quote:
Ach, ik heb FOK!meets zat meegemaakt inmiddels, ben wel wat gewendquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gezellig
[..]
je zit wel tussen de nerds he?
dan is klussen ook wel leukquote:
mja ik durf eigenlijk ook niet verder te komen dan mn balkon en de supermarkt om de hoekquote:Ach, ik heb FOK!meets zat meegemaakt inmiddels, ben wel wat gewend
En doorgaans vinden nerds zichzelf meer nerdy dan dat ze irl zijn. Ik bedoel maar zo: jullie zijn onnerdy genoeg om buiten te komen
*buiten
*eng
*
Dat lijkt me in jouw geval ook wel het verstandigst jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 13:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dan is klussen ook wel leuk
[..]
mja ik durf eigenlijk ook niet verder te komen dan mn balkon en de supermarkt om de hoek
Mietje!quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:22 schreef BrandX het volgende:
Ik ben gestopt met klussenmij veel te warm
Weird Al isquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mietje!
Nu we het toch over nerds hebben:
Orgineel:
i know..quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:56 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat lijkt me in jouw geval ook wel het verstandigst ja
mja idd erg warm..quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:22 schreef BrandX het volgende:
Ik ben gestopt met klussenmij veel te warm
ramen en deuren tegen elkaar open zettenquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja idd erg warm..
hier straks nog het huis vol visite, zal lekker warm worden
quote:
quote:[..]
Op veel fronten: check!![]()
[..]
quote:100% check!
[..]
een vrouw die een man schattig vind, is vrouwelijkquote:Tja, vrouwelijk, vrouwelijk.... Ik ben verre van een dametje, maar dat mogen jullie verder op de meet een uitspraak over doen, of ik vrouwelijk genoeg ben!
[..]
quote:Doe dat
spreek voor jezelfquote:Op zaterdag 23 april 2011 08:26 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gezellig
[..]
je zit wel tussen de nerds he?
Its al about the pentiumsquote:Op zaterdag 23 april 2011 14:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mietje!
Nu we het toch over nerds hebben:
Orgineel:
gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:06 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mja idd erg warm..
hier straks nog het huis vol visite, zal lekker warm worden
ik ben heeeeel druk bezigquote:
Daarom doe ik dat dan ook nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:39 schreef The_Hives het volgende:
er is leven
Maar als die kreeft eventjes in een kokende pan springt niet meer
dus geen kreeft vanavondquote:
laat ons daar maar over oordelenquote:En ik ben steeds lekkerder
vrouwen die rose 'bier', bier noemenquote:En hence het bier om af te koelen
Rosé bierquote:Op zaterdag 23 april 2011 16:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dus geen kreeft vanavond
[..]
laat ons daar maar over oordelen
[..]
vrouwen die rose 'bier', bier noemen
hoezo, is het eng dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:05 schreef The_Hives het volgende:
o en possie lees eerst even je pm voordat je reageert
ik denk dat hij wel schrikt als hij mn foto zietquote:
mijn eigen huis ook, maar op het balkon van mn moppie hebben we van s ochtends tot een uur of 8 s avonds zon. In de zomer niet te harden, maar morgen daar heerlijk ontbijtenquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:24 schreef DeHovenier het volgende:
Mijn 'huis' ligt op het noorden, dus veel zon krijg ik niet
De zon is tot ong. een uurtje of 1 aan de voorkant van het huis waar ik een iniminiminibalkon van 1x1m heb, en vanaf 12-13.uur tot ondergang heb ik de zon achter op mijn huis op mijn grote balkonquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:24 schreef DeHovenier het volgende:
Ik gelukkig nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 17:46 schreef DeHovenier het volgende:
Ja dat is lekker
Ik heb tenminste wel een eigen tuin
Dat was idd wel schrikken ja. Ik wist dat Negers een donkere huid hebben maar die van jou is gewoon pik en pik zwart...quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:33 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik denk dat hij wel schrikt als hij mn foto ziet![]()
Ze zijn niet veel gewend he in dat Pijnacker
Mijn huisje ook. Als ik dan thuis kom van mn werk heb ik heerlijk een zonnetje op mn balkon.quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:24 schreef DeHovenier het volgende:
Planten zijn zo simpel te verzorgen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:06 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ik gelukkig nietik heb niets met planten
Naja, ik vind ze wel mooi enzo, maar bij mij gaan ze standaard dood![]()
Ik heb op mijn werk een orchidee staan, gekregen van mijn team, en die doet het wonderwel goed, juist omdat ik hem verwaarloosOh had ik al gezegd dat ik ook geen tuin heb?
Bloemen heb ik echt niets mee.
Dapper! Ik weet zelfs de planten in mijn aquarium te killen, en daar hoef ik niet eens iets aan te doenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Planten zijn zo simpel te verzorgen.
Ik heb een stuk of 30 (heb ze nooit geteld) wannabee bonsai's staan en dan nog wat poten met planten.Voor mn deur staat een Japanse treur palm Esdoorn, Ik heb nog een appel boompje, een Kers enz enz enz.
Mja dat is ook ruk. Die heb ik de deur uit gedaan. Mn vissen gingen dood mn plantjes er in gingen dood......quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dapper! Ik weet zelfs de planten in mijn aquarium te killen, en daar hoef ik niet eens iets aan te doen
Mijn vissen leven gewoon doorquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dat is ook ruk. Die heb ik de deur uit gedaan. Mn vissen gingen dood mn plantjes er in gingen dood......
Gelukkig. Ik kon steeds nieuwe kopen en dat koste me klauwen met geld.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
Mijn vissen leven gewoon door
Gelukkig wel, want ik ben een dierenvriend
ik kijk eigenlijk nooit in fotoboekenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Nooit in mn fotoboek gekeken op Fok dus.
NIet schrikkenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk nooit in fotoboeken
toch ff de van BrandX checken
Dat blijkt. Daar sta ik ook met mn kop in dus had je al kunnen weten hoe ik er uit zie.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:38 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk nooit in fotoboeken
Hives hd staat bij haar niet voor hard disk.quote:toch ff de van BrandX checken
heb jij wedstrijden gebokst?quote:
dude, wil je het niet over mn pik hebbenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was idd wel schrikken ja. Ik wist dat Negers een donkere huid hebben maar die van jou is gewoon pik en pik zwart...![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef The_Hives het volgende:
[..]
heb jij wedstrijden gebokst?ik dacht dat je het gewoon recreatief deed
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef BrandX het volgende:
[..]![]()
Kampioen van Zuid-Holland geweest en het jaar er op Nederlands kampioen
En momenteel organiseer ik met vijf anderen het EK vrouwenboksen 2011 wat in oktober in Rotterdam gehouden zal worden.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
jij ben t dus echt iemand om met handschoenen aan te pakken-1 te flauw
![]()
kan helaas niet.. we wonen 3 hoog en hebben katten..quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
ramen en deuren tegen elkaar open zettenheb ik hier ook gedaan, blijft mijn huisje een beetje frisjes
Dan moet je die niet posten op je facebook pagina.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef The_Hives het volgende:
[..]
dude, wil je het niet over mn pik hebben
Ik heb ook vijf jaar in rotterdam gewoond.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:56 schreef The_Hives het volgende:
Als Amsterdamse Hagenees doe je ook veel in rotterdam
Denk je nou echt dat zo een kat naar beneden springt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan helaas niet.. we wonen 3 hoog en hebben katten..
ah nee dan zou ik dat ook niet doen idd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
kan helaas niet.. we wonen 3 hoog en hebben katten..
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan moet je die niet posten op je facebook pagina.
Altijd leuk om dat te doen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef The_Hives het volgende:
WII
Ik heb morgen bij de BBQ weer wat om mn schoonvader te stangen
ik kies mijn moment natuurlijk wel zorgvuldig als ik er over beginquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Altijd leuk om dat te doen!Al mag Ajax dan natuurlijk niet verliezen.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik kies mijn moment natuurlijk wel zorgvuldig als ik er over begin
En Ajax gaat gewoon winnen*O*
ja, feyenoordmaar eventjes revanche voorde 10-0 al gun ik niet meer dan een lucky goal in een wedstrijd waarin ze duidelijk de mindere waren. Maarja het kamipoensschap gaat voor, dus dan maar een keer hopen dat feyenoord wintquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Gewoon meteen bij binnenkomst feliciteren. Vraagt hij waarmee? Zeg jij met Willem TWEE.
En Feyenoord ook!
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef The_Hives het volgende:
op 1 dag door zowel een vrouw als een man ontmaagd op verschillende vlakken
En ik heb ze alle 2 veroorzaakt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef The_Hives het volgende:
na het fotoboek vandaag nog een ontmaagdingDirect Message
Heuy ik begon over t fotoboekl dus je bent 2x door een man ontmaagd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef The_Hives het volgende:
op 1 dag door zowel een vrouw als een man ontmaagd op verschillende vlakken
je hebt weinig om trots op te zijn, het deed helemaal geen pijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En ik heb ze alle 2 veroorzaakt.Mijn 1e man die ik ontmaagd heb. Weet all1 niet of ik er blij en of trots op moet zijn.
maar ik keek bij een vrouwquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heuy ik begon over t fotoboekl dus je bent 2x door een man ontmaagd.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
je hebt weinig om trots op te zijn, het deed helemaal geen pijn
niet bewust, maar misschien uit speelsheid..quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat zo een kat naar beneden springt?![]()
Nee man. Zo een kat kijkt echt wel uit!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
niet bewust, maar misschien uit speelsheid..
Moeilijk he een verlengsnoer..... Nouja laters!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:27 schreef The_Hives het volgende:
laptop is leeg en zit op balkon dus
Tot na de paas
Heuy ik mag best mn zakdoekjes misbruiken ja!quote:En possie, niet te veel eieren eten , want je hebt (nog) niets om die potentie voor te gebruiken
Sorry mevrouw..quote:
Tja als Negert is dat dan al snel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:30 schreef The_Hives op facebook het volgende:
Charlie and the Chocolate Factory op Net5, jeugd sentiment
verschil is alleen dat jij niet 3 hoog woont, en ik wil het risico gewoon niet lopen..quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee man. Zo een kat kijkt echt wel uit!Ze lopen hier ook over de railing van het balkon. Niks mis mee.
mjah, als jij denkt dat je wsch toch geen kampioen wordt, waarom dan niet gewoon verder je best doen in de beker en gewoon doortrainen en dan volgend jaar eens kijken hoe ver je komt?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:38 schreef NelisZ het volgende:
Pfff, was ik net van plan om zondag rustig aan te doen om woensdag een goede kans in de beker te maken. Zie ik op het competitie forum dat mijn competitiegenoten mij beter of gelijk aan mn tegenstander inschatten, en eentje noemt mij zelfs kandidaat voor de titel
Is mijn inschatting dan verkeerd, of overschatten zij mij??
huhquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:55 schreef Drassss het volgende:
Ah, ik kan ook nog eens een post plaatsen in een topic
Ik ben net gepromoveerd naar de vierde, dus mijn doel is lijfsbehoud... En volgens mijn inschatting is dat al geen supermakkelijke klusquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
mjah, als jij denkt dat je wsch toch geen kampioen wordt, waarom dan niet gewoon verder je best doen in de beker en gewoon doortrainen en dan volgend jaar eens kijken hoe ver je komt?
oftewel, lekker blijven gaan in de bekerquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:56 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik ben net gepromoveerd naar de vierde, dus mijn doel is lijfsbehoud... En volgens mijn inschatting is dat al geen supermakkelijke klus
Maar morgen speel ik uit, dus niet een wedstrijd die waar ik punten moet pakken...
quote:
De opstellingen staan, deze week krijgt de beker voorrang en hopen we op een gelijkspelletje in de competitiequote:Op zaterdag 23 april 2011 22:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
oftewel, lekker blijven gaan in de beker
[..]
Geeft niet jij moet zelf bepalen wat je wil. Ik zeg je all1 dat een kat dat heel goed kan inschatten en je dus rustig alles open kan zetten. Maakt dan ook niet uit of t 1 hoog is of 10 hoog.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:50 schreef MrMoon het volgende:
[..]
verschil is alleen dat jij niet 3 hoog woont, en ik wil het risico gewoon niet lopen..
Ik ben benieuwd! En ik zal duimen voor jequote:Op zaterdag 23 april 2011 23:12 schreef NelisZ het volgende:
[..]
De opstellingen staan, deze week krijgt de beker voorrang en hopen we op een gelijkspelletje in de competitie
ook als speelse kitten, die denkt dat alles om te spelen is?quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft niet jij moet zelf bepalen wat je wil. Ik zeg je all1 dat een kat dat heel goed kan inschatten en je dus rustig alles open kan zetten. Maakt dan ook niet uit of t 1 hoog is of 10 hoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |