Hij zegt dat hij ontslag heeft genomen (dom, maar goed). Dus ziekmelden is niet meer aan de orde.quote:
Ik ben serieus. Je hebt niet 'ineens' RSI-klachten. En ook niet ineens overal.quote:
nja rsi is eigenlijk gewoon overbelaste arm.. als je dan te veel door gaat met die dingen die het veroorzaken word je arm steeds sneller overbelast omdat je niet kan herstellen. Gewoon ff rustig aan doen en dan wordt het wel minder, vooral als je er ook veel bij sport enz. Heb er lang last van gehad nu nog maar somsquote:Op vrijdag 22 april 2011 11:50 schreef Zwollesjappie het volgende:
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?![]()
het is volgens mij geen ramp ofzo rsi hebben, zolang je maar genoeg ontspant enzo
neequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef Zwollesjappie het volgende:
Bedankt voor de antwoorden!![]()
rond mijn gewrichten is het ook rood, hoort dit ook bij rsi?
De symptomen die jij beschrijft duiden op Lepra.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef Zwollesjappie het volgende:
Bedankt voor de antwoorden!![]()
rond mijn gewrichten is het ook rood, hoort dit ook bij rsi?
Wel een idee van minder kracht, en me spieren zijn allemaal wat gespanner dan normaal.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:33 schreef trovey het volgende:
Tijdje rustig aandoen en gewoon je armspieren blijven gebruiken (dus niet nu beginnen met bodybuilding). Tintelingen en pijn kunnen wijzen op RSI maar ook op tijdelijke overbelasting. Blijf je er ernstig last van houden dan naar je huisarts toe en niet mee blijven rondlopen want RSI kan chronisch worden als je het gaat negeren en gewoon vrolijk doorgaat met datgene wat het heeft veroorzaakt.
Heb je ook last van koude handen/armen verminderde gevoeligheid in je armen /handen en krachtverlies?
Steek de tijd die je thuis zit maar in een cursus Nederlands.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
Wel een idee van minder kracht, en me spieren zijn allemaal wat gespanner dan normaal.
net ff chillen in het zwembad, voelde echt heerlijk met al die stijve spieren op dit moment, maar helaas is de pijn weer terug zoals vanouds.
Bedankt voor de tip!ik wacht het 1 week af en doe rustig aan, dan kan het denk niet erger worden
wel raar op je 20e al klachten krijgenmaar ik werkte ook veelste veel 9 uur per dag, en veel tillen etc.
Ook op jouw leeftijd zit er een einde wat je lichaam aankan. Je bent op je top rond je 16de dus je bent al aan het aftakelen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 22:32 schreef Zwollesjappie het volgende:
[..]
Wel een idee van minder kracht, en me spieren zijn allemaal wat gespanner dan normaal.
net ff chillen in het zwembad, voelde echt heerlijk met al die stijve spieren op dit moment, maar helaas is de pijn weer terug zoals vanouds.
Bedankt voor de tip!ik wacht het 1 week af en doe rustig aan, dan kan het denk niet erger worden
wel raar op je 20e al klachten krijgenmaar ik werkte ook veelste veel 9 uur per dag, en veel tillen etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |