en het doel is: minder slecht opvoeden.. we gaan niet voor goed opvoedenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schei toch uit gebakkie!
Dat beest was allang dood geweest als Dutchpuppy hem niet van de straat had gehaald. Segredo is een van de gelukkigen.
klopt helemaal. Mijn Madeliefje was een echt ADHD hondje en is helemaal goed gekomen, maar 1e jaar was ze een regelrechte ramp regelmatig. Nu is ze 5,5 jaar en ik zou haar voor geen dag willen missen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar een beestje opvoeden in dat is is ook niet de makkelijkste taak, al die piepjes en camera gezoem. wij zien/horen dat bijna niet. en dan ook nog 6 mensen die er ieder het beste van weten en de een die hem helemaal verwent gaat ook niet echt helpen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef Tamaartje het volgende:
Waarom liggen ze (bijna) allemaal op de slaapkamer?
Het is daar toch gewoon lekker weer nu??
Ja zo'n beestje moet ook leren om alleen te zijn. Als ze straks uit het huis zijn zal hij ook weleens alleen gelaten moeten worden. Nu is er altijd iemand aanwezig. Dus op zich wel goed dat hij opgesloten word en er geen aandacht aan besteed wordt dat het aan het blaffen is. Dan weet hij dat het toch geen zin heeft dus stop het vanzelf wel een keer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schei toch uit gebakkie!
Dat beest was allang dood geweest als Dutchpuppy hem niet van de straat had gehaald. Segredo is een van de gelukkigen.
Maar zijn ze wel buiten geweest dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef bollokus het volgende:
[..]ik ben ook even binnen gaan zitten omdat het buiten te warm was
Het is een jonge pup, opvoeden en trainen lukt niet in een paar weken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
en het doel is: minder slecht opvoeden.. we gaan niet voor goed opvoeden
niet gezien totaan precies nu, en hondje ook al te lang binnen geloof ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:19 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Maar zijn ze wel buiten geweest dan?
juist, commentaar geven is makkelijk......... daarom zit ik ook hier!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is een jonge pup, opvoeden en trainen lukt niet in een paar weken.
quote:
Ik druk alleen uit dat ik vind dat er slecht met het nog jonge beest omgegaan wordt, naar mijn mening. Als een mens zich met de dierenwereld bemoeid en het dier uit haar omgeving haalt, brengt dat verantwoordelijkheid met zich mee vindt ik. Het beestje laten opsluiten en laten lijden in een bench onder het mom van we zullen het jonge puppie zijn dominantie maar eens afleren, vind ik erg, omdat er veel betere methodes zijn. Zoals Sharon dat doet heeft het beestje alleen maar stress, het blaft en piept niet voor niets zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schei toch uit gebakkie!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:21 schreef beequeen het volgende:
Flip tegen Djoon: ik ben geen hond.
You could have fooled me.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:21 schreef beequeen het volgende:
Flip tegen Djoon: ik ben geen hond.
You could have fooled me.
daarojm zeg ik ieder vind zijn manier het beste, ik durf hier zo te vertellen dat de manier waarop ik het deed er nog helemaal niet zo gek ver vanaf wasquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik druk alleen uit dat ik vind dat er slecht met het nog jonge beest omgegaan wordt, naar mijn mening. Als een mens zich met de dierenwereld bemoeid en het dier uit haar omgeving haalt, brengt dat verantwoordelijkheid met zich mee vindt ik. Het beestje laten opsluiten en laten lijden in een bench onder het mom van we zullen het jonge puppie zijn dominantie maar eens afleren, vind ik erg, omdat er veel betere methodes zijn. Zoals Sharon dat doet heeft het beestje alleen maar stress, het blaft en piept niet voor niets zo.
Nee, je loopt dommigheid uit te braken over dat dat beest op straat beter af zou zijn geweest en shame on Dutchpuppy.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ik druk alleen uit dat ik vind dat er slecht met het nog jonge beest omgegaan wordt, naar mijn mening. Als een mens zich met de dierenwereld bemoeid en het dier uit haar omgeving haalt, brengt dat verantwoordelijkheid met zich mee vindt ik. Het beestje laten opsluiten en laten lijden in een bench onder het mom van we zullen het jonge puppie zijn dominantie maar eens afleren, vind ik erg, omdat er veel betere methodes zijn. Zoals Sharon dat doet heeft het beestje alleen maar stress, het blaft en piept niet voor niets zo.
groot gelijk,,,, ciaoquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:25 schreef Stability het volgende:
nou, ik ga ook ff lekker naar buiten...op de streams is er niets te zien, en op de cos gaat het alleen over een hond.....latersssssssssssss
mijn hond is ook niet goed opgevoed (achteraf gezien), te weinig regels, mocht veel te veel, maar ik heb nooit zijn bench als strafplek gebruikt, nooit aan zijn poten opgetild, genoeg uitgelaten etc.. en consequent geweest (hoewel fout, hij mocht teveel, maar nooit: soms mag dit wel, en soms mag dit niet)quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
daarojm zeg ik ieder vind zijn manier het beste, ik durf hier zo te vertellen dat de manier waarop ik het deed er nog helemaal niet zo gek ver vanaf was
Dat deed ik geheel in dezelfde stijl als waar dit forum mee vol staat, met domme grove uitlatingen. Maar blijkbaar alleen als ík dat doe volgt er commentaar op. Ondertussen ga je geheel voorbij aan het punt wat ik terecht maak.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, je loopt dommigheid uit te braken over dat dat beest op straat beter af zou zijn geweest en shame on Dutchpuppy.
Shame on you, voor zulke domme uitlatingen.
Ah het was weer eens 'gekscherend' bedoeld?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:29 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Dat deed ik geheel in de zelfde stijl als waar dit forum mee vol staat, met domme grove uitlatingen. Maar blijkbaar alleen als ik dat doe volgt er commentaar op. Ondertussen ga je geheel voorbij aan het punt wat ik terecht maak.
Heel die gozer is oud nieuwsquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah het was weer eens 'gekscherend' bedoeld?
Dat punt over die benchtraining is al duizend keer door anderen gemaakt. Daar zijn we het allemaal allang over eens.
Die link die jij net gaf, heb ik al twee keer eerder gepost. Ook oud nieuws.
vind ik ook te ort door de bocht, ik weet zeker geefg een pup aan sherrie en zie ze een jaar later terug dat je een leyuke hond hebtquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:32 schreef Dakotamu het volgende:
ik denk: wat vele anderen ook al gezegd hebben
gooi gewoon een hondeboek dat huis in.. dat is het grootste probleem dat dat niet gebeurd is..
kan ook niet van zo'n aso als sharon verwachten dat ze iets weet over het verschil tussen hond en paard
Fijn maar niet iedereen leest alle en alles in alle COSSEN. En als het dan al geplaatst is dan vind ik het kinderachtig dat mensen er weer tegenin moeten gaan puur omdat ik het zogenaamd "herhaal", omdat ik de streams zit te kijken en daarop reageer omdat het Segredo zich weer de longen uit het lijf aan het blaffen is, terwijl "de bewoners met zichzelf bezig zijn, terwijl ze zooooo blij met het hondje zijn (waren), maar er nauwelijks naar omkijken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ah het was weer eens 'gekscherend' bedoeld?
Dat punt over die benchtraining is al duizend keer door anderen gemaakt. Daar zijn we het allemaal allang over eens.
Die link die jij net gaf, heb ik al twee keer eerder gepost. Ook oud nieuws.
wat ik bedoel daarmee: waarom geen boekje geven, dan hoeven ze de fouten niet te maken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
vind ik ook te ort door de bocht, ik weet zeker geefg een pup aan sherrie en zie ze een jaar later terug dat je een leyuke hond hebt
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:34 schreef bollokus het volgende:
[..]
vind ik ook te ort door de bocht, ik weet zeker geefg een pup aan sherrie en zie ze een jaar later terug dat je een leyuke hond hebt
Je bent gewoon dom aan het lullen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Fijn maar niet iedereen leest alle en alles in alle COSSEN. En als het dan al geplaatst is dan vind ik het kinderachtig dat mensen er weer tegenin moeten gaan puur omdat ik het "heraal", omdat ik de streams zit te kijken en daarop reageer omdat het Segredo zich weer de longen uit het lijf aan het blaffen is, terwijl "de bewoners met zichzelf bezig zijn, terwijl ze zooooo blij met het hondje zijn (waren), maar er nauwelijks naar omkijken.
misschien moet je dan ook gewoon wat vaker naar de stream kijken........ en het hondje word nu alweer rustiger zonder aandacht..........quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:35 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Fijn maar niet iedereen leest alle en alles in alle COSSEN. En als het dan al geplaatst is dan vind ik het kinderachtig dat mensen er weer tegenin moeten gaan puur omdat ik het "heraal", omdat ik de streams zit te kijken en daarop reageer omdat het Segredo zich weer de longen uit het lijf aan het blaffen is, terwijl "de bewoners met zichzelf bezig zijn, terwijl ze zooooo blij met het hondje zijn (waren), maar er nauwelijks naar omkijken.
zoals niet ieder kind gelijk is, zo is niet iedere hond gelijk. Hond moet zich aanpassen, baasje ook en ja, met zoveel bewoners met allemaal andere ideeën is dat nog moeilijker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:35 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
wat ik bedoel daarmee: waarom geen boekje geven, dan hoeven ze de fouten niet te maken.
Ik geloof best dat sharon denkt dat ze het goed doet, maar het is zoooo makkelijk om het beter te doen, waarom zou je dat dan laten?
tuurlijk is dat nooit weg!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:37 schreef Dakotamu het volgende:
extra kennis is toch nooit weg, en zie je haar liever breien, of zich verdiepen in wat basics over honden opvoeden?
is jou hond ook zo lief als die van mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:38 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zoals niet ieder kind gelijk is, zo is niet iedere hond gelijk. Hond moet zich aanpassen, baasje ook en ja, met zoveel bewoners met allemaal andere ideeën is dat nog moeilijker.
Ach het enige dat hij kan is Googlen en een ander na kletsen. Doet dan ook het nog op een superarrogante manier brengen en je krijgt gewoon een smerige beerput.quote:
is ook de schuld van dutchy puppy/net 5, ze hadden tegelijkertijd met het hondje een boek mee moeten gevenquote:
Zelfbevrediging?quote:
Ik normaal ook. Maar daar staat op het moment mijn hoofd niet naar. Nu kan die het krijgen ook.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat kost een abo om een negeerknop te kunnen gebruiken, ik blijf over die idioot heenscrollen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |