als dat echt allemaal zo is zou ik de werkgever eerst flink naaien en dan pas ziekmelden.quote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Zwollesjappie het volgende:
Het eerste, en sommige dagen wordt ik onterecht helemaal niet betaald of verdwijnen er ''zomaar'' uren die ik wel gewerkt heb..
Je krijgt bij ons alleen betaald als je er daadwerkelijk bent, en 4 uren contract heb ik en werk er denk 30 per week...
Gr.
Bedankt!!
Dan moet je je dus niet ziekmelden, dommiequote:Op donderdag 21 april 2011 21:48 schreef Zwollesjappie het volgende:
Je krijgt bij ons alleen betaald als je er daadwerkelijk bent,
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:32 schreef amenth het volgende:
zeker zon nationalistische zwollenaar? vervelend allemaal TS. Ik zou als ik jou was er gewoon voor zoreen dat je ontslagen wordt zodat je betere uitkering krijgt.
Whehehe, inderdaad, dat zou de oorzaak wel eens kunnen zijn:quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:42 schreef Maanvis het volgende:
Ben je verliefd geworden op die collega die dinsdag op je schoot kwam zitten?
Mja maar misschien heeft TS al met z'n werkgever gesproken, daar zegt ie weinig over dus dat kunnen we ook niet weten. Misschien is dit echt 'n soort laatste redmiddel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:17 schreef dr.dunno het volgende:
zelf ontslag aanvragen = verspelen recht op WW-uitkering.
zelf ontslag aanvragen en niet eerst je klachten op je werk bespreken = verspelen recht op WW-uitkering èn enige overige vergoeding (en laf).
ga naar de arbo arts en bespreek het met hem, ook met je werkgever, ipv hier te liggen janken dat je het zo moeilijk hebt.
dit had je zelf ook kunnen verzinnen natuurlijk.
misschien is TS een alien, schijt hij uit z'n linkeroor en paart hij met egels.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja maar misschien heeft TS al met z'n werkgever gesproken, daar zegt ie weinig over dus dat kunnen we ook niet weten. Misschien is dit echt 'n soort laatste redmiddel.
quote:Op donderdag 21 april 2011 21:43 schreef teknomist het volgende:
Ziek melden als je niet ziek bent vind ik niet kunnen.
Aannames zoals die in je post zijn ook een beetje voorbarig.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
misschien is TS een alien, schijt hij uit z'n linkeroor en paart hij met egels.
dit soort hypotheses opwerpen voegt weinig toe aan de discussie.
Nog aan 't knagen?quote:
Zou je contract er op na lezen of dat wel slim is. Vaak kunnen ze dan maand salarissen die jij nog zou moeten krijgen tot einde contract van jou eisen als gemaakte kosten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 10:09 schreef Zwollesjappie het volgende:
Bij meer mensen wordt dat gedaan, veel schijven gewoon op wat ze hebben gewertkt.
Maar ik heb nog geen ontslagbrief gescheven, ze hebben gister wel gebeld maar ik neem ook de telefoon niet op.. Ik wacht gewoon dat ze me ontslaan, dat is het best, dat ik per post krijg ofzo dat ik mijn werkkleding naar het hoofdkantoor kan brengen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |