Check even bovenin bij abonnementen. Ideaal die ignore functie.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat kost een abo om een negeerknop te kunnen gebruiken, ik blijf over die idioot heenscrollen.
Uh.. waarom wil je dat?quote:
Waarom niet.. moet toch wat verzinnenquote:
Indeed, hoef je jezelf ook niet aan mijn ranzige taal te storenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check even bovenin bij abonnementen. Ideaal die ignore functie.
Ik vraag me af of ze de hoofdpunten van wat er allemaal in de wereld is gebeurd nog gaan vertellen.quote:
Dat was een goede voor Luira geweestquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Week van de insomnia, 7 dagen niet slapen!
wie het eerst doordraait moet vertrekken
Gekeken, maar ik zie niet bij welk abonnement de ignore zit, help me please.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Check even bovenin bij abonnementen. Ideaal die ignore functie.
Jij staat niet op ignore hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:42 schreef Stranger1977 het volgende:
Indeed, hoef je jezelf ook niet aan mijn ranzige taal te storen![]()
Laat ik me daar nu niet aan storenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:42 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Indeed, hoef je jezelf ook niet aan mijn ranzige taal te storen![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laat ik me daar nu niet aan storen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij staat niet op ignore hoor.![]()
OnTopic: wat is het saai zeg. Oh, Djoon moet weer naar de KvdW, spannend.
Negeren werkt nog altijd het bestequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik normaal ook. Maar daar staat op het moment mijn hoofd niet naar. Nu kan die het krijgen ook.
Kijk bij friends en foes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:44 schreef PoezeligDing het volgende:
Gekeken, maar ik zie niet bij welk abonnement de ignore zit, help me please.
Kee, tnxquote:
Op bed.quote:
Het enige geheim is nog hoe diep majo met d'r tong (of een willekeurig ander uitsteeksel) in de reet van fons zit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:50 schreef BONG4002 het volgende:
Ik keek overigens sinds gisteravond na de live geen streams meer, merk al dat ik aan het afkicken ben nu er niets meer te beleven is in het Huis der Geheimen
De daily's kijk ik nog wel maar daarbuiten denk ik toch gestopt te zijn tenzij er een zeer goed thema wordt bedacht voor de komende week
Het zou mij niets verbazen dat Joanna SST gaat winnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het enige geheim is nog hoe diep majo met d'r tong (of een willekeurig ander uitsteeksel) in de reet van fons zit.
Droevig maar waar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef PoezeligDing het volgende:
Het enige geheim is nog hoe diep majo met d'r tong (of een willekeurig ander uitsteeksel) in de reet van fons zit.
Omdat djoon.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom moeilijk met een houtskooltje schrijven... Als ze dan toch mag schrijven waarom niet gewoon met een pen.
ze mogen hem er wel eens uithalen en uitlaten! In plaats daarvan waarschuwt sharon met NEE niet doen pffff, mischien moet die wel nodig !!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef Dakotamu het volgende:
mijn hond is op zoek naar waar het geluid vandaan komt van segredo, zit aan de boxen v/d tv te snuffelen
Mij ook niet, maar dat denk ik al heel lang.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef BONG4002 het volgende:
Het zou mij niets verbazen dat Joanna SST gaat winnen.
wat flau van je om deze nu er in te willen gooien, net nu laura weg is.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:43 schreef Reksie1981 het volgende:
Week van de insomnia, 7 dagen niet slapen!
wie het eerst doordraait moet vertrekken
sharon interesseerd zich niet voor zijn puppyblaasjequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:56 schreef Diamonds28 het volgende:
[..]
ze mogen hem er wel eens uithalen en uitlaten! In plaats daarvan waarschuwt sharon met NEE niet doen pffff, mischien moet die wel nodig !!!!!!
Had Laura makkelijk gewonnen, die kan goed met energie verspilling omgaan. En ze had natuurlijk genoeg voorgeslapen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:57 schreef danilel het volgende:
[..]
wat flau van je om deze nu er in te willen gooien, net nu laura weg is.....
Weekgesprekken/dagboek (meestal op vrijdag toch?)quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar dat denk ik al heel lang.
Oh, nu moeten ze allemaal naar de KvdW komen. Om te verbloemen dat Djoon er bijna woont misschien?
Die van Flip ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef Tamaartje het volgende:
Die zwembroek van Karim moet echt verboden worden
Nope, ze waren maar een minuut binnen. Het valt iedereen op dat Djoon privileges heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef BONG4002 het volgende:
Weekgesprekken/dagboek (meestal op vrijdag toch?)
het jurkje van sharon van gister was het ergste wat ik gezien heb sinds ik het kijk (met de drollenvangers op een 2e)quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja die is ook verschikkelijk.. maar die van Karim het ergste
Die van Maik was ook.......quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:57 schreef Dakotamu het volgende:
[..]Ja en het is zo een dierenvriend. NOT
Sharon hou zelf je kop en laat hem pissen!!!
sharon interesseerd zich niet voor zijn puppyblaasje
Okej, dan heb ik geen idee verder!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, ze waren maar een minuut binnen. Het valt iedereen op dat Djoon privileges heeft.
Idd, Joanna ruledquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:49 schreef beequeen het volgende:
Iedereen verbaast zich over het feit dat Djoon mag schrijven en terecht. Maar blijkbaar mag het van de Stem, omdat Djoon.
volgens mij stond het er gewoon hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:02 schreef Diamonds28 het volgende:
Haha me quote is mislukt komt door me tel denk ik haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |