trok dat ijsgebeuren meer kijkersquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Flikken en Sterren dansen op het ijs.
sdohi is sinds vorige week afgelopen, dus ben benieuwd naar de cijfers van vandaag
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Lutte het volgende:
Nou, naar bed dan maar. Tot volgende week!
Truste allebeiquote:
Yup. Wij zijn al anderhalf jaar achtereenvolgend bezig met TALsquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze zijn sowieso dom geweest het direct naar VOH te starten
Rolfquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kijk nu niet, maar is er al een tweede Kelvin?
Nee, net iets minder. Alleen de finale vorige week iets meer, maar toen was er ook een kleine stijging voor XFAquote:
niet dat ik dit erg vind, maar liever Edquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
hMM.. ik had liever iemand anders zien vertrekken!
Rolf denk ik dan maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik kijk nu niet, maar is er al een tweede Kelvin?
Het is niet voor iedereen makkelijk om voor een groot publiek z'n emoties te tonen. Ik denk dat kijkers dat weleens vergeten. Ik zag backstage wel wat tranen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:47 schreef Kally het volgende:
Het boeit er weinig geloof ik
Volgens mij vind ze haar haar belangrijker
Die naam zegt al genoeg.quote:
Ja, ook al was het inmiddels wel duidelijk dat Tania niet heel ver zou komen, zo vroeg al weggestuurd worden heeft ze niet verdiend. Echt weer zo'n klassieke onterechte X Factor-exit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
hMM.. ik had liever iemand anders zien vertrekken!
Ik had hem niet gezien sorryquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep, heb je mn whatsapp gehad? en gereageerd, of krijg ik je reactie weer eens niet?
/failwhatsapp
de smaak van NL is onbegrijpelijk, maar vermoedelijk houden de sympathiestemmen Ed er nog ff in en de Breezahs Rolf en Timquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ja, ook al was het inmiddels wel duidelijk dat Tania niet heel ver zou komen, zo vroeg al weggestuurd worden heeft ze niet verdiend. Echt weer zo'n klassieke onterechte X Factor-exit.
Jessica exit zou ook onterecht geweest zijn trouwens, deze hele sing-off was gewoon een blamage.
Ook wel weer waar, ik heb backstage niet gezienquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het is niet voor iedereen makkelijk om voor een groot publiek z'n emoties te tonen. Ik denk dat kijkers dat weleens vergeten. Ik zag backstage wel wat tranen.
Rolf en Sim'ran mag welquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef ranja het volgende:
Volgende week moeten echt Tim en Rolf en Simran en Pyke in de singoff. Nou ja, 2 van die 4 dan.
owja het moest uit lijstje Ranja komenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die staan er niet tussen
Ed doet voor Spek en bonen mee
Idolsquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:08 schreef Koen66 het volgende:
1.5 miljoen kijkers is vermoedleijk voor RTL wel reden dit volgend jaar weer te doen
Al mag Idols ook wel weer eens
idd, strategisch stemmenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:11 schreef Balisto het volgende:
[..]
Idols
Dat jury vs. jury heb ik voorlopig ook wel even gezien.
klopt, en dan Ed eruit, Ed is een one-trick pony en geen XFactorquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:29 schreef miep63 het volgende:
Tania en Jessica beiden in the sing off, zeer onterecht.
Had liever Tim en Ed verdienden the sing off. Wat een aanfluiting.
ik zeg het je, als Ed gewoon had kunnen zien had ie er al lang niet meer ingezetenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:37 schreef ranja het volgende:
Ed is gewoon cool
Maar niet alles wat hij doet is even goed. Vorige week viel tegen en de week daarvoor ook.
Vanavond ging het weer beter.
Het was vanavond juist heel slecht.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:37 schreef ranja het volgende:
Ed is gewoon cool
Maar niet alles wat hij doet is even goed. Vorige week viel tegen en de week daarvoor ook.
Vanavond ging het weer beter.
Iedereen z'n meugquote:Op zaterdag 23 april 2011 01:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het was vanavond juist heel slecht.
Liever eerst de echt slechte kandidaten eruit (Tim, Ed).quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Maar uiteindelijk moeten er nog heel wat middelmatige kandidaten weg en de volgorde maakt me niet zoveel uit
Leg eens uit dan. Want ik vind dat Tania echt lichtjaren beter zingt dan die bakvis.quote:
Wat een verrassing!quote:Op donderdag 28 april 2011 14:48 schreef iBenny het volgende:
De finalisten die nu over zijn(-die gene die vrijdag afvalt) staan de volgende dag op het museumplein tijdens het 538 koninginnedagfeest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |