Eng he? Hij mag nooit meer uit en die goof is iets van 26.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef meneertje1972 het volgende:
Als Monique uit eigen wil weggaat is dat dus zwak, heel zwak en eigenlijk moet MAIK haar dan gewoon dumpen. Wie wil er zo'n huilpeuter? Ik hoorde dat Monique ook boos was en verdrietig dat Maik uit is geweest (dat zei hij in z'n lieve video voor haar)
WTF?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Omdat je haar zo mist...
[ afbeelding ]
ik zie het toch weer als een vorm van aandachttrekkerij..quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
Als Mo gaat vrijwillig dan naait ze Laura.
Had ze eerder moeten bedenken die jankerd.
Ze heb er ook met gerard en karim over gehad dat ze genomineerd wil wordenquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Promises, promises.
Hoewel... ze weet dat ze genomineerd staat deze week, daar heeft ze het met Flip over gehad.
Ik denk dat ze de vernedering niet aandurft om weggestemd te worden met een overweldigend verlies.
die koosj ich nog neet!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:31 schreef waterkant het volgende:
[..]
kom mit noar boeteeee kinnen we soamen noar binne kieken!
ich hou dien kop tot aan die ribbekas! kinse tralies kieke
quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:34 schreef snetje het volgende:
goed idee van Jo! Mo weg en dan een oud bewoner terug .... ik zeg gooi Maik er dan maar weer in!!!
denk niet dat Maik dan terugwiltquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:34 schreef snetje het volgende:
goed idee van Jo! Mo weg en dan een oud bewoner terug .... ik zeg gooi Maik er dan maar weer in!!!
Volgens mij zou die enge Cynthia meer heibel brengenquote:
Krijg meer het idee dat ze bang is voor hoe NEDERLAND over haar denkt, en dat ze er keihard wordt uit gestemdquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:34 schreef Day het volgende:
Plus het feit dat ze nu definitief weet dat ze toch niet gaat winnen. Dus ze gaat, kan ze d'r mannetje in de gaten gaan houden.
toch niet teveel ouders die meelezen hequote:
lol, ze kunnen echt niet iemand dwingen terug te keren hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Contract he... dan heb je niks te willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |