vandaar al die caps, we hebben niks om over te cossenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:41 schreef farscapevr8 het volgende:
gebeurt geen fuck meer in dat huis he
en nu niet gaan huilen dat laura eruit is he?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
vandaar al die caps, we hebben niks om over te cossen
Ze hadden van mij met 50/50 beiden mogen moven.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
en nu niet gaan huilen dat laura eruit is he?
72% tegen gestemd ofzo toch? snap nog steeds niet dat jo boven laura verkozen wordt door het nederlandse 'volk'
neequote:Op vrijdag 22 april 2011 13:48 schreef EdNoolk het volgende:
Krijgt iedereen eigenlijk het geld in zijn/haar kluis op het moment dat ze eruit moeten?
nee, alleen de laatste 3 voor zover ik weetquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:48 schreef EdNoolk het volgende:
Krijgt iedereen eigenlijk het geld in zijn/haar kluis op het moment dat ze eruit moeten?
Nee, alleen de nrs 2 en 3. De winnaar krijgt een ton + inhoud kluis.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:48 schreef EdNoolk het volgende:
zonder geheim een halve ton toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, alleen de nrs 2 en 3. De winnaar krijgt een ton + inhoud kluis.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
72% tegen gestemd ofzo toch? snap nog steeds niet dat jo boven laura verkozen wordt door het nederlandse 'volk'
het was niet persoonlijk bedoeld naar jouw. maar er zitten hier nog wel intense haters richting laura enzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:51 schreef bollokus het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 22 april 2011 13:46 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
[/qoute]heb laura altijd gestund... zoals het kussen op bed
Haatquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:52 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het was niet persoonlijk bedoeld naar jouw. maar er zitten hier nog wel intense haters richting laura enzo
joanna haat ik dan weer. dat dan weer wel.
Tja dat krijg je met een dure k*t, als ie van plastic is word ie ongevoelig......quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:51 schreef superkokje het volgende:
dus jo vind de stemmen die ze kreeg lekkerder dan sex
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:53 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met een dure k*t, als ie van plastic is word ie ongevoelig......
heel erg. zo'n persoon moet ik echt niet in mijn omgeving hebben. wordt je toch schijt ziek van.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:53 schreef danilel het volgende:
[..]
Tja dat krijg je met een dure k*t, als ie van plastic is word ie ongevoelig......
ik haat niemand, ik vond laura wel intens irritant, copycat qua accenten, extreem onprettig voor het oog, en ONTZETTENDE luiwammesquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:52 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
het was niet persoonlijk bedoeld naar jouw. maar er zitten hier nog wel intense haters richting laura enzo
joanna haat ik dan weer. dat dan weer wel.
Als jij last heb van haat mag je daar wel eens wat aan gaan doen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:54 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
heel erg. zo'n persoon moet ik echt niet in mijn omgeving hebben. wordt je toch schijt ziek van.
gister een fragment in de live show was btw wel goud.
jo loopt tegen flip aan te janken en flip pakt er op dr bek en klaar. fukking baas
Nee, ik laat me niet vrijwillig beperken met een stel idioten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef EdNoolk het volgende:
Zouden jullie je opgeven voor de volgende editie (ook al komt die er vast niet)? Ik zeker!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef EdNoolk het volgende:
Zouden jullie je opgeven voor de volgende editie (ook al komt die er vast niet)? Ik zeker!
zeker nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef EdNoolk het volgende:
nee, misschien 10 jaar terug welquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef EdNoolk het volgende:
mezelf op Fok af late zeiken zekerquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef EdNoolk het volgende:
Oh.. bij jo ook?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:58 schreef danilel het volgende:
Nee, ze (de redactie) zet je toch neer zoals zij jouw neer WILLEN zetten.
Ze pakken je op je zwakke punten en buiten die ontiegelijk uit.
Van een goed beeld van je eigen persoonlijkheid kan dan nooit sprake zijn........
ach ik doe geen vlieg kwaad maar ik irriteer me al mateloos als ik caps van dr ziet. wat een verschrikkellijk kind is dat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als jij last heb van haat mag je daar wel eens wat aan gaan doen.
Ik erger me aan jo, en al helemaal dat ze er nog aandacht voor/ door krijgt ook.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:57 schreef EdNoolk het volgende:
Je kon je er gewoon voor opgeven hoor, zonder castingbureau?
kan nu ook hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
mezelf op Fok af late zeiken zeker
omdat je zo graag wilquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ach ik doe geen vlieg kwaad maar ik irriteer me al mateloos als ik caps van dr ziet. wat een verschrikkellijk kind is dat.
finale idd karim / gerard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |