ik dacht dat ze dyslectisch was, maar ze kan ook al niet tellenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef iBenny het volgende:
Laura: 'Ik heb een paar keer op bed gelegen om mn momentje te pakken, maar meer ook niet'\
Nou Willem Bever is er niks bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef Stability het volgende:
wat ben ik blij dat die beverbakkus eruit is !!!
nog heeeeeeeeeeeeel even volhoudenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef DjinN het volgende:
Pfff...al die kwijlmomenten van die Laaf....
Nou vooral toen ze klein in beeld kwam, zodat ze verliefd naar haar eigen beelden kon kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef DjinN het volgende:
Pfff...al die kwijlmomenten van die Laaf....
En net zegt ze dat ze hem nog niet had gezienquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Capaja het volgende:
SST_Laura SST Laura
Beste followers laura is weer in nederland, is om 11:30uur geland op schiphol alex en haar moeder stonden haar op te wachten. #sstnl
ik had deze twitter vanmiddag gelezen, dus vond het erg vreemd wat ze verteldequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En net zegt ze dat ze hem nog niet had gezien
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik had deze twitter vanmiddag gelezen, dus vond het erg vreemd wat ze vertelde
adem inquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Capaja het volgende:
SST_Laura SST Laura
Beste followers laura is weer in nederland, is om 11:30uur geland op schiphol alex en haar moeder stonden haar op te wachten. #sstnl
of deze live is niet live maar vanmiddag opgenomen,quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef DjinN het volgende:
Volgens mij is dat alles van net in de studio helemaal ingestudeerd
Da's leuker voor de daily, doen ze natuurlijk net of ze elkaar zienquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
En net zegt ze dat ze hem nog niet had gezien
knagsje waarschuwde al : niets is wat het lijkt !quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Freule het volgende:
ben uit me stoel gevallen alexxxxx is daar in de studio hij was helemaal niet op schiphol
Wat is het toch allemaal heerlijk spontaan met van die onbevangen kandidaten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef DjinN het volgende:
Volgens mij is dat alles van net in de studio helemaal ingestudeerd
Ik denk eerder dat. Of ze besodemieteren de boel wederom weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef MargrietV het volgende:
[..]
of deze live is niet live maar vanmiddag opgenomen,
Het komt wel goed, schatje. * kriebel kriebel*quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Freule het volgende:
bahbah ik voelde me net weer goed zit die lantaarnpaal daar
Kan wel janken , tis gewoon een verademing om haar niet te zien krijg je dit incl alexquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het komt wel goed, schatje. * kriebel kriebel*
"absoluut, kan ik me voorstellen"quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Het komt wel goed, schatje. * kriebel kriebel*
wordt er winderig van.... misschien zeilt ze dan snel weg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef Freule het volgende:
[..]
Kan wel janken , tis gewoon een verademing om haar niet te zien krijg je dit incl alex
Als er teveel wind staat belandt ze misschien in Timboektoe, bij de bosjesmannen op een onbewoond eiland. Hebben die ook wat om op te knabbelen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wordt er winderig van.... misschien zeilt ze dan snel weg.
Zit niet veel vlees aan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef DjinN het volgende:
[..]
Als er teveel wind staat belandt ze misschien in Timboektoe, bij de bosjesmannen op een onbewoond eiland. Hebben die ook wat om op te knabbelen!
quote:
je hebt gelijk, sryquote:
Die nazi flip zei dat van dat kwartier douchenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Mannen in badkleding
Karim: we moeten een kwatier douchen.
Dat mag toch niet van Servio, dat is veel te lang.
Volgens mij was dat Flipquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nooit eerder op vrijdag gekeken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef Dakotamu het volgende:
net thuis, en eerste wat ik zie is weer dat korte jasje waar ik dacht vanaf te zijn
Nou en die zeiloren, nog effe doorzetten straks zijn we er helemaal vanafquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef Dakotamu het volgende:
net thuis, en eerste wat ik zie is weer dat korte jasje waar ik dacht vanaf te zijn
Oh dacht dat Servio vond dat Alex teveel kaas nam en te lang ging douchen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die nazi flip zei dat van dat kwartier douchen![]()
nee dat was servioquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oh dacht dat Servio vond dat Alex teveel kaas nam en te lang ging douchen.
Maar van dat douchen was dus Flip.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
![]()
Mannen in badkleding
Dat mag toch niet van Servio, dat is veel te lang.
Dat was Servio ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:57 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Oh dacht dat Servio vond dat Alex teveel kaas nam en te lang ging douchen.
Maar van dat douchen was dus Flip.
ok, ik ben weer helemaal bij de les.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:58 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
[..]
Dat was Servio ook.
Maar toen ze net die opdracht kregen van de stem, zei flip misschien moeten we wel een kwartier douchen. Daar doelde ik op
Geeft niets. Wij plagen je er niet mee hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ok, ik ben weer helemaal bij de les.
Is ook wel een erg gecompliceerd programma als je niet hoogbegaafd bent.
Waarom lezen ze niet een paar Fok reacties voor ?quote:
ik denk uitgroei van het vervenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef Dakotamu het volgende:
heeft sharon btw een kale plek op haar hoofd?
Da's haar gezichtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef Dakotamu het volgende:
Is uitgroei.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef Dakotamu het volgende:
wel zielig voor haar dat er helemaal NIETS moois is aan haar, van buiten lelijk, en dan ook nog van binnenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
wel zielig voor haar dat er helemaal NIETS moois is aan haar, van buiten lelijk, en dan ook nog van binnen
Sharon ziet er best leuk uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
wel zielig voor haar dat er helemaal NIETS moois is aan haar, van buiten lelijk, en dan ook nog van binnen
Sharon is wel leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ha is bij kip het lekkerste stukje....de geroosterde teen en voetzool.......die heeft laura wel....quote:
wat een verademing zal dat zijn !quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef D. het volgende:
Nog 1 week dus, en dan hoeven we geen mo/maik verhalen meer aan te horen?
Rollade is best lekker jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef Dakotamu het volgende:
sharon lijkt wel een fucking rollade, maar i guess dat sommige mensen van rollade houden
Ja snap ik ook niet alleen 2 positieve van hyves staat er vol met negatievequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Waarom lezen ze niet een paar Fok reacties voor ?
Dat was pas komisch geweest om haar reactie daarop te zien
Priceless denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |