veel plezier in dromenlandquote:
als allereerste moet je in de goede fora zijn, waar mensen zijn die jou aanspreken en als daar dan singles tussen zitten, moet je daar gebruik van makenquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
teach me![]()
ik wil ook daten via fok
Ligt eraan, mijn wijlen opa zei over m'n ex altijd " Wat je ver zoekt is lekker.."quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
qua daten helpt het natuurlijk ook geen fuck dat ik in drenthe woon
faye woont in zevenaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik in Gelderland-Zuidquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
M'n ex woont in Dieren, 20 minuten van Zevenaar af..quote:
ik durf haast niet buiten onzin te komen..quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als allereerste moet je in de goede fora zijn, waar mensen zijn die jou aanspreken en als daar dan singles tussen zitten, moet je daar gebruik van makenmaar voor een 17-jarige is het misschien makkelijker dan voor een 24-jarige
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:07 schreef Redskillz het volgende:
Goede show naatje..
Trusten allemaal..
ik heb geen grote steden in de buurtquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik in Gelderland-Zuid
Grote steden in de buurt zijn Tiel en Den Bosch
hoezo niet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik durf haast niet buiten onzin te komen..
was vanaaf in singles.. maar daar is iedereen juist weer een stuk ouder
Als je tussen L-E, MissB, Techno en consorten bent beland wel ja..quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik durf haast niet buiten onzin te komen..
was vanaaf in singles.. maar daar is iedereen juist weer een stuk ouder
Dat hou ik me ook steeds voorquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ach soberso is mijn idee.. als je op zoek bent vind je het niet.. je moet het toevallig tegenkomen
heb ik.. maar helpt niet echt in contact leggenquote:
ghehe ben je er zo aan toe dan?quote:
ben een paar keer buiten onzin geweest.. ben op een aantal plekken ( niet nader te noemen) gauw weggegaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt geen reputatie buiten onzin, GC en klaagbaak, want daar zitten hele andere mensen.
Wehehequote:Op zaterdag 23 april 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik.. maar helpt niet echt in contact leggen
was vnaaf in singles.. en huppel en samzz kwamen ook.. weg schone lei
je bent dus te kieskeurigquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wehehe
In de topics waar ik kom wil het ook niet echt vlotten. Of ze zijn allemaal ouder, of ze zijn bezet, of ze zijn wel knap maar totaal mijn type niet.
Stiekem eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghehe ben je er zo aan toe dan?
datenquote:
Jaah.. Of dan zie je ze wel zitten, maar zij jou niet..quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent dus te kieskeurig
dat heb ik niet echt.. ik heb het alleen nooit door als ze mij wel zien zittenquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah.. Of dan zie je ze wel zitten, maar zij jou niet..
Ik val op niet alledaagse types neequote:Op zaterdag 23 april 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent dus te kieskeurig
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben weg, faye staat rond 11 uur op de stoep
hahahquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daten
edit- je bent jonger dan mij
quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heb ik niet echt.. ik heb het alleen nooit door als ze mij wel zien zitten![]()
en als ik ze zie zitten dan durf ik haast nooit wat te doen
Truste maat naat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik lijk teveel op een vent.. echt ik flirt schijnbaar zonder dat ik het doorheb en pik signalen van een ander nooit opquote:
Zeg ook tegen haar dat we donderdag redactieoverleg hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
moet ik ook aanwezig zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ook tegen haar dat we donderdag redactieoverleg hebben.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben trouwens ook pitten, morgen weer om half 9 op het voetbalveld aanwezig
En dat is soms heul verwarrend, ook voor die ander..quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik lijk teveel op een vent.. echt ik flirt schijnbaar zonder dat ik het doorheb en pik signalen van een ander nooit op
Ja iedereen moet aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik ook aanwezig zijn?
ja logischquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat is soms heul verwarrend, ook voor die ander..
Dat bespreken we nog wel we moeten even een tijd zoeken dat we allemaal tijd hebben.quote:
Neuh alleen mensen die meewerken aan SuriWeekend.quote:
kequote:Op zaterdag 23 april 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat bespreken we nog wel we moeten even een tijd zoeken dat we allemaal tijd hebben.
Ik voelde me aangesproken, laat mij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh alleen mensen die meewerken aan SuriWeekend.
wordt wel baas trouwensquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Neuh alleen mensen die meewerken aan SuriWeekend.
Je lichaamstaal etc blijkbaar welquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja logisch![]()
maar ik heb het echt niet door dat ik zoveel flirt.. in mijn hoofd doe ik het helemaal niet
Mocht je Skaip en een fatsoenlijke mic hebben mag je best meedoen hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:20 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik voelde me aangesproken, laat mij.
jij hebt mij nou een keer gezien.. flirt ik echt de hele tijd?quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je lichaamstaal etc blijkbaar wel![]()
Doe je verder weinig aan denk ik
ik heb geen fatsoenlijke mic, maar mocht toch meedoenquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Mocht je Skaip en een fatsoenlijke mic hebben mag je best meedoen hoor.
Ik denk jullie sluiten jullie op in een gigantische villa met camera's, laat maar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Mocht je Skaip en een fatsoenlijke mic hebben mag je best meedoen hoor.
whahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:22 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ik denk jullie sluiten jullie op in een gigantische villa met camera's, laat maar.
jij ben knetter.. ik mag dat..quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb geen fatsoenlijke mic, maar mocht toch meedoen
Hmm.. vond ik niet eigenlijk.. Maar dat kan ook komen omdat het zo'n enge eerste ontmoeting was enzoquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij hebt mij nou een keer gezien.. flirt ik echt de hele tijd?
of mijn vriendinnen kletsen gewoon uit hun nekquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. vond ik niet eigenlijk.. Maar dat kan ook komen omdat het zo'n enge eerste ontmoeting was enzo
ik mag dus niet lekker slapenquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:25 schreef Redskillz het volgende:
Ik ga nu toch echt wel.. Sorry dat ik mijn avatar in dit topic alsnog liet zien.
Slaaplekker bois
Nee want jij bent knetter.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik mag dus niet lekker slapen
quote:
Geen idee.. Het kan wel zo zijn, maar net wat ik zeg, spanning, eerste ontmoeting enzo, dus niet echt op geletquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
of mijn vriendinnen kletsen gewoon uit hun nek
Van mij mag je lekker je kussens gaan knuffelen hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik wil ook lekker slapen
Oke, ik heb het overwogen, slaaplekker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar ik wil ook lekker slapen
dankjewelquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:26 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Oke, ik heb het overwogen, slaaplekker.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nou hoop ik dat het volgende nummer jouw verzoekje is Knetter want die herrie trek ik niet..
Zou ik dat doen? Wat schuift 't?quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat is het
![]()
vraag jij ff caro- that man aan? heb al 3 verzoekjes gedaan
ja doe dat maar.. gewoon omdat het kan en ik het zo lief vraagquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zou ik dat doen? Wat schuift 't?
Ik ga wel wat anders doen trouwens
Vooruit dan, bij dezequote:Op zaterdag 23 april 2011 03:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja doe dat maar.. gewoon omdat het kan en ik het zo lief vraag
slapen bedoel je?quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vooruit dan, bij deze
En nu ga ik dat andere eens doen
Jij ook, en check je dm nog even als je dat nog niet gedaan hadquote:
Geen idee. Is dat zo? Gaat het altijd over jou?quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:22 schreef gewoonfaye het volgende:
Waarom gaat het snachts altijd over mij?
Dat komt door die autonummering opeensquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:55 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij faalt de nummering drie keer en is dit #1587?
Ja ik vind het ook wennenquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt door die autonummering opeens
Have fun chickiequote:Op zaterdag 23 april 2011 09:05 schreef sharr het volgende:
Zo ik ga een steen bij de buren door de ruit gooien en daarna vluchten naar familie. Fijne zaterdag allemaal.
Hoi hoiquote:
Oh ja natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben er altijd rond deze tijd.
Winkel moet ook gewoon weer open he
Mijn telefoon heeft de hele nacht herrie gemaakt. Damn ik was echt populair vannacht. En toen begon mn hond vanochtend ook nog druk te doen dus nu ben ik wel wakkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En waarom ben jij zo vroeg op?
Moet je niet uitslapen?
Aah arme jijquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn telefoon heeft de hele nacht herrie gemaakt. Damn ik was echt populair vannacht. En toen begon mn hond vanochtend ook nog druk te doen dus nu ben ik wel wakker
Bij wijze van spreken..quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen idee. Is dat zo? Gaat het altijd over jou?
komt er eentje achterquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:55 schreef sharr het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij faalt de nummering drie keer en is dit #1587?
Hoe ga je valsspelen met een tune?quote:Op zaterdag 23 april 2011 09:23 schreef naatje_1 het volgende:
Ik wil eigenlijk wel eens sjoemelen met een soort van vrijdagnachttuneof gewoon überhaupt zo'n tune en ik heb al een vaag vermoeden hoe dat gaat klinken, maar daar ga ik zondag of maandag mee stoeien denk ik.
Mutsquote:Op zaterdag 23 april 2011 09:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ging ik gisteren muziek uploaden naar Draak, files gerenamed en geid3tagged, was ik vergeten naar de bitrate enz te kijken
Ja stom hequote:
Dan mag hetquote:
Met wat?quote:
Nee, in Singlesquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met wat?
De muziek? Was genieten hoor
Ghehe ik moest me inhouden joh. Kreeg net wel een boze whatsapp van royco waarom ik hem geen seintje had gegevenquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik moest me inhouden joh. Kreeg net wel een boze whatsapp van royco waarom ik hem geen seintje had gegeven![]()
Ik heb friend een foto gestuurd, die ene die ik jou ook had gestuurd.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Ik kan niet wachten tot dinsdag!!quote:
Nog steeds boos by the wayquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik moest me inhouden joh. Kreeg net wel een boze whatsapp van royco waarom ik hem geen seintje had gegeven![]()
Ik heb friend een foto gestuurd, die ene die ik jou ook had gestuurd.
Een gewaarschuwd mens telt voor 2
Juh, kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot dinsdag!!
Mijn ervaring daar is dat ze een hekel aan kusjekroelgedrag hebben. Vooral HW enz
Tegen die tijd hou ik het wel ff in de gaten. En ja roy dan wa ik je meteen als er wat gebeurdquote:
Wat is er dinsdag dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot dinsdag!!
Mijn ervaring daar is dat ze een hekel aan kusjekroelgedrag hebben. Vooral HW enz
Dan heb je ook de werkende mensen die zo heerlijk kunnen zeuren weer in het topicquote:
Goed zo Hups.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen die tijd hou ik het wel ff in de gaten. En ja roy dan wa ik je meteen als er wat gebeurd
Zoveel lurk ik niet hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed zo Hups.
Jij bent mijn ogen en oren op het forum als ik er niet ben he.
Ik ben nu ook gewoon aan het werk hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb je ook de werkende mensen die zo heerlijk kunnen zeuren weer in het topic
Uhuh maar bijvoorbeeld een HW kan zo heerlijk bitchen somsquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben nu ook gewoon aan het werk hoor.
En morgen ook
Ik geloof dat het dinsdag ietsjes bewolkt wordt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet iemand wat het weer doet de komende week?
Blijft het zo heerlijk?
Volgens mij blijft het mooi weer jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet iemand wat het weer doet de komende week?
Blijft het zo heerlijk?
Het gaat mij om de woensdag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik geloof dat het dinsdag ietsjes bewolkt wordt.
Uploaden danquote:
Watership down? Help me eens even, dat is toch die tekenfilm over die konijntjes?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Zodra dit nummer komt in Watership Down begin ik met janken
Ja en dan gaat dat ene konijn dood en dan komt dit nummerquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Watership down? Help me eens even, dat is toch die tekenfilm over die konijntjes?
Als stoere man zijnde doet dit me helemaal niks natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan gaat dat ene konijn dood en dan komt dit nummer![]()
Tissue nodig?quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als stoere man zijnde doet dit me helemaal niks natuurlijk.
Sterk spul he die fisherman's friendquote:
Ja dat ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sterk spul he die fisherman's friend
Graag gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:48 schreef EggsTC het volgende:
[10:47:50] * mijk is playing: Agneton - Horizon In Your Head (ONZ Radio | Draakje) @ 192kbps - 2m26s of a stream (1/1)
We gaan nog steeds wel een keer chillen he als ik in de buurt ben?quote:
MOLENBUURT.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gaan nog steeds wel een keer chillen he als ik in de buurt ben?
Bloemenbuurt representquote:
In the air, i dont care who was there, and who saw me destroy you,quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:55 schreef EggsTC het volgende:
no patience is in me and if you offend me im lifting you TEN FEET
I dont give a fuck if you dont like my shit.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:58 schreef EggsTC het volgende:
Marshall mathers LP doodgedraaid vroeger als we stoned waren evenals DRE2001
quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
I dont give a fuck if you dont like my shit.
Cause i was high when i wrote this, so suck my dick
Ja echt heel vreemd hequote:Op zaterdag 23 april 2011 11:09 schreef Royco1 het volgende:
Kim stond ook op de marshall Mathers LP toch?
Vond ik wel een leuk nummer.
Wel vreemd dat ze wilde scheiden.
Ach mijn ex snapte ook niet waarom ik er een punt achter zette nadat hij mn auto had voorzien van 2 prachtige deukenquote:
Sommige mannen zijn ook niet de slimste natuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach mijn ex snapte ook niet waarom ik er een punt achter zette nadat hij mn auto had voorzien van 2 prachtige deuken
Truequote:Op zaterdag 23 april 2011 11:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn ook niet de slimste natuurlijk
jij bent amper online lulquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Rukbeer!
Je praat nooit meer met me man!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel man, ik speel alleen eigenlijk alleen nog maar Killzone 3quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:23 schreef utopie het volgende:
[..]
jij bent amper online lul! ook niet meer op de PS3
is killzone een beetje versquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:24 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wel man, ik speel alleen eigenlijk alleen nog maar Killzone 3!
Ik ga vanmiddag die extra move afstandsbediening halen
Gruwelijkquote:
ik heb net even singleplayer BO gespeeld. Ik kan niet op de PSNetwork komenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Gruwelijk!
De singleplayer is sowieso toffer dan die van Black Ops
De multiplayer heb ik pas 5 minuten gespeeld, maar ziet er ook tof uit ja!!
Ja dat is al vanaf gisteren of eergisteren offlinequote:Op zaterdag 23 april 2011 11:26 schreef utopie het volgende:
[..]
ik heb net even singleplayer BO gespeeld. Ik kan niet op de PSNetwork komenvanwege onderhoud ofzo
Hoe raak jij op multiplayer danquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja dat is al vanaf gisteren of eergisteren offline
Is dit te erg?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:29 schreef ToT het volgende:
Ernstig heerschend nummer dit, maar ik denk niet dat dit de bedoeling is, zo overdag met Draakje!
Deze kan wel hoor. Is wel op het randje maar toch wel behoorlijk mainstreamquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:29 schreef ToT het volgende:
Ernstig heerschend nummer dit, maar ik denk niet dat dit de bedoeling is, zo overdag met Draakje!
Ik speel nu nog de singleplayer, die heb ik nog niet uitgespeeldquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:28 schreef utopie het volgende:
[..]
Hoe raak jij op multiplayer dan? En wanneer gaan we eens een biertje doen man
?
Niks mis met pendulum hequote:Op zaterdag 23 april 2011 11:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, en sorry voor de volgende 3 nummers jongens
Zie editquote:
Nee draak klapt er om 12:00:00 uit!quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Neroje, mag draakje de verzoekjes afmaken?![]()
Moet dat echt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee draak klapt er om 12:00:00 uit!
Heb je een speciaal verzoekje? Kan kijken of ik hem nog even draai danquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Neroje, mag draakje de verzoekjes afmaken?![]()
Dat ligt eraan of 't nummer het nog haalt voor 12:00, anders DM/PM ik wel evenquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:47 schreef Neroje het volgende:
[..]
Heb je een speciaal verzoekje? Kan kijken of ik hem nog even draai dan
Doe Maarquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of 't nummer het nog haalt voor 12:00, anders DM/PM ik wel even
Ik ben zo blij dat ik daar geen last van hebquote:Op zaterdag 23 april 2011 11:53 schreef Neroje het volgende:
Owja, met dit mooie weer komen ook de muggen weer terug. Precies op een knokkel, fijn!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
iemand is vergeten draakje uit te zetten ?
Ja, lach er maar om!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
En Huppel zei nog wel zo streng dat Draakje er stipt 12:00:00 uit ging!
Ach, ik vind het niet verschrikkelijk hoor, alleen beetje anticlimaxquote:
Ja zeg, beetje meelij.. Ik moet zometeen gewoon werken! Niks bediend worden..quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:05 schreef McSteamy het volgende:
Zo Hollandse avond er ook weer opzitten..wat kenne die gasten zuipen zeg....![]()
Ze zuipen bijna sneller dan ik kan schenken...hahaha...Zo nu ff zo een terras pakken en mij nu eens laten bedienen..
![]()
Klein beetje dan Jofu...klein beetjequote:Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja zeg, beetje meelij.. Ik moet zometeen gewoon werken! Niks bediend worden..
mijn laatste 2 sets werden bruut verstoort door vastlopende programma's en kapotgaande server, dus ik ken het gevoelquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet verschrikkelijk hoor, alleen beetje anticlimax
Vandaag is niet zo erg.. Morgen is vervelender.. Werken op eerste Paasdagquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:08 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Klein beetje dan Jofu...klein beetje
Pasen :")quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vandaag is niet zo erg.. Morgen is vervelender.. Werken op eerste Paasdag
Huppel is er over 10 minuten, dan kun je erinquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:05 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet verschrikkelijk hoor, alleen beetje anticlimax
rebecca blackquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:12 schreef Neroje het volgende:
Ok, als dit soort meuk gedraaid wordt is het wel extra lullig dat ik niet draai...
FRAAAAIDEEEE
Ja werk ook vaak in het weekend ...maar ja mooie dames aan de bar en tussen door een drankje voor mijzelf scheelt een hoopquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vandaag is niet zo erg.. Morgen is vervelender.. Werken op eerste Paasdag
Met links of met rechts?quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ik heb mijn frustraties van het voetbal gisteravond afgereageerd tijdens een goede pot sex
Goed bezig Monoquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:13 schreef Monopoly het volgende:
Zo, ik heb mijn frustraties van het voetbal gisteravond afgereageerd tijdens een goede pot sex
Toch lijkt me in een Kroeg/Bar in het weekend werken minder erg als elke andere baanquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:12 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ja werk ook vaak in het weekend ...maar ja mooie dames aan de bar en tussen door een drankje voor mijzelf scheelt een hoop
ga je dan ook arrogant doen en flauwe grappen maken, zoals als iemand een kopje thee vraagt dat je een kopje geeft met een theezakje dr in zonder water. En dat de stamkroeg zitters dan gaan lachen enz enzquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Toch lijkt me in een Kroeg/Bar in het weekend werken minder erg als elke andere baan
Nee man, ik zou de thee los in het kopje gooien, fuck het zakje!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ga je dan ook arrogant doen en flauwe grappen maken, zoals als iemand een kopje thee vraagt dat je een kopje geeft met een theezakje dr in zonder water. En dat de stamkroeg zitters dan gaan lachen enz enz
arrogant barpersoneelquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, ik zou de thee los in het kopje gooien, fuck het zakje!
Ja man, dat is humorquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ga je dan ook arrogant doen en flauwe grappen maken, zoals als iemand een kopje thee vraagt dat je een kopje geeft met een theezakje dr in zonder water. En dat de stamkroeg zitters dan gaan lachen enz enz
sorry,quote:
Dit is neroje klapjostiquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
sorry,
maar neroje moet draaien
en niet skrillex waardeloze poser mongool
huhquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik kon niet eens ff rustig een slang vasthouden.
Jullie zijn verloren zonder mij he
Ja, omdat niemand anders in draakje kanquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij bent onmisbaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
ojaquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je weet wel, zo'n reptiel zonder poten..
Wij zijn niks zonder jouquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Kusje op je klapjostiquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!!
maar ff neit scheldne okee
Ik was aan het tanken en kreeg een WA dat er paniek was. Ik haasten naar huis maar uiteraard reed er een oma voor me die bang was om gas te gevenquote:
quote:
Hihi denken dat ik draakje in kanquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, omdat niemand anders in draakje kan
whehehquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje op je klapjosti
[..]
Ik was aan het tanken en kreeg een WA dat er paniek was. Ik haasten naar huis maar uiteraard reed er een oma voor me die bang was om gas te geven
Jij ookquote:
quote:
Paniek? Niet bij mij hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:21 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik was aan het tanken en kreeg een WA dat er paniek was. Ik haasten naar huis maar uiteraard reed er een oma voor me die bang was om gas te geven
HTC jonge!!quote:
pm, dm, msn en whatsapp allemaal zelfde soort berichten: HELP DRAAK GAAT ER NIET UITquote:
Ik heb jou al gevonden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
Waarom heb ik een eenzame vrouw zoekt man add?
Big Brother is watching youquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
Nou inderdaad. Jij bent toch niet eenzaamquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
Daarom slaat die add toch ook nergens op hequote:
zo'n android is wel vetquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet alleen. Ook Nokia, BlackBerry en Android.
Ook goeie middag Sammiequote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
Daarom. Misschien is ie voor Knetter en Carool bedoelt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Jij bent toch niet eenzaam
Zegquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zo'n android is wel vet
blackberry is voor negers
Ik heb er 1 voor borstvergrotingenquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:24 schreef Samzz het volgende:
en ook een beeetje voor breezers mits ze op de hoek staan met negersquote:
Die hebben elkaar tochquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Misschien is ie voor Knetter en Carool bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |