veel plezier in dromenlandquote:
als allereerste moet je in de goede fora zijn, waar mensen zijn die jou aanspreken en als daar dan singles tussen zitten, moet je daar gebruik van makenquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
teach me![]()
ik wil ook daten via fok
Ligt eraan, mijn wijlen opa zei over m'n ex altijd " Wat je ver zoekt is lekker.."quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
qua daten helpt het natuurlijk ook geen fuck dat ik in drenthe woon
faye woont in zevenaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik in Gelderland-Zuidquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
M'n ex woont in Dieren, 20 minuten van Zevenaar af..quote:
ik durf haast niet buiten onzin te komen..quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als allereerste moet je in de goede fora zijn, waar mensen zijn die jou aanspreken en als daar dan singles tussen zitten, moet je daar gebruik van makenmaar voor een 17-jarige is het misschien makkelijker dan voor een 24-jarige
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:07 schreef Redskillz het volgende:
Goede show naatje..
Trusten allemaal..
ik heb geen grote steden in de buurtquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik in Gelderland-Zuid
Grote steden in de buurt zijn Tiel en Den Bosch
hoezo niet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik durf haast niet buiten onzin te komen..
was vanaaf in singles.. maar daar is iedereen juist weer een stuk ouder
Als je tussen L-E, MissB, Techno en consorten bent beland wel ja..quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik durf haast niet buiten onzin te komen..
was vanaaf in singles.. maar daar is iedereen juist weer een stuk ouder
Dat hou ik me ook steeds voorquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ach soberso is mijn idee.. als je op zoek bent vind je het niet.. je moet het toevallig tegenkomen
heb ik.. maar helpt niet echt in contact leggenquote:
ghehe ben je er zo aan toe dan?quote:
ben een paar keer buiten onzin geweest.. ben op een aantal plekken ( niet nader te noemen) gauw weggegaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt geen reputatie buiten onzin, GC en klaagbaak, want daar zitten hele andere mensen.
Wehehequote:Op zaterdag 23 april 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik.. maar helpt niet echt in contact leggen
was vnaaf in singles.. en huppel en samzz kwamen ook.. weg schone lei
je bent dus te kieskeurigquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wehehe
In de topics waar ik kom wil het ook niet echt vlotten. Of ze zijn allemaal ouder, of ze zijn bezet, of ze zijn wel knap maar totaal mijn type niet.
Stiekem eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ghehe ben je er zo aan toe dan?
datenquote:
Jaah.. Of dan zie je ze wel zitten, maar zij jou niet..quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent dus te kieskeurig
dat heb ik niet echt.. ik heb het alleen nooit door als ze mij wel zien zittenquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah.. Of dan zie je ze wel zitten, maar zij jou niet..
Ik val op niet alledaagse types neequote:Op zaterdag 23 april 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bent dus te kieskeurig
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben weg, faye staat rond 11 uur op de stoep
hahahquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daten
edit- je bent jonger dan mij
quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat heb ik niet echt.. ik heb het alleen nooit door als ze mij wel zien zitten![]()
en als ik ze zie zitten dan durf ik haast nooit wat te doen
Truste maat naat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik lijk teveel op een vent.. echt ik flirt schijnbaar zonder dat ik het doorheb en pik signalen van een ander nooit opquote:
Zeg ook tegen haar dat we donderdag redactieoverleg hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:15 schreef naatje_1 het volgende:
moet ik ook aanwezig zijn?quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg ook tegen haar dat we donderdag redactieoverleg hebben.
slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:17 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben trouwens ook pitten, morgen weer om half 9 op het voetbalveld aanwezig
En dat is soms heul verwarrend, ook voor die ander..quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik lijk teveel op een vent.. echt ik flirt schijnbaar zonder dat ik het doorheb en pik signalen van een ander nooit op
Ja iedereen moet aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 03:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik ook aanwezig zijn?
ja logischquote:Op zaterdag 23 april 2011 03:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dat is soms heul verwarrend, ook voor die ander..
Dat bespreken we nog wel we moeten even een tijd zoeken dat we allemaal tijd hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |