Ik vind hem er nog niet echt beter op worden..quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
koelkast is gone en veel vinden de sfeer minder, maar die wordt steeds beter de laatste tijd imho
quote:
Knetterrrrrr... .quote:
veel succesquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga op zoek naar wat lekkers
(einde twitterbericht)
Breng voor mij ook wat meequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga op zoek naar wat lekkers
(einde twitterbericht)
uhu, maar meestal is dat wel in evenwichtquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:28 schreef mr-green het volgende:
Het blijft natuurlijk wel een forum waar je mensen hebt die komen en gaan.
Het is idd nogal opvallend ja. Snuf, ragboer, patje enzo heb ik hier al lang niet meer zien posten (niet dat ik hier altijd zitquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uhu, maar meestal is dat wel in evenwicht1 komt en 1 gaat
nu heb je vooral gaan en minder komen
same herequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
Placebo, één van de nummers die ik wel kan waarderen.
snuf is druk bezig met eea, sprak hem vandaag op msn en zag hem vandaag nog langswippen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is idd nogal opvallend ja. Snuf, ragboer, patje enzo heb ik hier al lang niet meer zien posten (niet dat ik hier altijd zit)
die zijn dus naar dat Piraten gedeelte gegaan (ook een ONZ onderdeel ofzo)quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is idd nogal opvallend ja. Snuf, ragboer, patje enzo heb ik hier al lang niet meer zien posten (niet dat ik hier altijd zit)
piraten? Indianen toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:31 schreef mr-green het volgende:
[..]
die zijn dus naar dat Piraten gedeelte gegaan (ook een ONZ onderdeel ofzo)
Ik vandaag ook, wordt niet mijn topic nee. Sharr zit daar trouwens ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:33 schreef mr-green het volgende:
Ik poste daar van de week een keer en was niet echt welkom
wat een onzin... (dubbelzinnige opmerking.. ik weet het.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:33 schreef mr-green het volgende:
Ik poste daar van de week een keer en was niet echt welkom
ik blijf gewoonquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:28 schreef mr-green het volgende:
Het blijft natuurlijk wel een forum waar je mensen hebt die komen en gaan.
Dat is onzin...quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ben verder in onzin ook nergens welkom trouwens
Heerlijke bandquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef humorduck28 het volgende:
trouwens best leuk muziek..als je er van houdt...
je hebt altijd mensen die je adoreren en die je haten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ben verder in onzin ook nergens welkom trouwens
whaha echt nietquote:
Ben al blij met de mensen die me zo-zo vinden hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je hebt altijd mensen die je adoreren en die je haten.
Ach, bij mij moet iemand wel heel erg gaan, voordat ik iemand haat...quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha echt niet
Ik wordt binnen onzin erg gehaat
1 album + tourquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:38 schreef mr-green het volgende:
Ik weet sinds gisteren pas dat Dave Grohl een tijdje als drummer speelde bij QOTSA
je haat me dus nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:38 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ach, bij mij moet iemand wel heel erg gaan, voordat ik iemand haat...
ik scoor vooral bij de vrouwkes volgens mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben al blij met de mensen die me zo-zo vinden hoor
Laat me raden.. je bent niet meer single....quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kom alleen hier en in Singles, en in die 2e steeds minder eigenlijk...
Iemand haten om zijn of haar postgemiddeldequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je haat me dus niet
de meesten die mij haten, kennen mij ook niet.. maar haten mij om mijn postgemiddelde
ik zie steeds meer singles hier verschijnenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kom alleen hier en in Singles, en in die 2e steeds minder eigenlijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |