Dat doe ik nuquote:
quote:
Niks mis met geil zijn of een dirty mindquote:
Zeg het maar en ik ga kickenquote:
ICK KICK KICKquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg het maar en ik ga kicken
Trouwens iemand snuf al gezien gesproken?
Snuf sinds gisteren niet meer gezien, hij wilde wel van het rooster af.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zeg het maar en ik ga kicken
Trouwens iemand snuf al gezien gesproken?
check en checkquote:
En dan nog moet ik mono uitleggen waarom ze het rooster gewoon lekker bij mij en koelkast moeten latenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Snuf sinds gisteren niet meer gezien, hij wilde wel van het rooster af.
Zou Mono regelen als het goed is
5 voor? 10 voor? 15 voor?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik wil wel ipv snufff
maar tot iets voor 5 want ik moet weg
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
ik wil wel ipv snufff
maar tot iets voor 5 want ik moet weg
Goed personeel is moeilijk te vinden hequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan nog moet ik mono uitleggen waarom ze het rooster gewoon lekker bij mij en koelkast moeten laten
ok! ik ga het hosselenquote:
Het is ijs.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
Serieus als seks of iets smerigs in de tt ben je (a niet grappig en (b on origineel.
het gaat over ijsjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef -Datdus- het volgende:
Serieus als seks of iets smerigs in de tt ben je (a niet grappig en (b on origineel.
het werkt gewoon niet als er teveel mensen bezig zin met het roosterquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goed personeel is moeilijk te vinden he
Mijn eerste gedachte was : mmm, lekker ijsquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen zitten de gedachtes van iedereen in dit topic bij hele andere dingen
Dat is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar ondertussen zitten de gedachtes van iedereen in dit topic bij hele andere dingen
Bij bierquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij was toch die user met die achterlijk irritante avatar? Wel kwaliteitsuser alleen die avatar was irritant.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er kan maar 1 kapitein zijn op een schip.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
het werkt gewoon niet als er teveel mensen bezig zin met het rooster
Ik denk iemand anders, ik heb deze nu een tijdje, en daarvoor sheldon en matt foley gehad.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Jij was toch die user met die achterlijk irritante avatar? Wel kwaliteitsuser alleen die avatar was irritant.
Of heb ik nu iemand anders voor me?
Mooi jij gaat hosselen dat ik mn gordijn kan ophangen?quote:
Dag Hups, veel plezierquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga op visite bij een vriendin, ik wil niet!
Ze belde net al en op de achtergrond hoorde ik haar koter huilen, hard huilen!
Ik heb het gevoel dat ik snel weer terug ben dus. Ik haat koters!
Draak staat klaar vanaf 16:45 spees!
Als iemand tussen 16:45 en 21:00 op het rooster wil is het te hopen voor je dat ik dan al terug ben
Ik en veel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie heeft deze game nog meer gespeeld?
Aparte gitaarquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoor deze man happy hardcore spelen op zijn gitaar![]()
Echt, wat een bazenheld!!
grote hemmoquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Uhm piano bedoel ik uiteraard
[14:39:19] <%Zokunen> Playing: "Alexis Jordan - Happiness (Deadmau5 Mix)" (320kbps - 44kHz - Stereo)quote:
Staat al op de mac hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[14:39:19] <%Zokunen> Playing: "Alexis Jordan - Happiness (Deadmau5 Mix)" (320kbps - 44kHz - Stereo)
als je de titel wou
nee, die heb ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Draai je de complete Slam40 ofzo?
dat staat op het rooster jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je gaat elektro draaien, dus dat sluit wel goed aan
Zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik zou er nog achter plakken: ", maar de zon doet"
ik ga nieuwe muziek draaien en zit in de dancelentesfeerquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
naatje ga je ook zomerse vrolijke muziekjens draaien?
kayquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga nieuwe muziek draaien en zit in de dancelentesfeer
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:06 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar eens beginnen aan die lijst van 50 vragen.
je bedoeld de dj?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bedoeld de dj?
je bedoeld dat naatje klinkt als naatje
Ik dacht dat er een andere DJ draaide... Zie nu pas dat het inderdaad Naatje zelf is.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je bedoeld de dj?
je bedoeld dat naatje klinkt als naatje
ghehehequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:22 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een andere DJ draaide... Zie nu pas dat het inderdaad Naatje zelf is.
iets minder dan 4 minuten uitloopquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
o hoelang, dan ga ik verder met was
Beastie Boysquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef EggsTC het volgende:
naatje, was die Make Some Noise van Omar santana?
Ik heb niet de gehele show geluisterd omdat er iemand voor zat die NL talig draaide
Nee van de Beastie Boysquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef EggsTC het volgende:
naatje, was die Make Some Noise van Omar santana?
Ik heb niet de gehele show geluisterd omdat er iemand voor zat die NL talig draaide
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:42 schreef EggsTC het volgende:
So_surreal_baby moet z'n mond houden over mijn accent want zelf heeft hij zo'n áchterlijk amsterdams accent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |