mo is een hoerquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Lutte het volgende:
Bij SST liggen ze ook al te pitten!En Mo wil weer eens naar huis.
quote:
Die zitten toch in Portugal? volgens mij is het daar nog maar half 10.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Lutte het volgende:
Bij SST liggen ze ook al te pitten!En Mo wil weer eens naar huis.
Ow mooiquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het feit dat ik mezelf een ouwe lul vind zegt niks over jou
Half elf.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:34 schreef ranja het volgende:
[..]
Die zitten toch in Portugal? volgens mij is het daar nog maar half 10.
Jaa, ik wil ook wel jheen eigenlijk... eerst leek t me niks.. maar koefnoen-boys en lindaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef Kally het volgende:
Kitty, ik wil naar een Monthy Python musical met je
je hebt sowieso nog een aantal jeren te gaan voordat je 44 bent hequote:
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa, ik wil ook wel jheen eigenlijk... eerst leek t me niks.. maar koefnoen-boys en linda![]()
ik heb van de week weer kaarten besteld voor petticoat, voor met doortje.. aangezien vorige keer in de soep liep voor dr.. toen er iemand voor de trein sprong.. grr!
Uhuh, het vliegt voorbijquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je hebt sowieso nog een aantal jeren te gaan voordat je 44 bent he
jong chickie gewoon
Eens, dit is echt de meest belachelijke sing-off ooitquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:36 schreef Guanabana het volgende:
Tgggg, Jessica en Tania.
Ze waren niet de besten vanavond, maar staan wel zeer onterecht in de sing-off, als je ziet wie er nog meer zijn.
Timquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:36 schreef Guanabana het volgende:
Tgggg, Jessica en Tania.
Ze waren niet de besten vanavond, maar staan wel zeer onterecht in de sing-off, als je ziet wie er nog meer zijn.
agree. te gek voor woorden. ik snap NL al jaren niet meer wat dat betreftquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:36 schreef Guanabana het volgende:
Tgggg, Jessica en Tania.
idd, een beetje killig en niet vrolijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:38 schreef Kally het volgende:
Jessica kijkt niet sympathiek uit der ogen
Dat dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
idd, een beetje killig en niet vrolijk
Tieners denken niet eens aan een uur terugquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:39 schreef Guanabana het volgende:
Jammer. Ze hebben allebei een nummer waarin ze totaal niet tot hun recht komen. Vooral Jessica. Zij kan echt 100 keer beter.
Denken mensen dan niet meer aan eerdere rondes??
dat zeker, alle nummers verkrachtquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:40 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een vreselijke versies maken ze van oude nummers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |