ik dacht dat ze dyslectisch was, maar ze kan ook al niet tellenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
Laura: 'Ik heb een paar keer op bed gelegen om mn momentje te pakken, maar meer ook niet'\
Nou Willem Bever is er niks bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Stability het volgende:
wat ben ik blij dat die beverbakkus eruit is !!!
nog heeeeeeeeeeeeel even volhoudenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef DjinN het volgende:
Pfff...al die kwijlmomenten van die Laaf....
Nou vooral toen ze klein in beeld kwam, zodat ze verliefd naar haar eigen beelden kon kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef DjinN het volgende:
Pfff...al die kwijlmomenten van die Laaf....
En net zegt ze dat ze hem nog niet had gezienquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Capaja het volgende:
SST_Laura SST Laura
Beste followers laura is weer in nederland, is om 11:30uur geland op schiphol alex en haar moeder stonden haar op te wachten. #sstnl
ik had deze twitter vanmiddag gelezen, dus vond het erg vreemd wat ze verteldequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En net zegt ze dat ze hem nog niet had gezien
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik had deze twitter vanmiddag gelezen, dus vond het erg vreemd wat ze vertelde
adem inquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Capaja het volgende:
SST_Laura SST Laura
Beste followers laura is weer in nederland, is om 11:30uur geland op schiphol alex en haar moeder stonden haar op te wachten. #sstnl
of deze live is niet live maar vanmiddag opgenomen,quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef DjinN het volgende:
Volgens mij is dat alles van net in de studio helemaal ingestudeerd
Da's leuker voor de daily, doen ze natuurlijk net of ze elkaar zienquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En net zegt ze dat ze hem nog niet had gezien
knagsje waarschuwde al : niets is wat het lijkt !quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Freule het volgende:
ben uit me stoel gevallen alexxxxx is daar in de studio hij was helemaal niet op schiphol
Wat is het toch allemaal heerlijk spontaan met van die onbevangen kandidaten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef DjinN het volgende:
Volgens mij is dat alles van net in de studio helemaal ingestudeerd
Ik denk eerder dat. Of ze besodemieteren de boel wederom weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
of deze live is niet live maar vanmiddag opgenomen,
Het komt wel goed, schatje. * kriebel kriebel*quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Freule het volgende:
bahbah ik voelde me net weer goed zit die lantaarnpaal daar
Kan wel janken , tis gewoon een verademing om haar niet te zien krijg je dit incl alexquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het komt wel goed, schatje. * kriebel kriebel*
"absoluut, kan ik me voorstellen"quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het komt wel goed, schatje. * kriebel kriebel*
wordt er winderig van.... misschien zeilt ze dan snel weg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef Freule het volgende:
[..]
Kan wel janken , tis gewoon een verademing om haar niet te zien krijg je dit incl alex
Als er teveel wind staat belandt ze misschien in Timboektoe, bij de bosjesmannen op een onbewoond eiland. Hebben die ook wat om op te knabbelen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wordt er winderig van.... misschien zeilt ze dan snel weg.
Zit niet veel vlees aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als er teveel wind staat belandt ze misschien in Timboektoe, bij de bosjesmannen op een onbewoond eiland. Hebben die ook wat om op te knabbelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |