Nee want dan krijg ik nog meer zin in bier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Iets met bier doet het altijd wel goed
En wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee want dan krijg ik nog meer zin in bier.
waar heb je kleren voor nodig in de zomer?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:29 schreef Q. het volgende:
Zo, weer stapels nieuwe zomerkleren gehaald, laat die zomer maar komen.
Helemaal niks dacht ik zoquote:
Bier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Iets met bier doet het altijd wel goed
Ik moet zo nog rijdenquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Bier.
Laat ik er zo maar weer eens eentje open trekken, nadat ik mn ijs op heb natuurlijk.
Pics!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:29 schreef Q. het volgende:
Zo, weer stapels nieuwe zomerkleren gehaald, laat die zomer maar komen.
ja, dat is nog ff minderquote:
Ik heb een bikinitopje aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb niets met sexy benen, sexy tetten wil ik!
in de hand svp
er is er geen mislukt bij mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe gaat het met de dates ed van de singles?
Ik zoek nog een goede ondersteuning.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik heb niets met sexy benen, sexy tetten wil ik!
in de hand svp
Je komt mij vast wel weer een keer in het wild tegen met mijn nieuwe kleren.quote:
Ik had je niet meer gezien sinds september ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Je komt mij vast wel weer een keer in het wild tegen met mijn nieuwe kleren.
lastig als het camouflagekleding isquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Je komt mij vast wel weer een keer in het wild tegen met mijn nieuwe kleren.
We spreken snel weer eens af.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had je niet meer gezien sinds september ofzo
Ik wil niet weer een half jaar wachten
Q. draagt toch altijd camouflage kleding? Misschien heeft ie nu wel noordpool camouflage gekocht? Past wel bij de zomer. Lekker witquote:
Je bril is tofquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
We spreken snel weer eens af.
Je zag me wel op mn best: met bier. En bril.
Huidkleurig. Met gebodypainte piemel enzo. Nee hoor, ik ben niet naakt. NOOIT!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. draagt toch altijd camouflage kleding?
Als daar geen babies van komen...en veul, met brilquote:
Laten we dan maar alvast beginnen met oefenen, Yuki.quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:40 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als daar geen babies van komen...en veul, met bril
Jij doerak!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Laten we dan maar alvast beginnen met oefenen, Yuki.
Whehehe, oooh damn, ik ben oversekst..quote:
Whut?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:36 schreef From.the.block het volgende:
zijn er prachtige dames bij deze top betrokken..
for the record.. Im a female.
Jezusquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehehe, oooh damn, ik ben oversekst..
Zag in dat ding iemand die aan het rimmen was en petsen op de bips aan het geven erbij..
aan het kruisquote:
Ik heb geen zusquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oe, een trio met je zus erbij
Ik opteer voor een combinatiequote:
Hoe bevalt de sauna?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:51 schreef MissMSX het volgende:
Gaat het over seks? Ik ben omringd door naakte mensen
Ah, HW. Je derde optiequote:
Om nog even antwoord te geven, 1. bezet. 2. te oud.quote:
Goed! Lekker veel buiten zitten. Wat een weerquote:
Geniet ervan! En groetjes aan Airquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Goed! Lekker veel buiten zitten. Wat een weer
Beide zijn non-argumenten, maar goed, HW voldoet aan beide niet. Ik zeg: doen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om nog even antwoord te geven, 1. bezet. 2. te oud.
Zal ik doenquote:
heb jij al eens wat gemerkt van die probleemwijk waar je op uitkijkt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 13:59 schreef ArTiC het volgende:
Zet je het raam open...krijg je last van hooikoorts
Hoezo non-argumenten? Overigens is die eerste dat alleen als er toestemming is en in dat geval heb ik niks gezegdquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beide zijn non-argumenten, maar goed, HW voldoet aan beide niet. Ik zeg: doen!
ik ben daar geboren en getogen hequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:00 schreef dawg het volgende:
[..]
heb jij al eens wat gemerkt van die probleemwijk waar je op uitkijkt?
Wat ben je toch liefquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beide zijn non-argumenten, maar goed, HW voldoet aan beide niet. Ik zeg: doen!
Raam dicht en airco aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:59 schreef ArTiC het volgende:
Zet je het raam open...krijg je last van hooikoorts
ik weet niet, toen ik die mennekes op tv had ik echt zoiets van, hoe kun je nu bang zijn van die kereltjes. maar kennelijk is het toch wel erg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben daar geboren en getogen he![]()
maar het is idd niet tof meer...ik loop er wel eens 's avonds van of naar mijn ouders...zorg wel dat ik wat bij heb voor het geval
Volgens mij hebben we toestemming, HWquote:
Ik ga morgen in de loop van de dag naar P. Waarschijnlijk maandag weer terugquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:00 schreef xFriendx het volgende:
Waar zit je dit weekend met de vrije dagen Yuki? Purmerend of Utrecht?
HW in pak!! *giggle*quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we toestemming, HW
Meteen maar trouwen en aan de kledders dan? Dat beestje komt later wel.
Ik ben al in gesprek met een makelaar in Almere, loop jij bij de Opeldealer naar binnen zo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we toestemming, HW
Meteen maar trouwen en aan de kledders dan? Dat beestje komt later wel.
Als je in de zon ligt wel jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
is het echt zo warm buiten?heb alle deuren, ramen en gordijnen dicht en aan de voorkant merk ik er niks van.
tja...1 zo'n menneke kan ik nog wel aan maar het zijn roedels...met zijn allen aanvallenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet niet, toen ik die mennekes op tv had ik echt zoiets van, hoe kun je nu bang zijn van die kereltjes. maar kennelijk is het toch wel erg.
liep er vroeger ook 's nachts weleens doorheen, toen ik nog thuis woonde en op stap was geweest.
Ik dacht voor een Volvo of VW te gaan. Maar Opel is ook goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben al in gesprek met een makelaar in Almere, loop jij bij de Opeldealer naar binnen zo?.
Bij mij is het eigenlijk meer een galerij, opgang naar de voordeur zeg maar. Maar dat negeer ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ja op zulke dagen mis ik een balkon wel.
maar raam open komt wel een beetje in de buurt.
Dat heb ik woensdag al gedaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je in de zon ligt wel jaTis heerlijk!!
Alleen verbranden zuigt..
Zolang het bij hangen blijft is er idd niks mis mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...1 zo'n menneke kan ik nog wel aan maar het zijn roedels...met zijn allen aanvallen
wij waren vroeger ook niet heilig maar we vielen niemand bewust lastig als we 's avonds op straat hingen.
De Opel Astra Station, ideaal voor het vervoeren van de koters EN de golden retriever!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht voor een Volvo of VW te gaan. Maar Opel is ook goed
Hmmm... Maar Opelquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De Opel Astra Station, ideaal voor het vervoeren van de koters EN de golden retriever!
Ga voor een Zafiraquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De Opel Astra Station, ideaal voor het vervoeren van de koters EN de golden retriever!
roedelsquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...1 zo'n menneke kan ik nog wel aan maar het zijn roedels...met zijn allen aanvallen
wij waren vroeger ook niet heilig maar we vielen niemand bewust lastig als we 's avonds op straat hingen.
Das auto!quote:
2 balkonsquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij is het eigenlijk meer een galerij, opgang naar de voordeur zeg maar. Maar dat negeer ik
Zo was ik wel woensdagmiddag, maar dat is alweer weggetrokken. Alleen m'n bovenarmen en m;'n nek, de rest had ik ingesmeerdquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe rood ben je nu? Ik kom in de buurt van deze smiley >
ja dat heb ik ook maar daar ga ik niet zittenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij is het eigenlijk meer een galerij, opgang naar de voordeur zeg maar. Maar dat negeer ik
Dan ga ik daarna meteen door naar de winkel voor matchende Gaastra jassen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das auto!
Ok ok, een volvo kan ook wel, maar dan wel station, en grijs.
Waarom je bovenarmen en nek dan niet? Ik smeer me uberhaupt niet inquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo was ik wel woensdagmiddag, maar dat is alweer weggetrokken. Alleen m'n bovenarmen en m;'n nek, de rest had ik ingesmeerd
dat vind ik er altijd grappig uitzien op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe rood ben je nu? Ik kom in de buurt van deze smiley >
En fietsen! Met mandjes!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga ik daarna meteen door naar de winkel voor matchende Gaastra jassen!
En op je hivs, twitter, facebook, etc zettenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga ik daarna meteen door naar de winkel voor matchende Gaastra jassen!
En ik heb sproeten op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat daar sproeten konden komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:11 schreef dawg het volgende:
[..]
dat vind ik er altijd grappig uitzien op de een of andere manier.
Galerij is hier ook vrijwel prive. Dus ik vind het goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een balkon van 8m lengte en een privégalerij
Ik had m'n haar opgestoken halverwege, dat was ik even vergetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom je bovenarmen en nek dan niet? Ik smeer me uberhaupt niet in
En waar is dat dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik heb sproeten op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat daar sproeten konden komen
Gewoon een slot op de galerijdeur monterenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Galerij is hier ook vrijwel prive. Dus ik vind het goed.
Anders moet ik naar het park en dat is stom hier.
je hiv?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En op je hivs, twitter, facebook, etc zetten
Hyvesquote:
het is weleens vaker warm geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik heb sproeten op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat daar sproeten konden komen
rood en sproeten. het wordt er niet beter op zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik heb nog nooit zoveel sproeten gehad
ja, de paasvakantie is daar volkomen onschuldig aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)sland-en-strand.html
de zon schijnt weer een keer hoor.
Ik ben dwars! Ga over een paar uurtjes richting limburgquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)sland-en-strand.html
de zon schijnt weer een keer hoor.
Sommige mannen vinden sproeten leuk jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef dawg het volgende:
[..]
rood en sproeten. het wordt er niet beter op zo.
Als je leuke sproetjes zou hebben, dan had ik je gedaan, nu nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sommige mannen vinden sproeten leuk ja
Heb ik van horen zeggen
Snuit... mn hartquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Als je leuke sproetjes zou hebben, dan had ik je gedaan, nu niet
Sproetjes kunnen wel leuk zijn inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb ik van horen zeggen
Enige die hier komen zijn m'n buren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewoon een slot op de galerijdeur monteren
ze liegen om je in bed te krijgen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:18 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb ik van horen zeggen
Of rood dus?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:22 schreef Yuki het volgende:
Als ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang in de zon zit, krijg ik sproeten.
Verder blijf ik wit
Ik blijf grotendeels witquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of rood dus?
Ik vind dat ik heel mooi bruin word. Wel een beetje een vrouwenuitspraak.
Wat een lage factor voor z'n bleke huid.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik blijf grotendeels witEn als ik me niet (genoeg) insmeer knalrood.
Maar ik smeer trouw met factor 20
goed spul dat cromaquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Of rood dus?
Ik vind dat ik heel mooi bruin word. Wel een beetje een vrouwenuitspraak.
Je mag wel een zooi van mijn sproeten. Ik heb genoeg voor een man of 10quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik blijf grotendeels witEn als ik me niet (genoeg) insmeer knalrood.
Maar ik smeer trouw met factor 20
Volgens de etos is het genoeg. Moet 15-25 smeren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat een lage factor voor z'n bleke huid.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Je mag wel een zooi van mijn sproeten. Ik heb genoeg voor een man of 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |