eigenlijk altijd in de avond/nacht hequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat een gedonder buiten. In Nederland is er zelden onweer in de morgen toch?
ha dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
eigenlijk altijd in de avond/nacht he
Yep, ik vind het zelf niet alleen eng om te vliegen maar ook als degenen waarvan ik hou gaan vliegen. Anders zou ik best egoistisch zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:01 schreef Cobra4 het volgende:
Huh? Heb jij dan plaatsvervangende vliegangst?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, ik vind het zelf niet alleen eng om te vliegen maar ook als degenen waarvan ik hou gaan vliegen. Anders zou ik best egoistisch zijn
Kleigrond?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben vandaag in de tuin wezig. Kutwerk
kutgrondquote:
Da's klote.quote:
Je prive bevrijdingsdag!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor PS
Studente veinst zwangerschap
Wow, dat is zwaar met dit weer man!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben vandaag in de tuin wezig. Kutwerk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
@TT: Tieten natuurlijk, bier is vies![]()
Goeienavond
Nee, geen topic.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Je gaat hard, Soempie...![]()
Is er al een verbouwingstopic?
Al nieuws mbt het hout? We moeten voor volgende week even een dag plannenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:26 schreef Soempie het volgende:
De mannen gaan vooral hard. Ik heb vandaag alleen maar wat plinten gedaan, laminaat besteld en de badkamer geregeld.
Oh, hij heeft al gefreestquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:17 schreef Soempie het volgende:
Nog een paar foto's. Beneden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En skippy:
[ afbeelding ]
Het komt overal tussen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:29 schreef MadMaster het volgende:
Nem is ook net Haarlemmer olie qua klussen bij de AKQ SC' ers, petje af voor hem.
Ho ho, dat heeft 'ie niet gedaanquote:En de schouw heeft je a.s. echtegnoot er al zelfstandig uitgemept...![]()
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Al nieuws mbt het hout? We moeten voor volgende week even een dag plannen
Ken je die uitdrukking niet?quote:
OK, maar ik krijg door het woord echtgenoot (zelfs met typo's, zie ik) wel advertentie deze voor Soempie:quote:[..]
Ho ho, dat heeft 'ie niet gedaan
Dat hebben hij, ik en nog iemand gedaan
Deels he. Nem en m'n ex hebben zich ook uitgeleefd op de schouw. En zeker weten petje af voor Nem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:29 schreef MadMaster het volgende:
Nem is ook net Haarlemmer olie qua klussen bij de AKQ SC' ers, petje af voor hem.
En de schouw heeft je a.s. echtegnoot er al zelfstandig uitgemept...![]()
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Snitch!quote:
Sorry, maar a.s. week moet ik werken en na Koninginnedag ga ik naar de Ardennen (inspiratie by Nembrionic - alweer die vent)...quote:
Mooie combinatiequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking niet?
[..]
OK, maar ik krijg door het woord echtgenoot (zelfs met typo's, zie ik) wel advertentie deze voor Soempie:
http://www.mymms.nl/geleg(...)zGsKgCFQOGDgod5DR8HQ
Volgende week. Hoe sneller die vliering af is, hoe beterquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee nog niet.Vandaag ben ik daar dus ook even langs gereden, maar nog niks. Denk dat dat dan volgende week komt. En ik ben 2 weken helemaal vrij (behalve dan morgen en aanstaande maandag). Dinsdag en woensdag komt de klusjesman. Sven is maandag er, maar moet de rest van de week werken. En woensdag moet ik langs de notaris.
Wil je dan volgende week een dag langskomen? Of de week erna? Of?Dan zal ik ook vragen of Tom komt.
Een wondermiddel dat overal bij/tegen helptquote:
hout, vliering? ik zeg underlaymentquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende week. Hoe sneller die vliering af is, hoe beter
quote:
quote:Het woord Haarlemmerolie wordt ook overdrachtelijk gebruikt voor een soort wondermiddel waardoor alles geacht wordt beter te gaan.
Ik zeg: er is geen vloerquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hout, vliering? ik zeg underlayment
Nou, dat is misschien iets teveel eerquote:
dan eerst maar wat balken onder dat underlayment makenquote:
Maar in hoeveel woningen van AKQ SC' ers heb je al geklust?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat is misschien iets teveel eer
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar a.s. week moet ik werken en na Koninginnedag ga ik naar de Ardennen (inspiratie by Nembrionic - alweer die vent)...
En eerder al bij IARL.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar in hoeveel woningen van AKQ SC' ers heb je al geklust?
In ieder geval bij MaJo en Soempie dus al en bij IARL heb je de aanbieding al gedaan...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende week. Hoe sneller die vliering af is, hoe beter
Met welke maatschappij vliegt ie?quote:Yep, ik vind het zelf niet alleen eng om te vliegen maar ook als degenen waarvan ik hou gaan vliegen. Anders zou ik best egoistisch zijn
Hmz, toevallig wel allebei het lekkerst wanneer ze rond de 18 jaar oud zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef Whiteguy het volgende:
Hmz, toevallig wel allebei het lekkerst wanneer ze rond de 18 jaar oud zijn
[..]
Zo makkelijk kop ik ze graag in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn zat binten, ik ben nu juist de simpele vloer aan het makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan eerst maar wat balken onder dat underlayment maken
Sterker nog: IARL was de eerste. Daar heb ik toen muren geverfdquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar in hoeveel woningen van AKQ SC' ers heb je al geklust?
In ieder geval bij MaJo en Soempie dus al en bij IARL heb je de aanbieding al gedaan...
Vergeet de plintenladder niet voor de afwerking.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn zat binten, ik ben nu juist de simpele vloer aan het maken
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo makkelijk kop ik ze graag in.
Deze kon ook nog, hoewel wat meer 'op het randje'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij whiskey mag dat, veel zelfs bij voorkeur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice!quote:
Als dat goed gedaan wordt, dan heb je een hele leuke avond...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
vanavond naar een Led Zeppelin bandje in de plaatselijke kroeg
Jep, schijnt wel goed te zijn als ik de recensies lees en de setting is ook een leuke, later meer, nu ben ik wegquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als dat goed gedaan wordt, dan heb je een hele leuke avond...
Ehm, de zangeres ten tijde van ongeveer la vache is en blijft dood.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:37 schreef MadMaster het volgende:
Nieuw album?
Hebben ze die zangeres weer opgegraven dan?
Dan kan ik een handje uitsteken...quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
En eerder al bij IARL.
Nem kan z'n eigen bedrijf wel beginnen.
Heb jij twee linker of rechter handen op het gebied van klussen?quote:
Houden zo dat laatste, wat mij betreft...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm, de zangeres ten tijde van ongeveer la vache is en blijft dood.
De laatste jaren zijn ze volgens mij vooral wereldberoemd in Belgie.
Niks voor Soempie?quote:On 29th April 2011, Prince William and Catherine Middleton will be married in a cermony at Westminster Abbey which will almost certainly include a marching band, maybe even a piper or two and various limousines, although I doubt any 1956 Daimler Conquests will be included.
In order to mark this event, The Macallan have decided to issue a commemmorative bottle of whisky called The Royal Marriage which itself is a 'marriage' of two casks; both filled on 29th April, one in 1996 and the other in 1999 and only available in the UK.
The Macallan Royal Marriage, 46.8%, So, here it is glowing rich amber with a hint of coppery bronze in my Classic Malt glass. The nose has rich aged oak, a little furniture polish, figs, plums, dark cherries and oil of orange with just the slightest hint of cloves. It's also quite floral in a rich sherry kind of way. The palate is initially rich and creamy with slightly dry, but quite heavy sherry. Then comes the wood and fruit followed by that oily orange and hints of dark chocolate. What I can only describe as floral cloves take the lead into the finish which is long, again with some development of orange and a leaning towards finest cognac right at the end. It is a decent strength at 46.8% and as such, I have no inclination to add any water to this one. Let's leave it as it is. My overall impression is one of a very good whisky, obviously sherry cask(s) but with a floral lightness and complexity only associated with very good sherry casks.
This whisky is a marriage of two casks; one from 1996, the other 1999 and, as we all know; any age statement, if used, has to declare the youngest whisky in the vatting. This means that this whisky would officially be 11 years old and at the price of 100 GBP which I think is a little high. Yes, it is a very good whisky, but in reality we're talking about the collectible market here. One in which Macallan has, historically, excelled. I have no doubt that this special commemmorative edition of only 1000 bottles (available only in the UK) will prove over time to be a great investment. Should you be lucky enough to get hold of one and wish to open it, then you'll also find it to be a very good whisky.
Een linker en een rechter.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:12 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb jij twee linker of rechter handen op het gebied van klussen?
Wij waren de eerste?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
Sterker nog: IARL was de eerste. Daar heb ik toen muren geverfd
Dan ben je beter in het klussen dan ik. Dus: jij klust, ik zorg voor het toezicht.quote:
Op Werchter maakten ze de hele tent los...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ehm, de zangeres ten tijde van ongeveer la vache is en blijft dood.
De laatste jaren zijn ze volgens mij vooral wereldberoemd in Belgie.
Zonde van die tent.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Op Werchter maakten ze de hele tent los...
Zo sterk als vandaag heb ik het ook nog nooit gehadquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:04 schreef LadyBlack het volgende:
Slaap lekker IARL, hopelijk vannacht wat langer
MaJo, ik heb alleen last van 'vliegangst' als mn vriendje in de lucht hangt, dus ik herken het welzelf vind ik het niet eng, maar als hij in de lucht hangt hou ik het wel een beetje in de gaten! Fijn dat jouw vriendje veilig geland is!
Ja ook dat nogquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
En dan moet 'ie ook de bars nog overleven
Ohja, en oppassen voor de zakkenrollende straathoertjes
Heb je hem aan de riem gelegd?quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ook dat nogIk weet zeker dat hij geen stripclub meer zal betreden
quote:They did show up, a few showed up a couple of days early.
A couple of days before, one of them ran his mouth at a Brandon gas station and got his ass waxed. Police were called and the beaten man could not give much of a description of who beat him. When they canvassed the station and spoke to the large crowd that had gathered around, no one seemed to remember anything about what had happened.
Rankin County handled this thing perfectly. There were many things that were put into place that most will never know about and at great expense to the county. Most of the morons never made it out of their hotel parking lot. It seems that certain Rankin county pickup trucks were parked directly behind any car that had Kansas plates in the hotel parking lot and the drivers mysteriously disappeared until after the funeral was over.
Police were called but their wrecker service was running behind and it was going to be a few hours before they could tow the trucks so the Kansas plated cars could get out. A few made it to the funeral but were ushered away to be questioned about a crime they might have possibly been involved in. Turns out, after a few hours of questioning, that they were not involved and they were allowed to go on about their business.
Ranking deserves a hand in how they handled this situation.
Yep, al bijna 3 uur.quote:
Ja, t/m dinsdag de ochtenddienst.quote:Op zaterdag 23 april 2011 08:32 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan heb je vanmiddag nog mooi rijd om van het lekkere weer te genieten
Moet je het hele paasweekend werken?
Ach, de paasdagen doorbrengen met gevechtsrantsoenen is ook niet slecht.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 11:12 schreef Etcetera het volgende:
gisteren bij een vriendin geweest, nu sta ik te wachten tot de bus richting huis komt
Even doorbijten!quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:08 schreef MaJo het volgende:
Ik heb geen zin meerIk wil of van de zon genieten, of tukken, maar niet meer aan mijn scriptie
Heb je al bruine benen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:35 schreef Etcetera het volgende:
Zo, weer thuis. Warmbroek uit, jurk aan, zo warm
quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:38 schreef Etcetera het volgende:
NeeWel wat blauwe plekken
Maar ik vermoed zomaar dat ik ivm 10 juni wel wat foto's ga plaatsen
Ze zijn dan ook veel beter dan McGyver.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
schijnt nogal een schok voor ze geweest te zien hoe debiel Nederland over de serie was
* Ofyles2 verliefd naar zijn HDD staart...quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:38 schreef Etcetera het volgende:
NeeWel wat blauwe plekken
Maar ik vermoed zomaar dat ik ivm 10 juni wel wat foto's ga plaatsen
Hij is de nieuwe vlam van Etc?quote:Op zaterdag 23 april 2011 17:04 schreef iamredleader het volgende:
Dat lijkt inderdaad op het werk van broer D.
Halloquote:
Oh dat had ik wel meegekregen jaquote:
Opsturen naar je begeleider en vraag om commentaar. In de tussentijd kun je er nog eens rustig naar kijken op een moment dat je niet stressedquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh dat had ik wel meegekregen ja
Kennen jullie dat moment dat je even niet meer weet waar je het zoeken moet en het liefst keihard wil janken? (voor de mannen: iets kapot wil slaan) Nou dat heb ik nu dusIk kijk net naar mijn conclusie en weet gewoon even niet of het wel goed genoeg is
Ik weet niet of ik het geheel wel op kan sturen, eigenlijk heb je bij een herkansing geen recht op begeleiding maar hij is gewoon erg aardig. Dus om nou het hele ding op te sturen durf ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Opsturen naar je begeleider en vraag om commentaar. In de tussentijd kun je er nog eens rustig naar kijken op een moment dat je niet stressedZoals later vandaag of morgen.
Niet geschoten is altijd mis. Desnood vraag je hem eerst of je het mag lezen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het geheel wel op kan sturen, eigenlijk heb je bij een herkansing geen recht op begeleiding maar hij is gewoon erg aardig. Dus om nou het hele ding op te sturen durf ik eigenlijk nietMaar mijn ouders gaan het nog wel lezen, en hopelijk ook broer en zus. Dus dat moet wel goedkomen. Ben alleen even heel onzeker op het moment, denk dat ik het niet kan enzo
Heb je ook wel gelijk in maar het is echt te laat om het zo kort nog van tevoren op te sturen. Ik ga het wel laten lezen door anderen, en weet je het zeker? Is wel 80 pagina'squote:Op zaterdag 23 april 2011 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. Desnood vraag je hem eerst of je het mag lezen.
En inderdaad even mensen laten lezen(je mag het doorsturen he) Kijken wat daar uitkomt.
Onzekerheid wat dit betreft mag best natuurlijk. Meestal zit het dan wel goed
Mocht je het willen: stuur het dan ook maar naar mij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in maar het is echt te laat om het zo kort nog van tevoren op te sturen. Ik ga het wel laten lezen door anderen, en weet je het zeker? Is wel 80 pagina's
Ik weet het zekerquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in maar het is echt te laat om het zo kort nog van tevoren op te sturen. Ik ga het wel laten lezen door anderen, en weet je het zeker? Is wel 80 pagina's
En daarom mogen wij het niet lezen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:47 schreef MaJo het volgende:
Jullie zijn liefmaar ik durf het echt niet meer naar hem op te sturen
ik bedenk trouwens net dat hij de vorige keer niets op mijn conclusie aan te merken had terwijl ik me daar nu zo zorgen over maak
Ja jullie wel, ik stuur hem zo opquote:
Nou danquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:47 schreef MaJo het volgende:
ik bedenk trouwens net dat hij de vorige keer niets op mijn conclusie aan te merken had terwijl ik me daar nu zo zorgen over maak
Daar wist ik heul niks vanquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:55 schreef Cobra4 het volgende:
Maar euh, MaJo (en Diaan) waarom ben je hier niet geweest?
Ongeveer 600 fans op Beatlesdag
De 32e Beatlesdag, voor het tweede jaar in het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid in Hilversum, is zaterdag door zo'n zeshonderd mensen bezocht. Dat meldde een woordvoerder van de organisatie aan het einde van het de dag. Het evenement, georganiseerd door Beatles Unlimited en het instituut, stond dit keer in het teken van het album Revolver dat ongeveer 45 jaar geleden werd uitgebracht.
Zo traden onder andere acht coverbands op die nummers van Revolver in de volgorde van de elpee speelden. Revolver was het zevende album van de Britse formatie en verscheen in augustus 1966. Op de plaat stonden hits als Yellow Submarine, Taxman en Eleanor Rigby.
Behalve de optredens was er een markt met Beatlesspullen.
weet ik ook welquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou dan
Over je conclusie hoef je je dus geen zorgen te maken
quote:
Volgend jaar weer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar wist ik heul niks vanEn ik had vandaag ook niet gekund, maar als het nog een keer gehouden wordt ben ik er zeker bij
Nee, die zit vast druk te zoeken op internet wat dan wel een redelijke prijs is.quote:Nog iets van je mams gehoord?
Leuke dingen!? Ik heb gewoon gewerkt!quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
weet ik ook welMaar heb gewoon even een dag waarin ik me bleh voel. Dat vriendlief in Praag zit en iedereen allemaal leuke dingen doet helpt ook niet echt mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Kijk zo mag ik het horenquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan lees ik 'm morgen ochtend. Een goede besteding van de eerste uren van mijn dienst op zondag ochtend.
Herinner je me er tegen die tijd aan? Want dan vergeet ik het vast weerquote:
Als ze niet lager wil gaan dan ga ik wel akkoord met 100. Bedacht dat het eigenlijk wel redelijk is, en het zijn flink wat singeltjes toch?quote:Nee, die zit vast druk te zoeken op internet wat dan wel een redelijke prijs is.
Ik zal mijn best doen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:06 schreef MaJo het volgende:
Herinner je me er tegen die tijd aan? Want dan vergeet ik het vast weer
Iets van 20 singles geloof ik. Maar ze zal heus wel zakken mbt de prijs.quote:Als ze niet lager wil gaan dan ga ik wel akkoord met 100. Bedacht dat het eigenlijk wel redelijk is, en het zijn flink wat singeltjes toch?
Ik heb de hele dag in de tuin gestaan. Ik ga nu dan wel naar de stad maar de komende 2 dagen ook hard aan de arbeidquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
weet ik ook welMaar heb gewoon even een dag waarin ik me bleh voel. Dat vriendlief in Praag zit en iedereen allemaal leuke dingen doet helpt ook niet echt mee
Zit nu in Wijk dus dat wordt lastigquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag in de tuin gestaan. Ik ga nu dan wel naar de stad maar de komende 2 dagen ook hard aan de arbeid
Als ik jou was, dan belde ik iemand om ook even naar de stad te gaan
Oke hou me op de hoogtequote:Op zaterdag 23 april 2011 20:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen.
[..]
Iets van 20 singles geloof ik. Maar ze zal heus wel zakken mbt de prijs.
Nee, zie pmquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oke hou me op de hoogte
Heb je trouwens nog steeds hetzelfde emailadres als een paar jaar geleden? Met minjus erin?
Een keuken in je garage? Ga je net als Al Bundy een mannenhol bouwen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef iamredleader het volgende:
Pfew, garage opgeruimd voor morgen - daar kan nu best een keuken in
Mooi. Saffie?quote:
Ik ga nu even in bad om alles van me af te laten glijden en te overdenken. Maar daarna zeker een saffiequote:
Niet mijn garage, die van mijn ouders. Deze keuken komt in het nieuwe huisquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
Een keuken in je garage? Ga je net als Al Bundy een mannenhol bouwen?
Wanneer begin je met het verkopen van lidmaatschap kaarten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Niet mijn garage, die van mijn ouders. Deze keuken komt in het nieuwe huisoverigens hebben we straks een aardige schuur, misschien maak ik daar een man-den
quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:00 schreef iamredleader het volgende:
Zodra we de sleutels hebben - erelidmaatschap voor alle klussende mannen
terug uit de stad, wezen eten en bier drinken. Briljante avond (en dat weer, perfect)quote:
mocht je er ernstig over inzitten dan mag je het ook naar mij doorsturen. Heb morgen wel tijd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:47 schreef MaJo het volgende:
Ik zie geen wycciequote:
Als ze hier ook nog mee leest is dit een zeer schappelijke aanbieding voor haarquote:
Na de bananaphone mag deze niet achterblijven:quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en voor de liefhebbers
de bananaphone
![]()
![]()
![]()
Laatst nog een leuke anekdote onthouden dat over de BN'ers van nu gaat:quote:
Ah die lul en die muts dus weer.quote:Op zondag 24 april 2011 07:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
jawel, geen zin. bepaald persoon die ik niet tegen wil komen omdat die weer met zijn ex slaapt die hem supposedly ZO gekwetst had dat hij niet met mij kon zijn voor meer dan wat we waren, en trouwens ook niet meer voor dat wat we waren. hij was niet 'klaar'. maar nu wel weer kennelijk voor haar. verdomme.
yup. kwam ik gisteravond achter terwijl ik eigenlijk een geweldige date party had bij een andere frat dan de zijne met een heel aardige jongenquote:
jaquote:Op zondag 24 april 2011 07:45 schreef iamredleader het volgende:
Blegh, PS, dat is niet fijn. Helpt een knuffel van Jair?
Enge stalker!quote:
da's heul niequote:
geeft niets, noemen we beroepsdeformatiequote:Op zondag 24 april 2011 10:01 schreef Cobra4 het volgende:
Oh, is dat voor de kerk! Ik dacht dat de dijken doorgebroken waren.
F*ck, uitverkocht.quote:Op zondag 24 april 2011 00:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Als ze hier ook nog mee leest is dit een zeer schappelijke aanbieding voor haar
Hé, heeft Fok! nu auto-censuur? Even testen: f*ck.quote:
quote:Op zondag 24 april 2011 11:03 schreef Cobra4 het volgende:
Hé, heeft Fok! nu auto-censuur? Even testen: f*ck.
Sh*t. Kl*te zooi. Mogen niet we niet eens meer vloeken?
Ah!quote:
F5-en hoeft niet meer.quote:Op zondag 24 april 2011 12:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en, gebeuren er nog spannende dingen op het werk of is F5-en het hoogtepunt van de dag?
quote:Op zondag 24 april 2011 12:24 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ja maar, dan heb je helemaal niets meer te doen
quote:Op zondag 24 april 2011 12:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en omdat het technisch weer is zeker vaak buiten inspecties uitvoeren?
Met mij is alles goed en met jou?quote:
Ha Jojoquote:Op zondag 24 april 2011 15:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
goedemiddag Andy, long time no seen
Majo is dus teruggekomen om deel te nemen aan die spotane whiskeyorgies van MM en nu is er iemand zwanger geworden en PS mag de navelstreng straks doorknippen?quote:Op zondag 24 april 2011 15:40 schreef iamredleader het volgende:
Heel watMaJo is recent weer opgedoken, MM doet aan spontane whisky-orgies, PS is binnenkort bij een bevalling...
Ik heb wel erg veel gemist zo te lezen. Allemachtig allemaal dames met nestdrang.quote:Op zondag 24 april 2011 15:42 schreef iamredleader het volgende:
Ow, Etc heeft een vriend: mr.etcieen Soempie is druk aan het klussen aan hun nieuwe huis, en meerdere dames in de sc willen graag zwanger worden/zijn
quote:
Ach ik denk dat ik straks de notulen wel opvraag....quote:Op zondag 24 april 2011 15:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
maar gezien de tijd die je afwezig bent gweest ben je de rest van de middag wel bezig met bijlezen
Ik heb gewed met mijn maatjes dat ik geen alcohol zou drinken tot ze kampioen zijn geworden. Dus ik was denk ik niet echt op mijn plek geweest....quote:Op zondag 24 april 2011 15:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
o, en je hebt een whisky en bier meet gemist bij MM thuis
Het gaat nog steeds goed, sorry dat ik afgeleid raakte...quote:Op zondag 24 april 2011 15:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met mij is alles goed en met jou?
Geeft niet. Ik zat ook naar de wedstrijden te luisteren.quote:Op zondag 24 april 2011 16:11 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds goed, sorry dat ik afgeleid raakte...
De mannen van Zuid hebben zich gerevancheerd door PSV het kampioenschap te ontnemen!quote:Op zondag 24 april 2011 16:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zag ik nou goed dat PSV zichzelf heeft uitgeschakeld door te verliezen van Feijenoord?
Goed voor die voetbalsouteneur!quote:Op zondag 24 april 2011 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
De mannen van Zuid hebben zich gerevancheerd door PSV het kampioenschap te ontnemen!
Die Fred Rutte zal wel nog meer gaan slissen en stotteren straks bij de persconferentie!
Dat is lang geleden!quote:
Waar!?quote:
Wel netjes op je beurt wachten. Ik eerst!quote:
ik ben altijd de sloppy secondquote:Op zondag 24 april 2011 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wel netjes op je beurt wachten. Ik eerst!
Dan zal ik een heer zijn. Het eerste bakkie is voor jou.quote:Op zondag 24 april 2011 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben altijd de sloppy second
quote:Op zondag 24 april 2011 19:38 schreef LadyBlack het volgende:
Eerst eten, dan koffie en dan naar hetpaasvuur
multo graziequote:Op zondag 24 april 2011 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan zal ik een heer zijn. Het eerste bakkie is voor jou.
Koffie drinken.quote:
quote:
Must...not....make...joke...quote:Op zondag 24 april 2011 19:35 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik ben altijd de sloppy second
ga je gangquote:
Just didquote:
i is confused.quote:Op zondag 24 april 2011 20:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Just did
Alsjeblieft, een bakkie troost.
[ afbeelding ]
quote:
As Told By Ginger kijken op Youtubequote:
De kleinere mogen niet plaatsvinden, maar de grote, goed georganiseerde mogen wel doorgaanquote:
Wow, na 5 minuten zit ik al met een brok in mijn keel.....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |