Dat doe ik nuquote:
quote:
Niks mis met geil zijn of een dirty mindquote:
Zeg het maar en ik ga kickenquote:
ICK KICK KICKquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg het maar en ik ga kicken
Trouwens iemand snuf al gezien gesproken?
Snuf sinds gisteren niet meer gezien, hij wilde wel van het rooster af.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg het maar en ik ga kicken
Trouwens iemand snuf al gezien gesproken?
check en checkquote:
En dan nog moet ik mono uitleggen waarom ze het rooster gewoon lekker bij mij en koelkast moeten latenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snuf sinds gisteren niet meer gezien, hij wilde wel van het rooster af.
Zou Mono regelen als het goed is
5 voor? 10 voor? 15 voor?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik wil wel ipv snufff
maar tot iets voor 5 want ik moet weg
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik wil wel ipv snufff
maar tot iets voor 5 want ik moet weg
Goed personeel is moeilijk te vinden hequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog moet ik mono uitleggen waarom ze het rooster gewoon lekker bij mij en koelkast moeten laten
ok! ik ga het hosselenquote:
Het is ijs.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
Serieus als seks of iets smerigs in de tt ben je (a niet grappig en (b on origineel.
het gaat over ijsjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
Serieus als seks of iets smerigs in de tt ben je (a niet grappig en (b on origineel.
het werkt gewoon niet als er teveel mensen bezig zin met het roosterquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed personeel is moeilijk te vinden he
Mijn eerste gedachte was : mmm, lekker ijsquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen zitten de gedachtes van iedereen in dit topic bij hele andere dingen
Dat is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen zitten de gedachtes van iedereen in dit topic bij hele andere dingen
Bij bierquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij was toch die user met die achterlijk irritante avatar? Wel kwaliteitsuser alleen die avatar was irritant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er kan maar 1 kapitein zijn op een schip.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het werkt gewoon niet als er teveel mensen bezig zin met het rooster
Ik denk iemand anders, ik heb deze nu een tijdje, en daarvoor sheldon en matt foley gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij was toch die user met die achterlijk irritante avatar? Wel kwaliteitsuser alleen die avatar was irritant.
Of heb ik nu iemand anders voor me?
Mooi jij gaat hosselen dat ik mn gordijn kan ophangen?quote:
Dag Hups, veel plezierquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op visite bij een vriendin, ik wil niet!
Ze belde net al en op de achtergrond hoorde ik haar koter huilen, hard huilen!
Ik heb het gevoel dat ik snel weer terug ben dus. Ik haat koters!
Draak staat klaar vanaf 16:45 spees!
Als iemand tussen 16:45 en 21:00 op het rooster wil is het te hopen voor je dat ik dan al terug ben
Ik en veel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie heeft deze game nog meer gespeeld?
Aparte gitaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoor deze man happy hardcore spelen op zijn gitaar![]()
Echt, wat een bazenheld!!
grote hemmoquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm piano bedoel ik uiteraard
[14:39:19] <%Zokunen> Playing: "Alexis Jordan - Happiness (Deadmau5 Mix)" (320kbps - 44kHz - Stereo)quote:
Staat al op de mac hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[14:39:19] <%Zokunen> Playing: "Alexis Jordan - Happiness (Deadmau5 Mix)" (320kbps - 44kHz - Stereo)
als je de titel wou
nee, die heb ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Draai je de complete Slam40 ofzo?
dat staat op het rooster jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je gaat elektro draaien, dus dat sluit wel goed aan
Zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou er nog achter plakken: ", maar de zon doet"
ik ga nieuwe muziek draaien en zit in de dancelentesfeerquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
naatje ga je ook zomerse vrolijke muziekjens draaien?
kayquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga nieuwe muziek draaien en zit in de dancelentesfeer
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan die lijst van 50 vragen.
je bedoeld de dj?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bedoeld de dj?
je bedoeld dat naatje klinkt als naatje
Ik dacht dat er een andere DJ draaide... Zie nu pas dat het inderdaad Naatje zelf is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bedoeld de dj?
je bedoeld dat naatje klinkt als naatje
ghehehequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:22 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een andere DJ draaide... Zie nu pas dat het inderdaad Naatje zelf is.
iets minder dan 4 minuten uitloopquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
o hoelang, dan ga ik verder met was
Beastie Boysquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef EggsTC het volgende:
naatje, was die Make Some Noise van Omar santana?
Ik heb niet de gehele show geluisterd omdat er iemand voor zat die NL talig draaide
Nee van de Beastie Boysquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef EggsTC het volgende:
naatje, was die Make Some Noise van Omar santana?
Ik heb niet de gehele show geluisterd omdat er iemand voor zat die NL talig draaide
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:42 schreef EggsTC het volgende:
So_surreal_baby moet z'n mond houden over mijn accent want zelf heeft hij zo'n áchterlijk amsterdams accent.
IK PRAAT AL HARD ik moet een headsetquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
SALUT
en praat harder... ik versta er geen fuck vanspees.
ik praat lekker tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:53 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft niets met je stem te maken, maar met de hardheid van geluid, misschien handig niet meer te praten?
BUON GIORNO!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
SALUT
en praat harder... ik versta er geen fuck vanspees.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
o mijn geluid van microfoon stond op 6 ipv 100
fail
Is spyware of malware... Wat ze in dat topic zeggen klopt. Je netstat ziet er ook te groot uit, ik weet niet wat je allemaal open hebt staan maar dat is teveel.quote:
Heb ik al gedaan die Spy & Destroy, die vindt niets. Hoe bedoel je open hebt staan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Is spyware of malware... Wat ze in dat topic zeggen klopt. Je netstat ziet er ook te groot uit, ik weet niet wat je allemaal open hebt staan maar dat is teveel.
Spyware is vaak een bitch om te verwijderen omdat het zichzelf weer download via ActiveX elementen enzo. Probeer eens Spybot Search & Destroy
Nou qua programma's, skype msn etc.? Die netstat screenshot die je daar post is veelste groot.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan die Spy & Destroy, die vindt niets. Hoe bedoel je open hebt staan?
Natuurlijk niet. Lolliesquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij denkt bij die TT vast niet aan ijs
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou qua programma's, skype msn etc.? Die netstat screenshot die je daar post is veelste groot.
Anyway, spyware valt niet echt goed te verwijderen als je niet iemand erbij hebt die weet wat hij doet omdat het zichzelf via allerlei manieren weer probeert te downloaden.
Lekker he, internet.
Ik ben een keer 7 uur bezig geweest om Virtumonde weg te halen.
Sidenode; ik ben zelf dan nog ITer ook
Haal diegene erbij, men kan je allerlei tips geven op het forum maar om het compleet te verwijderen en alles goed te zetten moet iemand je MSconfig doorspitten, register upcleanen etc. Dat is niet echt te doen als je niet weet wat je doet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef sharr het volgende:
[..]Ik haat internet.
Heb skype en msn openstaan. En internet zes keer.
Hmm, ik heb er geen verstand van. Maaar ik weet wel iemand
huppel PMenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
Zou iemand mij op het rooster kunnen zetten van 8 tot 9 straks of niet
huppel is hier uiterlijk weer om 16h45quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
Nee er is niemand volgens mij.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
Dan wil ik 'm wel. Stuur 'm maar op in een doosjequote:
Nee, jij komt m zelf halenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan wil ik 'm wel. Stuur 'm maar op in een doosje
TIS JE BOYquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:04 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik draaide net friday en jij was er niet
Ik zit in de treinquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Inderdaad.
En waar blijf jij op msn, je hebt me wéér geblockt he?
ik houd niet zo van mainstreamquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
JANOU![]()
er staat toch mainstream bij
Zolang het niet mainstream is vind ik alles best, maar je moet draaien wat je zelf leuk vindquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik moet draaien
Muziekquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik weet niet wat ik moet draaien
Nu ben ik nieuwsgierig!quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga Ezechielk trots maken. Veel plezier nog
Je gaat Hertog Jan drinken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
Ik ga Ezechielk trots maken. Veel plezier nog
drenthe jeweettogg.. maar het regent maar heel zachtjes hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
waar woon je mijn was hangt buiten
o ok dan komt het hier vast wat laterquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
drenthe jeweettogg.. maar het regent maar heel zachtjes hoor
Maar alsnogquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
drenthe jeweettogg.. maar het regent maar heel zachtjes hoor
Buienradarquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
o ok dan komt het hier vast wat later
of het komt niet omdat hier al valtquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
o ok dan komt het hier vast wat later
Wel even controleren of SSB niet in je dorp woontquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
O ja trouwens ik krijg glasvezel.
Gebeurt er toch nog wat goeds in dit klotedorp.
jaloersquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wel even controleren of SSB niet in je dorp woont
YeeYquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:47 schreef heloef het volgende:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
SSB woon toch niet in Hoofdderp?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
mini vakantie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:04 schreef mr-green het volgende:
ik geniet wel hoor van mijn mini vakantie(en dan nog ONZ radio erbij
)
ooh lekker.. en ga je nog wat bijzonders doen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:05 schreef mr-green het volgende:
ja van afgelopen woensdag tot en met maandag vrij
ja genieten zoals nuquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh lekker.. en ga je nog wat bijzonders doen?
aah okequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef mr-green het volgende:
[..]
ja genieten zoals nu. nee veel kleine klusjes en langs gaan bij mensen. En veel gitaren testen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aah oke
ik denk die komt nog richting drenthe
Een toer door coevorden wil ik je wel geven hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:08 schreef mr-green het volgende:
[..]ik wil best eens naar Drenthe komen. Geef jij dan een tour? (ik kan mij de laatste keer dat ik Drenthe ben geweest zelfs niet meer herinneren
)
haha is goed ik neem mijn fiets meequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Een toer door coevorden wil ik je wel geven hoor
De rest.. tja als je een fiets meeneemt
oei.. miss tijd om eens naar drenthe toe te komen dan
whahaha zin altijdquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:13 schreef mr-green het volgende:
[..]
haha is goed ik neem mijn fiets mee
Maar nu niet want ik heb het hele weekend als vol gepland... Of je moet zin hebben om zaterdagnacht mee te gaan feesten in Amsterdam
ik weet geeneens waar ik slaap dit weekendquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha zin altijd
heb je een bank
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
ik weet geeneens waar ik slaap dit weekend.
hmm ja hups is dr niet maar een pm kun je altijd sturenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:22 schreef mr-green het volgende:
ik wil trouwens best nog wel draaien van 20.00 - 21.00 maar volgens mij is Huppel offline
Ja ik ben scherp he vandaagquote:
Dank uquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |