Ook dit is een rede om voor een andere opstelling te kiezen....quote:Op zondag 24 april 2011 19:24 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Behalve die spelhervatter, is het random dat die middenvelders zo veel scoren. Die zouden ook niet scoren zonder een goede aanval. Dus ik zou er niet van uit gaan dat die er wel een paar in leggen.
misschien moet ik dat maar doen, nog een spits kopen. Ik heb een miljoen wat genoeg moet zijn, maar ik had graag wat doorgespaard. Maar goed, als ik een niet al te oude koop kan ik hem altijd weer met licht verlies verkopen.quote:Op zondag 24 april 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er 2 had en geen reserve.Geen geld om nu nog een spits op de kop te tikken zeker?
Mja zo is t een optie ja. Ik ben all1 geen fan van counteren met 5-4-1....
Voor een miljoen koop je geen topper maar je hebt dan wel meer opties voor vanavond.quote:Op zondag 24 april 2011 19:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
misschien moet ik dat maar doen, nog een spits kopen. Ik heb een miljoen wat genoeg moet zijn, maar ik had graag wat doorgespaard. Maar goed, als ik een niet al te oude koop kan ik hem altijd weer met licht verlies verkopen.
Ik ga ff de tl afstruinen
klopt.quote:Op zondag 24 april 2011 19:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Voor een miljoen koop je geen topper maar je hebt dan wel meer opties voor vanavond.
| 1 2 3 4 5 6 7 | Keepen: rampzalig Verdedigen: waardeloos Positiespel: zwak Vleugelspel: slecht Passen: matig Scoren: briljant Spelhervatting: zwak |
Yeeyquote:Je team heeft 26 000 ¤ gekregen, omdat Stijn Bukkems (310306961), die zijn carrière begon bij jouw team, onlangs is verkocht voor 1 300 000 ¤.
Of je schrijft dat miljoen af en je houd m als reserve.quote:Op zondag 24 april 2011 19:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
klopt.
MIjn huidige uitmuntend is 24jr, die heb ik voor nog geen miljoen gekocht, maar op de tl gaan ze nu voor bijna 2 mlj weg
dus ik heb er nu eentje van 31 jaar:
[ code verwijderd ]
Na deze wedstrijd gaat hij de tl wsch weer op, of hij moet het mega goed doen
hij is al 31 jaar. vind dat wat oud.quote:Op zondag 24 april 2011 20:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Of je schrijft dat miljoen af en je houd m als reserve.
Eg wel!quote:
Begrijpenlijk.quote:Op zondag 24 april 2011 20:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij is al 31 jaar. vind dat wat oud.
dan heb ik liever een jongere wat mindere als reserve
quote:Dynamo-speler Anthony van Groningen schudde de verdedigers van zich af en scoorde vanaf de rechterflank. De bezoekers namen hiermee een voorsprong van 0-1.
Ik sta voorquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:12 schreef NelisZ het volgende:
[..]
De opstellingen staan, deze week krijgt de beker voorrang en hopen we op een gelijkspelletje in de competitie
quote:De fans van Heining hielden hun adem in toen Jobias Alting Bles op de linkerflank aan een lange solo begon. Hij ontweek alle tackles, omspeelde de keeper en zette zo zijn team op een 1-0 voorsprong.
Ik ken Mart Smeets maar wist niet dat dat 1 van "zijn" uitspraken is.... Weet sowieso niet wat Mart zn standaard uitspraken zijn.quote:Op zondag 24 april 2011 20:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je kent Mart Smeets niet... of eigenlijk zijn uitspraken?
quote:In de 16e minuut ging een vrije schop van Bennie van Groningen dwars door de slecht opgestelde muur, onhoudbaar voor de keeper, waardoor de voorsprong van Dynamo uitgebreid werd tot 0-2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |