Raam dicht en airco aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 13:59 schreef ArTiC het volgende:
Zet je het raam open...krijg je last van hooikoorts
ik weet niet, toen ik die mennekes op tv had ik echt zoiets van, hoe kun je nu bang zijn van die kereltjes. maar kennelijk is het toch wel erg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben daar geboren en getogen he![]()
maar het is idd niet tof meer...ik loop er wel eens 's avonds van of naar mijn ouders...zorg wel dat ik wat bij heb voor het geval
Volgens mij hebben we toestemming, HWquote:
Ik ga morgen in de loop van de dag naar P. Waarschijnlijk maandag weer terugquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:00 schreef xFriendx het volgende:
Waar zit je dit weekend met de vrije dagen Yuki? Purmerend of Utrecht?
HW in pak!! *giggle*quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we toestemming, HW
Meteen maar trouwen en aan de kledders dan? Dat beestje komt later wel.
Ik ben al in gesprek met een makelaar in Almere, loop jij bij de Opeldealer naar binnen zo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we toestemming, HW
Meteen maar trouwen en aan de kledders dan? Dat beestje komt later wel.
Als je in de zon ligt wel jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef CherryLips het volgende:
is het echt zo warm buiten?heb alle deuren, ramen en gordijnen dicht en aan de voorkant merk ik er niks van.
tja...1 zo'n menneke kan ik nog wel aan maar het zijn roedels...met zijn allen aanvallenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:07 schreef dawg het volgende:
[..]
ik weet niet, toen ik die mennekes op tv had ik echt zoiets van, hoe kun je nu bang zijn van die kereltjes. maar kennelijk is het toch wel erg.
liep er vroeger ook 's nachts weleens doorheen, toen ik nog thuis woonde en op stap was geweest.
Ik dacht voor een Volvo of VW te gaan. Maar Opel is ook goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben al in gesprek met een makelaar in Almere, loop jij bij de Opeldealer naar binnen zo?.
Bij mij is het eigenlijk meer een galerij, opgang naar de voordeur zeg maar. Maar dat negeer ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ja op zulke dagen mis ik een balkon wel.
maar raam open komt wel een beetje in de buurt.
Dat heb ik woensdag al gedaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als je in de zon ligt wel jaTis heerlijk!!
Alleen verbranden zuigt..
Zolang het bij hangen blijft is er idd niks mis mee.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...1 zo'n menneke kan ik nog wel aan maar het zijn roedels...met zijn allen aanvallen
wij waren vroeger ook niet heilig maar we vielen niemand bewust lastig als we 's avonds op straat hingen.
De Opel Astra Station, ideaal voor het vervoeren van de koters EN de golden retriever!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht voor een Volvo of VW te gaan. Maar Opel is ook goed
Hmmm... Maar Opelquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De Opel Astra Station, ideaal voor het vervoeren van de koters EN de golden retriever!
Ga voor een Zafiraquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De Opel Astra Station, ideaal voor het vervoeren van de koters EN de golden retriever!
roedelsquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tja...1 zo'n menneke kan ik nog wel aan maar het zijn roedels...met zijn allen aanvallen
wij waren vroeger ook niet heilig maar we vielen niemand bewust lastig als we 's avonds op straat hingen.
Das auto!quote:
2 balkonsquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mij is het eigenlijk meer een galerij, opgang naar de voordeur zeg maar. Maar dat negeer ik
Zo was ik wel woensdagmiddag, maar dat is alweer weggetrokken. Alleen m'n bovenarmen en m;'n nek, de rest had ik ingesmeerdquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:10 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe rood ben je nu? Ik kom in de buurt van deze smiley >
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |