abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95657962
Zwangerschap en geboorte deel 763

Mei:
02 mei 2011: Danic (meisje)
06 mei 2011: Ienemini
07 mei 2011: Poppedein
08 mei 2011: The_Tankgirl (meisje)
10 mei 2011: Krijtlijk
13 mei 2011: Takkembah
26 mei 2011: avotar (papa)

Juni:
*** 01 juni 2011: Juud79 en Dementor *** (meisje)
02 juni 2011: Incolumis
04 juni 2011: Mefke79 (jongen)
05 juni 2011: laiveneertiekje
05 juni 2011: cleany (papa) (jongen)
14 juni 2011: Danielle_
17 juni 2011: ferrari_rood
29 juni 2011: Jose81 (jongen)
30 juni 2011: PM-girl

Juli:
08 juli 2011: Popples en Prowl
12 juli 2011: Aventura
21 juli 2011: Cyntiaa
27 juli 2011: __Isis__

Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
05 augustus 2011: Sannne (meisje)
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
27 augustus 2011: ziggyziggyziggy
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
01 september 2011: LeNeHe
06 september 2011: wickie
07 september 2011: Mevr_Mus
14 september 2011: Kaarr
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa
29 september 2011: Aoraki

Oktober
3 oktober 2011: sverbem
19 oktober 2011: Kleurdoos
20 oktober 2011: Susie

November
16 november 2011: JuffrouwJannie
18 november 2011: Vlindur
24 november 2011: Raantje
24 november 2011: bitterend

***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 18-04-2011 12:57:35 ]
pi_95657980
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 09:11 schreef danic het volgende:
Oeh ja, daar ga ik mijn best voor doen. Ik kan niets beloven, want vind mei wel een mooiere maand, maar ik weet niet of ik nog zoveel geduld kan opbrengen om tot mei te wachten :X
Hoe gaat et verder? ik was je al een beetje kwijt in OUD.
Ja ik probeer het allemaal een beetje van me af te zetten ;)

Ik mail je zo even :*
pi_95659126
grappig, dit topic staat ook al automatisch in myat..

Ik kom net van de fysio af met de pijn aan m'n schaambot. Helaas, ook zij zei dat daar niets aan te doen was. Wel wat oefeningen gekregen (die ik op de zwangerschapsgym ook al aan het oefenen ben) en een paar tips om in de ochtend op te staan uit bed wat het meest pijnlijke moment van de dag is normaal en ook als ik lang gezeten heb eerst m'n bekken een paar keer op en neer te bewegen zodat het allemaal al weer een klein beetje soepel is als ik op sta.

Ik mag dus helaas niet gaan verwachten dat de pijn minder gaat worden (dat wist ik al wel van de vk, maar stiekem ergens diep weggestopt had ik toch nog een beetje hoop, maar die is nu helemaal weggevaagd...) nog zo'n 18 weken pijn tegemoet te zien dus.. daar baal ik stiekem toch wel heel erg van op het moment.. Zeker omdat die 8 die ik al gehad heb met pijn toch voor m'n gevoel wel echt al genoeg geweest zijn maja niets aan te doen en blij zijn dat ik verder geen klachten heb denk ik dan maar..

zo even m'n klaag momentje van vandaag... De fysio zei trouwens wel dat ik al goed gedaan heb door tillen zoveel mogelijk uit handen te geven (al hebben een paar man op het werk me hier wel toe moeten dwingen want ik schijn nogal eigenwijs te zijn en meen dat ik alles nog gewoon moet kunnen..)
pi_95659929
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat je toch wel n beetje teleurgesteld bent hoor, ook al wist je dat de kans op verbetering klein was.
Pijn is gewoon vermoeiend en zelfs gekmakend, vooral als t dan al zo lang duurt en dat je die 18 wkn sowieso nog in t vooruitzicht hebt. Daar word je gewoon niet vrolijk van.
Dikke :* voor jou in ieder geval!
Tralalalaaa
pi_95660723
CA: Jeetjejom mag uit de lijst hoor, die is een paar dagen geleden bevallen. Nu sta ik bovenaan :o
pi_95663101
Vraagje aan de reeds bestaande moeders: merkten jullie verschil in het bewegen van je kindje net voordat de bevalling begon?
Ik vroeg me dat deze week ineens af. Blijft je kindje tot het einde toe op dezelfde manier beweeglijk of neemt dat af of toe. Ik zelf merk nu nog geen verschil, maar ben toch wel alerter op signalen van mijn lichaam nu.
pi_95663145
@danic, die van mij bleef wel bewegen, maar ja, die van mij zette dan ook geen bevalling in.
Dus eigenlijk heb je helemaal niks aan mijn antwoord :7

Pffrt ik ben echt zo opgeblazen dat ik eruit zie alsof ik al 7 maanden zwanger ben, en zo voel ik me ook. Blahhhh.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_95663226
*O* Ik ben tot nu toe 2,5 kilo aangekomen *O* En dat in bijna 19 weken. De vorige keren viel ik bijna 10 kilo af dus ben hier wel blij mee.

En dat bewegen had ik geloof ik met Leander wel. Die was heel rustig. Voelde hem wel maar anders. Heel voorzichtig zeg maar.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_95663998
Ik merkte bij Lena helemaal geen verschil Danic. ze bleef gewoon op de dezelfde manier aanwezig als de weken ervoor.. Ik was wél heel alert op eerder steekje en pijntje, maar pas als de bevalling echt doorzet realiseer je je dat dat ook echt onnodig is geweest ;)

Hilliebillie, ik kan me voorstellen dat dat even slikken en een knop omzetten is..en die knop in je hoofd is vaak t allerlastigst.. Succes en sterkte!

ZO, ik lig me hier alvast voor te bereiden op mn kraamtijd, Mijn meiske heeft vannacht erg slecht geslapen na een drukke dag gister, dus ik was gesloopt vanochtend, heb haar bij opa en oma gebracht die nu gezellig samen in de tuin aan het werk zijn en ik ben op mn hoge bedje geklommen samen met een fruitsalade en keurig in stukjes gesneden boterhammetjes...tis dat ik weet dat ik straks in de kraamtijd alleen maar filet american op mn brood zal hebben, anders was t nèt echt ;)
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_95664084
Dat is idd even slikken hilliebillie.
Ik mag woensdag ook weer ervoor naar de fysio. Vooral die pijn in je schaambot is vervelend.

Laatst had ik gepost van de zwangerschap die met 30wk werd afgebroken ivm afwijkingen morgen wordt hun kindje gecremeerd.
  maandag 18 april 2011 @ 13:59:20 #11
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_95665589
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 13:20 schreef Poppedein het volgende:
...tis dat ik weet dat ik straks in de kraamtijd alleen maar filet american op mn brood zal hebben, anders was t nèt echt ;)
:D

Lekker kraamtijdoefenen Poppedein!

F_R :*

danic, kan je niet helpen, aangezien ik de vorige keer ben ingeleid en Alexa dus rustig door bleef stuiteren...

hillibillie, succes met je fysiek! Lijkt me lastig dat je nu al weet wat er nog gaat komen. :*

Mijn derde week verlof is hier alweer ingegaan (ben met 34 al gegaan). Ik geniet met volle teugen (waarschijnlijk omdat ik weet welke hectiek gaat volgen :D ). Ik merk wel dat mijn lichaam zich weer aan het voorbereiden is op minder slaap. Vannacht tot half drie wakker gelegen, was de vorige keer ook. Maar goed, heb genoeg te lezen/doen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  maandag 18 april 2011 @ 16:39:46 #12
100412 mefke79
komt goed!
pi_95672662
He, ik sta in de top tien! Wanneer is dat gebeurd? :o Ik ben toch pas net zwanger?

Hillibilie, heb je de fysio nog gevraagd of een bekkenband je pijn nog wat kan verlichten? Weg is de pijn hier niet, maar het helpt wel enorm om bij lopen die band om te doen.

Ik had vandaag een super frustrerende dag op het werk. Moet zeggen dat het de motivatie om het af te maken ook geen goed doet. Maar goed, nog twee dagen en dan is het klaar.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 18 april 2011 @ 16:42:46 #13
100412 mefke79
komt goed!
pi_95672789
o en minder bewegende buikbewoners voor een bevalling kan ik je niet aan helpen, die van mij deed gewoon zijn ding, maar bevalling startte ook niet echt tot ik medicijnen kreeg.
pi_95673061
Mefke, jij kan nu echt lekker aftellen, heerlijk is dat toch?
Ik ben zelf blij dat ik wat duidelijke deadlines heb gesteld, want er dreigen nu(gelukkig even voor de deadline) dingen echt mis te lopen... En nu kan er tenminste nog iets aan gedaan worden..

En ik sta ook al bijna in de top 10... Begin nu ook echt heel nieuwsgierig te worden naar onze uk... Scheelt, want daardoor zie ik nu ook minder op tegen de bevalling dan eerder.

Ik heb trouwens de laatste dagen veel meer druk onderin mijn buik, met soms wat steken erbij. Is dat indalen?
  maandag 18 april 2011 @ 17:12:28 #15
100412 mefke79
komt goed!
pi_95674013
L'tiekje, dat zou zomaar indalen kunnen zijn ja. Ik herken het wel.

En ja, aftellen is heerlijk, maar niet als je eigenlijk al zeker weet dat dingen in de soep gaan lopen als je weg bent. Niet omdat ik niet goed overdraag oid, maar gewoon door een vervanger die niet je van het is zeg maar.
pi_95674674
Gelukkig weet ik zeker dat de overdracht goed gaat, en dat ik ze volgend jaar gewoon met een goede basis weer terug krijg, maar ik zou er ook flink de pest in hebben als ik als ik terugkom de gaten zou moeten dichten...
  maandag 18 april 2011 @ 17:33:59 #17
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95674965
mefke in de top 10 en Danic op 1! Wat gaat het hard!

F-R sterkte alvast.

Mefke, wat balen dat je geen vertrouwen hebt in je vervanger.... Aan de andere kant moet je maar denken dat jij je best gedaan hebt om het over te dragen, dat het daar dus niet aan ligt! Nog maar 2 dagen!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 18 april 2011 @ 17:39:45 #18
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_95675240
Mefke, nu vind je het allemaal nog heel belangrijk. Maar volgende week ben je er al stukken minder mee bezig. Je kunt niet overal invloed op uitoefenen, dus laat die dingen dan ook gaan. Als je terugkomt ziet de wereld er weer heel anders uit.
Oke, en nu moet iemand anders die woorden ook ff tegen mij zeggen. Hoewel nog 5 weken voor verlof, ben ik ook al erg bezig met overdracht, dingen goed achterlaten etc. Ik vind dat best moeilijk, perfectionistisch als ik ben.
  maandag 18 april 2011 @ 17:42:38 #19
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_95675360
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 17:39 schreef Aventura het volgende:
Mefke, nu vind je het allemaal nog heel belangrijk. Maar volgende week ben je er al stukken minder mee bezig. Je kunt niet overal invloed op uitoefenen, dus laat die dingen dan ook gaan. Als je terugkomt ziet de wereld er weer heel anders uit.
Oke, en nu moet iemand anders die woorden ook ff tegen mij zeggen. Hoewel nog 5 weken voor verlof, ben ik ook al erg bezig met overdracht, dingen goed achterlaten etc. Ik vind dat best moeilijk, perfectionistisch als ik ben.
Dit dus Aventura! :D
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  maandag 18 april 2011 @ 17:48:21 #20
100412 mefke79
komt goed!
pi_95675620
nou weet je, ik ben er nu dus achter dat je nog beter gewoon geen overdracht kan hebben omdat er geen opvolger is, dan een vervanger die het bloed onder je nagels vandaan haalt. En het vervelende is dat ik mijn werk blijf 'zien' in de zin van: ik blijf zien wat ons bedrijf aan persberichten etc doet want ik woon in dezelfde plaats. Dus helemaal loslaten is dan gewoon lastig. En het stomme: dingen waar ik de tijd voor zou krijgen om eens lekker over te gaan filosoferen voor mijn verlof, boort de vervanger nu door mijn neus omdat ik me telkens met hem moet bemoeien. Ik heb verdorie net in een uurtje thuis meer gedaan dan de hele dag daar omdat er nu niemand aan mijn hoofd zeurt.

O en Aventura, zie je eigen tekst. Jij hebt er meer aan dan ik, vrees ik.
pi_95677215
Even een egopost: ik heb weer (of nog) blaasontsteking. Ik heb vanmorgen urine laten testen en ze hebben het nu op kweek gezet. Vrijdag hoor ik hoe nu verder. Zo balen! Twee weken terug kuurtje gehad, 5 dg antibiotica geslikt en toen afgelopen weekend weer ziek en koorts en ja hoor, blaasontsteking was nog niet weg! Duurt wel lang op kweek zetten, nu moet ik nog 4 dgn wachten zonder medicatie en ik lees dat blaasontsteking weeen kunnen opwekken.. Lang leve google ;(
pi_95677380
Jipster, als je nu cranberrycomplex haalt, of een megadosis vitamine C gaat slikken, dat helpt ook tegen blaasontsteking.

En de voortijdige weeen is volgens mij als je er veels te lang mee door blijft lopen, en dat doe jij iig al niet.

Ik zat trouwens te spieken, maar zag je niet in het lijstje staan, hoe lang ben je eigenlijk zwanger?
pi_95677389
Hilliebillie wat vervelend, niet echt een prettig vooruitzicht :* ToiToiToi!

Ferrari, wat vreselijk! Dat is ook erg zeg.. :'(
pi_95677432
Klopt, ik sta er niet in, en ben 11 weken zwanger. Ik heb inderdaad van A. Vogel net Cranberry pillen gehaald, ga ik dat in elk geval slikken!

Edit: Misschien kan een Mod mij toevoegen: Jipster - uitgerekend 08-11-2011. Thnx!

[ Bericht 13% gewijzigd door Jipster op 18-04-2011 18:34:58 ]
  maandag 18 april 2011 @ 19:54:40 #25
100412 mefke79
komt goed!
pi_95682214
Jipster, met 11 weken wekt dat nog geen weeën op, echt niet. En aanvullend op L'tiekje: drinken, drinken, drinken, haal minimaal die 2 liter op een dag. En jammer dat het nu al op kweek staat, anders had je kunnen vragen of ze ook meteen even wilden controleren op een vaginale infectie. Je bent er door de zwangerschap vatbaarder voor en als dat nou de oorzaak is, moeten ze dat ook aanpakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')