Ah die film die nog eens terugkwam in een cursus die je gedaan hebt. Ik heb 'm nog nooit gezien, jij wel? Zo ja, is het wat?quote:
Ja. Heb 'm ook nooit gezien. Lijkt me een nogal slappe film.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:48 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ah die film die nog eens terugkwam in een cursus die je gedaan hebt. Ik heb 'm nog nooit gezien, jij wel? Zo ja, is het wat?
Vrees het ook. Zie nu trouwens dat ie wel door een kleine acteur geregisseerd is, maar niet door Nicholson.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef Doff het volgende:
[..]
Ja. Heb 'm ook nooit gezien. Lijkt me een nogal slappe film.
quote:
quote:
het komt een beetje in de buurtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:21 schreef Gillingham het volgende:
(ik bedacht het me zojuist ook)
Gettys and Gettys?
oeh, the terror, die staat hier nog ergens. Ooit uit de 5 voor een ¤ bak gehaald, maar nog nooit gekeken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:29 schreef SamuelofSEK het volgende:
De striptekening was Drive, He Said. Verder kon je nog kiezen uit The Terror en Goin' South.
Uhm, ja.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:35 schreef Robby87 het volgende:
The Fountain![]()
namen geen id
regie van Aranovsky?Nou ja, Aronofsky, maar ik zal het goed rekenen.
Sub +1quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef The_Substitute het volgende:
The Fountain?![]()
Hugh Jackman![]()
Rachel Weisz![]()
Ellen Burstyn?![]()
?
quote:
Heb ik een beroerte gehad ofzo? Zegt me allemaal niksquote:
Mij ook niet...maarja ik moet dan ook nog bijkomen van de barbequequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Heb ik een beroerte gehad ofzo? Zegt me allemaal niks
Is de muziek. Cronos Quartet werkte ook mee aan o.a. Requiem for a Dream.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Ah, en Mogwai was het beestje wat ze gezelschap hield?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef Doff het volgende:
[..]
Is de muziek. Cronos Quartet werkte ook mee aan o.a. Requiem for a Dream.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
[..]
Kronos Quartet is een muzikaal ensemble die viool, viola en cello bespelen. Ze zijn redelijk experimenteel en hebben allerlei soorten muziek gemaakt. Ze zijn onder meer bekend van de sountrack van Requiem for A Dream, waarbij ze samenwerkte met Clint Mansell, de vaste composer van Aronofsky. Bij The Fountain werkte ze wederom samen, maar de (pop)band Mogwai speelde ook een deuntje mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Mij ook niet...maarja ik moet dan ook nog bijkomen van de barbeque
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
[..]
Kronos Quartet is een muzikaal ensemble die viool, viola en cello bespelen. Ze zijn redelijk experimenteel en hebben allerlei soorten muziek gemaakt. Ze zijn onder meer bekend van de sountrach van Requiem for A Dream, waarbij ze samenwerkte met Clint Mansell, de vaste composer van Aronofsky. Bij The Fountain werkte ze wederom samen, maar de (pop)band Mogwai speelde ook een deuntje mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |