit er ook op, dus tijd om eventjes op het strand een boek uit te lezen.
Tot straks.
Enjoyquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:30 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, tweede laag zonnebrand zit er ook op, dus tijd om eventjes op het strand een boek uit te lezen.
Tot straks.
ligt er aan of je het ouders moment wil uitstellenquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:35 schreef Yuki het volgende:
Twijfel, twijfel.
Nog even slapen, of douchen en richting ouders?
Blijf lekker nog ff liggenquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:35 schreef Yuki het volgende:
Twijfel, twijfel.
ik ga ff slapen, kom gezellig meequote:Op zaterdag 23 april 2011 10:35 schreef Yuki het volgende:
Twijfel, twijfel.
ik zal douche en richting oudersquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:35 schreef Yuki het volgende:
Twijfel, twijfel.
Das dus een beetje het punt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zal douche en richting ouders
Iets uitstellen is nooit fijn en dan blijf je er tegen aan lopen.
juist inderdaadquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das dus een beetje het punt.
Ik ben doodmoe dus zou graag nog even slapen. Maar als ik zsm naar m'n ouders ga, kan ik er misschien nog een leuke dag van maken met m'n vader.
Allebei lukt niet meer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das dus een beetje het punt.
Ik ben doodmoe dus zou graag nog even slapen. Maar als ik zsm naar m'n ouders ga, kan ik er misschien nog een leuke dag van maken met m'n vader.
Ik reis er 1,5 uur over. Heb nog wel een uurtje nodig om klaar te maken voor het weekend, douchen en inpakken enzo.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Allebei lukt niet meer?
Nog een uurtje liggen en dan snel naar je pa ?
Afstudeeropdrachtquote:
daarom, hop hop aan de gang jij en onder de douche !!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik reis er 1,5 uur over. Heb nog wel een uurtje nodig om klaar te maken voor het weekend, douchen en inpakken enzo.
Als ik dan ook nog een uur ga slapen, wordt het wat laat om nog iets leuks te kunnen doen.
Dan is de keus makkelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik reis er 1,5 uur over. Heb nog wel een uurtje nodig om klaar te maken voor het weekend, douchen en inpakken enzo.
Als ik dan ook nog een uur ga slapen, wordt het wat laat om nog iets leuks te kunnen doen.
Wheheheheehquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
AfstudeeropdrachtMoet onderzoek doen naar hoe marketing een leuk vak wordt binnen het MBO. Alsof je het onmogelijke vraagt
pff, lekker uitgebreidquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:50 schreef littledrummergirl het volgende:
ontbijtje gescoordpaasbrood, eitjes, matzes croisantjes, sapje, een eierverfset
en nog wat dingen, heel soms ben ik net n ideale huisvrouw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |