quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:11 schreef Hooidraad het volgende:
post #301 is besmet met het HIV-virus, ik ga 'm niet geven
HIV, geen aids. Tevens had ik dat al jaren. Tevens aidsremmersquote:
Mensen die niks van voetbal weten en toch proberen mee te pratenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:17 schreef Keselo het volgende:
Tevens, PSV wordt nooit kampioen, wat een prutsers dat teamDat wint nooit uit van Feyenoord en Groningen.
brabant he, goeie zuidenquote:
Oke handig om te weten dat Hooidraad ook nooit meer serieus genomen hoeft te worden.quote:
Ok.quote:
viespeukquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oke handig om te weten dat Hooidraad ook nooit meer serieus genomen hoeft te worden.
:SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
blufquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:26 schreef Karzai het volgende:
1. Johan Cruyff
2. Marco van Basten
3. Dennis Berkamp
en zo kan ik nog wel even doorgaan
ik mag jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Johan Cruyff gaat een aanslag plegen in de Hemaquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:26 schreef Karzai het volgende:
1. Johan Cruyff
2. Marco van Basten
3. Dennis Berkamp
en zo kan ik nog wel even doorgaan
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik mag jeEen StewieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*emotioneel moment*
Ga huilenquote:
hoiquote:
Je bent goed ingelichtquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:27 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Johan Cruyff gaat een aanslag plegen in de Hema
hey lekkertje wnr weer camseks?quote:
weenie wanneer komt jou beste uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:31 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
hey lekkertje wnr weer camseks?
ehm....quote:
oke, geil.quote:
net of je mij daarmee hebt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
geile cameraseks nu anders om ze terug te pakkebn ?
hihi je maakt me verlegenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
geile cameraseks nu anders om ze terug te pakkebn ?
oeiii daar had je me zwaar te pakken zegquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
net of je mij daarmee hebt.__!!!
snap ik. jij bent gwn jaloers en nu camseksen met andere boy ditdatquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii daar had je me zwaar te pakken zeg
ze is jaloers, ik kijk daar zo doorheenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii daar had je me zwaar te pakken zeg
ja zou jou ook wel eens naakt willen zien, mijn concurrentquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
ze is jaloers, ik kijk daar zo doorheen
mag ik niet ff toekijken ik zal niets doen verder ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:36 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
snap ik. jij bent gwn jaloers en nu camseksen met andere boy ditdat
hij is van mij jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:37 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ja zou jou ook wel eens naakt willen zien, mijn concurrent![]()
vraag maar aan aightjequote:Op vrijdag 22 april 2011 03:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mag ik niet ff toekijken ik zal niets doen verder ?
niet :Squote:
neequote:Op vrijdag 22 april 2011 03:37 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mag ik niet ff toekijken ik zal niets doen verder ?
ok ik zal me vast voorbereiden op sexcamsessiequote:Op vrijdag 22 april 2011 03:38 schreef Hooidraad het volgende:
Als PSV kampioen wordt mag fts met mij sexcammen, als Ajax het wordt geeft ik me helemaal aan Jan.
hey dat is niet de bedoelingquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ok ik zal me vast voorbereiden op sexcamsessie
alles voor psv kampioen tochquote:
maar ik denk toch dat het voor niks zal zijn aangezien Ajax kampioen wordtquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:38 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ok ik zal me vast voorbereiden op sexcamsessie
zolang het geen 2zijdige camsessie is vind ik het goedquote:
Heb je wel een cam jij ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
zolang het geen 2zijdige camsessie is vind ik het goed
Door te beweren dat PSV met zo'n team kampioen kan worden is echter nog lachwekkender.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mensen die niks van voetbal weten en toch proberen mee te praten
oh dan hoef je niet te passenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
als Ajax kampioen wordt pas hoor ik
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
maar ik denk toch dat het voor niks zal zijn aangezien Ajax kampioen wordt
bedankt voor je toestemmingquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:40 schreef aight1 het volgende:
[..]
zolang het geen 2zijdige camsessie is vind ik het goed
Kijk wie er eerste staat man. Met "zo'n team". Faler.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:40 schreef Keselo het volgende:
[..]
Door te beweren dat PSV met zo'n team kampioen kan worden is echter nog lachwekkender.
Ja, en kijk naar het programma van Ajax en dat van PSV.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:41 schreef aight1 het volgende:
[..]
Kijk wie er eerste staat man. Met "zo'n team". Faler.
Gedaan, en nu?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:41 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ja, en kijk naar het programma van Ajax en dat van PSV.
ga even naar voetbalforum ofzo :S:SS:S:Squote:Op vrijdag 22 april 2011 03:41 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ja, en kijk naar het programma van Ajax en dat van PSV.
Want Ajax speelde goed tegen NEC.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:42 schreef Keselo het volgende:
Zeker gezien de vorm waarin dat team nu verkeerd geef ik ze geen kans.
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:42 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ga even naar voetbalforum ofzo :S:SS:S:S
Jaquote:
Welquote:
Wil je een peer?quote:
Joah.quote:
quote:
ondankbarequote:
een echte piraat drinkt rumquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:43 schreef JanPiraat het volgende:
heheheh leuke wending had ik maar meer bier
heb geleerd uit beleefdheid altijd te weigerenquote:
hey aight zal ik je ontmaagden?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:45 schreef aight1 het volgende:
[..]
heb geleerd uit beleefdheid altijd te weigeren
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:46 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
hey aight zal ik je ontmaagden?
quote:
waquote:
je wil welquote:
ok morgenavond 20u bij die boom jwzquote:
dit denkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahaha je bent erin getrapt nu wordt Ajax kampioen !!!
hey wat leuk een acteur in een tijgerprint onderbroekje en een in een pyamaquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:48 schreef Karzai het volgende:
Jimmy superfly dat is een kampioen1EINZ ZWEI DREI
k zie je daarquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:48 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
ok morgenavond 20u bij die boom jwz
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:48 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hahaha je bent erin getrapt nu wordt Ajax kampioen !!!
vergeet je zweep nietquote:
dat vraag je toch niet :SSSSSSSSSSSSSquote:
ik heb ook aids dus het maakt allemaal niet meer uitquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
dat vraag je toch niet :SSSSSSSSSSSSS
Neuken?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:50 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
dat vraag je toch niet :SSSSSSSSSSSSS
WIE WIL ER DOKTERTJE SPELEN IK BEN DE PATIENT KOM MIJ ONDERZOEKEN :squote:
oh dan is het goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
ik heb ook aids dus het maakt allemaal niet meer uit
nee jij bent engquote:
alleen als het zonder handschoenen magquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
WIE WIL ER DOKTERTJE SPELEN IK BEN DE PATIENT KOM MIJ ONDERZOEKEN :s
Ja dan ben je superfly, niggerquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:49 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey wat leuk een acteur in een tijgerprint onderbroekje en een in een pyama
quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:51 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
WIE WIL ER DOKTERTJE SPELEN IK BEN DE PATIENT KOM MIJ ONDERZOEKEN :s
zolang je maar een tulband op hebquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:52 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
alleen als het zonder handschoenen mag
heb ik, ik draag tevens een soepjurkquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:52 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
zolang je maar een tulband op heb
die mag je achterwege latenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
heb ik, ik draag tevens een soepjurk
tomatensoep ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
heb ik, ik draag tevens een soepjurk
:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S:Squote:
okquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:55 schreef aight1 het volgende:
hey fairytales zullen we trouwen en kinderen krijgen en lang en gelukkig leven?
ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:55 schreef Stirneriaan het volgende:
Ik ga zo een plaatje van een personage uit Bassie en Adriaan posten.
jwzquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:55 schreef Karzai het volgende:
Ok we winden er geen doekjes om fairysucktail
ik ook niet, de spanning is om te snijdenquote:
dat mag te allen tijdequote:Op vrijdag 22 april 2011 03:55 schreef Stirneriaan het volgende:
Ik ga zo een plaatje van een personage uit Bassie en Adriaan posten.
omg ik trapte erinquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
gefopt! het was toch tomatensoep en nu wordt ajax kampioen!!
bakkes met je buttfacequote:
likjequote:
tussen waquote:
want anders?quote:
pech voor jou danquote:
WANNE GROTE VOGEL JONGE, BAMquote:
ben je wel brabo danquote:Op vrijdag 22 april 2011 04:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
niks ik ben de schande van brabant
pech danquote:
ik zal niet pratenquote:Op vrijdag 22 april 2011 04:10 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
dan gaat de camsex niet door, helaas
doe maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 04:10 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nu ga ik kwartier wachten totdat je slaapt
is er al kwartier voorbij :S:S:Squote:
neuhh ik dacht ff checken toch misschien hoef ik dan geen kwartier te wachten :S :Squote:Op vrijdag 22 april 2011 04:11 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
is er al kwartier voorbij :S:S:S
ook al een brabo??quote:Op vrijdag 22 april 2011 04:12 schreef Karzai het volgende:
Welterusten, ik ga straks ook met een zachte g naar bed
hij ligt echt te huilen in zijn bed, ik voel die dingen aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 04:13 schreef JanPiraat het volgende:
aight1 ligt in bed en hij weet gewoon dat PSV het niet gaat redden daar ligt hij dan heheh tjah misschien over 2 jaar toch
njah morgen bij de boom komt alles goed tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 04:13 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
hij ligt echt te huilen in zijn bed, ik voel die dingen aan
quote:Op vrijdag 22 april 2011 04:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
njah morgen bij de boom komt alles goed toch
Wtfquote:Op vrijdag 22 april 2011 08:46 schreef Hatsekiedee het volgende:
LAPOHUNT!!!!1!!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111111!!!!!!1!!11!!!!!!1!!1!!1!1!!!!1!11!!1!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik niet hoor ik zat hier gewoon tot diep in de nacht een beetje populair te doen met woorden enzo ik moet me diep schamen tochquote:
je hebt gelijk, minpunten voor Jouquote:Op vrijdag 22 april 2011 10:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik niet hoor ik zat hier gewoon tot diep in de nacht een beetje populair te doen met woorden enzo ik moet me diep schamen toch![]()
Hoe kan ik een sticker op mijn arm verdienen ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 10:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je hebt gelijk, minpunten voor Jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |