Van wijn word ik zo ziek... heb dat nooit goed kunnen drinkenquote:
Zelfs niet als je daarmee tegen je vrienden kan zeggen dat je de hele avond op Britt heb zitten wippen? Dat je vrienden niet weten dat dat een relaxfauteuil is, maakt het juist amusant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
Mja, hooguit voor een lamp ofzo inderdaad. Maar meubels dus echt niet.
Ik welquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Van wijn word ik zo ziek... heb dat nooit goed kunnen drinken
Die fles wijn kan morgen ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef ArTiC het volgende:
Nou Yuki...ik was er bijna met mijn fles wijn maar als je niet wil draai ik maar weer om
Jaaa dat verbaasde mij echt laatste keer.. als ik dat had gedronken had ik echt zo ziek geweest de volgende dagquote:
Ik heb vandaag bier ín de trein (uiteraard) gedronken, maar ook op een stationscafé (in Ommen!) met uitzicht op de treinen.quote:
1 maar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die fles wijn kan morgen ook
Je kwam toch ook een knuffel brengen
Eén die minstens 13 uur en 24 minuten duurt.quote:
en wel meer dan een ook. een dronken vrouw is een engel in bed dus er is een doel en het doel heiligt alle middelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Mooi zo kunnen we volgende keer allebei een biertje nemen
ja echt hequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaa dat verbaasde mij echt laatste keer.. als ik dat had gedronken had ik echt zo ziek geweest de volgende dag
Maar ja, dan zit je in Ommen...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bier ín de trein (uiteraard) gedronken, maar ook op een stationscafé (in Ommen!) met uitzicht op de treinen.
En verder zelfs ook nog in Ommen gebanjerd, daar was een onmogelijk mooie serveersnol.
ommen is vlakbij mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bier ín de trein (uiteraard) gedronken, maar ook op een stationscafé (in Ommen!) met uitzicht op de treinen.
En verder zelfs ook nog in Ommen gebanjerd, daar was een onmogelijk mooie serveersnol.
Heet ik stbabs?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:11 schreef AirwiN het volgende:
Zelfs niet als je daarmee tegen je vrienden kan zeggen dat je de hele avond op Britt heb zitten wippen? Dat je vrienden niet weten dat dat een relaxfauteuil is, maakt het juist amusant.
Jaa maar een dronken kerel weer niet hequote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef clevy het volgende:
[..]
en wel meer dan een ook. een dronken vrouw is een engel in bed dus er is een doel en het doel heiligt alle middelen
Dat is in mijn geval echt zoooooo een onzin.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef clevy het volgende:
[..]
en wel meer dan een ook. een dronken vrouw is een engel in bed dus er is een doel en het doel heiligt alle middelen
In bepaalde rollenspellen wellicht.quote:
Best een kek plaatsje met een hoge cafédichtheid per strekkende vierkante kilometer.quote:
De pitbull knuffel, nooit meer loslatenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eén die minstens 13 uur en 24 minuten duurt.
Bier.... moijto's, mixjes, breeeeeeeeeeeeeeeeezahsquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef clevy het volgende:
[..]
in bijna alle gevallenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is in mijn geval echt zoooooo een onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |