gelukt! bedankt allemaal voor de antwoorden!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:06 schreef danilel het volgende:
[..]
heb ik ook (en op fok! uitstaan) dus moet wel kunnen.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ok ze gebruikt nog net niet een zweep bij haar dresseertechnieken, en luid gebral.
Loopt het tenminste nog vrij rond tussen soortgenoten en roedel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:07 schreef danilel het volgende:
[..]
sorry moet erg lachen.
Als zwerfhond heeft zo'n beest nog een beter bestaan
![]()
quote:
fixedquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:11 schreef Je_Psychiater het volgende:
Het beest voelt zich duidelijk niet op zijn gemak in de bench, hij wil er alleen maar uit omdat niemand met liefde aandacht en geduld het beestje aanleert dat de bench een fijne beschermde plek is om in te ontspannen. Zelfs een blinde dove heeft door dat het diertje nu totaal gestressed is.
helemaal eens en het hondje is best dominant, wil graag baas zijn, zie zijn bijtgedrag, dat moeten ze eerst even afleren, gewoon onderkaak vasthouden,quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:12 schreef bollokus het volgende:
iedereen heeft zijn eigen manier met honden en daar kunnen we nog cossen over vol discuseren. zo slecht doen ze het nog niet naar mijn mening.
is volgens mij al geweest......Tijdens de week vd angstquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:16 schreef Dakotamu het volgende:
zo saai daar: mijn 2e idee voor missie, paintball in de tuin lol
maar een beestje opvoeden in dat is is ook niet de makkelijkste taak, al die piepjes en camera gezoem. wij zien/horen dat bijna niet. en dan ook nog 6 mensen die er ieder het beste van weten en de een die hem helemaal verwent gaat ook niet echt helpenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:14 schreef MargrietV het volgende:
[..]
helemaal eens en het hondje is best dominant, wil graag baas zijn, zie zijn bijtgedrag, dat moeten ze eerst even afleren, gewoon onderkaak vasthouden,
wel jammer dat ze dat nooit hebben laten zienquote:
Schei toch uit gebakkie!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Loopt het tenminste nog vrij rond tussen soortgenoten en roedel.
ik volg het pas sinds 2 en halve week ofzo, sinds mijn pc in de fik ging en ik geen WoW kan spelen op deze slome pc lolquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef Dakotamu het volgende:
[..]
ik volg het pas sinds 2 en halve week ofzo, sinds mijn pc in de fik ging en ik geen WoW kan spelen op deze slome pc lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |