Ik heb nog wel 2 exen in de aanbiedingquote:
Met liefde.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 2 exen in de aanbieding
Begin dan met die klootzak in Papendrechtquote:
ik heb er nog wel 1 die in zwollen woont!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
ik heb er nog wel 1 die in zwollen woont!
Ze komt uit den helder... ze studeert daar..quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij een ex in zwolle ja?
Wie wil er nou een boerin
Ik schop haar baarmoeder uit haar. Hoe heet zequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Jij een ex in zwolle ja?
Wie wil er nou een boerin
kelly!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik schop haar baarmoeder uit haar. Hoe heet ze
Ahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ze komt uit den helder... ze studeert daar..
Mono, vind je rens niet heel dapper?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik schop haar baarmoeder uit haar. Hoe heet ze
Hij is baaschquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono, vind je rens niet heel dapper?
Ik mag in zijn tiet bijten!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mono, vind je rens niet heel dapper?
Ik mag in zijn tiet bijten!
Ja ik heb ook nog wel watquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij allemaal welquote:
Nog een paar dagen wachtenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verveel me en wil gezelschap om me heen
Ik heb al beloofd dat ik de laptop mee de slaapkamer in neem zodat de headset on air getest kan wordenquote:
Ik hoorde hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al beloofd dat ik de laptop mee de slaapkamer in neem zodat de headset on air getest kan worden
Ghehequote:
I like itquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef EggsTC het volgende:
Sorry als ik het voor sommigen upfuck, ik probeer zo gevarieerd mogelijk vanavond.
Naat maatquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
haaihaai, nummertjes zijn weer gedownload en verzameld heur, mensies die tot de nacht doorgaan
Aaahw dankjewelquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag nog![]()
![]()
jammerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef naatje_1 het volgende:
Voor de liefhebbers: Veel muziek en weinig kletsen weer
Paaseitjesquote:
Heldquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
Zometeen van 12 tot 2: ValHallen's Rock Show.
Flink wat klassiekers en wat harder spul, verwacht o.a Muse, AC/DC, Lynyrd Skynyrd, Weezer en Black Sabbath.
Ah, dan ben ik weg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
Flink wat klassiekers en wat harder spul, verwacht o.a Muse, AC/DC, Lynyrd Skynyrd, Weezer en Black Sabbath.
Ohw dat klinkt goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef ValHallen het volgende:
quote:
Dalandoquote:
Ditquote:
ja sorry enzo hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor je constructieve bijdrage.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fucking auw gewoon.. grrrmbl.. dikke opdonder van de adapter gehad.. nu heb ik pijn
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Don't you want my lovequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* onlogisch neemt de hand van carooltje en begint te dansen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wat steek je je middelvinger op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fucking auw gewoon.. grrrmbl.. dikke opdonder van de adapter gehad.. nu heb ik pijn![]()
10 minuten in lauw water.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie heeft er tips voor wat je moet doen als je last hebt van een brandplek?
heb al gekoeld.. en zit al steeds met mijn vinger in de karnemelk
maar het werkt nog niet
hmm lauw karnemelk geprobeerd.. zal nu water proberenquote:
Vinger max kwartier onder lauw water houden. Daarna kan je de pijn verzachten met een ''koude'' natte doekquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Wie heeft er tips voor wat je moet doen als je last hebt van een brandplek?
heb al gekoeld.. en zit al steeds met mijn vinger in de karnemelk
maar het werkt nog niet
heb alle truukjes die ik ken van de horeca geprobeerd.. maar niets hielp echtquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:02 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vinger max kwartier onder lauw water houden. Daarna kan je de pijn verzachten met een ''koude'' natte doek
Kusje dr op ?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb alle truukjes die ik ken van de horeca geprobeerd.. maar niets hielp echt![]()
zit ook een zwart plekje.. denk dat dat ook een boosdoener is
Wip het zwarte plekje uit de wond, en weg is je wrat!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb alle truukjes die ik ken van de horeca geprobeerd.. maar niets hielp echt![]()
zit ook een zwart plekje.. denk dat dat ook een boosdoener is
Wordt nu wel lastig. Laat ik t zo zeggen: ik mag niet meer achter het stuur.quote:
geen wrat.. is verbrandquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Wip het zwarte plekje uit de wond, en weg is je wrat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |