Van wijn word ik zo ziek... heb dat nooit goed kunnen drinkenquote:
Zelfs niet als je daarmee tegen je vrienden kan zeggen dat je de hele avond op Britt heb zitten wippen? Dat je vrienden niet weten dat dat een relaxfauteuil is, maakt het juist amusant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
Mja, hooguit voor een lamp ofzo inderdaad. Maar meubels dus echt niet.
Ik welquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Van wijn word ik zo ziek... heb dat nooit goed kunnen drinken
Die fles wijn kan morgen ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef ArTiC het volgende:
Nou Yuki...ik was er bijna met mijn fles wijn maar als je niet wil draai ik maar weer om
Jaaa dat verbaasde mij echt laatste keer.. als ik dat had gedronken had ik echt zo ziek geweest de volgende dagquote:
Ik heb vandaag bier ín de trein (uiteraard) gedronken, maar ook op een stationscafé (in Ommen!) met uitzicht op de treinen.quote:
1 maar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die fles wijn kan morgen ook
Je kwam toch ook een knuffel brengen
Eén die minstens 13 uur en 24 minuten duurt.quote:
en wel meer dan een ook. een dronken vrouw is een engel in bed dus er is een doel en het doel heiligt alle middelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mooi zo kunnen we volgende keer allebei een biertje nemen
ja echt hequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa dat verbaasde mij echt laatste keer.. als ik dat had gedronken had ik echt zo ziek geweest de volgende dag
Maar ja, dan zit je in Ommen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bier ín de trein (uiteraard) gedronken, maar ook op een stationscafé (in Ommen!) met uitzicht op de treinen.
En verder zelfs ook nog in Ommen gebanjerd, daar was een onmogelijk mooie serveersnol.
ommen is vlakbij mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bier ín de trein (uiteraard) gedronken, maar ook op een stationscafé (in Ommen!) met uitzicht op de treinen.
En verder zelfs ook nog in Ommen gebanjerd, daar was een onmogelijk mooie serveersnol.
Heet ik stbabs?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef AirwiN het volgende:
Zelfs niet als je daarmee tegen je vrienden kan zeggen dat je de hele avond op Britt heb zitten wippen? Dat je vrienden niet weten dat dat een relaxfauteuil is, maakt het juist amusant.
Jaa maar een dronken kerel weer niet hequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef clevy het volgende:
[..]
en wel meer dan een ook. een dronken vrouw is een engel in bed dus er is een doel en het doel heiligt alle middelen
Dat is in mijn geval echt zoooooo een onzin.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef clevy het volgende:
[..]
en wel meer dan een ook. een dronken vrouw is een engel in bed dus er is een doel en het doel heiligt alle middelen
In bepaalde rollenspellen wellicht.quote:
Best een kek plaatsje met een hoge cafédichtheid per strekkende vierkante kilometer.quote:
De pitbull knuffel, nooit meer loslatenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén die minstens 13 uur en 24 minuten duurt.
Bier.... moijto's, mixjes, breeeeeeeeeeeeeeeeezahsquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef clevy het volgende:
[..]
in bijna alle gevallenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval echt zoooooo een onzin.
nope.. de onzin rolt zo van de tongquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa maar een dronken kerel weer niet he![]()
Gelukkig ben jij ook niet op je bekkie gevallen he
houten hamer kan helpenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Trouwen??quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef clevy het volgende:
[..]
nope.. de onzin rolt zo van de tongik pas me aan aan het publiek
Jij wordt een ongelofelijke slet of jij ligt te snurken en te ruften omdat je alleen nog maar kan slapen van de drank.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
Moet dit?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
je had nog een paar stations verder gemoeten dan was je bij mij in de buurt..quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker, gelukkig hield ik nog wel gepaste afstand.
morgen avond, Utrecht, 23u Winkel van Sinkelquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bier.... moijto's, mixjes, breeeeeeeeeeeeeeeeezahsOja kom maar op
word ik ondeugend van![]()
WT, you got to love himquote:
whahahaha.. alweer? uur geleden vroeg je dat ook al.. en ik blijf bij m'n standpunt.. eerst de zoentest en dan beslissen.quote:
Ik ben, serieus, al bijna zes jaar niet meer dronken geweest, omdat ik vind dat ik er onaantrekkelijk van word. Ik ga dom lachen om alles, vind mezelf erg leuk, ik word luid en aanwezig.. ik word een soort van normale vrouw.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wordt een ongelofelijke slet of jij ligt te snurken en te ruften omdat je alleen nog maar kan slapen van de drank.
yup.. dan ben je goed uitgerust hequote:
Serveersloerie en serveerslet passen ook wel in het alliteratieschema maar die vond ik toch minder lekker bekken (hihi wat een dubbelzinnigheid).quote:
Zoenenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef clevy het volgende:
[..]
whahahaha.. alweer? uur geleden vroeg je dat ook al.. en ik blijf bij m'n standpunt.. eerst de zoentest en dan beslissen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben, serieus, al bijna zes jaar niet meer dronken geweest, omdat ik vind dat ik er onaantrekkelijk van word. Ik ga dom lachen om alles, vind mezelf erg leuk, ik word luid en aanwezig.. ik word een soort van normale vrouw.
Zelfde puntquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Serveersloerie en serveerslet passen ook wel in het alliteratieschema maar die vond ik toch minder lekker bekken (hihi wat een dubbelzinnigheid).
Mmmm... als je bedenkt dat drank vooral reeds aanwezige eigenschappen uitvergroot....quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Ik ben, serieus, al bijna zes jaar niet meer dronken geweest, omdat ik vind dat ik er onaantrekkelijk van word. Ik ga dom lachen om alles, vind mezelf erg leuk, ik word luid en aanwezig.. ik word een soort van normale vrouw.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Vandaag hap ik niet lieve Air.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... als je bedenkt dat drank vooral reeds aanwezige eigenschappen uitvergroot....
Bijna leuk om eens uit te proberenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met jou als je teveel drinkt?quote:
Dat is echt een geweldig nummerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef Techno het volgende:
Vroegah, toen R&B nog wel enigzins te pruimen was...
Lekker samen op schudden knetterquote:
Ik ken je voldoende om te weten dat je mijn post had genegeerd als je je echt niet aangesproken voelt.quote:
Serveerster is genoeg hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je dan? Barbitch?
Dat zie je dan verkeerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken je voldoende om te weten dat je mijn post had genegeerd als je je echt niet aangesproken voelt.
geen idee, zover kom ik niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met jou als je teveel drinkt?
Joe drinkt nooit te veel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met jou als je teveel drinkt?
Nee, dat zie jij verkeerd.quote:
Dan is 't al snel teveel, niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef Yuki het volgende:
Joe drinkt nooit te veel.
Hij drinkt namelijk bijna nooit
is wel erg statisch..quote:
Hmm, nee. Nu werd je oog ernaartoe gezogen en dat is toch positief. Daarbij geeft de "serveerster" geen enige hint over het uiterlijk van de dame in kwestie.quote:
Klaas Vaak is je gevolgd?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:22 schreef L-E het volgende:
Kan best aan mijn lenzen liggen. Kreeg wat zand in mijn ogen vandaag.
Ik erger me eraan. Dat lijkt me niet positief.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, nee. Nu werd je oog ernaartoe gezogen en dat is toch positief. Daarbij geeft de "serveerster" geen enige hint over het uiterlijk van de dame in kwestie.
ik merk de invloed van een half glas wijn meestal al ja, maar teveel is me nog nooit gelukt. Ik krijg een fysieke weerzin van alcohol zodra ik in de buurt van m'n grens kom, alles wat dan naar alcohol neigt stinkt dan en smaakt me niet meer.quote:
Helaas, morgenavond weet ik nog niet waar ik ben... maar ik denk dat er geen alcohol is (want we moeten ook op een kind passen)quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
morgen avond, Utrecht, 23u Winkel van Sinkel
barbimbo? prethaak-prostituee? mix-muts?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, nee. Nu werd je oog ernaartoe gezogen en dat is toch positief. Daarbij geeft de "serveerster" geen enige hint over het uiterlijk van de dame in kwestie.
oehh die is ookquote:
Nah, daar sla je de plank wel wat mis betreffende de juffouw in kwestie. Maar dat kun jij niet weten. Taptrol, alhoewel dat niet was wat jij zei en wat ook weer niet toepasbaar is hier is ook een mooie vondst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef clevy het volgende:
[..]
barbimbo? prethaak-prostituee? mix-muts?
Mix muts... hehehequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef clevy het volgende:
[..]
barbimbo? prethaak-prostituee? mix-muts?
ja het valt niet mee om die alliteraties op te lepelen.quote:
damn...had ik dit maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik merk de invloed van een half glas wijn meestal al ja, maar teveel is me nog nooit gelukt. Ik krijg een fysieke weerzin van alcohol zodra ik in de buurt van m'n grens kom, alles wat dan naar alcohol neigt stinkt dan en smaakt me niet meer.
Goedenavond Qquote:
ik heb er wat op gevloekt in het verleden, maar het heeft ook zo z'n voordelen inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
damn...had ik dit maar![]()
dat had me een hoop schaamte kunnen voorkomen
ach...ik heb iig wel goed kunnen zien hoe toiletpotten ontworpen zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb er wat op gevloekt in het verleden, maar het heeft ook zo z'n voordelen inderdaad
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...ik heb iig wel goed kunnen zien hoe toiletpotten ontworpen zijn.
Oefquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...ik heb iig wel goed kunnen zien hoe toiletpotten ontworpen zijn.
Zoals het hoort!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
We hebben het over alcohol, guess who walks in
Q.
Die vind ik dan weer niet zoquote:
16 jaar, vakantie op een camping bij renesse...romantisch samen met je vriendin naast elkaar staan kotsen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oef
Zo ver ben ik gelukkig nog nooit gekomen. Hoewel het 1 keer bijzonder weinig scheelde
Zonde man. Het leukst is nog als je dan allemaal dingen eet zonder vocht erbij in te nemen (afgaande dat je ook uitgedroogd bent van binnen) waardoor het letterlijk brokken wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oef
Zo ver ben ik gelukkig nog nooit gekomen. Hoewel het 1 keer bijzonder weinig scheelde
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
16 jaar, vakantie op een camping bij renesse...romantisch samen met je vriendin naast elkaar staan kotsen.
Als dat geen romantiek is
Bij MissB?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oef
Gatverrrrrdamme! /ekdomquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde man. Het leukst is nog als je dan allemaal dingen eet zonder vocht erbij in te nemen (afgaande dat je ook uitgedroogd bent van binnen) waardoor het letterlijk brokken wordt.Dan wordt het niet doorgespoelt maar moet je echt andersom eten.
Ja, toen ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij MissB?
Ik heb t wel een aantal keer meegemaakt, shit happens
ieuwwquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde man. Het leukst is nog als je dan allemaal dingen eet zonder vocht erbij in te nemen (afgaande dat je ook uitgedroogd bent van binnen) waardoor het letterlijk brokken wordt.Dan wordt het niet doorgespoelt maar moet je echt andersom eten.
Tenzij het een SOA isquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:34 schreef L-E het volgende:
Ik geef alleen over door stomme virussen. Niet eens een geweldige avond die er tegenover stond.
toen was jij 8quote:
Dat virus heb je me nog steeds niet gegeven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:34 schreef L-E het volgende:
Ik geef alleen over door stomme virussen. Niet eens een geweldige avond die er tegenover stond.
Anders kom je niet door de douanepoortjes?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat virus heb je me nog steeds niet gegeven.
Ik moet nog minstens 6 kilo kwijt voor Lowlands
6 kilo minder Yuki.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat wilde ik niet weten!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zero calories - twice the taste.
had je nog geld over voor eten na het kopen van t kaartje en sparen voor verblijf dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zero calories - twice the taste.
Jongen relax... ik moest erom lachen....quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef clevy het volgende:
[..]
ja het valt niet mee om die alliteraties op te lepelen.
ik heb best een zieke geest en afwijking voor woorden maar toch
Nee niet echtquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Digital Underground. Je houdt dus niet van hiphop?![]()
Mja, nog een R&B'tje dan maar...
Dan zit mijn LL-shirt te strakquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:36 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Anders kom je niet door de douanepoortjes?
bedankt voor de cola's en wilde verhalen en aanzoeken he.. volgende keer veul bierquote:
mannen staan ervoor in de rijquote:
was geen beklag hoor.. ik ben kei relaxedquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Jongen relax... ik moest erom lachen....
En anders?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef Yuki het volgende:
niet als t van de tieten af gaatquote:
Ga je weg dan??quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef clevy het volgende:
[..]
bedankt voor de cola's en wilde verhalen en aanzoeken he.. volgende keer veul bier
Ik heb 'm op de krimp gekochtquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Die shirts moet je daarom ook altijd gewoon op de groei kopen he!
Minder eten, meer bewegen. Dat virus heb ik niet meer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die zitten alleen maar in de weg bij het knuffelenquote:
oke danquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef clevy het volgende:
[..]
was geen beklag hoor.. ik ben kei relaxed
Wat heb ik nou aan een gezond advies?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Minder eten, meer bewegen. Dat virus heb ik niet meer.
Kun je als kussentje gebruiken als je op haarr borst in slaap valt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die zitten alleen maar in de weg bij het knuffelen
Closeted homosexual?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heel veelquote:
Je bent je bewust van het feit dat vrouwen nooit op die plekken afvallen dat het hun figuur recht doet?quote:
2d sexquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk het, ik bijt er inquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Kun je als kussentje gebruiken als je op haarr borst in slaap valt.
Of doen alleen Peuters dat?
yup.. slaapjes doen.quote:
al de tweede keer vanavond he?quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent je bewust van het feit dat vrouwen nooit op die plekken afvallen dat het hun figuur recht doet?
ik geloof van niet, maar 't is te lang geleden om het nog zeker te wetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:40 schreef L-E het volgende:
[..]
haha Hoe werkt dat? Als je hem nu draagt lubbert hij uit, en als je eenmaal bent afgevallen zwem je erin:)quote:
Ohw ok jammerquote:
Ik draag hem nu niet. Het is een festivalshirt van een festival dat nog moet komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef rozecroc het volgende:
[..]
haha Hoe werkt dat? Als je hem nu draagt lubbert hij uit, en als je eenmaal bent afgevallen zwem je erin:)
Stuur t shirt maar naar mij op als je wilt dat ik hem verder voor je voorkrimp. Dan heb je nog meer reden om af te vallenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik draag hem nu niet. Het is een festivalshirt van een festival dat nog moet komen
Ik heb als doel om af te vallen. Dit is een mooi streven
Ik kan hem nu al wel aan hoor, maar iets minder strak zou mooier zijn
Nee hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan vrees ik het ergste.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:41 schreef Yuki het volgende:
Ja
Ik ben nu bijna een jaar stabiel op gewicht, en bij mijn laatste afvalpoging zijn mijn borsten iig redelijk intact gebleven
Daar zijn drogers voor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:44 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Stuur t shirt maar naar mij op als je wilt dat ik hem verder voor je voorkrimp. Dan heb je nog meer reden om af te vallen
Maar is sporten dan niet beter in plaats van 'gewoon' afvallen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar zijn drogers voor.
En da's dus niet de bedoeling. Als ik te veel afval, wordt het lelijk.
Gelukkig waardeer ik je om je persoonlijkheid en niet om je lichaam.quote:
Maar ik heb cup B dus ik denk dat ik op de juiste plekken wel de rek erin houd hoor. Verder heb ik een aardbei-pasvorm zonder pitjes dus dat komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar zijn drogers voor.
En da's dus niet de bedoeling. Als ik te veel afval, wordt het lelijk.
Ja. Maar ik geniet niet van sportenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Maar is sporten dan niet beter in plaats van 'gewoon' afvallen?
wat ouderwetsquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig waardeer ik je om je persoonlijkheid en niet om je lichaam.
Een man met cup B?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Maar ik heb cup B dus ik denk dat ik op de juiste plekken wel de rek erin houd hoor. Verder heb ik een aardbei-pasvorm zonder pitjes dus dat komt helemaal goed.
Ik ga maar es treuren in mijn bed denk ik.quote:
Past goed bij mijn leeftijd!quote:
Ik heb geen idee wie jij precies bent maar jouw naam suggereert dat jij in amersfoort woontquote:
Nee teveel melk gelukt bij mijn moeder vroeger zodat ik ook melkklieren heb ontwikkeld. En dat in combinatie met sport (waar je trouwens goed van afvalt)= cup Bquote:
Hoi Lotusquote:
Jij mag nooit meer raden...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef Inverted_World het volgende:
Ik heb geen idee wie jij precies bent maar jouw naam suggereert dat jij in amersfoort woont
quote:
Als je iets niet kan moet je dat idd niet doenquote:
echt niet...sportenquote:
Kijk een heuse dogwisperer in ons midden die de 'A'' van Amersfoort voelt doorkomen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:50 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wie jij precies bent maar jouw naam suggereert dat jij in amersfoort woont
Dat dus!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef ArTiC het volgende:
Als je iets niet kan moet je dat idd niet doen
Bosje!quote:
Kon dit niet in een spoiler?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef rozecroc het volgende:
Maar ik heb cup B dus ik denk dat ik op de juiste plekken wel de rek erin houd hoor. Verder heb ik een aardbei-pasvorm zonder pitjes dus dat komt helemaal goed.
Jaaa wel goedquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:52 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Kijk een heuse dogwisperer in ons midden die de 'A'' van Amersfoort voelt doorkomen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Ja goed! Helemaal super!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef Yuki het volgende:
[..]Beheers je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]je hebt afleiding nodig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Sporten is leuk. Ik kan er uren naar kijken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
Sporten is super, zolang anderen het doen.
Dat hoeft ook niet...maar het kan wel heel leuk zijnquote:
Mooi zo!! heel fijn om te horenquote:
Ja maar als alles helemaal goed gaat, dan hoor ik hier niet hèquote:
Precies.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Sporten is super, zolang anderen het doen.
Oh, maar van lichaamsbeweging word ook ik heel gelukkig hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet...maar het kan wel heel leuk zijn
Vandaag na een paar weken eindelijk weer voorzichtig gesport...ik ben meteen veel gelukkiger
Ja lekker boeien tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar als alles helemaal goed gaat, dan hoor ik hier niet hè
Rot op danquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ben je weer single dan? nee tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
[..]Ja spellingsfoudt. Voor t eerst eens deelnemen aan een slowchat die eigenlijk veel te snel voor mij gaat. Nu krijg ik vast jouw shirt niet meer opgestuurd:(.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn toetsenbord doet het ook niet meer goed omdat ik onlangs met de stofzuiger tussen de toetsen heb willen schoonmaken en daarbij 3 toetsen heb opgezogen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Ja spellingsfoudt. Voor t eerst eens deelnemen aan een slowchat die eigenlijk veel te snel voor mij gaat. Nu krijg ik vast jouw shirt niet meer opgestuurd:(.
Mijn toetsenbord doet het ook niet meer goed omdat ik onlangs met de stofzuiger tussen de toetsen heb willen schoonmaken en daarbij 3 toetsen heb opgezogen.
Wel nee, als je het om de dag doet, is het met een paar weken op peil.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies.
Enige sport waarvoor ik goede materialen al heb en geen contributie hoef te betalen is hardlopen. En dat is zo demotiverend, als je eerst acht weken bezig bent om je conditie een beetje op peil te krijgen zodat je enige tijd achter elkaar kunt hardlopen (± 30 min).
Ken jij mijn lichaam?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel nee, als je het om de dag doet, is het met een paar weken op peil.
Nee!!! Woon nog steeds samen!quote:
Een beetjequote:
denksport?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh, maar van lichaamsbeweging word ook ik heel gelukkig hoorVoetballen met Peuter, het klimrek op en af, dansen, wandelen. Maar een echte sport beoefenen zal ik niet snel doen.
Dat je het risico loopt om je spieren de vernieling in te lopen, moet je niet te zwaar aan tillen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:56 schreef PeuRac het volgende:
Wel nee, als je het om de dag doet, is het met een paar weken op peil.
Wat?quote:
Okee gelukkig.quote:
kudt...schaakmatquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef L-E het volgende:
[..]
Denken? Ik heb tieten, ik hoef toch niet na te denken?
En ook dit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je het risico loopt om je spieren de vernieling in te lopen, moet je niet te zwaar aan tillen.
Jawel, anders bedenk je niet dat je je shirt uit moet doen om ze zichtbaar te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef L-E het volgende:
Denken? Ik heb tieten, ik hoef toch niet na te denken?
Dit is dan weer wel een optie met het mooie weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef rozecroc het volgende:
7x per week een uurtje wandelen en je valt af als een tierelier.
klopt, dat is juist het moeilijkste...over dat dooie punt heenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ook dit.
Mijn lichaam komt met hardlopen heel moeilijk op gang. Eerste weken loop ik na een minuut al te hijgen als een oud paard. Als ik door weet te zetten, kan ik uiteindelijk een half uur tot een uur lopen.
Maar dat doorzetten is verdomd moeilijk als je geen progressie ziet in het begin.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef rozecroc het volgende:
7x per week een uurtje wandelen en je valt af als een tierelier.
Ik kan, nu ik dagelijks naar mijn werk fiets, meer hebben op conditie gebied. Maar hardlopen lijkt er compleet los van te staan. Heel gek eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
klopt, dat is juist het moeilijkste...over dat dooie punt heen
Geen sport die je wel leuk vindt? zwemmen, fietsen. Hardlopen is voor veel beginners nogal belastend en werkt al snel demotiverend.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ook dit.
Mijn lichaam komt met hardlopen heel moeilijk op gang. Eerste weken loop ik na een minuut al te hijgen als een oud paard. Als ik door weet te zetten, kan ik uiteindelijk een half uur tot een uur lopen.
Maar dat doorzetten is verdomd moeilijk als je geen progressie ziet in het begin.
Vooral regelmatig!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:59 schreef Yuki het volgende:
Hoewel gezonder en vooral regelmatiger eten ook best een optie zou zijn
Verliefd niet, maar die stemquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
Jeugdsentiment, wat was ik verliefd op Rob Thomas zeg.
Fietsen is veel makkelijkerquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan, nu ik dagelijks naar mijn werk fiets, meer hebben op conditie gebied. Maar hardlopen lijkt er compleet los van te staan. Heel gek eigenlijk.
Zeg je nu dat ik verliefd op Sylvester en/of Patrick was?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
Ik had nog nooit van Matchbox 20 gehoord, totdat Rob THomas dat nummer met Santana maaktequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
Zwemmen vind ik leuk, maar de drempel om naar het zwembad te gaan is veel te hoog.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Geen sport die je wel leuk vindt? zwemmen, fietsen. Hardlopen is voor veel beginners nogal belastend en werkt al snel demotiverend.
Gewoon een mp3tje opzetten met walvisgeluiden van Ad Visser en voor je het weet is je uurtje voorbij:)quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dit is dan weer wel een optie met het mooie weer
Lieg ik dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik verliefd op Sylvester en/of Patrick was?
Euh. Doe mij maar gewoon muziekquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef rozecroc het volgende:
[..]
Gewoon een mp3tje opzetten met walvisgeluiden van Ad Visser en voor je het weet is je uurtje voorbij:)
Nog steeds een fantastisch dansnummer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van Matchbox 20 gehoord, totdat Rob THomas dat nummer met Santana maakte
op facebook?quote:
Nee..... maar wilde aangeven dat het super goed gaat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nog steeds? Zo lang is dat nog niet, toch?
Ja. Maar goed, jij bent dan ook niet bekent met Radio Stad Den Haag.quote:
Ga je met CL, die wil ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zwemmen vind ik leuk, maar de drempel om naar het zwembad te gaan is veel te hoog.
Een groots gemis.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja. Maar goed, jij bent dan ook niet bekend met Radio Stad Den Haag.
Gelukkigquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee..... maar wilde aangeven dat het super goed gaat.
Tell me the problemquote:
dan wordt het wel eens tijd dat je gaat twitteren...wie wil nou niet weten met wie ze een #lolly gedeeld heeftquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef L-E het volgende:
Mijn nichtje van 10 zei vanmorgen: "Heb jij niet eens Twitter??"
Ze is 10!
Je kent me lang genoeg om te weten dat mijn figuur de drempel isquote:
Je moet als vrouw best wat onzekerheden overwinnen wil je je in het openbaar begeven in zo weinig kleding terwijl de rest van de wereld klaar staat om elk stukje van je lichaam te beoordelen.quote:
In feite wil niemand dat ook weten, maar ja, om dat nu recht in je gezicht te zeggen... da's ook weer zo eng.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:07 schreef ArTiC het volgende:
dan wordt het wel eens tijd dat je gaat twitteren...wie wil nou niet weten met wie ze een #lolly gedeeld heeft
Je had nog zo'n mooie bikini aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je kent me lang genoeg om te weten dat mijn figuur de drempel is
Ze heeft het zelf niet, mag niet van haar ouders (mijn broer en schoonzus dus). Ze heeft meisjes in de klas met iphones en blackberry's. Ik vind dat allemaal zo gek.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dan wordt het wel eens tijd dat je gaat twitteren...wie wil nou niet weten met wie ze een #lolly gedeeld heeft
Laat maar Peu, je snapt het duidelijk nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had nog zo'n mooie bikini aanen anders ga je op het moment dat andere vrouwen er zijn die zichzelf ook niet mooi vinden
Hallo zwembad, hebben jullie een onzekere vrouwen uurtje?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je had nog zo'n mooie bikini aanen anders ga je op het moment dat andere vrouwen er zijn die zichzelf ook niet mooi vinden
Zwangerschapsgym?quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef L-E het volgende:
Matchbox Twenty had ook zo'n fijne versie van Time after time gemaakt, kijken of ik die kan vinden.
dat is het ook...stel dat wij vroeger een mobiel met internet etc gehad hadden...klinkt raarquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze heeft het zelf niet, mag niet van haar ouders (mijn broer en schoonzus dus). Ze heeft meisjes in de klas met iphones en blackberry's. Ik vind dat allemaal zo gek.
jawel, maar heb er ff niet de bui voor, sorry.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laat maar Peu, je snapt het duidelijk niet
Bijvoorbeeldquote:
Je kan het altijd proberenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hallo zwembad, hebben jullie een onzekere vrouwen uurtje?
Muppetinnetje!quote:
Iedereen heeft een chloorallergie, het is puur gifgas.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Ik kom niet in de buurt van zwembaden, chloor allergie![]()
Je zit tegenwoordig 6 dagen per week in Antwerpen?quote:
ik heb er al last van in de lage concentraties die ze in een zwembad gebruikenquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Iedereen heeft een chloorallergie, het is puur gifgas.
Nou, het was nu best erg ja! Maar wel leukquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Je zit tegenwoordig 6 dagen per week in Antwerpen?
Amaai, mijn edit kwam te laat.quote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb er al last van in de lage concentraties die ze in een zwembad gebruiken
Ik niet. Maar ik heb echt een zwak voor de stem van Rob Thomas, volgens mij kan hij een cd lang 'poep' zingen en ik geniet nog.quote:
tofquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, het was nu best erg ja! Maar wel leuk
Jepsquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Amaai, mijn edit kwam te laat.
Blijkbaar veel Automatic_quote:
Belgiëquote:
Echt super fijn dat het ook zo dichtbij is etc. Binnen een half uurtje sta ik in hartje centrum, ideaal!quote:
Ooo genoeg leuke dingenquote:
Hi!quote:
alleen als het heel hard waaitquote:
Genoeg. Tenminste, vroegah wel. Cruises to Pleasure, Cafe d'Anvers, Cherry Moon, La Rocca, etc.quote:
Ik ga dinsdag over de ring van Antwerpen, amaiquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Echt super fijn dat het ook zo dichtbij is etc. Binnen een half uurtje sta ik in hartje centrum, ideaal!
[..]
Ooo genoeg leuke dingenHet is gewoon een erg gezellige, leuke stad
![]()
[..]
Hi!
Het centraal Stationquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Ooo genoeg leuke dingenHet is gewoon een erg gezellige, leuke stad
![]()
[..]
Hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag over de ring van Antwerpen, amai
onderweg naar Knokke
je bent aan het batsen?quote:
Jaaa, leuk! Moet je even zwaaien bij R'daal hequote:Op zaterdag 23 april 2011 00:18 schreef Techno het volgende:
Moet ook maar weer eens naar Antwerp toe.
Daar was ik gisterenquote:
Deed RZ dat echt?quote:
Lief zijn voor mijquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |