Die kitten is misschien nog wel wat anders ja. Maar als jij die kitten nooit laat zien hoe hoog het is kan je, zolang je katten hebt, nooit je raam open zetten....quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:29 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ook als speelse kitten, die denkt dat alles om te spelen is?
en ik heb ook wel eens andere dingen gelezen.. maar wat je zegt, ieder moet dat voor zich weten..
ze kunnen vanaf het balkon zien hoe hoog het isquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Die kitten is misschien nog wel wat anders ja. Maar als jij die kitten nooit laat zien hoe hoog het is kan je, zolang je katten hebt, nooit je raam open zetten....
idd.. ik had een 2 - 8 en de wedstrijd tussen possie en je vrouwtje was ook doelpuntrijk..quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:54 schreef Flappekz het volgende:
De jeugduitslagen worden steeds gekker. 5-7
Jammer dat hij al bijna 16 is, maar potentie redelijk in scoren, nu al zwak in passen en technisch is leuk natuurlijkquote:Ik heb iemand ontdekt die wel eens een écht talentje zou kunnen zijn. Hij is 15 jaar 107 dagen en heet Sido Vollaers.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Passen. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Scoren worden voordat hij bij het eerste komt.
Het is lastig deze speler te evalueren zonder te vermelden dat hij technisch is, hij lijkt een aangeboren balgevoel te hebben.
Geven we hem een contract, baas?
dat is toch best wel een leuk spelertje?quote:Op zondag 24 april 2011 09:39 schreef BrandX het volgende:
[..]
Jammer dat hij al bijna 16 is, maar potentie redelijk in scoren, nu al zwak in passen en technisch is leuk natuurlijk
quote:Op zondag 24 april 2011 09:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is toch best wel een leuk spelertje?
ik had net als vorige week, niks dat de moeite waard was..
Oh dan is t helemaal geen punt.quote:Op zondag 24 april 2011 00:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ze kunnen vanaf het balkon zien hoe hoog het is
wat vind je net 15? het jongst dat ik heb gehad was ongeveer 15jr en 70dg..quote:Op zondag 24 april 2011 09:51 schreef BrandX het volgende:
[..]is het ook, vorige week ik had ik ook bagger, dus ben hier blij mee. Enige jammere is dat hij weer eens al nagenoeg 16 is ipv eens een keertje net 15
heb je er een talent bovenuit steken? dan zou ik me daar op toeleggen en alles wat je mee kunt trainen is mooi meegenomen..quote:En ik zit nu heel erg in dubio wat ik nou moet trainen. Ik heb een aantal jonge spelertjes die (vergeleken met de rest dus) hoog scoren en/of verdedigen met geen onverdienstelijke passen stats (1 zelfs zowel scoren en verdedigen al redelijk). Iemand tips?
Staat op woedend maar ook dit is een cruciale wedstrijdquote:Op zondag 24 april 2011 10:56 schreef DRidder het volgende:
Iemand ervaring met twee keer achterelkaar motsen?
Geen ervaring mee, maar je vergooit de rest van het seizoen zo'n beetjequote:Op zondag 24 april 2011 10:56 schreef DRidder het volgende:
Iemand ervaring met twee keer achterelkaar motsen?
ipv motsen op pressie spelen en een gelijkspel er uit halen?quote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef DRidder het volgende:
[..]
Staat op woedend maar ook dit is een cruciale wedstrijd
precies, als je zo vaak moet motsen kun je je er maar beter bij neerleggen dat het een trainingsseizoen wordt...quote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, maar je vergooit de rest van het seizoen zo'n beetje
of dit idd. Als je nu al in het seizoen twee keer moet motsen kan je het maar beter laten voor wat het is.quote:Op zondag 24 april 2011 11:45 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies, als je zo vaak moet motsen kun je je er maar beter bij neerleggen dat het een trainingsseizoen wordt...
once, you have had chocolate, you dont want anything elsequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja als Negert is dat dan al snel.
Been there done that iddquote:Op zondag 24 april 2011 12:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
once, you have had chocolate, you dont want anything else
I rest my casequote:
Ehhhh ja ech wel... Ik moet geen chocolade vrouw. Daar kan je niets mee man. Smelt in bed ook nog eens enzo.....quote:Op zondag 24 april 2011 12:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
once, you have had chocolate, you dont want anything else
ik ook, maar ik hoop stiekem op meer, daarom laat ik denk ik mn mid met pleister spelen...quote:Op zondag 24 april 2011 12:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
succes
[..]
ik ben blij met een gelijkspel
Netjes!quote:Op zondag 24 april 2011 13:31 schreef Kefmania het volgende:
Morgen mag ik deze eindelijk promoveren. Dan komen al mijn trainies uit de eigen jeugd! yay
Marcello Zilkens
17 jaar en 38 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend
Passen: goed (max. goed)
Scoren: goed (max. goed)
Spelhervatting: onbekend
Nu al mijn trainee plekken vergeven zijn ga ik over op verdedigen in de jeugd. Dit is mijn hoop. *hoopt op uitstekend positiespel*quote:
Nicequote:Op zondag 24 april 2011 13:31 schreef Kefmania het volgende:
Morgen mag ik deze eindelijk promoveren. Dan komen al mijn trainies uit de eigen jeugd! yay
Marcello Zilkens
17 jaar en 38 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: onbekend
Positiespel: onbekend (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend
Passen: goed (max. goed)
Scoren: goed (max. goed)
Agreedquote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef Outpost76 het volgende:
Biertje peukie, deuren en ramen open, net een paar stukken pizza op en nu Ajax zien winnen tegen Excelsior.
Life can be good.
Een normale zondag misschien wel maar het is ook nog eens 1e paasdag vandaag dus denk t nu niet.quote:Op zondag 24 april 2011 14:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Agreed
Zijn avondwinkels trouwens op zondag open?
Godver.quote:Op zondag 24 april 2011 14:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Een normale zondag misschien wel maar het is ook nog eens 1e paasdag vandaag dus denk t nu niet.
Mja de tnt bezorgd wel op zondag en op 1e paasdag.quote:Op zondag 24 april 2011 14:47 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Godver.
Kan je wat peuken opsturen dan, voor een feestje vanavond?
Tsja, de snelweg op zonder auto wordt moeilijkquote:Op zondag 24 april 2011 14:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja de tnt bezorgd wel op zondag en op 1e paasdag.Laat staan dat ze hier de brievenbus legen en meteen de zelfde dag bezorgen.
![]()
![]()
Geen benzine pompen in de buurt? Anders ff de snelweg op. Daar zijn ze zeker wel open.
Ow ff lenen van je ouders dan oid. Met de fiets kan ook wel maar denk niet dat je het haalt.quote:Op zondag 24 april 2011 14:54 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Tsja, de snelweg op zonder auto wordt moeilijk
En andere benzinepompen liggen niet echt op de route.. Maar goed, andere keuzes zijn er niet
en PSV zien verliezen van Feyenoordquote:Op zondag 24 april 2011 14:31 schreef Outpost76 het volgende:
Biertje peukie, deuren en ramen open, net een paar stukken pizza op en nu Ajax zien winnen tegen Excelsior.
Life can be good.
quote:Op zondag 24 april 2011 15:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]Ik zou dat maar snel in een spoiler zetten voordat je onthoofd wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou mn dag helemaal goed maken!quote:
ach dat had ik ook voor de wedstrijd kunnen postenquote:Op zondag 24 april 2011 15:24 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik zou dat maar snel in een spoiler zetten voordat je onthoofd wordt.
Mja dat t zo zou lopen als nu, had je ook niet kunnen denken voor de wedstrijd of wel?quote:Op zondag 24 april 2011 16:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach dat had ik ook voor de wedstrijd kunnen posten
quote:Op zondag 24 april 2011 16:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dat t zo zou lopen als nu, had je ook niet kunnen denken voor de wedstrijd of wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
quote:Op zondag 24 april 2011 16:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]Ik mag hopen dat hij nog wat jaartjes blijft zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Siem de Jong!![]()
![]()
![]()
dan ben je idd verzekerd van 1 concurrent minder..quote:Op zondag 24 april 2011 16:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat hij nog wat jaartjes blijft zitten.
Siem de Jong!![]()
![]()
quote:Op zondag 24 april 2011 16:56 schreef NelisZ het volgende:
Vak 410 dat juicht voor goals van Feijenoord![]()
Verder natuurlijk Ajax![]()
En een beetje Feijenoord![]()
Doen of niet doen? Hij is gescout als middenvelder.quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Terzake. De kandidaat van deze week is 16 jaar en heet Jurgen Hulsker.
Deze speler is matig in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens matig kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
zou nog wel eens een hele toffe alrouder kunnen zijn!quote:Op zondag 24 april 2011 17:08 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Doen of niet doen? Hij is gescout als middenvelder.
Doen?quote:Ja? Oh, hallo IJsbrand!
Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Misja Bergervoet heet en 16 jaar oud is.
Zonder verdere training denk ik dat hij zwak zal blijven in Scoren. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen goed in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
quote:Op zondag 24 april 2011 17:17 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik heb die eerste niet gedaan trouwens, omdat hij 16 was. Nu heb ik prut
quote:16 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 03-05-2011
En dit is dus mijn (enige) juweeltje:quote:Frans Clements (CV)
16 jaar en 100 dagen [Onvoorspelbaar]
Keepen: 3/8-1/3 onbekend (max. slecht)
Verdedigen: 6/8 redelijk (max. redelijk)
Positiespel: 5/85/5 matig (max. matig)
Vleugelspel: 6/84/6 zwak (max. redelijk)
Passen: onbekend
Scoren: onbekend
quote:Ernesto Cordang
15 jaar en 92 dagen
Keepen: 2/8-1/2 onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: 4/8-1/4 onbekend (max. zwak)
Positiespel: 6/8-1/6 onbekend (max. redelijk)
Vleugelspel: 6/? redelijk (max. onbekend)
Passen: 4/8-1/4 onbekend (max. zwak)
Scoren: 5/8-1/5 onbekend (max. matig)
Met zijn aanval en jou verdediging zou je niet bang hoeven zijn voor zijn counter. Eerder voor een se maar die hou je niet tegen.quote:Op zondag 24 april 2011 17:43 schreef DeHovenier het volgende:
Zoveel sterker is mijn mid niet. Dus ik zou voor een goed mid moeten gaan? Hoe?
TS is content en het zelfvertrouwen is sterk btw.
Ik denk eerder dat ik mijn mid nog af moet zwakken, bv door PIC te spelen.
en wat voor midratings haalt hij uit en haal jij thuis?quote:Op zondag 24 april 2011 17:39 schreef DeHovenier het volgende:
Vanavond tegen de nummer 1, maar volgens de fans ben ik in het voordeel.
Ik speel thuis, en hij countert, net als ik. Hoe kan ik hem het beste aanpakken?
Hij haalde deze stats vorige week:
[ afbeelding ]
En ik deze:
[ afbeelding ]
Reageert eens op je dm.quote:Op zondag 24 april 2011 18:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en wat voor midratings haalt hij uit en haal jij thuis?
In welke opstellingen heb je ervaring?quote:Op zondag 24 april 2011 19:04 schreef BrandX het volgende:
ok ik heb hulp nodig
Ik moet vanavond tegen een van de grote kanshebbers voor de titel. Ik wil alleen maar proberen om mezelf te handhaven. Volgende week moet ik tegen de gedoodverfde nr 1.
Ik heb vervolgens dit probleem: mijn topspits heeft rood, mijn andere spits heeft matig vorm. Mijn twee beste middenvelders hebben een pleister.
Er van uit gaande dat ik gewoon mijn 4-4-2 speel heb ik volgens mij dus een paar opties:
- PIC-en voor de vorm, mijn pleisters nog een week sparen, en volgende week ook PIC maar met de (dan niet meer) pleisers in de opstelling.
- net zoals vorige week counteren, wat erg goed uitpakte, op 4-4-2 spelen met mijn pleisters en hopen op een puntje
- een andere tactiek, bijv. pressie en hopen op een puntje
let wel, 4-4-2 spelen is lastig daar ik geen reserve spits heb (ja een, maar die heeft waardeloos vorm)
Ideeen?
5-5-0 slechtquote:Op zondag 24 april 2011 19:10 schreef IPeePie het volgende:
[..]
In welke opstellingen heb je ervaring?
quote:Op zondag 24 april 2011 19:13 schreef Flappekz het volgende:
Straks voor het eerst een wedstrijd niet live volgen. Latersssssss
Kan je niet beter 5-3-2 spelen met counter? Met 5-4-1 hou je zo weinig aanval over......quote:Op zondag 24 april 2011 19:17 schreef BrandX het volgende:
mijn tegenstander heeft een groot blok op het middenveld.
Zijn 3-5-2 is met zijn vleugelspelers naar het midden, en zijn centrale verdediger aanvallend.
Ik heb nu een 5-4-1 opstelling, counter. Mijn buitenspelers (zowel verdedigers als middenvelders) aanvallend gezet.
Ik gok er op dat zijn verdediging nog wat verzwakt is. MIjn middenveld en verdedigers zijn in erg goede vorm op 2 na, dus wie weet heb ik een mazzeltje
dat is nou net het probleem, ik heb maar 1 spitsquote:Op zondag 24 april 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]geen humor dus vanavond....
[..]
Kan je niet beter 5-3-2 spelen met counter? Met 5-4-1 hou je zo weinig aanval over......
Behalve die spelhervatter, is het random dat die middenvelders zo veel scoren. Die zouden ook niet scoren zonder een goede aanval. Dus ik zou er niet van uit gaan dat die er wel een paar in leggen.quote:Op zondag 24 april 2011 19:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is nou net het probleem, ik heb maar 1 spits
daarom ook mijn buitenspelers aanvallend. drie van mijn 4 middenvelders scoren regelmatig. Een van hen dmv spelhervattingen (vorige week maar liefst 3).
Oh ik dacht dat je er 2 had en geen reserve.quote:Op zondag 24 april 2011 19:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is nou net het probleem, ik heb maar 1 spits
daarom ook mijn buitenspelers aanvallend. drie van mijn 4 middenvelders scoren regelmatig. Een van hen dmv spelhervattingen (vorige week maar liefst 3).
Ook dit is een rede om voor een andere opstelling te kiezen....quote:Op zondag 24 april 2011 19:24 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Behalve die spelhervatter, is het random dat die middenvelders zo veel scoren. Die zouden ook niet scoren zonder een goede aanval. Dus ik zou er niet van uit gaan dat die er wel een paar in leggen.
misschien moet ik dat maar doen, nog een spits kopen. Ik heb een miljoen wat genoeg moet zijn, maar ik had graag wat doorgespaard. Maar goed, als ik een niet al te oude koop kan ik hem altijd weer met licht verlies verkopen.quote:Op zondag 24 april 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er 2 had en geen reserve.Geen geld om nu nog een spits op de kop te tikken zeker?
Mja zo is t een optie ja. Ik ben all1 geen fan van counteren met 5-4-1....
Voor een miljoen koop je geen topper maar je hebt dan wel meer opties voor vanavond.quote:Op zondag 24 april 2011 19:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
misschien moet ik dat maar doen, nog een spits kopen. Ik heb een miljoen wat genoeg moet zijn, maar ik had graag wat doorgespaard. Maar goed, als ik een niet al te oude koop kan ik hem altijd weer met licht verlies verkopen.
Ik ga ff de tl afstruinen
klopt.quote:Op zondag 24 april 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor een miljoen koop je geen topper maar je hebt dan wel meer opties voor vanavond.
1 2 3 4 5 6 7 | Keepen: rampzalig Verdedigen: waardeloos Positiespel: zwak Vleugelspel: slecht Passen: matig Scoren: briljant Spelhervatting: zwak |
Yeeyquote:Je team heeft 26 000 ¤ gekregen, omdat Stijn Bukkems (310306961), die zijn carrière begon bij jouw team, onlangs is verkocht voor 1 300 000 ¤.
Of je schrijft dat miljoen af en je houd m als reserve.quote:Op zondag 24 april 2011 19:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt.
MIjn huidige uitmuntend is 24jr, die heb ik voor nog geen miljoen gekocht, maar op de tl gaan ze nu voor bijna 2 mlj weg
dus ik heb er nu eentje van 31 jaar:
[ code verwijderd ]
Na deze wedstrijd gaat hij de tl wsch weer op, of hij moet het mega goed doen
hij is al 31 jaar. vind dat wat oud.quote:Op zondag 24 april 2011 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of je schrijft dat miljoen af en je houd m als reserve.
Eg wel!quote:
Begrijpenlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij is al 31 jaar. vind dat wat oud.
dan heb ik liever een jongere wat mindere als reserve
quote:Dynamo-speler Anthony van Groningen schudde de verdedigers van zich af en scoorde vanaf de rechterflank. De bezoekers namen hiermee een voorsprong van 0-1.
Ik sta voorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:12 schreef NelisZ het volgende:
[..]
De opstellingen staan, deze week krijgt de beker voorrang en hopen we op een gelijkspelletje in de competitie
quote:De fans van Heining hielden hun adem in toen Jobias Alting Bles op de linkerflank aan een lange solo begon. Hij ontweek alle tackles, omspeelde de keeper en zette zo zijn team op een 1-0 voorsprong.
Ik ken Mart Smeets maar wist niet dat dat 1 van "zijn" uitspraken is.... Weet sowieso niet wat Mart zn standaard uitspraken zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 20:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je kent Mart Smeets niet... of eigenlijk zijn uitspraken?
quote:In de 16e minuut ging een vrije schop van Bennie van Groningen dwars door de slecht opgestelde muur, onhoudbaar voor de keeper, waardoor de voorsprong van Dynamo uitgebreid werd tot 0-2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |