Jezus fuck, je start een rel en leest m niet eens?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:49 schreef APK het volgende:
Huh, hoeveel trutterig gerel moet ik nog bijlezen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Het zou ook handig zijn als je een lieve buurvrouw had die in de zorg werkt en je mss zou kunnen helpen?
Ze heeft mijn aanbod afgeslagenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef oh-oh het volgende:
Het zou ook handig zijn als je een lieve buurvrouw had die in de zorg werkt en je mss zou kunnen helpen?
Je moet er eigenlijk een keer een hele collage van maken voor in je plee ofzoquote:
Jij bent daar duidelijk nog nooit geweest, daar is helemaal geen plek meer voorquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je moet er eigenlijk een keer een hele collage van maken voor in je plee ofzo
Vertel eens danquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck, je start een rel en leest m niet eens?
Ja heb je poep in je ogen of zo?quote:
Die roert me echt keer op keer tot tranen toequote:
Tegen het plafond?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jij bent daar duidelijk nog nooit geweest, daar is helemaal geen plek meer voor
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die roert me echt keer op keer tot tranen toe
Echt zo mooiquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die roert me echt keer op keer tot tranen toe
Ik meen me iets te herinneren over dreigen en eisenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Echt zo mooi
En vorige week hè, toe ik heel erg dronken was...
Vroeg ik toen jouw nummer?
Ja en toen schold je me verrotquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Echt zo mooi
En vorige week hè, toe ik heel erg dronken was...
Vroeg ik toen jouw nummer?
en jij gaf hetquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik meen me iets te herinneren over dreigen en eisen![]()
![]()
Oognip vond dat jij stom deed, en toen vond iedereen dat Oognip stom deed, en nu zijn we allemaal aandachtshoerenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |