Van wijn word ik zo ziek... heb dat nooit goed kunnen drinkenquote:
Zelfs niet als je daarmee tegen je vrienden kan zeggen dat je de hele avond op Britt heb zitten wippen? Dat je vrienden niet weten dat dat een relaxfauteuil is, maakt het juist amusant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
Mja, hooguit voor een lamp ofzo inderdaad. Maar meubels dus echt niet.
Ik welquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Van wijn word ik zo ziek... heb dat nooit goed kunnen drinken
Die fles wijn kan morgen ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef ArTiC het volgende:
Nou Yuki...ik was er bijna met mijn fles wijn maar als je niet wil draai ik maar weer om
Jaaa dat verbaasde mij echt laatste keer.. als ik dat had gedronken had ik echt zo ziek geweest de volgende dagquote:
Ik heb vandaag bier ín de trein (uiteraard) gedronken, maar ook op een stationscafé (in Ommen!) met uitzicht op de treinen.quote:
1 maar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die fles wijn kan morgen ook
Je kwam toch ook een knuffel brengen
Eén die minstens 13 uur en 24 minuten duurt.quote:
en wel meer dan een ook. een dronken vrouw is een engel in bed dus er is een doel en het doel heiligt alle middelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mooi zo kunnen we volgende keer allebei een biertje nemen
ja echt hequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa dat verbaasde mij echt laatste keer.. als ik dat had gedronken had ik echt zo ziek geweest de volgende dag
Maar ja, dan zit je in Ommen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bier ín de trein (uiteraard) gedronken, maar ook op een stationscafé (in Ommen!) met uitzicht op de treinen.
En verder zelfs ook nog in Ommen gebanjerd, daar was een onmogelijk mooie serveersnol.
ommen is vlakbij mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bier ín de trein (uiteraard) gedronken, maar ook op een stationscafé (in Ommen!) met uitzicht op de treinen.
En verder zelfs ook nog in Ommen gebanjerd, daar was een onmogelijk mooie serveersnol.
Heet ik stbabs?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef AirwiN het volgende:
Zelfs niet als je daarmee tegen je vrienden kan zeggen dat je de hele avond op Britt heb zitten wippen? Dat je vrienden niet weten dat dat een relaxfauteuil is, maakt het juist amusant.
Jaa maar een dronken kerel weer niet hequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef clevy het volgende:
[..]
en wel meer dan een ook. een dronken vrouw is een engel in bed dus er is een doel en het doel heiligt alle middelen
Dat is in mijn geval echt zoooooo een onzin.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef clevy het volgende:
[..]
en wel meer dan een ook. een dronken vrouw is een engel in bed dus er is een doel en het doel heiligt alle middelen
In bepaalde rollenspellen wellicht.quote:
Best een kek plaatsje met een hoge cafédichtheid per strekkende vierkante kilometer.quote:
De pitbull knuffel, nooit meer loslatenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén die minstens 13 uur en 24 minuten duurt.
Bier.... moijto's, mixjes, breeeeeeeeeeeeeeeeezahsquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef clevy het volgende:
[..]
in bijna alle gevallenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval echt zoooooo een onzin.
nope.. de onzin rolt zo van de tongquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa maar een dronken kerel weer niet he![]()
Gelukkig ben jij ook niet op je bekkie gevallen he
houten hamer kan helpenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Trouwen??quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef clevy het volgende:
[..]
nope.. de onzin rolt zo van de tongik pas me aan aan het publiek
Jij wordt een ongelofelijke slet of jij ligt te snurken en te ruften omdat je alleen nog maar kan slapen van de drank.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
Moet dit?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
je had nog een paar stations verder gemoeten dan was je bij mij in de buurt..quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker, gelukkig hield ik nog wel gepaste afstand.
morgen avond, Utrecht, 23u Winkel van Sinkelquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bier.... moijto's, mixjes, breeeeeeeeeeeeeeeeezahsOja kom maar op
word ik ondeugend van![]()
WT, you got to love himquote:
whahahaha.. alweer? uur geleden vroeg je dat ook al.. en ik blijf bij m'n standpunt.. eerst de zoentest en dan beslissen.quote:
Ik ben, serieus, al bijna zes jaar niet meer dronken geweest, omdat ik vind dat ik er onaantrekkelijk van word. Ik ga dom lachen om alles, vind mezelf erg leuk, ik word luid en aanwezig.. ik word een soort van normale vrouw.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wordt een ongelofelijke slet of jij ligt te snurken en te ruften omdat je alleen nog maar kan slapen van de drank.
yup.. dan ben je goed uitgerust hequote:
Serveersloerie en serveerslet passen ook wel in het alliteratieschema maar die vond ik toch minder lekker bekken (hihi wat een dubbelzinnigheid).quote:
Zoenenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef clevy het volgende:
[..]
whahahaha.. alweer? uur geleden vroeg je dat ook al.. en ik blijf bij m'n standpunt.. eerst de zoentest en dan beslissen.
Herkenbaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ben, serieus, al bijna zes jaar niet meer dronken geweest, omdat ik vind dat ik er onaantrekkelijk van word. Ik ga dom lachen om alles, vind mezelf erg leuk, ik word luid en aanwezig.. ik word een soort van normale vrouw.
Zelfde puntquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Serveersloerie en serveerslet passen ook wel in het alliteratieschema maar die vond ik toch minder lekker bekken (hihi wat een dubbelzinnigheid).
Mmmm... als je bedenkt dat drank vooral reeds aanwezige eigenschappen uitvergroot....quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
Ik ben, serieus, al bijna zes jaar niet meer dronken geweest, omdat ik vind dat ik er onaantrekkelijk van word. Ik ga dom lachen om alles, vind mezelf erg leuk, ik word luid en aanwezig.. ik word een soort van normale vrouw.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Vandaag hap ik niet lieve Air.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mmmm... als je bedenkt dat drank vooral reeds aanwezige eigenschappen uitvergroot....
Bijna leuk om eens uit te proberenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef L-E het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met jou als je teveel drinkt?quote:
Dat is echt een geweldig nummerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef Techno het volgende:
Vroegah, toen R&B nog wel enigzins te pruimen was...
Lekker samen op schudden knetterquote:
Ik ken je voldoende om te weten dat je mijn post had genegeerd als je je echt niet aangesproken voelt.quote:
Serveerster is genoeg hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja maar wat wil je dan? Barbitch?
Dat zie je dan verkeerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken je voldoende om te weten dat je mijn post had genegeerd als je je echt niet aangesproken voelt.
geen idee, zover kom ik niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met jou als je teveel drinkt?
Joe drinkt nooit te veel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En wat gebeurt er met jou als je teveel drinkt?
Nee, dat zie jij verkeerd.quote:
Dan is 't al snel teveel, niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef Yuki het volgende:
Joe drinkt nooit te veel.
Hij drinkt namelijk bijna nooit
is wel erg statisch..quote:
Hmm, nee. Nu werd je oog ernaartoe gezogen en dat is toch positief. Daarbij geeft de "serveerster" geen enige hint over het uiterlijk van de dame in kwestie.quote:
Klaas Vaak is je gevolgd?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:22 schreef L-E het volgende:
Kan best aan mijn lenzen liggen. Kreeg wat zand in mijn ogen vandaag.
Ik erger me eraan. Dat lijkt me niet positief.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, nee. Nu werd je oog ernaartoe gezogen en dat is toch positief. Daarbij geeft de "serveerster" geen enige hint over het uiterlijk van de dame in kwestie.
ik merk de invloed van een half glas wijn meestal al ja, maar teveel is me nog nooit gelukt. Ik krijg een fysieke weerzin van alcohol zodra ik in de buurt van m'n grens kom, alles wat dan naar alcohol neigt stinkt dan en smaakt me niet meer.quote:
Helaas, morgenavond weet ik nog niet waar ik ben... maar ik denk dat er geen alcohol is (want we moeten ook op een kind passen)quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
morgen avond, Utrecht, 23u Winkel van Sinkel
barbimbo? prethaak-prostituee? mix-muts?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hmm, nee. Nu werd je oog ernaartoe gezogen en dat is toch positief. Daarbij geeft de "serveerster" geen enige hint over het uiterlijk van de dame in kwestie.
oehh die is ookquote:
Nah, daar sla je de plank wel wat mis betreffende de juffouw in kwestie. Maar dat kun jij niet weten. Taptrol, alhoewel dat niet was wat jij zei en wat ook weer niet toepasbaar is hier is ook een mooie vondst.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef clevy het volgende:
[..]
barbimbo? prethaak-prostituee? mix-muts?
Mix muts... hehehequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef clevy het volgende:
[..]
barbimbo? prethaak-prostituee? mix-muts?
ja het valt niet mee om die alliteraties op te lepelen.quote:
damn...had ik dit maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik merk de invloed van een half glas wijn meestal al ja, maar teveel is me nog nooit gelukt. Ik krijg een fysieke weerzin van alcohol zodra ik in de buurt van m'n grens kom, alles wat dan naar alcohol neigt stinkt dan en smaakt me niet meer.
Goedenavond Qquote:
ik heb er wat op gevloekt in het verleden, maar het heeft ook zo z'n voordelen inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
damn...had ik dit maar![]()
dat had me een hoop schaamte kunnen voorkomen
ach...ik heb iig wel goed kunnen zien hoe toiletpotten ontworpen zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:30 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb er wat op gevloekt in het verleden, maar het heeft ook zo z'n voordelen inderdaad
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...ik heb iig wel goed kunnen zien hoe toiletpotten ontworpen zijn.
Oefquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ach...ik heb iig wel goed kunnen zien hoe toiletpotten ontworpen zijn.
Zoals het hoort!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
We hebben het over alcohol, guess who walks in
Q.
Die vind ik dan weer niet zoquote:
16 jaar, vakantie op een camping bij renesse...romantisch samen met je vriendin naast elkaar staan kotsen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oef
Zo ver ben ik gelukkig nog nooit gekomen. Hoewel het 1 keer bijzonder weinig scheelde
Zonde man. Het leukst is nog als je dan allemaal dingen eet zonder vocht erbij in te nemen (afgaande dat je ook uitgedroogd bent van binnen) waardoor het letterlijk brokken wordt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oef
Zo ver ben ik gelukkig nog nooit gekomen. Hoewel het 1 keer bijzonder weinig scheelde
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef ArTiC het volgende:
[..]
16 jaar, vakantie op een camping bij renesse...romantisch samen met je vriendin naast elkaar staan kotsen.
Als dat geen romantiek is
Bij MissB?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oef
Gatverrrrrdamme! /ekdomquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde man. Het leukst is nog als je dan allemaal dingen eet zonder vocht erbij in te nemen (afgaande dat je ook uitgedroogd bent van binnen) waardoor het letterlijk brokken wordt.Dan wordt het niet doorgespoelt maar moet je echt andersom eten.
Ja, toen ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij MissB?
Ik heb t wel een aantal keer meegemaakt, shit happens
ieuwwquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonde man. Het leukst is nog als je dan allemaal dingen eet zonder vocht erbij in te nemen (afgaande dat je ook uitgedroogd bent van binnen) waardoor het letterlijk brokken wordt.Dan wordt het niet doorgespoelt maar moet je echt andersom eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |