Ik heb nog wel 2 exen in de aanbiedingquote:
Met liefde.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 exen in de aanbieding
Begin dan met die klootzak in Papendrechtquote:
ik heb er nog wel 1 die in zwollen woont!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1 die in zwollen woont!
Ze komt uit den helder... ze studeert daar..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij een ex in zwolle ja?
Wie wil er nou een boerin
Ik schop haar baarmoeder uit haar. Hoe heet zequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij een ex in zwolle ja?
Wie wil er nou een boerin
kelly!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik schop haar baarmoeder uit haar. Hoe heet ze
Ahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ze komt uit den helder... ze studeert daar..
Mono, vind je rens niet heel dapper?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik schop haar baarmoeder uit haar. Hoe heet ze
Hij is baaschquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono, vind je rens niet heel dapper?
Ik mag in zijn tiet bijten!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono, vind je rens niet heel dapper?
Ik mag in zijn tiet bijten!
Ja ik heb ook nog wel watquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij allemaal welquote:
Nog een paar dagen wachtenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verveel me en wil gezelschap om me heen
Ik heb al beloofd dat ik de laptop mee de slaapkamer in neem zodat de headset on air getest kan wordenquote:
Ik hoorde hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al beloofd dat ik de laptop mee de slaapkamer in neem zodat de headset on air getest kan worden
Ghehequote:
I like itquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef EggsTC het volgende:
Sorry als ik het voor sommigen upfuck, ik probeer zo gevarieerd mogelijk vanavond.
Naat maatquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
haaihaai, nummertjes zijn weer gedownload en verzameld heur, mensies die tot de nacht doorgaan
Aaahw dankjewelquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag nog![]()
![]()
jammerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
Voor de liefhebbers: Veel muziek en weinig kletsen weer
Paaseitjesquote:
Heldquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
Zometeen van 12 tot 2: ValHallen's Rock Show.
Flink wat klassiekers en wat harder spul, verwacht o.a Muse, AC/DC, Lynyrd Skynyrd, Weezer en Black Sabbath.
Ah, dan ben ik weg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
Flink wat klassiekers en wat harder spul, verwacht o.a Muse, AC/DC, Lynyrd Skynyrd, Weezer en Black Sabbath.
Ohw dat klinkt goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
quote:
Dalandoquote:
Ditquote:
ja sorry enzo hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je constructieve bijdrage.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fucking auw gewoon.. grrrmbl.. dikke opdonder van de adapter gehad.. nu heb ik pijn
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Don't you want my lovequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* onlogisch neemt de hand van carooltje en begint te dansen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat steek je je middelvinger op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fucking auw gewoon.. grrrmbl.. dikke opdonder van de adapter gehad.. nu heb ik pijn![]()
10 minuten in lauw water.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie heeft er tips voor wat je moet doen als je last hebt van een brandplek?
heb al gekoeld.. en zit al steeds met mijn vinger in de karnemelk
maar het werkt nog niet
hmm lauw karnemelk geprobeerd.. zal nu water proberenquote:
Vinger max kwartier onder lauw water houden. Daarna kan je de pijn verzachten met een ''koude'' natte doekquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie heeft er tips voor wat je moet doen als je last hebt van een brandplek?
heb al gekoeld.. en zit al steeds met mijn vinger in de karnemelk
maar het werkt nog niet
heb alle truukjes die ik ken van de horeca geprobeerd.. maar niets hielp echtquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:02 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vinger max kwartier onder lauw water houden. Daarna kan je de pijn verzachten met een ''koude'' natte doek
Kusje dr op ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb alle truukjes die ik ken van de horeca geprobeerd.. maar niets hielp echt![]()
zit ook een zwart plekje.. denk dat dat ook een boosdoener is
Wip het zwarte plekje uit de wond, en weg is je wrat!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb alle truukjes die ik ken van de horeca geprobeerd.. maar niets hielp echt![]()
zit ook een zwart plekje.. denk dat dat ook een boosdoener is
Wordt nu wel lastig. Laat ik t zo zeggen: ik mag niet meer achter het stuur.quote:
geen wrat.. is verbrandquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Wip het zwarte plekje uit de wond, en weg is je wrat!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef mr-green het volgende:
Dit is een liedje wat ze ook gebruikte in Tony Hawk (dat spel) toch?
ja net door de adapter van mijn laptop :pquote:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? 4 amperequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja net door de adapter van mijn laptop :p
Zo hoort datquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik houd vandaag trouwens even mijn gaspedaal op de nummers, geen rustige muziek vandaag
Komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik houd vandaag trouwens even mijn gaspedaal op de nummers, geen rustige muziek vandaag
quote:
quote:
klepje lag eraf.. die wou ik erop doen..toen kreeg ik een optetterquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:08 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan? 4 ampere
je weet waar je naartoe moet om 2 uurquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:08 schreef ValHallen het volgende:
Zo is datquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je weet waar je naartoe moet om 2 uur
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
Goedenacht!
Wisten jullie dat ik tegenwoordig invloed heb bij 3FM?
quote:
quote:tleemhuis Tjitse Leemhuis
Eens in de zoveel tijd stel ik deze vraag: welke gast zou jij graag willen horen (en zien) in #EkstraWeekend? Dank vast.
12 Apr
quote:RayeRayen
@tleemhuis Geraldine Kemper moet weer eens langskomen je hebt weer eens een pak rammel nodig en het is ook nog een leuk mens![
12 Apr
Heb ik toch maar mooi gedaanquote:tleemhuis Tjitse Leemhuis
Volgende week is Geraldine Kemper van Spuiten en Slikken te gast in #EkstraWeekend #3FM.
1 hour ago
oh vtelquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
Goedenacht!
Wisten jullie dat ik tegenwoordig invloed heb bij 3FM?
Doe je goedquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Heb ik toch maar mooi gedaan
quote:
Dank u, dank uquote:
quote:
Zou wel epic zijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Nu even proberen om aanstaande vrijdag ook nog bankgast te worden
En dan iedereen daar zijn/haar oren van zijn/haar kop lullen over onzinradioquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan iedereen daar zijn/haar oren van zijn/haar kop lullen over onzinradio
Ja dat ook maar ik vooral omdat Gerrie er isquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En dan iedereen daar zijn/haar oren van zijn/haar kop lullen over onzinradio
Iddquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat ook maar ik vooral omdat Gerrie er is
quote:
lol stiflerquote:
ik heet geen joequote:
wat waT WATquote:
weinig wat help gewoon vochtige doekquote:
Jij hebt ook American Pie gekekenquote:
doet zeerquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:37 schreef dragems het volgende:
[..]
weinig wat help gewoon vochtige doek
tuurlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jij hebt ook American Pie gekeken
lol een aapjequote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:24 schreef heloef het volgende:
Ervaring?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
! heb je wel een lekker wijf als vriendin? Anders kom je er niet in
2 dagenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:42 schreef Zokunen het volgende:
hoe lang kan een insect leven onder een glas dat op de kop staat?
oh mooi.quote:
gokje, tjitse@3fm.nlquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef heloef het volgende:
Ik kan gvd nergens het email adres van Tjibbe vinden.
Eens proberen dan.quote:
meestal is het voornaam@3fm.nl en daar zijn voornaam tjitse isquote:
Vind je?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:57 schreef mr-green het volgende:
Deze zanger klinkt een beetje als de zanger van Moterhead
En zo treurig dat hij de enige 3fm DJ is die helemaal kapot wordt gehypedquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
uhm... ja...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
_____________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hij is degene die de 538 luisteraars naar 3fm toehaalt, jammer genoeg...quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En zo treurig dat hij de enige 3fm DJ is die helemaal kapot wordt gehyped
Zit je rustig naar Paul Rabbering te luisteren krijg je opeens een willekeurig fragment van Giels ochtendshow.
Royal sadness
ik ook, behalve op vrijdagavond of als ik mijn laptop niet hebquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:04 schreef mr-green het volgende:
Ik luister dus alleen nog maar ONZ radio of muziek van mijn pc als ik thuis ben
Tja, moet je dat als voorheen alternatieve radiozender wel willen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hij is degene die de 538 luisteraars naar 3fm toehaalt, jammer genoeg...
Pas nog zitten klussen in huis dus dan gaat 3fm weer aan. Als ik achter m'n laptop zit ONZ radio, stubru of kxradioquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:04 schreef mr-green het volgende:
Ik luister dus alleen nog maar ONZ radio of muziek van mijn pc als ik thuis ben
Helemaal mee eens. Echter ze ruiken geldquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, moet je dat als voorheen alternatieve radiozender wel willen.
Nu lijkt het gros van alle radiozenders op elkaar, niemand durft nog echt te innoveren.
Rabbering draait weleens een dubstep nummertje, Corton doet weleens een lekker ruig nummer maar daar houdt het op.
Als ik daar zenderbaas was geweest had ik gewoon op een willekeurige dag in de week een metal/punk show gehouden, met de nieuwste bands enz. Daar boor je pas een nieuwe doelgroep mee aan.
Mja, overdag: 3fm = 538, met 3fm een iets mindere rotatie. Het verschil zit hem in de avond/nacht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Tja, moet je dat als voorheen alternatieve radiozender wel willen.
Nu lijkt het gros van alle radiozenders op elkaar, niemand durft nog echt te innoveren.
Rabbering draait weleens een dubstep nummertje, Corton doet weleens een lekker ruig nummer maar daar houdt het op.
Als ik daar zenderbaas was geweest had ik gewoon op een willekeurige dag in de week een metal/punk show gehouden, met de nieuwste bands enz. Daar boor je pas een nieuwe doelgroep mee aan.
3fm in de avond/nacht is idd best te pruimen. Vooral als Roos ofquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, overdag: 3fm = 538, met 3fm een iets mindere rotatie. Het verschil zit hem in de avond/nacht.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
3fm in de avond/nacht is idd best te pruimen. Vooral als Roos ofBERT
bezig gaat.
De 4 chords, 21 songs ofzo. En nu herinner ik me inderdaad dat ze dan beginnen "Know this song?" en dan slaan ze deze akkoorden aan en iedereen zegt "Yeah yeah, don't stop believing by journey" enzoquote:
Vet, ik ga het zometeen opzoekenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De 4 chords, 21 songs ofzo. En nu herinner ik me inderdaad dat ze dan beginnen "Know this song?" en dan slaan ze deze akkoorden aan en iedereen zegt "Yeah yeah, don't stop believing by journey" enzo
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1 april deed bert de shows van Rob, want Rob was ziek
Ik heb hem gehoord ja, was een coole show. Gelijk al beginnen met grapjes over pownedquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1 april deed bert de shows van Rob, want Rob was ziek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:14 schreef Stiffler1988 het volgende:
ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Een paar keer maar ik was toen niet overtuigd. Net zomin bij het laatste Radiohead albumquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:13 schreef naatje_1 het volgende:
VH, heb je het nieuwste album van muse ook in het geheel beluisterd? Dat is ook hemel namelijkVooral unnatural selection
quote:
maar dat laatste radiohead album is ook heerlijk hoor, vooral nuquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een paar keer maar ik was toen niet overtuigd. Net zomin bij het laatste Radiohead album
leef nog halfquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:14 schreef naatje_1 het volgende:
leeft knetter nog of werd de brandwond haar fataal?
Mij iets teveel elektrogeneuzel. Ik ben eigenlijk al afgehaakt na Kid A maar ik probeer nog steeds dapper de nieuwe albums uitquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar dat laatste radiohead album is ook heerlijk hoor, vooral nuogen dicht en gaan
![]()
RAGE AGAINST
Keine Ahnungquote:
quote:
Weltrustequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:19 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga mijn bedje opzoeken
Fijne nacht nog![]()
Slaap zequote:Op zaterdag 23 april 2011 01:19 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne nacht nog![]()
Ik ben erquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil naatje luisteren.. maar begin moe te worden omdat het overal zo dood is
dit topic, de slowchat, andere chatpaginasquote:
veel plezier in dromenlandquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:19 schreef Carooltje79 het volgende:
Fijne nacht nog![]()
quote:
Long live Rockmusicquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
Volgens mij leeft onzin radio nu weer op
magische krachtenquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:21 schreef ValHallen het volgende:
Knetter zegt dat het dood is en spontaan word het drukker
ik vroeg naar knetter, dus indirect komt het door mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:21 schreef ValHallen het volgende:
Knetter zegt dat het dood is en spontaan word het drukker
Dr wordt zeker goed gedraaidquote:
kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vroeg naar knetter, dus indirect komt het door mij
Dat was best vreemd ja. Nog geen 25 posts in 1 uur, ben ik niet gewend in dit topicquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
magische krachten![]()
eerder vnaaf toch ook al.. ik ging weg en het was stil
virtuele kusjes helpen zeker niet?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Goffer.. nu ben ik gewond.. en niemand in de buurt om er een kusje op te geven
Wat heb je gedaan dan? Ik las iets over een brandwond?quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het is de laatste tijd soberso al stil in het topic.. snachts ook.. ik slaap nu gewoon snachts en allesquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was best vreemd ja. Nog geen 25 posts in 1 uur, ben ik niet gewend in dit topic
Arme Knetterquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 01:24 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
joa.. de adapter van mijn laptop is nogal brandgevaarlijk.. en dat tussenstukje.kastje geval ervan.. daar lag de bovenkant vanaf.. dus wou hem erop doen.. en toen kwam ik met mijn middelvinger op dat gedoetje waar dingen op gesoldeerd zijn ofzo.. nja kreeg iig een opdonder van jewelste.. had een pic van vinger gepostquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Ik las iets over een brandwond?
koelkast is gone en veel vinden de sfeer minder, maar die wordt steeds beter de laatste tijd imhoquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het is de laatste tijd soberso al stil in het topic.. snachts ook.. ik slaap nu gewoon snachts en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |