ik dacht dat ze dyslectisch was, maar ze kan ook al niet tellenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
Laura: 'Ik heb een paar keer op bed gelegen om mn momentje te pakken, maar meer ook niet'\
Nou Willem Bever is er niks bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Stability het volgende:
wat ben ik blij dat die beverbakkus eruit is !!!
nog heeeeeeeeeeeeel even volhoudenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef DjinN het volgende:
Pfff...al die kwijlmomenten van die Laaf....
Nou vooral toen ze klein in beeld kwam, zodat ze verliefd naar haar eigen beelden kon kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef DjinN het volgende:
Pfff...al die kwijlmomenten van die Laaf....
En net zegt ze dat ze hem nog niet had gezienquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Capaja het volgende:
SST_Laura SST Laura
Beste followers laura is weer in nederland, is om 11:30uur geland op schiphol alex en haar moeder stonden haar op te wachten. #sstnl
ik had deze twitter vanmiddag gelezen, dus vond het erg vreemd wat ze verteldequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En net zegt ze dat ze hem nog niet had gezien
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik had deze twitter vanmiddag gelezen, dus vond het erg vreemd wat ze vertelde
adem inquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Capaja het volgende:
SST_Laura SST Laura
Beste followers laura is weer in nederland, is om 11:30uur geland op schiphol alex en haar moeder stonden haar op te wachten. #sstnl
of deze live is niet live maar vanmiddag opgenomen,quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef DjinN het volgende:
Volgens mij is dat alles van net in de studio helemaal ingestudeerd
Da's leuker voor de daily, doen ze natuurlijk net of ze elkaar zienquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En net zegt ze dat ze hem nog niet had gezien
knagsje waarschuwde al : niets is wat het lijkt !quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Freule het volgende:
ben uit me stoel gevallen alexxxxx is daar in de studio hij was helemaal niet op schiphol
Wat is het toch allemaal heerlijk spontaan met van die onbevangen kandidaten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef DjinN het volgende:
Volgens mij is dat alles van net in de studio helemaal ingestudeerd
Ik denk eerder dat. Of ze besodemieteren de boel wederom weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
of deze live is niet live maar vanmiddag opgenomen,
Het komt wel goed, schatje. * kriebel kriebel*quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Freule het volgende:
bahbah ik voelde me net weer goed zit die lantaarnpaal daar
Kan wel janken , tis gewoon een verademing om haar niet te zien krijg je dit incl alexquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het komt wel goed, schatje. * kriebel kriebel*
"absoluut, kan ik me voorstellen"quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het komt wel goed, schatje. * kriebel kriebel*
wordt er winderig van.... misschien zeilt ze dan snel weg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef Freule het volgende:
[..]
Kan wel janken , tis gewoon een verademing om haar niet te zien krijg je dit incl alex
Als er teveel wind staat belandt ze misschien in Timboektoe, bij de bosjesmannen op een onbewoond eiland. Hebben die ook wat om op te knabbelen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wordt er winderig van.... misschien zeilt ze dan snel weg.
Zit niet veel vlees aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als er teveel wind staat belandt ze misschien in Timboektoe, bij de bosjesmannen op een onbewoond eiland. Hebben die ook wat om op te knabbelen!
quote:
je hebt gelijk, sryquote:
Die nazi flip zei dat van dat kwartier douchenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Mannen in badkleding
Karim: we moeten een kwatier douchen.
Dat mag toch niet van Servio, dat is veel te lang.
Volgens mij was dat Flipquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nooit eerder op vrijdag gekeken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef Dakotamu het volgende:
net thuis, en eerste wat ik zie is weer dat korte jasje waar ik dacht vanaf te zijn
Nou en die zeiloren, nog effe doorzetten straks zijn we er helemaal vanafquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef Dakotamu het volgende:
net thuis, en eerste wat ik zie is weer dat korte jasje waar ik dacht vanaf te zijn
Oh dacht dat Servio vond dat Alex teveel kaas nam en te lang ging douchen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die nazi flip zei dat van dat kwartier douchen![]()
nee dat was servioquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oh dacht dat Servio vond dat Alex teveel kaas nam en te lang ging douchen.
Maar van dat douchen was dus Flip.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Mannen in badkleding
Dat mag toch niet van Servio, dat is veel te lang.
Dat was Servio ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oh dacht dat Servio vond dat Alex teveel kaas nam en te lang ging douchen.
Maar van dat douchen was dus Flip.
ok, ik ben weer helemaal bij de les.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Dat was Servio ook.
Maar toen ze net die opdracht kregen van de stem, zei flip misschien moeten we wel een kwartier douchen. Daar doelde ik op
Geeft niets. Wij plagen je er niet mee hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ok, ik ben weer helemaal bij de les.
Is ook wel een erg gecompliceerd programma als je niet hoogbegaafd bent.
Waarom lezen ze niet een paar Fok reacties voor ?quote:
ik denk uitgroei van het vervenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef Dakotamu het volgende:
heeft sharon btw een kale plek op haar hoofd?
Da's haar gezichtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef Dakotamu het volgende:
Is uitgroei.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef Dakotamu het volgende:
wel zielig voor haar dat er helemaal NIETS moois is aan haar, van buiten lelijk, en dan ook nog van binnenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
wel zielig voor haar dat er helemaal NIETS moois is aan haar, van buiten lelijk, en dan ook nog van binnen
Sharon ziet er best leuk uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
wel zielig voor haar dat er helemaal NIETS moois is aan haar, van buiten lelijk, en dan ook nog van binnen
Sharon is wel leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ha is bij kip het lekkerste stukje....de geroosterde teen en voetzool.......die heeft laura wel....quote:
wat een verademing zal dat zijn !quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef D. het volgende:
Nog 1 week dus, en dan hoeven we geen mo/maik verhalen meer aan te horen?
Rollade is best lekker jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef Dakotamu het volgende:
sharon lijkt wel een fucking rollade, maar i guess dat sommige mensen van rollade houden
Ja snap ik ook niet alleen 2 positieve van hyves staat er vol met negatievequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Waarom lezen ze niet een paar Fok reacties voor ?
Dat was pas komisch geweest om haar reactie daarop te zien
Priceless denk ik![]()
hoezo gaat ze weg?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef D. het volgende:
smaakt naar kipquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:12 schreef dandybleu het volgende:
gesmoord slangenvlees blijkt ook lekker te zijn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef D. het volgende:
ligt eraan tegenover wie ze staat voor mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze genomineerd zal worden en ik denk dat NL haar graag ziet vertrekken
Ik had het ook over NL, niet mijn persoonlijke meningquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:14 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ligt eraan tegenover wie ze staat voor mij
in dat geval heb je vast gelijk...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had het ook over NL, niet mijn persoonlijke mening
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef evaxsis het volgende:
Jaaaaaaaa ik kan weer meedoen op een leenlaptop
jaja maar wie zit er naast???????????denk je echt dat Mo zit volgende week , vind sjerren ook vals hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat ze genomineerd zal worden en ik denk dat NL haar graag ziet vertrekken
welkom terugquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef evaxsis het volgende:
Wie er ook naast ziet, Mo vliegt er uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef Freule het volgende:
[..]
jaja maar wie zit er naast???????????denk je echt dat Mo zit volgende week , vind sjerren ook vals hoor
ik zie haar ook erg graag gaan, maar Mo als 4e eruit lijkt me ook wel wat, dan denkt ze dat ze de finale haalt en BAM weg, zonder kluisquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef Freule het volgende:
[..]
jaja maar wie zit er naast???????????denk je echt dat Mo zit volgende week , vind sjerren ook vals hoor
oooo das fijn hahahahahaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wie er ook naast ziet, Mo vliegt er uit.
nou ik wel , ook zonder Maik kan ze maar over 1 ding pratenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef Dakotamu het volgende:
ik zeg het nog maar eens: persoonlijk stoor ik me compleet niet aan mo als het niet over die vieze maik gaat
joehoeeeequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef evaxsis het volgende:
maik heeft wel een vette auto zegquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef Dakotamu het volgende:
ik zeg het nog maar eens: persoonlijk stoor ik me compleet niet aan mo als het niet over die vieze maik gaat
Sharon ligt goed in de groep, verwacht niet dat zij genomineerd zal zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef Freule het volgende:
[..]
Hequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat is altijd met lelijke mannetjes, die moeten compenseren![]()
quote:
zijn geld is dus niet opgegaan aan een mooie auto, maar aan het kopen van een vrouwquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:24 schreef dandybleu het volgende:
ha ik zag iets mafs vandaag....een vrij oude man in een vrij oude eend op de autobaan en daar zat naast hem een superknappe thaise vrouw ha ha en achterin drie knappe kinderen ook nog eens ha ha
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:24 schreef dandybleu het volgende:
ha ik zag iets mafs vandaag....een vrij oude man in een vrij oude eend op de autobaan en daar zat naast hem een superknappe thaise vrouw ha ha en achterin drie knappe kinderen ook nog eens ha ha
whahaha deze is ook leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
zijn geld is dus niet opgegaan aan een mooie auto, maar aan het kopen van een vrouw
Karim heeft dit op een goede manier opgelostquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef MartineLongchamp het volgende:
Goede actie van Karim. Hij speelt gelukkig het spelletje niet mee.
Heel goed!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef Dakotamu het volgende:
sharon verspest het moment ff door er doorheen te schreeuwen..
EI ook !quote:
sjerren is een valse trolquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
Sharon ligt goed in de groep, verwacht niet dat zij genomineerd zal zijn
vreselijk he , en dan te bedenken dat hij nu bij Johanna isquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:30 schreef TimeJumper het volgende:
Dat domme gejank van MOnique weer om een knul die ze net een paar weken kent
En die willen ook allemaal geld liefdequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:32 schreef dandybleu het volgende:
ha een voordeel van thaise vrouwen is ook dat je vaak een dozijn familie bijkrijgt.....
Nee de live-show wordt een dag eerder opgenomen. Dat vermoedt ik al langer, de bewoners hebben er echt al zo vaak 1 dag naast gezeten met opmerkingen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zei Bart nou: "Ik zie je volgende week woensdag..."?
Gaat de live-show naar de woensdag?
quote:
Echt! Dan ga ik nog beter opletten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee de live-show wordt een dag eerder opgenomen. Dat vermoedt ik al langer, de bewoners hebben er echt al zo vaak 1 dag naast gezeten met opmerkingen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef Freule het volgende:
[..]
vreselijk he , en dan te bedenken dat hij nu bij Johanna is![]()
dat we ALLEMAAL op haar wachtenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zeg haar dat we haar graag zien op fok
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
zeg haar dat we haar graag zien op fok
quote:
Toen ik kaartjes kreeg aangeboden voor de liveshow was het toch echt op een donderdagquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nee de live-show wordt een dag eerder opgenomen. Dat vermoedt ik al langer, de bewoners hebben er echt al zo vaak 1 dag naast gezeten met opmerkingen.
Dan zit jij ook in t complot :pquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Toen ik kaartjes kreeg aangeboden voor de liveshow was het toch echt op een donderdag
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef Freule het volgende:
[..] enjoy the club! Ook een Sharon - hater?!
yes dikke trol weg ermee
Allemaal van de markt gepluktquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef MartineLongchamp het volgende:
Dat gekrijs door het huis. Hebben ze nooit geleerd dat je even naar iemand toeloopt als je iets wil zeggen?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:38 schreef Capaja het volgende:
[ afbeelding ]
Secredo je overtreed de regels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |