Jezus fuck, je start een rel en leest m niet eens?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:49 schreef APK het volgende:
Huh, hoeveel trutterig gerel moet ik nog bijlezen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Het zou ook handig zijn als je een lieve buurvrouw had die in de zorg werkt en je mss zou kunnen helpen?
Ze heeft mijn aanbod afgeslagenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Het zou ook handig zijn als je een lieve buurvrouw had die in de zorg werkt en je mss zou kunnen helpen?
Je moet er eigenlijk een keer een hele collage van maken voor in je plee ofzoquote:
Jij bent daar duidelijk nog nooit geweest, daar is helemaal geen plek meer voorquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet er eigenlijk een keer een hele collage van maken voor in je plee ofzo
Vertel eens danquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck, je start een rel en leest m niet eens?
Ja heb je poep in je ogen of zo?quote:
Die roert me echt keer op keer tot tranen toequote:
Tegen het plafond?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent daar duidelijk nog nooit geweest, daar is helemaal geen plek meer voor
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die roert me echt keer op keer tot tranen toe
Echt zo mooiquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die roert me echt keer op keer tot tranen toe
Ik meen me iets te herinneren over dreigen en eisenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Echt zo mooi
En vorige week hè, toe ik heel erg dronken was...
Vroeg ik toen jouw nummer?
Ja en toen schold je me verrotquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Echt zo mooi
En vorige week hè, toe ik heel erg dronken was...
Vroeg ik toen jouw nummer?
en jij gaf hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren over dreigen en eisen![]()
![]()
Oognip vond dat jij stom deed, en toen vond iedereen dat Oognip stom deed, en nu zijn we allemaal aandachtshoerenquote:
Ik had het eerder al gegeven, en dat gebruikte hij vorige week jaquote:
Leuk liedjequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en toen schold je me verrot![]()
And that's why I'm doin the do![]()
Ja, al die smsjesquote:
Ik twijfelde tussen die en I tryquote:
Up to you stomme bitch, ik ga je nummer niet niet nog een keer vragenquote:
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:21 schreef Greys het volgende:
Heb je je dekbed al droog oh-oh?
Trusten!
Tombo, tot morgen!
Dit is goooood!quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef oh-oh het volgende:
Je krijgt m ook niet APK![]()
APK even meer terug naar Roisin dr stijl:
Ja ik heb de cd, die is echt superquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dit is goooood!
Geluidskwaliteit is kut though.
I feel youquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:45 schreef Qwea het volgende:
Mogguh.
Klere, gisteren lopen zuipen als een idioot... nu lichtelijk ergens in de verte wat koppijn.....
Kuthond.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:05 schreef Oognip het volgende:
De hond van mijn vader is gisteravond aangevallen uit het niets door een hond die hem niet meer los lietuiteindelijk heeft mijn vader die hond heel veel beuken moeten geven voor ie zijn hondje los liet. Hondje is bang en heeft paar wondjes op zijn hoofd. Mijn vader een gekneuste stijve vinger met wondjes
Ik ga het hondje hier maar in een lauw bad doen zo, want die heeft het alweer te warm.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Middag , de hondjes liggen allemaal op het balkon te zonnen
Oh da's wel jammer iddquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:04 schreef oh-oh het volgende:
Bij Kim is ons privémeer gedempt, anders waren we vandaag daar gaan zwemmen met Thessa en de hondjes
![]()
Ja heel tof, maar ik zou de eerste paar seconden toch schrikken en denken dat het een slang wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:13 schreef oh-oh het volgende:
Oh hazelwormen hebben wij wel es gevonden in de Ardennen , die zij tof
Aan de ene kant, op de eerste twee foto's, was het water ondiep en lekker lauw, daar speelde het kind uren met de honden, en aan de andere kant voorbij de heuvels was het heel diep en koud, daar gingen we telkens ff lekker zwemmen en afkoelenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:13 schreef Greys het volgende:
Je ziet er idd heel blij ende gelukkig uit daar
Morgen ga ik lekker met Bink naar het hondenstrandje 's avonds.
Ja bij Kim is ook een zand of grint winning, dat is schoon water, lekker gefilterd door het graven en daar zwemmen geen beestjes in, behalve hondenquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:11 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ga misschien morgen naar de surfvijver toe hier, kan Jules weer lekker zwemmen.
En als Diaz er is weer naar Vianen, dat is ook mooi, schoon helder water. Voormalige zandwinning ofzo.. tenminste geen enge visjes![]()
Lulu, een van de twee honden van Thessa, zwemt altijd in de Maas, dat vind ik echt ranzig en ook gevaarlijk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:27 schreef _Multiply86_ het volgende:
Hier vlakbij heb je ook nog een mooi stukje met water, maar daar is best wel veel stroming en zon groot afvoer achtig dingheel veel mensen laten daar hun honden zwemmen, dat doe ik echt niet. Ik zie het al voor me dat Jules zo die afvoer ingaat
je ziet ook echt alleen twee ogen, een plukje haar en een hele grote stokquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lulu, een van de twee honden van Thessa, zwemt altijd in de Maas, dat vind ik echt ranzig en ook gevaarlijk.
Maar die is echt helemaal zwemverslaafd.
Weegt nog geen drie kilo en duikt bakstenen op van de bodem![]()
Op die ene foto bij Kim zie je hem bij de krokodil zwemmen met stok.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:35 schreef oh-oh het volgende:
Lulu die maken ze altijd helemaal gek door modderklonten het water in te mikken, dan verzuipt ie haast uit frustratie omdat ie ze niet kan vinden![]()
![]()
Echt helemaal gek wordt ie dan, dat is ook leuk in grote plassen waar we langslopen, en maar zandhappenquote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:56 schreef oh-oh het volgende:
Chico kan ook afzwemmen met kleren aan in de zee![]()
[ afbeelding ]
Haha ja die van mij gaan er niet op af gelukkig, was ik eerst ook wel bang voorquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:59 schreef oh-oh het volgende:
Oh daar begon ik al niet aan, Billy doet het niet zo goed met koeien![]()
Mn enige hond die op een boerderie is geboren
Ow mèn, Billy dook als pup in de Ardennen es zo een wei met van die runderen inquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:01 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Haha ja die van mij gaan er niet op af gelukkig, was ik eerst ook wel bang voor
Dat is Greys dr favo Frits foto.quote:
De zandkastelenpieserrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
En voor Greys nog es![]()
[ afbeelding ]
Frits was wel echt dol op het strand![]()
whaha zo zal Zola wel worden hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind deze trouwens zo lelijk![]()
[ afbeelding ]
Ik vond Zola wel een beetje op deze lijkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
whaha zo zal Zola wel worden hoor.
Kim heeft echt een heel lelijk peludootje lopen ook
ZEquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:29 schreef _Multiply86_ het volgende:
Waarom heeft hij eigenlijk die tape op zn oren daar?
En die zou ik nou weer zó nemenquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:28 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik vind deze trouwens zo lelijk![]()
[ afbeelding ]
bij jullie zou t ook gaan regenen volgens buienradar, hier niet zegt menquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:13 schreef oh-oh het volgende:
Zoooooo hondjes geschoren, wassen doe ik morgen wel na de wandeling![]()
Nu ook maar ff wandelen.
Yns, ik hoop dat jullie het droog houden daar, hier is het alweer bewolkt nu
stortbui gister?quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop het ook voor je![]()
Ik wil wel weer wat regen vanavond, die stortbui van gisteren was heerlijk , en dan is alles niet zo droog en stoffig en pluizig als we morgenochtend aan onze lange heuveltocht beginnen
Ja die is van mijquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:34 schreef oh-oh het volgende:
Aaaaaaw Multi, is die Lucky Dog Charm van jou?
![]()
Ik moest er wel bijna een beetje om huilen maar heeeeel lief![]()
Ik ga hem niet dragen, maar ik ga hem om zijn urn doen of om de steentjesvaas
quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:38 schreef ElisaB het volgende:
oh-oh, dank je wel voor de glazen roerstaafje
Als Pluim wakker is, zal ik een foto maken als ze bij de rest van de verzameling liggen
Erg gelachen weer om de adressering
Ja ik ken die site wel, heel lief, dank je wel, wel grappig dat we het net nog over m haddenquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:42 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Ja die is van mijNiet door mij gemaakt trouwens hoor, heb hem laten maken voor je
Ik ben net nog ff geweest maar hier was alle paasmeuk al opperdepopquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:43 schreef _Multiply86_ het volgende:
Heb ik vanochtend boodschappen gedaan, ben ik een deel vergeten.. Straks maar weer..ff kijken wat voor paaszooi ze nog over hebben met korting als ik om half 8 ga
quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:11 schreef DeZwabber het volgende:
blijkbaar lag je kaart er al een paar dagen, oh-oh, maar krijg het nu pas te horen hier![]()
Ja ik heb m aan de vaas gehangen, ik hou dr wel vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:15 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nee ik heb er zelf niet eentje laten maken, dacht jij hebt toch al een plekje voor Frits, past er wel mooi bij.Zelf wil ik dat soort spulletjes eigenlijk niet
![]()
Ik heb ook nog een foto van die van jou, die had ze nog ff gestuurd voordat ze hem ging opsturen
Hate to say I told you so, wat een hoerekutfilm hequote:Op zaterdag 23 april 2011 17:18 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik heb net ook Black Swan gekeken in 10 minuten ofzoDomme film..
Nee ik zag dr ook werkelijk waar niks in, slap verhaal, stom onsympathiek hoofdrolwijf, net niet spectaculair genoege dans scenes.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:19 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ja ik heb gewoon steeds stukjes overgeslagen, had hem gedownload. Sloeg ook nergens op zeg
ach, het valt mee, de laatste keer had mijn vader al mijn kerstkaarten voor zichzelf gehouden omdat hij dacht dat ze voor hem warenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow.
naja alvast voor volgend jaar dan maar he
Hebben jullie dezelfde naam dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, het valt mee, de laatste keer had mijn vader al mijn kerstkaarten voor zichzelf gehouden omdat hij dacht dat ze voor hem waren
nou, ik heet Thomas, hij heet Thomquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hebben jullie dezelfde naam dan?
En vond ie het niet gek dat ie al die afzenders niet kende?
Waarom had jij eigenlijk ooit jouw tieten op FoK! geplaatst?quote:
wat dacht je van pizzaquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:17 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik kan maar niet op iets komen om te bestellen dus ik ga er ff pizzabroodjes inflikkeren
Ik had zin in döner, maar er was niks waarbij ik dan niet nog 3 andere dingen moet bestellen om aan het minimumbedrag te komenquote:
jij spelen met aarde, Sjon spelen met aardequote:Op zaterdag 23 april 2011 19:32 schreef oh-oh het volgende:
Lalala, ik heb net basilicum en bloempjes van Strega op mn balkon gepoot, loop ik ff naar de keuken om mn handen te wassen, rent Sjon met een kluit aarde door mn net gestofzuigde huis heen![]()
Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen
Ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Oscar, da's toch die teckelpup die zich laat corrigeren door Jip?![]()
Als je de goldwing neemt kan je die 1450 die je goedkoper uit bent bewaren voor eventueel onderhoudquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:36 schreef Barbaaf het volgende:
Goldwing GL 1000 uit '79 voor 1450 of Yamaha XJR 1200 uit '95 voor 2900, allebei 75k op de teller... moeilijk moeilijk.. Goldwing heeft nog cardan ook, maakt het wel erg aantrekkelijk maar is zo'n ouwetje niet duur in het onderhoud... ik denk dat ik er maandag heen ga om er eens op te zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een voetmassage en een hightea
Ja op Charlie Chaplinquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef asfalthooligan het volgende:
Navond heel wat gemist denk ik maar had het even druk.
Grey gaat goed meer dan beestje heeft nu al een bijnaam doordat ie ergens op lijkt met dat zwarte /donkere onder zijn neus hahaha
Jammer genoeg niet. Maar veel zoete dingen dus dat is minder viesquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef indaha het volgende:
F-r wat een mooie buik en een prachtige tekening![]()
En hoe ging het met de high tea, heb je die binnen kunnen houden?
Wat een leuke verrassing! En mooi buikje!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Maar veel zoete dingen dus dat is minder vies
@AH mijn ouders hebben ook een AH thuis (die stoute duitser)
Ik hoop zo dat de laatste weken voor jou voorbij zullen vliegen , want ik kan me niet voorstellen hoe dat is dat je niets binnen kunt houden en al zo'n lange tijd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:21 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet. Maar veel zoete dingen dus dat is minder vies
@AH mijn ouders hebben ook een AH thuis (die stoute duitser)
Dolfje klinkt wel lief,quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:22 schreef asfalthooligan het volgende:
Dolfje is zijn bijnaam hier nu haha
Nog 8 weken toch?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik merk wel dat het kunnen aftellen en de zon mij goed doen.
Al heb ik zeker nog weleens last van deprimerende buien als het spugen weer zo'n zeer doet maar het einde komt nu echt in zicht.
Leuk zo klein en al lekker eigenwijsquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef Oognip het volgende:
Voor school moest ik een activiteit met een kind ondernemen en het kind observeren e.d. Het buurmeisje van mijn moeder kwam langs van 1 jaar, ik heb haar geholpen met eten maar ze vond dat ze beter zelf met haar handen kon etenLeuk kind
V&A is het ook heel erg.quote:
Altijd!quote:
Ik dacht dat het een t-shirt was, blijkt ze een enorme tijgertattoo te hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
F_r zo bloot lijkt je buik toch wel al heel wat hoor
Brilletje nodigquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een t-shirt was, blijkt ze een enorme tijgertattoo te hebben
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah gimme a break, ik typ met salami's op een telefoonschermpje
Nomnomnom salami.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ah gimme a break, ik typ met salami's op een telefoonschermpje
Tis de kekste striae die ik ooit gezien hebquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:42 schreef APK het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een t-shirt was, blijkt ze een enorme tijgertattoo te hebben
Wat is een roze stoomcake?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Roze stoomcake staat te stomen![]()
F_r zo bloot lijkt je buik toch wel al heel wat hoor
Een cake die roze is die je stoomtquote:
Het is gewoon een mooi buikjequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn tijger is er alweer af.
Ik heb best al een buik vind ik maar echt mega zoals ik ze weleens zie vind ik hem niet.
Ik dacht echt dat het een t-shirt wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn tijger is er alweer af.
Ik heb best al een buik vind ik maar echt mega zoals ik ze weleens zie vind ik hem niet.
Ja dat kan ik zelf ook nog bedenkenquote:
In een stomerquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja dat kan ik zelf ook nog bedenkenmaar hoe maak je die?
Ik ben al aan het googlen want met jou kom ik niet veel verderquote:
Thank you, nu kijken hoe ik kan stomenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
3 eieren, 2 zakjes vanillesuiker, 1 kopje bloem, 1 kopje cocos, 1 kopje bastardsuiker, 2 kopjes zelfrijzend bakmeel, 1 kopje 7-up,eventueel kleurstof naar wens, uurtje stomen
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef indaha het volgende:
En waar kom ik dan bij uit![]()
[SC 342] Waar oh-oh & MrS vieze berichten naar elkaar sturen
Je kan er nu toch niet van genieten dus waarom zou je m willen makenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
Een ijzeren vergiet heb ik ook al niet. Goh ik heb wel weinig.
Hé, daar post ALTER-EGO nog.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:54 schreef indaha het volgende:
En waar kom ik dan bij uit![]()
[SC 342] Waar oh-oh & MrS vieze berichten naar elkaar sturen
Zoet spuugt fijn nee meer voor mijn receptenboek met ooit te maken receptenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je kan er nu toch niet van genieten dus waarom zou je m willen maken?
Die verloor de lol er een beetje in geloof ikquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, daar post ALTER-EGO nog.
Waar is die eigenlijk gebleven?
Ja ik zag het ook, ik heb geen idee, ik weet niet eens meer wie het wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef APK het volgende:
[..]
Hé, daar post ALTER-EGO nog.
Waar is die eigenlijk gebleven?
Was wel een oerfokkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:01 schreef DeZwabber het volgende:
Die verloor de lol er een beetje in geloof ik
Lemperquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb nog steeds geen lemper gemaakt maar ik heb inmiddels wel mn kuthoerrrrrrrrrr op msn
En Zwabber, maar die spreek ik nooit
Ah, duidelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
Lemper is net als bapao een gestoomde hartige snack en mn kuthoerrrrrrrr das Qwea natuurlijk
Jij eet nooit Indisch?quote:
quote:
Nice, waarheen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:18 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Hoewel we dit jaar misschien wel naar Indonesië gaan
Weten we nog niet...quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:32 schreef oh-oh het volgende:
Nice, waarheen?
Mn ouders gaan in het najaar denk ik.
'Da bomb'quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:35 schreef oh-oh het volgende:
Ben je al ergens geweest daar?
Bali is tha bomb![]()
En geen moslims, grote pré![]()
Maar dan moet je Kuta mijden
Ketut ben ik niet geweest, als je lekker rustig wil zitten en dolfijnen wil zien zeg ik Lovina en dan Villa Agungquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:38 schreef APK het volgende:
[..]
'Da bomb'![]()
Nog nooit geweest en Bali kwam inderdaad ter sprake om naar Ketut te gaan listenen, maar we zijn een beetje bang dat het allemaal te toeristisch is...
Ketut is een ouwe kerel uit die film Eat, Pray, Lovequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Ketut ben ik niet geweest, als je lekker rustig wil zitten en dolfijnen wil zien zeg ik Lovina en dan Villa Agung
Heerlijk daar, op het strand, niet al te druk, wel wat leuke dingen te zien in de omgeving, fijn klein hotel, lieve mensen
Lovina is an sich wel touristisch, maar dat hotel ligt buiten de zone zeg maar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Ketut is een ouwe kerel uit die film Eat, Pray, Love
Lovina Beach ziet er goed uit, dat ga ik even in de groep gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |