locatie valt natuurlijk te verwarren met de locatie waar het zich afspeeld/waar is gefilmd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:15 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is de enige filmlocatie. Een studio in Barcelona zelfs, niet eens de stad.
Excuses, er kwam bier aan te pas.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Intre kom is uit die felle zon, is niet goed voor je
Dan had je 'm eerst moeten posten, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:16 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik had een vermoeden dat, na een IMDb-check, juist bleek te zijn, maar ik weet niet of dat geldt als opzoeken of niet.
The Machinist.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Excuses, er kwam bier aan te pas.
Het is een Spaanse film, met een Engelse titel en een Amerikaanse hoofdrolspeler.
Maar wel allemaal in 1 studio.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die is Canadees, maar ik kan me niet voorstellen dat The Truman Show in Spanje is opgenomen
Die heeft buiten-gedeelten.quote:
De-Sombrero +1quote:
Valt wel meequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:01 schreef De-Sombrero het volgende:
Sands + 1, helemaal jou genre of niet ?
Zwart-wit is geen op zichzelf staand genre hoor,quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:01 schreef De-Sombrero het volgende:
Sands + 1, helemaal jou genre of niet ?
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:58 schreef The_Substitute het volgende:
Charlie Bartlett?
Anton Yelchin
Robert Downey Jr
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als Joseph Gordon Levitt er daar zo op uitziet sla ik mezelf voor me kop.
Het is 'mquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:24 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Als Joseph Gordon Levitt er daar zo op uitziet sla ik mezelf voor me kop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iets recenter.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:
Uiteraard.quote:
Ik herinner me Josephs kapsel iets andersquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik had 'm toch enigzins van jouw verwacht.
Misschien was Sam wat verward door je "het is 'm... niet" post. Die snap ik ook niet zo namelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:33 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik had 'm toch enigzins van jouw verwacht.
[..]
Je paintskills nemen wel toe he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:38 schreef Doff het volgende:
[..]
Misschien was Sam wat verward door je "het is 'm... niet" post. Die snap ik ook niet zo namelijk.
[ afbeelding ]
Wie in welke film?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:38 schreef Doff het volgende:
Misschien was Sam wat verward door je "het is 'm... niet" post. Die snap ik ook niet zo namelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef The_Substitute het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed hè?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Je paintskills nemen wel toe he?
Dat is hem jaquote:
Ja, die is het toch echt.quote:
Dat is hem!quote:
An...ge..li...najaquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef DragonFodder het volgende:
Sub, kop je ook ff de actrice in voordat Sands het doet?
Hadden mijn paint-skills jullie even mooi om de tuin geleid!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
Oh en Angelina Jolie nog even noemen
Speelde Inglourious Basterds tijdens de eerste Wereldoorlog af?quote:
Lijkt me een irrelevante vraag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:18 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Speelde Inglourious Basterds tijdens de eerste Wereldoorlog af?
Dat wordt hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:18 schreef Robby87 het volgende:
[..]
De film ken ik zeker, wordt een 'oh ja' momentje
Niet als het als hint bedoeld is.quote:
Wow, netjes hoorquote:
Ah die film die nog eens terugkwam in een cursus die je gedaan hebt. Ik heb 'm nog nooit gezien, jij wel? Zo ja, is het wat?quote:
Ja. Heb 'm ook nooit gezien. Lijkt me een nogal slappe film.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah die film die nog eens terugkwam in een cursus die je gedaan hebt. Ik heb 'm nog nooit gezien, jij wel? Zo ja, is het wat?
Vrees het ook. Zie nu trouwens dat ie wel door een kleine acteur geregisseerd is, maar niet door Nicholson.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef Doff het volgende:
[..]
Ja. Heb 'm ook nooit gezien. Lijkt me een nogal slappe film.
quote:
quote:
het komt een beetje in de buurtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef Gillingham het volgende:
(ik bedacht het me zojuist ook)
Gettys and Gettys?
oeh, the terror, die staat hier nog ergens. Ooit uit de 5 voor een ¤ bak gehaald, maar nog nooit gekeken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
De striptekening was Drive, He Said. Verder kon je nog kiezen uit The Terror en Goin' South.
Uhm, ja.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef Robby87 het volgende:
The Fountain![]()
namen geen id
regie van Aranovsky?Nou ja, Aronofsky, maar ik zal het goed rekenen.
Sub +1quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef The_Substitute het volgende:
The Fountain?![]()
Hugh Jackman![]()
Rachel Weisz![]()
Ellen Burstyn?![]()
?
quote:
Heb ik een beroerte gehad ofzo? Zegt me allemaal niksquote:
Mij ook niet...maarja ik moet dan ook nog bijkomen van de barbequequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Heb ik een beroerte gehad ofzo? Zegt me allemaal niks
Is de muziek. Cronos Quartet werkte ook mee aan o.a. Requiem for a Dream.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Ah, en Mogwai was het beestje wat ze gezelschap hield?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef Doff het volgende:
[..]
Is de muziek. Cronos Quartet werkte ook mee aan o.a. Requiem for a Dream.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Kronos Quartet is een muzikaal ensemble die viool, viola en cello bespelen. Ze zijn redelijk experimenteel en hebben allerlei soorten muziek gemaakt. Ze zijn onder meer bekend van de sountrack van Requiem for A Dream, waarbij ze samenwerkte met Clint Mansell, de vaste composer van Aronofsky. Bij The Fountain werkte ze wederom samen, maar de (pop)band Mogwai speelde ook een deuntje mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Mij ook niet...maarja ik moet dan ook nog bijkomen van de barbeque
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Kronos Quartet is een muzikaal ensemble die viool, viola en cello bespelen. Ze zijn redelijk experimenteel en hebben allerlei soorten muziek gemaakt. Ze zijn onder meer bekend van de sountrach van Requiem for A Dream, waarbij ze samenwerkte met Clint Mansell, de vaste composer van Aronofsky. Bij The Fountain werkte ze wederom samen, maar de (pop)band Mogwai speelde ook een deuntje mee.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Kronos Quartet is een muzikaal ensemble die viool, viola en cello bespelen. Ze zijn redelijk experimenteel en hebben allerlei soorten muziek gemaakt. Ze zijn onder meer bekend van de sountrach van Requiem for A Dream, waarbij ze samenwerkte met Clint Mansell, de vaste composer van Aronofsky. Bij The Fountain werkte ze wederom samen, maar de (pop)band Mogwai speelde ook een deuntje mee.
Eerst 16, nou 13 sec.quote:
Met wat? Een stok?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:47 schreef Robby87 het volgende:
Ik denk dat ik een goede kans maak om SOK SOS van de eerste plaats te stoten.
14 sec. beetje langzaamquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:45 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ah, en Mogwai was het beestje wat ze gezelschap hield?
Geen probleem, ik ga de boel weer bij kunnen houden. Sands mag een vraag stellen.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ga de boel weer bij kunnen houden. Sands mag een vraag stellen.
Niet meteen zo negatiefquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Geen probleem, ik ga de boel weer bij kunnen houden. Sands mag een vraag stellen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:52 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Jaquote:
Ah, mooi. Rustig weekend.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:01 schreef Sands het volgende:
[..]
De volgende van mij zal weer een echte Sands vraag worden.
Is al weer een tijd geleden dat ik hem gezien heb.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik wist het antwoord ook nog, hoewel het erg lang geleden is dat ik hem heb gezien.
Ware trivia kenners.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:08 schreef Sands het volgende:
[..]
Het is de laatste film die ik heb gekeken
Waarbij trivia(al) het toverwoord isquote:
Idiots savant dan eerderquote:
Er gaat een dubbele punten vraag aankomen vrees ikquote:
Ik moest alleen even een goeie uitzoekenquote:
Het is maar hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Er gaat een dubbele punten vraag aankomen vrees ik
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:27 schreef DragonFodder het volgende:
Pffff anime. Random titel want geen idee. Ghost in the shell?
Nou uuuh tjaaa uuh in een anime serie met dezelfde naamquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Robby87 het volgende:
In welke films heeft hij nog meer gespeeld?
Sorry ik moest heel hard lachen![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:32 schreef Robby87 het volgende:
In welke films heeft hij nog meer gespeeld?
Sorry ik moest heel hard lachen![]()
Ik zou hem wel gaan kijkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:36 schreef Baszh het volgende:
Ik herken zijn hoofd wel ergens van.. vast eens op anime-sites tegengekomen.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:40 schreef DragonFodder het volgende:
Volgens mij heb dit nog ooit gezien ook.. Dit is uit de openingsscene?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef Baszh het volgende:
Gok op volgende anime met geweren : Black Lagoon?
Trigun?
Ohooo! 2 antwoorden in één post!quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:43 schreef Baszh het volgende:
Gok op volgende anime met geweren : Black Lagoon?
Trigun?
Eng dubbed is hij leuker dan in het japans moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 21:46 schreef Baszh het volgende:
Lijkt verdacht veel op Hellsing met die brilZal hem eens kijken, ken alleen anime van naam.
Black Lagoon heb ik gezienquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Black Lagoon heb ik gezien, das toch op die boot met die neger en dat meisje dat alleen maar Heineken biertjes drinkt?
Eigenlijk andersom maarja ben geen zeikerdquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef Baszh het volgende:
The demon barber of fleet street: Sweeney Todd?
Ja dat dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:06 schreef Baszh het volgende:
andersom :/ Sweeney Todd: The demon barber of fleet street
Duur woord voor leraar maatschappijleer 2.0quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:11 schreef Baszh het volgende:
Deze werd mij door mijn leraar Internationale Betrekkingen aanbevolen
T'is een opzichzelfstaande tak van de politicologie hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef Sands het volgende:
[..]
Duur woord voor leraar maatschappijleer 2.0
FireFox1+1quote:
Die quote herken ik niet, maar het eerste plaatje welquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:52 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh nu weet ik ook uit wel stuk die aids quote komt
Wanneer hij die 2 negerinnen krijgt aangeboden om mee te spelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die quote herken ik niet, maar het eerste plaatje wel
Hele film nooit gezien, maar dát haal ik ook wel uit die quotequote:Op vrijdag 22 april 2011 22:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Wanneer hij die 2 negerinnen krijgt aangeboden om mee te spelen
Aanraderquote:Op vrijdag 22 april 2011 22:59 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Hele film nooit gezien, maar dát haal ik ook wel uit die quote
Alleen al de introquote:
Was bezigquote:
De 3D ziet er wel crap uit nu ik dat zo terug zie,dat zou ik ook kunnen makenquote:
Euh... Sands.. de vraag?quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:05 schreef Sands het volgende:
[..]
De 3D ziet er wel crap uit nu ik dat zo terug zie,dat zou ik ook kunnen maken
Was ie zo makkelijk?quote:
Was aan het twijfelen tussen Matchstick Men en White Oleander. Dus een goede gok.quote:
Dat is idd ...quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef Gillingham het volgende:
Is dat...?
The Wrestler
En Mean Girls? Of was het nu Sixteen? Of Thirteen?
Nee ik zoek die Allen met Larry David: W....... W....quote:Op vrijdag 22 april 2011 23:48 schreef Gillingham het volgende:
Je bedoelt vast die Allen met McGregor waar ik de titel altijd van vergeet.
Die dus.quote:
Yup en nu reeds op de belg te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |