eigenlijk altijd in de avond/nacht hequote:Op vrijdag 22 april 2011 16:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat een gedonder buiten. In Nederland is er zelden onweer in de morgen toch?
ha dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:52 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
eigenlijk altijd in de avond/nacht he
Yep, ik vind het zelf niet alleen eng om te vliegen maar ook als degenen waarvan ik hou gaan vliegen. Anders zou ik best egoistisch zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:01 schreef Cobra4 het volgende:
Huh? Heb jij dan plaatsvervangende vliegangst?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yep, ik vind het zelf niet alleen eng om te vliegen maar ook als degenen waarvan ik hou gaan vliegen. Anders zou ik best egoistisch zijn
Kleigrond?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben vandaag in de tuin wezig. Kutwerk
kutgrondquote:
Da's klote.quote:
Je prive bevrijdingsdag!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor PS
Studente veinst zwangerschap
Wow, dat is zwaar met dit weer man!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ben vandaag in de tuin wezig. Kutwerk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:16 schreef LadyBlack het volgende:
@TT: Tieten natuurlijk, bier is vies![]()
Goeienavond
Nee, geen topic.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:24 schreef MadMaster het volgende:
Je gaat hard, Soempie...![]()
Is er al een verbouwingstopic?
Al nieuws mbt het hout? We moeten voor volgende week even een dag plannenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:26 schreef Soempie het volgende:
De mannen gaan vooral hard. Ik heb vandaag alleen maar wat plinten gedaan, laminaat besteld en de badkamer geregeld.
Oh, hij heeft al gefreestquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:17 schreef Soempie het volgende:
Nog een paar foto's. Beneden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En skippy:
[ afbeelding ]
Het komt overal tussen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:29 schreef MadMaster het volgende:
Nem is ook net Haarlemmer olie qua klussen bij de AKQ SC' ers, petje af voor hem.
Ho ho, dat heeft 'ie niet gedaanquote:En de schouw heeft je a.s. echtegnoot er al zelfstandig uitgemept...![]()
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Al nieuws mbt het hout? We moeten voor volgende week even een dag plannen
Ken je die uitdrukking niet?quote:
OK, maar ik krijg door het woord echtgenoot (zelfs met typo's, zie ik) wel advertentie deze voor Soempie:quote:[..]
Ho ho, dat heeft 'ie niet gedaan
Dat hebben hij, ik en nog iemand gedaan
Deels he. Nem en m'n ex hebben zich ook uitgeleefd op de schouw. En zeker weten petje af voor Nem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:29 schreef MadMaster het volgende:
Nem is ook net Haarlemmer olie qua klussen bij de AKQ SC' ers, petje af voor hem.
En de schouw heeft je a.s. echtegnoot er al zelfstandig uitgemept...![]()
Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Snitch!quote:
Sorry, maar a.s. week moet ik werken en na Koninginnedag ga ik naar de Ardennen (inspiratie by Nembrionic - alweer die vent)...quote:
Mooie combinatiequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je die uitdrukking niet?
[..]
OK, maar ik krijg door het woord echtgenoot (zelfs met typo's, zie ik) wel advertentie deze voor Soempie:
http://www.mymms.nl/geleg(...)zGsKgCFQOGDgod5DR8HQ
Volgende week. Hoe sneller die vliering af is, hoe beterquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee nog niet.Vandaag ben ik daar dus ook even langs gereden, maar nog niks. Denk dat dat dan volgende week komt. En ik ben 2 weken helemaal vrij (behalve dan morgen en aanstaande maandag). Dinsdag en woensdag komt de klusjesman. Sven is maandag er, maar moet de rest van de week werken. En woensdag moet ik langs de notaris.
Wil je dan volgende week een dag langskomen? Of de week erna? Of?Dan zal ik ook vragen of Tom komt.
Een wondermiddel dat overal bij/tegen helptquote:
hout, vliering? ik zeg underlaymentquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende week. Hoe sneller die vliering af is, hoe beter
quote:
quote:Het woord Haarlemmerolie wordt ook overdrachtelijk gebruikt voor een soort wondermiddel waardoor alles geacht wordt beter te gaan.
Ik zeg: er is geen vloerquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:36 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hout, vliering? ik zeg underlayment
Nou, dat is misschien iets teveel eerquote:
dan eerst maar wat balken onder dat underlayment makenquote:
Maar in hoeveel woningen van AKQ SC' ers heb je al geklust?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, dat is misschien iets teveel eer
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar a.s. week moet ik werken en na Koninginnedag ga ik naar de Ardennen (inspiratie by Nembrionic - alweer die vent)...
En eerder al bij IARL.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar in hoeveel woningen van AKQ SC' ers heb je al geklust?
In ieder geval bij MaJo en Soempie dus al en bij IARL heb je de aanbieding al gedaan...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Volgende week. Hoe sneller die vliering af is, hoe beter
Met welke maatschappij vliegt ie?quote:Yep, ik vind het zelf niet alleen eng om te vliegen maar ook als degenen waarvan ik hou gaan vliegen. Anders zou ik best egoistisch zijn
Hmz, toevallig wel allebei het lekkerst wanneer ze rond de 18 jaar oud zijnquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef Whiteguy het volgende:
Hmz, toevallig wel allebei het lekkerst wanneer ze rond de 18 jaar oud zijn
[..]
Zo makkelijk kop ik ze graag in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn zat binten, ik ben nu juist de simpele vloer aan het makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
dan eerst maar wat balken onder dat underlayment maken
Sterker nog: IARL was de eerste. Daar heb ik toen muren geverfdquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar in hoeveel woningen van AKQ SC' ers heb je al geklust?
In ieder geval bij MaJo en Soempie dus al en bij IARL heb je de aanbieding al gedaan...
Vergeet de plintenladder niet voor de afwerking.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:03 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Er zijn zat binten, ik ben nu juist de simpele vloer aan het maken
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:50 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zo makkelijk kop ik ze graag in.
Deze kon ook nog, hoewel wat meer 'op het randje'.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bij whiskey mag dat, veel zelfs bij voorkeur...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |