quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef Sannne het volgende:
Ik loop ook hele dagen methand op buik whaha.
Die banden vind ik ook niks. Ik heb een zwarte en een bruine (effen) maar weet ook echt niet waar ik ze mee moet combineren, vind het er toch een beetje vreemd uit zien.
Ik draag ze wel onder een jurkje ofzo omdat ze mn buik iets mooier strak trekken.
Hee weetje. Ik had net een shocking moment. Ik las ergens over lektieten dus ik denk; hey ik test ook effe. En gewoon 7!!!! druppels uit beide!!!! tepels (in totaal..)
WOWW! Echt weer zo'n moment van FUCK ik krijg een kind
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef krijtlijk het volgende:
Als ze vannacht nog maar blijft zitten, morgen eerst nieuwe batterijen voor de camera kopen want die zijn leeg kom ik nu achter.
ehm ik zou maar iemand langs de benzinepomp sturen voor batterijen ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:47 schreef krijtlijk het volgende:
Als ze vannacht nog maar blijft zitten, morgen eerst nieuwe batterijen voor de camera kopen want die zijn leeg kom ik nu achter.
ah gelukkigquote:Op vrijdag 22 april 2011 23:01 schreef krijtlijk het volgende:
Ik heb nog een oudere digitale en 2 analoge camera's liggen dus zo'n drama is het ook weer niet hoor![]()
Maar er gebeurt nu niks meer dus ik denk dat het wat voorwerk was, ik maak me nog niet druk
Aargh, dat durf ik niet!quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:29 schreef Sannne het volgende:
Lekken heb ik nog niet gemerkt maar wel als ik het eruit knijp. Test het maar eens effe
Done!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:25 schreef hilliebillie het volgende:
uhm zit er een beetje naast maar GreatWhiteSilence vroeg in het vorige topic om in de OP gezet te worden op 20 November. Zou je die er nog bij willen zetten sannne?
Ja dat was GirlGoneBad maar die gaf aan eind december en heeft nog niet een datum doorgegeven of een verzoek in OP te willen.. ging eerst nog een keer testen (ik heb ook in het begin iets van 3 testen gedaan..quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef Sannne het volgende:
[..]
Done!
Was er ook niet iemand voor december?
Ja, ik ben ook voor december, maar wil eerst een goede echo hebben gehad voordat ik in het rijtje kom :-)quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef Sannne het volgende:
[..]
Done!
Was er ook niet iemand voor december?
Klopt, ik hoeft nog even niet in de OP hoor, tis nog zoooo pril en ik wil eerst wat meer zekerheid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:47 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Ja dat was GirlGoneBad maar die gaf aan eind december en heeft nog niet een datum doorgegeven of een verzoek in OP te willen.. ging eerst nog een keer testen (ik heb ook in het begin iets van 3 testen gedaan..)
Je zat er niet helemaal naast.. want ik wilde ook wel in de OP, met inderdaad 8 november!quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:16 schreef hilliebillie het volgende:
was er in het vorige topic niet iemand die ook in de OP wilde? op 8 20 november o.i.d.?
zal eens ff terugzoeken..
Erge buikpijn is niet echt een symproom hoorquote:Op zaterdag 23 april 2011 07:02 schreef GirlGoneBad het volgende:
[..]
Klopt, ik hoeft nog even niet in de OP hoor, tis nog zoooo pril en ik wil eerst wat meer zekerheid.
Alhoewel, ik denk dat ik die zekerheidheid steeds meer krijg van m'n lichaam. Kun je met 4w5d al zo'n buikpijn hebben dat je er gewoon wakker van wordt? Het is net alsof ze m'n baarmoeder naar buiten trekken. Heb net ff zitten googlen op pijnstillers, maar zowel Panadol als Aspirine worden afgeraden. Iemand nog een tip dat ik toch nog even kan slapen?
op de hemawebsite staat de complete (handige) uitzetlijstquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
Even een snelle vraag tussendoor: heeft iemand van jullie misschien een realistische uitzetlijst? Het lijstje dat ik hier heb is wat minimalistisch (o.a. 3 rompertjes maat 50-56 en 2 paar sokjes)...
Is lastig, Mus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:26 schreef Mevr_Mus het volgende:
Even een snelle vraag tussendoor: heeft iemand van jullie misschien een realistische uitzetlijst? Het lijstje dat ik hier heb is wat minimalistisch (o.a. 3 rompertjes maat 50-56 en 2 paar sokjes)...
I knowquote:Op zaterdag 23 april 2011 10:50 schreef Kleurdoos het volgende:
wij ook niet hoor, maar vrouwen vinden het meestal fijn om te hamsteren voor een baby
Wat oplettend van je KD, was me zelf nog niet eens opgevallen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:23 schreef Kleurdoos het volgende:
en susies datum moet naar 22 oktober
had ze ook al eerder aangegeven
o ik dacht dat je dat aangaf na je echo?quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:08 schreef Susie het volgende:
[..]
Wat oplettend van je KD, was me zelf nog niet eens opgevallen!![]()
Swampie, sterkte in ieder geval! Dit is idd niet de zwangerschap die je hoopt!
Klopt hoor!! Maar ik heb zelf niet gekeken in de OP of deze aangepast was... daarom zo oplettend van je!quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:22 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o ik dacht dat je dat aangaf na je echo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |