ja dat heb ik ook maar daar ga ik niet zittenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij is het eigenlijk meer een galerij, opgang naar de voordeur zeg maar. Maar dat negeer ik
Dan ga ik daarna meteen door naar de winkel voor matchende Gaastra jassen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das auto!
Ok ok, een volvo kan ook wel, maar dan wel station, en grijs.
Waarom je bovenarmen en nek dan niet? Ik smeer me uberhaupt niet inquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo was ik wel woensdagmiddag, maar dat is alweer weggetrokken. Alleen m'n bovenarmen en m;'n nek, de rest had ik ingesmeerd
dat vind ik er altijd grappig uitzien op de een of andere manier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe rood ben je nu? Ik kom in de buurt van deze smiley >
En fietsen! Met mandjes!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga ik daarna meteen door naar de winkel voor matchende Gaastra jassen!
En op je hivs, twitter, facebook, etc zettenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan ga ik daarna meteen door naar de winkel voor matchende Gaastra jassen!
En ik heb sproeten op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat daar sproeten konden komenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:11 schreef dawg het volgende:
[..]
dat vind ik er altijd grappig uitzien op de een of andere manier.
Galerij is hier ook vrijwel prive. Dus ik vind het goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een balkon van 8m lengte en een privégalerij
Ik had m'n haar opgestoken halverwege, dat was ik even vergetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Waarom je bovenarmen en nek dan niet? Ik smeer me uberhaupt niet in
En waar is dat dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik heb sproeten op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat daar sproeten konden komen
Gewoon een slot op de galerijdeur monterenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Galerij is hier ook vrijwel prive. Dus ik vind het goed.
Anders moet ik naar het park en dat is stom hier.
je hiv?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En op je hivs, twitter, facebook, etc zetten
Hyvesquote:
het is weleens vaker warm geweest.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:12 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En ik heb sproeten op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat daar sproeten konden komen
rood en sproeten. het wordt er niet beter op zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Maar ik heb nog nooit zoveel sproeten gehad
ja, de paasvakantie is daar volkomen onschuldig aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)sland-en-strand.html
de zon schijnt weer een keer hoor.
Ik ben dwars! Ga over een paar uurtjes richting limburgquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:17 schreef dawg het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)sland-en-strand.html
de zon schijnt weer een keer hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |