Maar daarentegen zit je nu al onder de plak van zo'n vrouwmens. Well done.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Paaspop zou wel mooi zijn geweest hoor, beetje zuipen en vreten in de zon met je maten en dan nog goede muziek erbij.
zelfs al is dat zo dan heeft totaal geen toegevoegde waarde om het te gebruiken in je posts.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:35 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er geen geheim van maakte dat je borderline hebt. Anders noem je jezelf ook geen dotcommunisme lijkt mij.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:40 schreef Voorschrift het volgende:
Gegeliciteerd met je 30'ste verjaardag overigens!
XOXOXOsmakkerd.
Daar ben ik nog niet wakker genoeg voor vrees ikquote:
Net zoals "libertarier" in jouw posts geen toegevoegde waarde heeft als je met mij over andere onderwerpen discussieert.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
zelfs al is dat zo dan heeft totaal geen toegevoegde waarde om het te gebruiken in je posts.
Je wou het libertarisme gelijk stellen aan borderline? Eigenlijk wel treffend inderdaad.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoals "libertarier" in jouw posts geen toegevoegde waarde heeft als je met mij over andere onderwerpen discussieert.
Ik dacht dat jij dat vond.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je wou het libertarisme gelijk stellen aan borderline? Eigenlijk wel treffend inderdaad.
Het geeft inderdaad geen pas om met zo'n vreselijke aandoening te spotten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:04 schreef Picchia het volgende:
Niet spotten met borderline. Mijn opa is daaraan overleden.
Ziekten en politieke standpunten zijn voor mij toch wel verschillende dingen hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat vond.
Punt blijft; niet zo selectief verontwaardigd over borderline.
Niet ridiculiseren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef GSbrder het volgende:
Niet spotten met water, mijn opa is verdronken
En jij spot met ons met die engerd als avatar.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het geeft inderdaad geen pas om met zo'n vreselijke aandoening te spotten.
Jij ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Trouwens iedereen een Fijne Pasen. Zelfs als je niet gelooft.
Nee lieverd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
En jij spot met ons met die engerd als avatar.
Een psychiatrische stoornis vergelijken met een politieke kleur.quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zoals "libertarier" in jouw posts geen toegevoegde waarde heeft als je met mij over andere onderwerpen discussieert.
Ja jij ook.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Daarom noem ik Ethje ook mysterieuze marxistquote:Op zaterdag 23 april 2011 12:08 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ziekten en politieke standpunten zijn voor mij toch wel verschillende dingen hoor.
Van hetzelfde!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja heel lief in de zin van " kruip jij maar even bij meneer pastoor onder de jurk"quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:09 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Nee lieverd.
Die "engert" kijkt heel lief naar je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |